Hallo Dames,
Daar ben ik weer, terug uit Disney!!
Het was weer top, ik ben er wel al eerder geweest (al 10x nu in totaal) en ik ben ook een keer in Orlando geweest, was helemaal te gek.
Wij zijn echte Disney fans zeg maar.
Jeetje wat een hoiop bij te lezen weer zeg en zolang ben ik niet eens weggeweest…
Ik zit nu in mijn laatste dagen Primolut, voel mijn buik al een beetje rommelen, dus we zullen het zien.
Als alles mee zit moet ik woensdag ongi worden en mag ik vrijdag bloed gaan prikken en beginnen met clomid.
Morgen moet ik voor mijn man naar het ziekenhuis voor een bassaal sperma onderzoek, ben benieuwd wat daar uit gaat komen?!
Ik hou jullie op de hoogte!!
Dikke kus,
Cin
Hey cin,
Wat grappig dat jullie disney fans zijn , ik moet ook zeggen is ook altyd weer leuk om heen te gaan …
Ik ben ook in usa geweest maar dan in anaheim (buurt van hollywood) en ik moet zeggen dat was echt geweldig.
En ja parijs is dan ook leuk maar zeker niet te tippen aan usa na mijn idee…
En spannende tyd dus weer voor jullie , laten we hopen dat je einde week kan beginnen met clomid.
Wat houd een bassaal sp onderzoek eigenlijk in? Is t het zlefde als een gewoone?
Nou ik ga voor jullie duimen deze maand
Liefs loes
hoi dames
hier ff een dipje. komt me vriend me gisteren vertellen dat hij toch wil wachten omdat hij eerst groter wil wonen. we wonen nu namelijk in een appartement. hij heeft zelf al 2 zoontjes en hij dichter bij hun gaan wonen en hij wil een eengezinswoning voordat er een kleine komt. tja , hoe lang moet ik nou weer wachten zeg!!! maar goed.
xx
hey Jody ,
Wat een rottig nieuws zeg , aangezien je er ook zo al mee bezig bent , clomid enz …en natuurlijk omdat je t zo graag wil!
Ik begrijp wel dat je vriend alle ruimte wil hebben voor een kindje , dat wilde de mijne ook voor hij er aan begon. Maar toch jullie zijn al zo ver nu!
Echt vervelend , hebben jullie er al goed over gepraat enz?
Ik leef echt met je mee en hoop dat je vriend en jij er toch samen uitkomen !
We horen het wel en als je je hart wil luchten natuurlijk ook .
Heel veel liefs loes
Jody :hug:
Dit is helemaal niet leuk natuurlijk. Je hebt je er zo op ingesteld om zwanger te worden en dan … Pffft moet niet makkelijk zijn voor je.
Ik hoop dat je er met je vriend over kunt praten !
Veel liefs :-*
Goedemorgen!!
Hey Loes, idd kan Disney in Parijs niet tippen aan Amerika, maar voor mijn zoontje maakt het niets uit als ie Mickey maar kan knuffelen!! (haha)
Een Bassaal sperma onderzoek is dat je partner zijn sp moet inleveren en dit word dan onderzocht op: hoeveelheid, snelheid, slijmerig of niet… enz, enz. Ze onderzoeken dat dus.
Moet zeggen dat mijn man er wel moeite mee had, maar ja ik moet er meer voor over hebben. Ik moet bij de Gyn steeds met mijn benen wijd. Hij hoeft alleen maar ff wat in een potje te doen en verder niets.
Ik vind het allemaal maar weer spannend, vanmorgen dus dat spul weggebracht. Moet binnen een uur nadat het in een potje is gedaan (die je bij het ziekenhuis moet ophalen) in het ziekenhuis zijn.
Baalde stevig want ik woon normaal gesproken maar 10 minuten bij het ziekenhuis vandaan, maar ja ik stond natuurlijk weer in de file . Was gelukkig wel weer op tijd, maar toch dan komt toch de stress ff.
Ook moet het warm blijven dus zat ik in de auto met zo’n potje in mijn broek. Kwam ik ook nog eens bij de receptie om te vragen waar ik zijn moest, vroeg ze heel hard oh ja voor dat en dat onderzoek moet je daar en daar zijn. Liep ik dus met het schaamrood op mijn kaken :oops:
Dikke kus,
Cin
Hey cin,
Ok ik wist niet dat dat bassaal heet
En wat kunnen mannen zeuren he als ze dat moeten doen :think: die van mij net zo .
