Proficiat met je vriend luna, en veel succes met het starten morgen. Spannend hoor…
Jody, wat balen dat het niet gewerkt heeft :x
Ik ga heel hard duimen dat de 100 mgr wel aanslaat. :-*
zo ik heb de samenvatting weer doorgenomen en ff lekker onder de zonnebank gelegen, wel warm, maar ook lekker bruin nu (dus niet, want ik ben blond van mezelf, dus echt bruin zal ik niet worden).
Weet je wat ik nou het vervelende vind, die schommeling van hoop naar teleurstelling en weer terug. Daar baal ik zo van.
Net wat Femmie zegt, geef gewoon duidelijkheid, een normale menstruatie of een positieve test. Niet dit wel niet menstruatie en een negatieve test. Echt balen hoor.
Femmie; ik geef mezelf niet de schuld, ik redeneer meer van “het is niet anders”. Heb laatst een boek gelezen hierover en herkende zoveel, dus ook emoties, en ik realiseerde me ineens dat het niet niets is, dat ik best mag balen en mijn minder enthousiaste momenten mag hebben. Dat was op zich wel verhelderend.
Jody; ik snap het ff niet, je hebt 2 eiblaasjes van 11mm, welke dag zit je dan?! Bij mij helpt ook 100mg niet, maar 150mg gelukkig wel.
Luna; gefeliciteerd met jouw vriend. En na wat je beschrijft, zou ik gisteren ook als dag 1 tellen. Deze menstruatie is toch opgewekt met Provera (of Primoluut). Ik had daarbij ook nauwelijks bloedverlies.
Nou ik ga snel het eten voorbereiden en Anouk ophalen. Tot later.
Kussss, Es
hoi essie
ik zit vandaag op cyclus dag 13 dus normaal gesproken zou ik rond deze periode een eisprong moeten hebben. maar nu heb ik op dit moment 2 eitjes van 11 mm en dat is wel heel klein. de kans dat ze gaan springen zit er denk ik niet meer in . dus op naar de 100 mg. snap je hem nu hihihi.
xxxx jody
hee Jody,
Ik snap 'm nu inderdaad. Maar heeft de gyn ook gezegd dat het dit keer niets wordt?! Ik heb namelijk ook al eens op dag 12 eiblaasjes van 11mm gehad en op dag 17 of 18 is die wel gesprongen?! Misschien helpt 50mg nu wel. Moet je nog verder op controle?!
Doeiii, Es
ik heb de 28 ste een afspraak en dan gaan ze weer ff kijken hoe groot ze zijn en dan ga ik verder met clomid . en dan de 100 mg. ik heb liever te veel eitjes dan te weinig hahaha.
xxx jo
Hoi Allemaal! Het hele stuk bijgelezen, maar ik heb niet alles onthouden…
Het weekendje was super gezellig en nu ben ik alweer terug van mijn groep 8 kamp. Het was echt super gezellig!
Ik heb geen idee hoe het gaat. Weet wel dat ik weer aangekomen ben, zonder meer gegeten te hebben… Daar baal ik in ieder geval van. Verder heb ik mijn vaste ongesteldheidspuistje, dus ik houd wel vast in mijn achterhoofd, dat ik wel ongesteld zal gaan worden dit weekend… Toch blijf ik hopen!
Inderdaad, liever teveel eitjes dan te weinig!
Jody hier ook een follikelmeting gehad vandaag en net als jij te klein( 9 mm op dag 12). 50 mg deed vorige maand zijn werk maar nu niet. Es haar verhaal geeft echter toch wel een beetje hoop
Ik heb overigens geen nieuwe afspraak voor een meting, hij vond ook het bmslijmvlies te dun voor dag 12 dus had hij er geen vertrouwen in. (mede doordat ik voor de echo al aangaf dat het deze keer niet gewerkt had, ken je eigen lichaam…) Ik moet met 50 mg door blijven gaan.
Gezien de schimmelinfectie nog niet helemaal over is en het daarbinnen nog auie is ben ik aan de ene kant best blij want vrijen is nu echt heel pijnlijk en aan de andere kant baal je gewoon dat je lichaam zijn werk niet goed doet…
Als troost heb ik net een nieuwe broek en een shirtje, en lingerie gekocht… dat wordt wat als dit nog lang duurt
De keuken is nog niet goed dus duurt nog even en zal niet helemaal klaar zijn op mijn verjaardag. Een voordeel kan ik geen taart bakken en moet ik er om naar de winkel (vind ik ook wel jammer hoor, is altijd leuk werk0
Angel balen dat je wel bent aangekomen door de Clomid, ik merk het ook een beetje maar heb ook wel veel gesnoept :oops:
als ik iemand vergeten ben.
sorry
natas
Natas heerlijk he om wat nieuws te kopen als je je even down voelt. ik kan daar ook helemaal van opfleuren.
