wie begint er binnenkort met clomid???

hoi dames

cin ik moest op dat 5 beginnen met slikken.en mocht het niet werken dan gaan ze uiterlijk tot 150 mg , ik heb trouwens nog nooit gehoord dat ze 200 mg geven. volgens mij gaat elk zh maar tot 150 mg.

ik ben geboren in ede heb daarna 6 jaar in barneveld gewoond op mijn 7 e ben ik verhuist naar burgerveen dat ligt bij nieuw vennep en hoofddorp. ik heb ook nog heel ff in almere gewoond. en op mijn 16 ben ik naar amsterdam verhuisd en nu woon ik al een 1,5 jaar in amstelveen. ook 10 min van schiphol af. hiihihi.

loes ik heb ook een surinaamse vriend haha. ik ben zelf trouwens 22. ook erg jong. maar dat heb ik altijd al gewilt , jong moeder worden.

ooo ja vandaag me laatste pilletje slikken, ik heb wel het gevoel dat de 50 mg wel iets doet , wat weet ik niet maar ik voel gerommel daar beneden. we wachten maandag wel af. dan heb ik de fm.

xxxx jody

hallo damens

Jody : Wat leuk dat je ook een surinaamse vriend hebt…

En ik moet idd ook op dag 5 beginnen met clomid . Best wel grappig dat ze t overal toch anders doen !

Verder had ik gisteren echt een domper … en me vriendje moest t ongelden :oops: hij had slechte zin die ik beantwoorde met nog slechtere zin en ja ik kreeg toen een huilbui van hier tot tokio… en hij schrok zich natuurlijk een ongeluk dus de avond afgesloten met een drankje en lekker knus op de bank . Want dan is hij echt super lief na die tyd :thumbup:

Ik ben dus begonnen gisteren met die duph… pilletjes en merk het wel moet ik zeggen heb de hele dag al buikpijn , wel raar dat t dus wel iets met je doet .

Dus ik ben benieuwd hoe ik straks ga reageren op clomid.

Nou meiden ik ga nog even verder werken tot 23 uur en dan lekker na huisje .

liefs van mij

Hoi hoi,

Misschien dat dat allemaal weer is veranderd mjet die Clomid.

Ik heb anderhalf jaar geleden echt 4 pilletjes per dag, dus 200 mg gekregen. Dit was dan ook de max. Hierna zou ik dan moeten gaan prikken, wat ik al helemaal neit zag zitten. Ben benieuwd hoe het gaat lopen allemaal.

Ik voel de Primolut ook al behoorlijk werken, maar hou vol!!

Zijn ook hormonen en in de bijsluiter stond dat je er ook zwanger van kunt raken?!

Snap er even helemaal nix meer van, maar misschien is dat wel goed.

Ik ben er vanavond nog even en morgenavond misschien ook nog wel, en daarna ga ik lekker een weekend naar Disneyland met mijn man, zoon en moeder.

Heb hier erg veel zin in, ff mijn gedachten op wat anders dan baby´s.

Ik werk namelijk met baby´s wat het nog zuurder maakt dan het al is…

Kan echt niet wachten todat ik strax ook met een dikke buik mag rondlopen en aan iedereen mag vertellen hoe blij ik ben (hihi’

Nou meiden een fijne avond nog en misschien spreek ik jullie strax nog ff hier!!

Dikke kus,

Cin

Hallo meiden ik ben 26jaar en heb nu dik twee jaar een relatie.

:roll: :roll:

Hallo meiden,

hier gaat het goed, ben nog niet ongi, maandag moet ik testen, als er geen twee streepjes zijn, weer beginnen met primolut 10 dgn (daar baal ik zo van 10 dgn. van die pillen slikken .)

ben trouwens 25, wij zijn 2,5 jaar getrouwd en hebben eind feb. 5 jaar een relatie.

groetjes

hoi allemaal

ik word het wachten zo zat. duurt zo lang. en cin 90% binnen 3 mnd is heel veel. wat ik weet is, 8 op de 10 vrouwen krijgt een eisprong met clomid waarvan de helft ongeveer zwanger word. dus ik hoop echt dat jou gynea gelijk heeft. de vorige keer was het wel zo bij mij. ik hoop dat het volgende maand raak mag zijn.

hihi spannend. cin lekker dat je naar eurodisney gaat. geniet ervan meid.

puck hoe gaat het met jou?

xxx jody

Hello damens,

Nou hier gaat t een wel ok , lekker veel sneeuw dus even genieten .

Helaas weer 2 nachtdiensten, ma ja die overleven we wel weer…

Verder heb ik wel wat last van die pilletjes , heb de hele dag buikpijn en hoofdpijn . Maar goed nog 7 dagen hihi

Jody: Erg he dat afwachten , en 90 % is wel veel na mijn idee maar laten we hopen dat t zo is dan zijn de kansen voor ons groot haha

Cin : heel vele plezier in Disney.

