Hier nog geen ongi!
angel heb je al gestest?? :mrgreen:
ja, maar die was negatief… dus of ik word alsnog ongesteld, of ik was te vroeg met testen… Heet blijft erg spannend!
Spannend Angel.
Voor je NOD testen kan vaker negatief weergeven. Nog even in spanning afwachten dus. Ik duim in ieder geval voor je hoor! :-
Jody, hier alles goed hoor. Nu weer wat misselijk.
Donderdag echo! Vind het zo spannend, hoop dat het hartje is gaan kloppen!
Vind het ook wel raar dat de ene keer 50mg wel aanslaat en de andere keer niet. Is misschien idd door de lage dosis …
Luna, spannend morgen je laatste pilletje!
Goed klussen dus en ik hoop dat het voor jou ook snel raak is.
Minnie, hoe was je vakantie?
Natas, nog geslaagd met kleren kopen voor Niels?
Femmie, kom op meid! Het komt uiteindelijk allemaal goed! Daar moet je in geloven! :-
Angel en ikke: zooooooo spannend ik doe niks… zit hier maar duimen te draaien (grapje :mrgreen: )
Jody ik wordt donderdag 36, dus dat vind ik al een dagje ouder!
Jody tuurlijk is dat niet erg dat je gyn niet naar het bmslvlies heeft gekeken. Ik heb een gyn die nogal nauwkeurig is een geweldige lieve Zuidafrikaan. Tijdens de echo’s van de zwangerschap voor en van Niels was hij ook velen malen uitgebreider dan dat ik van vriendinnen hoorde.
Luna gaat aan de klus… (bah wat vervelend :liar: :oops: )
Noemi, spannend hoor de echo op mijn verjaardag… dan weet je ook beter de uitgerekende datum (ik bewaar mijn kleertjes hier hoor kun je komen winkelen, Niels is van 13 januari dus wie weet )
Ben idd aan het shoppen op mp en e-buy wel wat gekocht (1 blouse van mexx en een broek) ja en voor de rest wat biedingen staan dus dat is afwachten! Ik vind dat zoooo leuk om te doen is echt een verslaving!
Vind iemand het leuk om een lijstje te maken van onze namen etc?
Natas
Hey lieve meiden ,
Ik lees dat er spannende tyden weer aankomen … laat de testen positief zijn :thumbup:
Hier gaat t redelijk , de kleine maakt t goed en voel het geregeld.
Wel heel erg last van me rug en dat vergt heel veel energie , maar ja als dat alles is he haha
Werk gewoon al iets minder en moet zeggen dat bevalt me best goed :mrgreen:
Nou ik hou jullie op de hoogte
Liefs van ons
Dyfaine, goed te horen dat alles in orde is met jou en de beeb.
Wel balen van je rug!
Natas, ja, het moet dan toch wel een superecho worden op jouw verjaardag eh?!
Enne, lief van de kleertjes, maar ik denk dat we een meisje krijgen :inlove:
Voorgevoel hoor en hubbie heeft dat gevoel ook, ben dus heel benieuwd of het klopt of niet.
Lijstje met namen zou leuk zijn, ik ben alleen niet handig daarin, dus ik pas ervoor.
Ben d’r ook weer. Heb het afgelopen week behoorlijk druk gehad, leren en examen. Maar nu ben ik er weer.
Zaterdag eindelijk ongesteld geworden, volgende de progesteron had dat al maandag gemoeten, maar goed. Nu moet ik vanaf vanavond 5 dagen 150mg Clomid slikken, en deze cyclus wordt ook weer gevolgd, gelukkig. Op dag 12 een afspraak met de gyn en dan zullen we ook wel vervolgstappen bespreken, tenminste zoiets zei hij de vorige keer. Ben benieuwd, want ik krijg zo langzamerhand ook wel genoeg ervan hoor. Wil gewoon zwanger zijn!!!
Hoe gaat het met jullie?!
Angelbaby; spannend hoor!!!
Natas; ik heb het ook gehad, één keer wel een goede eisprong en de volgende keer niet, met dezelfde dossering. Erg vervelend. Maar ik neem aan dat jij nog een keer voor een echo moet?! Kan zijn dat ze langzamer groeien.