Femmie hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je je gevoel snel kunt ombuigen naar het positieve. Dat geeft je veel meer energie om ermee om te gaan. (zo werkt het bij mij tenminste)
Hoe is het verder met iedereen?
Ik zit op dag 2 van Clomid maar merk er nog helemaal niets van. Dat is wel fijn natuurlijk, maar dan twijfel ik of het wel zal werken :think:
luna tijdens het slikken van de clomid merk ik ook niets hoor ,wel in de week erna (althans dat had ik vorige maand, vanaf dag 11 buikpijn vooral 's avonds). Deze maand geen buikpijn en maar 1 keer een opvlieger gehad, klopt natuurlijk ook omdat het niet heeft gewerkt.
Maar dat is toch bij iedereen anders hoor, dus niet twijfelen meid!
natas
Oh gelukkig maar. ik vind het echt fijn dat er in dit topic genoeg “ervaringsdeskundigen” zitten om antwoord te geven op al mijn vragen. Dank daarvoor :-*
Luna, tijdens het clomid slikken, heb ik nergens last van gehad.
Natas, balen dat de follikelmeeting niet positief uitdraaide. Wel heerlijk dat je toch even hebt kunnen shoppen en dat je goed geslaagd bent.
Wel balen van de keuken hoor! Hoop dat de taarten van de bakker ook lekker zijn!
Jody, ook balen van jouw follikelmeting. Op naar de volgende keer en die is wel goed! En voor jou ook natuurlijk Natas.
Angel, wanneer zou jij eventueel kunnen testen?
Es, wanneer moet jij weer beginnen met de clomid?
Femmie, hoe gaat het met jou?
morgen als ik voor die tijd nog geen bruin of bloedverlies heb gehad… We wachten maar af.
Ook ik heb tijdens de Clomiddagen nog niet veel last. de week erna wel!
Es, welk boek was het dat je gelezen hebt? Misschien op den duur ook iets voor mij (nu niet denk ik, want ben net mijn best aan het doen om weer vrolijk te zijn en denk als ik nu zo’n boek ga lezen ik meteen weer instort :shifty: )
Wat fijn om te lezen dat jij weinig bloedverlies had bij provera. In zoverre, ik moet daar wrs straks ook mijn menstruatie mee op gaan wekken. Als het nu ook weinig bloedverlies is, weet ik iig dat het niet vreemd is.
Jody, hoe is het met jou?
Natas, wat balen dat 50 mg nu niet werkt. Hebben ze ook aangegeven hoe dat kan komen?
Kan me ergens ook wel weer voorstellen dat je door de schimmel het ergens ook niet erg vind. Daar krijg je toch ook wel iets voor denk ik?
Ik herken het heel goed dat iets nieuws kopen altijd goed doet. Ik dacht dat ik vreemd was wat dat betreft, maar gelukkig lees ik hier dat ik niet de enige ben :dance:
Angelbaby meis wat balen dat je aangekomen bent zonder meer te eten. Ik herken de omgekeerde wereld. In zoverre, ik ben vorige maand echt superveel gaan sporten en viel geen gram af :x
Zo raar om ineens geen invloed meer te hebben op mijn lichaam :think:
Luna gister wederom een heel goed gesprek gehad met mijn vriend. Hij begon mijn gedrag een beetje beu te worden (ik ook eigenlijk, maar kon er niets aan doen, ik voelde me nu eenmaal ellendig). Het is wel goed geweest denk ik. Naast het acceptatieprobleem, was (nee is) mijn grootste hoe ik het ooit met mijn werk moet gaan combineren. Ik blijf er tegenop zien, maar ik kan pas op z’n vroegst in augustus terecht en hij heeft me wel in laten zien dat het geen zin heeft om nog anderhalve maand depri te zijn omdat ik bang ben over hoe het allemaal zou moeten gaan lopen. Probeer dus toch de knop maar om te zetten (wat niet altijd meevalt), want ik was afgelopen week echt doodongelukkig.