Liefs loes

he loes

wat voor werk doe je als ik vragen mag? ik heb ook nachtwerk. ik werk in de horeca, door de weeks moet ik tot uur en in het weekend tot 4 uur. maar met een drankje kom ik de avond wel door. hihi

oo ja ik heb trouwens een boek, als zwanger worden niet vanzelf gaat, ik heb net ff doorgebladerd en er staat een grafiek in:

leeftijd tussen de 17 en 35 jaar is 90% na 6mnd zwanger. 95%na 12 mnd en 96 a 97% na 24 mnd.

minder dan 5% van de paren blijft kinderloos. 95%van de paren krijgt een kind.

toch wel hoopvol ,of niet???

xxxx jody

Hi Jody,

Ik werk op een alarm centrale voor autoverz en lease maatschappijen.

Wel leuk werk hoor … en de n8ten zijn lekker rustig dus geen probleem haha

Alleen doe ik t met een redbulletje ipv een drankje…

Ik neem aan dat je in een cafe of iets werkt ? Ook leuk en ach ja we moeten toch wat te doen hebben he anders denken we alleen nog maar aan baby’s :stuck_out_tongue:

En idd 95% wel zwanger is idd veel laten we hopen dat we daar bij horen.Ik moet zeggen dat ik me niet te veel vast klam aan cijfers want ja ieder lichaam is anders . Will see

Liefs loes

Heeee meiden!!

Zo, ik heb even flink bijgelezen hier! Van de week wel heel eventjes gekeken maar ik was zo moe dat ik maar niet dor heb gelezen en gereageerd heb…Maar…gister om half negen naar mn bed gegaan en na 12 uur slaap kan ik er weer tegenaan!!!

Hoe ist met jullie allemaal?!

Cin zit in Disneyland; ik hoop dat je geniet! Ben dr zelf nooit geweest…ik moet eerlijk zeggen dat al die achtbanen ook veeeeel te eng voor me zijn…Ben geen angsthaasje hoor maar op de een of andere manier wordt ik al misselijk als ik er naar kijk…Lijkt me wel leuk om die parade een keer te zien met al die lichtjes; dat vond ik als kind zo gaaf - of doen ze dat nu niet meer? Nog wel effe grappig; ik heb als grietje van 14 jaar ook eens in zo’n soort pak gewerkt a la micky mouse…(iets anders dan) Liep ik rond in een soort winkelcentrum…oh oh oh gelukkig herkent niemand je want dat lijkt me niet al te best voor je reputatie 8) Hahaahaa! Maar ik kon er een hoop geld mee verdienen (voor een 14 jarige dan) want degene die me betaalde was 'n kennis van mn ouders…WARM in dat pak!

Als ik omviel kon ik niet eens vanzelf opstaan - het was echt hilarisch!

Maar goed…

Chatty; ik begreep niet helemaal waarvoor je maandag moet testen???

Het zal best wel heftig zijn om zo lang pillen te slikken, of vind je het meevallen?

Loes; jij ook behoorlijk aan de pillen…pittig hoor! Maar ik kan me voorstellen dat je blij bent omdat er actie wordt ondernomen!

Jody: Dat boek heb ik ook! Tenminste, iemand heeft t aan me uitgeleend en het was tenminste duidelijk, in tegenstelling tot wat je allemaal op internet kunt vinden…

Sen: Heb je je lekker rond gegeten? :smiley: En…je zou toch gaan testen dit weekend of heb ik 't mis?

Er vroeg nog iemand naar leeftijd; ik ben 31 jaar en 2 1/2 getrouwd.

Nou meiden, mn mannetje komt net binnen met n stapel boodschappen; ik ga m effe helpen…

doeg

:-*

hoi meiden

ik weet niet of ik een eisprong heb of heb gekregen. maandag is m,n 14 e cyclus dag en dan heb ik ook een echo. gisteren was m,n temp 36.5 en vandaag 36.9. het voelt ook wel een beetje raar in me buik maar dat voel ik ook zonder clomid. wat die tempr. betreft het verschilt zowieso bij mij wel veel van de ene dag en de andere dag . dus ik denk dat ik gewoon die echo moet afwachten. en mocht ik wel een ei hebben , ik heb niet geklust dus ik denk ook niet dat ik deze maand zwanger zal zijn.

hihi we zullen zien.

cin ik hoop dat je geniet. ik ben er ook nog nooit geweest maar ik ga er zeker wel naartoe naar disney land. ik ben wel in disney world geweest in orlando. helemaal tegek was dat zeg!!! zeker de moeite waard.

bar goed is dat boek he??echt alles staat erin van a tot z. en zeker heel duidelijk. ik kan het iedereen aanraden!!

loes ,wij zullen nog ff moeten blijven slikken hihi.

xxx jody

ps ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten?? oo ja puck, die heb ik lang niet gesproken. hoest met jou dan?? jammer genoeg ben je niet heel veel hier op het forum. ik hoop je snel weer te spreken. xxx

Ladies,

Hier weer even een berichtje van mij.