Luna; ik merk (helaas) wel wat van de bijwerkingen tijdens de Clomid, gedurende 10 dagen ongeveer. Dus het is nog wel te overzien, maar fijn is anders.
Femmie; dat boek heet “de eisprong” van Judith Uyterlinde. Het is overigens geen depri-boek. Ik vond het namelijk ook fijn om de herkenningsverhalen te lezen. Ik vond het echt een aanrader.
Jody; waar heb je die aanbieding vandaan?! Ik zou ook wel 4 dagen weg willen, 8 vind ik te lang.
ppff veel hoor, ik laat het hierbij, zit ook op mijn werk, dus niet veel tijd. Tot later.
Kusss, Es
hoi es.
ik vind het om eerlijk te zijn best leuk om op internet naar reisjes te zoeken. hahaha. je komt altijd wel wat leuks tegen.en me vriend was 4 dagen vrij dus ben ik gaan neuzen bij verschillende reis organisaties. ik vind d reizen toch een van de besten. en ik zag fuerteventura voor 4 dg voor 126 euro per persoon inclusief belastingen enz enz. lanzarote hadden ze ook voor 145 euro. je moet gewoon ff zoeken en misschien vind je wel wat.
xxx
Oh Angel. Spannend nog steeds voor jou. Ik duim dat je alsnog positief gaat testen.
Es de hoeveelst ronde Clomid wordt dit voor jou? Kun je daar eigenlijk oneindig mee doorgaan?
Femmie hoe is het met jou?
Noemi leuk de eerste echo!
Hoe’st verder met iedereen?
Lijstje lijkt me erg leuk, maar ben daar erg onhandig in. Maar kan altijd een poging wagen als er geen andere gegadigden zijn.
Vandaag laatste pilletje gehad, dus afwachten maar. (en klussen natuurlijk :mrgreen: wat vervelend :liar: ) Ik heb nog geen last van bijwerkingen.
Als ik erachter kan komen hoe ik dat moet doen, wil ik dat best doen. Zal van de week wel eens gaan puzzelen.
Denk dat hier de hoop weer voorbij is… bruinverlies is net begonnen. Zal morgen wel ongesteld zijn. Bah! Als dat echt zo is…
Ooh Angel, ik hoop dat je niet ongi word en dat het een innestelingsbloeding is.
Es, wel fijn dat je volgende keer weer zo goed wordt opgevolgd.
angel ik hoop zo dat het geen ongi wordt voor jouw!
lijstje, ik wil wel een lijstje maken in b.v. excel maar iemand anders moet het dan wel in het topic plaatsen want daar ben ik geloof ik niet zo goed in…
ik zal bij mijn maandmama’s anders een vragen hoe zij dat doet, angel mss kunnen we het dan samen doen, als ik geen tijd heb doe jij het en andersom?
ik moet overigens niet opnieuw voor een follikelmeting hoor, de gyn had er niet zo veel vertrouwen in omdat ik ook zei dat het zo anders in mijn lijf voelde. (Hij weet dat ik altijd heel goed voel wat mijn lijf zegt.)
natas
hoi natas
wat voor lijstje wil je maken?
ik zag bij babybrabbel (een ander forum) ook een lijstje met namen en hoeveel kinderen die persoon heeft en op welke cyclus dag je zit in een balkje eronder met een zaadcelletje en een eicelltje(dus wanneer je vruchtbare dagen zijn). en als je zwanger bent zie je in dat balkje een eitje en dan een vruchtje en dan een babytje. heel grappig maar heb echt geen idee hoe je dat hier moet maken hoor? :?
xxx
Hee meiden,
Hier weer een berichtje van mij.`Heb de eerste Clomidjes er al weer in zitten. Moet vanavond alleen nog wel ff naar de apotheek, want voor vanavond heb ik niet genoeg. Ze zijn tot 18.00 uur open, dus dat komt goed.
Jody; en dat had je bij D-reizen gevonden?! Wauw, ik wil zoiets wel met een vriendin van mij, ga snel ook neuzen.