Onze eerste keer was niet goed , toen moest hij het mikken nog oefenen en was de helft verloren .
En idd de 2 de x was het goed maar ik woon in almere en het ziekenhuis in amsterdam en idd binnen een uur daar en dan ook nog tussen 8 en half 9 , midden in de spits dus ik was echt 3 min te laat maar gelukkig mocht dit .
Kan me dus helemaal voorstellen hoe je hebt zitten zweten 8)
Maar goed wij hebben het veel moeilijker , bloed prikken , pilletjes, benen wijd op tafel enz enz en dan maar zeuren om 1 in een potje te doen .
Mannen je kan niet met ze en niet zonder ze … :doh:
Wanneer hoor je hier weer de uitslag van ? Spannend weer .
Liefs loes
Hey Loes,
Ik Krijg de uitslag als ik de volgende keer bij de gyn moet komen.
Nog ff afwachten dus. Hij wil me meteen alles in 1x geven.
Ik meot namelijk vrijdag ook bloed laten prikken!!
We wachten het dus maar weer af, ik verwacht eigenlijk geen gekke dingen. We weten sinds de laatste keer wel dat het echt puur en alleen aan mij ligt dat het niet werkt zoals het hoort.
Ik heb als ik geen pillen slik helemaal geen eisprong, dus ja dan kun je ook niet zwanger worden.
Dikke kus,
Cin
He meiden,
heb net alles even vlug doorgelezen, wilde ik ook bij de oktobermama’s doen maar daar had iemand een naar nieuwtje dus ik ben even blijven plakken…
Dus ik zet hier ook even een berichtje;
Sterkte voor de meiden die op nu hormonen of andere dingen gebruiken of als je in spanning zit…Ik weet hoe NAAR je je kunt voelen en hoe onzeker de periode is die 2 weken na je eisprong…Je zou de tijd wel vooruit willen zetten!!!
Sen, voor jou even een dikke :hug: Je klonk een beetje dippie en dat is helemaal niet raar af en toe…
Ik ben donderdag weer lekker een week vrij en ga ik jullie verhalen uitgebreid lezen…Ben echt benieuwd hoe t met jullie gaat maar ik heb bizarre dagen achter de rug, zondag hele dag op pad, maandag werken en daarna cursus tot half 11 en vandaag werken en bijles…Morgen zelfde verhaal dus…ga donderdag LEKKER uitslapen en dan ga ik mezelf helemaal op de hoogte stellen!!!
Hier gaat alles ok trouwens,
voor jullie allemaal een :-*
Lieve Jody ,
Ik vroeg me af hoe het met je is? Aangezien we na je laatste niet zon leuk ber je niet meer hebben gehoord, dacht ik laat even een ber achter voor je …
Dus als je je hart wil luchten dan weet je ons te vinden he :hug:
We denken aan je …
Dikke :-* loes
hoi allemaal
ik blijf hier gewoon mailen hoor??? het gaat wel ,het kan beter. ik hoop gewoon dat ik in de zomer zwanger ben. dus ik ben nu als een gek naar een huis aan het kijken, zodat ik me zin ga krijgen hihi. ik geef het nog uiterlijk 3 mnd en dan heeft hij pech gehad haha.
xxx jody
Hallo dames,
Vandaag moest ik eigenlijk ongi worden door de primolut, maar ben het nog niet…
Baal hier wel een beetje van aangezien ik op dag 3 bloed moet laten prikken, moet anders morgen de gyn maar ff bellen als ik nog steeds niet ongi ben geworden.
Bij jullie verder alles goed?
Dikke kus,
Cin
Hey cin,
Jeetje zeg spannend, wanneer was je laatste dag dat je het hebt genomen… Misschien duurt t bij jou iets langer aangezien ieder lichaam anders is !
Morgen is mijn laatste dag duphaston , dus ook even spannend of ik t ga worden maar ik denk t wel heb echt de hele week al pijn in de buik.
Toch wel raar idee weer na 4 mnd ongi te worden :shifty: en wie had t ooit gedacht dat je daar na uit kan kijken of niet dan
Liefs loes
Hoi Loes,
Ik heb sinds vannacht wel buikpijn, maar ben nog niet ongi geworden.