Jody, je 14e cyclusdag heb je op maandag. Volgens mij moet je dan nu als een gek aan de klus…:wink: Bij iedereen is het natuurlijk anders, maar volgens mij heb je rond je 14,15, 16e dag je eisprong. Ik heb de eerste ronde Clomid op dag 13 een echo gehad en toen moest de eisprong nog komen. Dus…hup! Aan de bak! :oops:

En ik voel sinds gisteren ook af en toe steken. De ene keer aan de linkerkant, de andere keer aan de rechterkant. Ik denk natuurlijk dat het mijn eisprong is, maar goed, het gaat ook redelijk tussen mijn oren zitten.

Bar, ik heb me redelijk rond gegeten, maar gelukkig viel donderdagavond uit ivm het weeralarm. Gisteren was met een aantal collega’s en ik was om 3 uur vannacht thuis. Heb toen mijn lief maar wakker gemaakt, want ik zit op dag 15 nu… :think:

Chatty, ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt om die pillen te slikken. Je krijgt toch weer een bak aan hormonen binnen en daar heb je altijd last van. Even volhouden meis!!

Wat ik wel heel vervelend begin te vinden is dat er nu weer 2 weken aan onzekerheid volgen. Dat vind ik echt niet fijn. Volgende week ga ik mijn lichaam weer voelen en ik kan pas eind van de maand testen. Het wordt een soort van gewoonte en dat vind ik niet echt een prettig vooruitzicht.

Ik zie dus eigenlijk een beetje tegen de komende 2 weken op… :cry:

Liefs van Sen

Hey meiden ,

Ik wil iedereen even een fijn weekend wensen …

Ben weer klaar met nachtdiensten en mag nu even 2 dagen nietsen :stuck_out_tongue:

Verder wel redelijk last van de duphaston , veel janken en buikpijn ma ja alles voor het goede doel…

Jody : ohh jee , snel nog klussen dan he , want ik slik dan liever alleen de pilletjes nog hoor haha

Bar : lekker he af en toe klokje rond slapen , kan ik ook echt van genieten .

Nou tot snel maar weer …

Liefs loes

Hey iedereen,

een tijdje geleden had ik me hier al even voorgesteld.

Donderdag kan ik bij de gyn terecht en hoop ik Clomid voorgeschreven te krijgen. Nu dacht ik mij te herinneren dat je de pilletjes moet innemen van dag 3 tot dag 7. Vanmorgen ben ik ongi geworden. Dat is dus dag 1. Als ik goed kan rekenen dan is het donderdag dag 5. Dat zou betekenen dat ik een volledige cyclus zal moeten afwachten om te starten? Of niet?

Hai Ikke,

De een krijgt dag 3 t/m 7 voorgeschreven, de ander dag 5 t/m 9. Als ik jou was zou ik maandag meteen bellen en vragen of je eerder mag komen. Ik ben bang dat je anders een maand moet wachten.

Loes, lekker genieten van 2 dagen niets doen!!!

Liefs van Sen

Hallo ikke,

Ik begin idd op dag 5 van me cyclus … dus dan zou je nog op tyd kunnen beginnen …

Maar is het je eerste afspraak bij de gyno? Of hebben jullie ook al onderzoeken gehad?

Gr loes

hoi ikke

ik begin idd op dag 5 tot dag 9 van mijn cyclus met clomid. morgen zit ik op mijn 14 e cyclus dag en heb ik een follikel meting om te kijken of m,n eitjes zijn gegroeit of misschien al gesprongen.

xx jody

Jammergenoeg kan ik de afspraak bij de gyn niet meer verplaatsen. Toen ik anderhalve week geleden telefoneerde, was alles voor 15 februari al volzet. Hopen dus maar dat ik met Clomid mag starten op dag 5 ipv op dag 3 :pray:

Ik ben al eerder bij de gyn geweest, en er werden al een aantal onderzoeken gedaan: bloedprikken, inwendige echo’s, zaadonderzoek bij hubbie…

Dus dat hebben we gelukkig al achter de rug.

Als ik donderdag bij de gyn ga, kan ik nu wel al 4 tempkaarten meedoen om te tonen en ik kan mijn ervaringen bespreken in verband met de ovulatietesten die ik gedaan heb. Hopelijk helpt het om snel de behandeling te kunnen starten.

Die follikelmetingen, wat houdt dat eigenlijk juist in? Kan de gyn dan bepalen wanneer je ei zal springen?

En wanneer krijg je nog een spuit bij? Als je eitje rijpt, maar je geen spontane eisprong hebt?

Je ziet, ik heb nog een heleboel vragen en ik vind het allemaal nogal eng…

Veel succes morgen, Jody :thumbup:

hoi ikke

het steld niet echt veel voor hoor het gebruik van clomid. als je een eisprong hebt dan hoef je verder geen spuitjes meer te nemen. en in het zh kijken ze alleen of je een eisprong hebt gehad dmv een fm of bloedprikken. maar dat zal je zelf wel merken met de tijd.

xx jody

Hey meiden,

Even iets anders…

Wat doen jullie de mannen voor valentyn?

IK vind t altyd zo moeilijk :stuck_out_tongue: want ja we hebben al zoveel en zoveel liefde…

Maar wie weet is er nog iemand met een orgineel idee

Liefs loes