Luna; voor mij zijn de ronden bijna niet meer te tellen. Ik denk ………… dit wordt volgens mij de 8e kuur alweer. En ik wil er eigenlijk wel vanaf, dus dat zal ik woensdag ook wel vragen. Hij wilde zowieso al bespreken hoe nu verder, als ik dus niet zwanger zou zijn. Want hij was er bijna van overtuigd dat ik zwanger zou worden.
Hebben jullie dit ook?! De afgelopen weken hebben al 3 mensen aan mij gevraagd hoelang ik nog moest?! Ja mijn buik is inderdaad wel wat dikker geworden, ik geef de Clomid er de schuld van. Maar het lijkt dus net of ik zwanger ben. Balen hoor, en zo confronterend. Hoe gaan jullie hier mee om?!
Ik wil ook wel het lijstje maken, ware het niet dat ik geen excel heb thuis. Dus dat moet toch ff aan mij voorbij gaan. Jody; misschien moet je het bij dat onderwerp eens vragen.
Angelbaby; balen hoor dat de hoop weer weg is, omgeslagen naar wanhoop. Zou dit nu de laatste IUI-poging zijn?!
Noémi; ik vind het inderdaad wel fijn dat deze cyclus ook opgevolgd wordt. Heb ik zelf ook een beetje op aangedrongen hoor, hi hi!!!
Natas; jammer dat deze dossering dus niet voldoende is. Ben benieuwd wat jij nu moet doen; wachten op een menstruatie of een kuurtje?!
Nou ik ga snel weer werken, heb nog veel werk te doen, en het is poepiedruk.
Kusss, Es
hoi es
hier ff een lijstje met reisbureaus die ik wel goed vind.
dreizen.
sudtours
sunweb
neckermann
krasvakanties
inpakkenenwegwezen.nl
vakantiestunt
xxx
Es ik moet gewoon wachten op de ongi en heb een recept mee voor de volgende clomid gewoon weer 50 mg. Dat wordt dan ronde 3.
heb ik het goed 6 x 50 mg. Dan 6 x 100 etc ??? Ik ben er nog niet uit hoor.
Wij willen niet meer dan dit doen in de mmm… zeggen wij nu he?
Zijn er meer die dat gezegd hebben en toch in de trein meegaan of meegegaan zijn als de gyn begint over de volgende mogelijkheden??
Ik ben daar best al mee bezig. Stom hoor moet de moed niet laten zakken ben in vergelijking tot sommige van jullie nog zo kort bezig.
groetjes natas
Ik zei voordat ik in februari naar de gyn terug ging, dat ik eigenlijk nog niet met hormonen wilde beginnen, leek me eng. Toen we er zaten en IUI met hormonen werd voorgesteld, vonden we het meteen een goed idee… Je groeit ook wel mee met je behandelingen vind ik. Op een gegeven moment ben je toe aan meer hulp zogezegd.
Er is nog wel een klein mini beetje hoop… ben nog steeds niet ongesteld.
Ik heb hierna mocht het nodig zijn nog 1 IUI en dan gaan we verder praten over hoe dan daarna… Hoop toch echt dat we daar niet aan toe hoeven komen.
Je hoeft echt niet eerst alle dosissen 6x te proberen hoor. Ik heb tot nu toe 1x50, 2x100 en 2x150mg gehad.
Nog even het antwoord van die buik… Bij mij denken 36 kinderen dat ik zwanger ben… Vorige week op kamp hebben ze het zo vaak gevraagd! Best frustrerend. Hoop toch stiekum nog dat ze gelijk blijken te hebben.
Aankomen staat ook in de bijsluiter als bijwerking. Ik vind dat echt het ergste van alle bijwerkingen, dat aankomen. Voel me echt dik, terwijl ik dat eigenlijk nog steeds helemaal niet ben, maar wel een stuk dikker, dan ik zonder die hormonen ben.
Angel, wat spannend! Ik hoop zo hard voor je dat het raak is!!
Hoop dat alle 36 de kinderen gelijk krijgen. Weten de kindjes dat je probeert zwanger te worden?
Natas, snap het hoor, maar denk dat je idd net zoals Angel zegt, je groeit in dat proces. Op een gegeven moment wil je die stap zetten voor een kindje. Maar hopelijk is die stap niet nodig en ben je de volgende ronde gewoon zwanger!
Eerst maar lekker donderdag je verjaardag vieren!