Als ik vandaag ongi word moet ik ff de gyn bellen om te vragen hoe dat nou moet met bloedprikken enz…
Denk wel dat ik het vandaag ga worden, want ik heb er behoorlijk veel last van
Dikke kus,
Cin
Hai Cin,
Spannend hoor … komt vast goed zeker als je al buikpijn hebt. Maar gedult is een schone zaak he haaha
Ik weet er alles van echt verschikkelijk dat wachten .
ik ga duimen dat je t vandaag krijgt . :thumbup:
Liefs van mij
Ik ben bij de gyn geweest vandaag en we kunnen pas volgende cyclus starten met Clomid omdat ik vandaag op dag 5 ben en je de pilletjes moet starten op dag 3. Dat is dus wat pech hebben.
Hubbie moet zijn potje nog eens inleveren, omdat de laatste resultaten dateren van 2005 en hij ondertussen ook gestopt is met roken. Het zou dus kunnen dat de kwaliteit dus ondertussen al wat verbeterd is…
Als de resultaten tegenvallen wordt het IUI, bij goede resultaten willen we graag nog even zo proberen met alleen de Clomid.
Ik kreeg ook hormonen voorgeschreven om de luteale fase wat te verlengen, maar de naam ontsnapt me nu even…
Ik ben wel blij dat er eindelijk iets zal gebeuren, al is dat dan niet meteen een zwangerschap, ik heb toch het gevoel dat we nu weer ‘in the running’ zijn…
hoi allemaal
ikke, ik moet zelf altijd op dag 5 beginnen met clomid. en het heeft tot nu toe altijd gewerkt. maar helaas moeten we allemaal aan de regels houden van het zh. de een zegt op dag en de ander op dag 5. maar goed. en wat is 1 maandje nou. het lijkt zo lang, zeker omdat je nu graag een kindje wil hebben. maar overhaasten is niet goed. xxx
zoals jullie weten moet ik wachten met de clomid. ik had afgelopen maandag een follikel meting. ik ben daardoor niet gegaan maar ik weet wel heel zeker dat ik een eisprong heb gemaakt. dit keer met 50 mg en de vorige keer(vorig jaar) kreeg ik pas een ei met 100 mg. dus gelukkig werkt het wel . daar ben ik blij om .
cin het is niet erg hoor dat je nog niet ongi bent geworden. dat had ik ook toen ik aan de prinolut moest vorig jaar. het kwam een paar dagen later dan ik had verwacht. maar het komt wel dat weet ik zeker.
loes alles goed met jullie??
xxx jody
hey meiden ,
Ikke: aan de ene kant balen dat je nog moet wachten een maand maar ja ach idd wat jody zegt , dat haast ook niet goed is …
En ieder ziekenhuis doet t anders ik begin wel op dag 5 .
Dus meid volgende maand gaan we voor je duimen!
Cin: hoe is ie daar ondertussen al de duivels gekregen?
jody: Hoe voel je je bij t idee dat je ineens van alle medischie naar niets gaat ?
Heb je er goed over kunnen praten en hebje er vrede mee?
Lijkt me toch wel moeilijk…
En ja even over mezef… vandaag laatste pilletje duphaston gehad en nu maar afwachten , dus neem aan dat ik begin volgende week mijn duiveltjes krijg .
En dan dag 3 een echo en dag 5 beginnen met clomid.
Dus als het goed is eind volgende week aan de clomid, maar eerst maar even ongi … ook bij mij alles op zijn tyd helaas :lol:
Ciao ciao
Hallo Dames,
Ik ben vanmorgen ongi geworden (joepie)
Nu mag ik dus zondag met clomid beginnen.
Heb de gyn ff gebeld en die zei dat ik maandag dan bloed moet laten prikken, dus dat doen we dan maar he
Het is dan eindelijk begonnen, tis wel weer heel spannend!!
Dikke kus,
Cin
hoi hoi
tja het idee dat ik weer moet wachten ben ik nu wel gewend. maar goed. ik wil van de zomer gewoon zwanger zijn!!! het moet me gewoon lukken. dus nu kan ik ff doorsparen voor alles. ook niet zo heel erg maar toch. ik hoop gewoon dat we snel een groter huis hebben.hihi
ik kom heel snel meedoen met jullie , dan heeft me vriend lekker pech gehad.
xxxx jody