Hoe gaat het met de clomid slikken? Heb je bijwerkingen?
Noemi ik probeer dus de knop om te zetten. Tot nu toe lukt het wel, maar ja het is ook lekker weer en we hebben gister allemaal nieuwe spulletjes gekocht, dus dat werkt wel positief mee. Hopelijk weet ik het door te zetten.
hoi allemaal
ik ben weer terug van weggeweest.zat in fuertventura(spanje). lekker gekleurd alleen iets tekort(4 dagen). was een aanbieding hihiih. maar goed.
natas in de hoeveelste ronde zit jij ? ben het vergeten, sorry sorry. dus de 50 mg helpt ook niet bij jou. (volgens mij ben je ook nog maar net bezig toch). tja klote is dat he? die onzekerheid of het nog wel aan zal slaan of niet. terwijl je eigenlijk wel weet dat het waarschijnlijk wel aan zal slaan.maar het is die angst van ,het niet zullen werken van die klote pillen. ach we wachten volgende maand af.
luna ik vind het heel spannend wat de clomid met je zal doen de eerste ronde hoor? op de hoeveelste cyclus dag zit je nu?
angel houd ons aub op de hoogte . ik voel helemaal met je mee en ik hoop zo dat het zo zal zijn dit keer???
es hoe gaat het met je?wat gaat er verder gebeuren?weet je al wat meer.
femmie hoe gaat het met jou?zijn er nog nieuwtjes? houd mij op de hoogte .
noemi ik hoop dat alles goed gaat met je.en met het mini babytje.
xxx jody
Jody ik zit nu op cyclusdag 6. Nog 1 Clomidpilletje morgen en dan maar dat het werkt.
Femmie ik heb me ook afgevraagd hoe ik het met mijn werk moest combineren zonder het te moeten vertellen. Dat is eigenlijk goed gelukt. Ik heb 1 keer gewoon een middag vrij genomen.
Ik hoop dat je de knop kan omzetten en positief kan blijven :-*
Spannend Angel. Heb je al een voorgevoel?
Natas, wanneer ben je jarig? Jammer dat je zelf geen taarten kan bakken. Vind ik zelf ook altijd leuk om te doen.
Verder iedereen een dikke knuffel.
grrrrrrrrrrr heb ik net een heleboel getyped ben ik het kwijt…dus nog even heel kort hoor.
Femmie wat rot dat je niet goed voelt, wel goed dat je er met je vriend over hebt gesproken. Moest jij nu donderdag naar de gyn?
Jody, ik zit in ronde 2 van de clomid, vorige maand 2 follikels van >20 mm. Nu alles kleiner dan < 10 mm.
Ik hoop dat de ongi nu weer snel komt maar de gyn dacht mss van niet omdat mijn bmslijmvlies erg dun was. De keren van de echo voor de clomid had ik ook alleen kleine follikels maar wel goed bmslijmvlies en was ik iedere 21 dagen ongi.
Ik ben gewoon heel bang m.b.t tot mijn leeftijd en baal enorm dat ik die 6 maanden weggegooid heb door het spiraal… verstandelijk weet ik ook wel dat mijn lichaam een zwangerschap toen helemaal niet aan kon maar toch…
Het combineren voor degene die werken lijkt met toch best lastig. ik vind het nu al lastig om in te plannen met een dreumes die slaapt.
Mijn ervaring is trouwens dat mensen niet achterlijk zijn en best veel begrip hebben!! Ik heb in het verleden i.v.m. mk achteraf e.e.a verteld en toen zeiden best wat collega’s dat ze al gedacht hadden dat ik daarom zo vaak afwezig was.
Angel, hier brand een kaarsje, ik hoop het zo voor je!!
verder ook iedereen een dikke knuffel ik ga proberen wat kleren voor Niels te kopen voor najaar/winter op mp.
Natas
Houd de duimen nog maar even bezig en de kaarsjes aan… ben nog niet ongesteld en heb zelfs nog geen bruinverlies gehad. Dat heb ik sinds de eerste IUI al elke maand gehad van te voren.
Ik heb eigenlijk geen voorgevoel… Lastig dus, nog even afwachten.
ik kom hier ook effe een kaarsje voor je branden, Angelbaby :kaars:
klinkt wel veelbelovend hé :thumbup:
hoi ikke , ooo wat spannend … wanneer kan je gaan testen?
natas hoe oud ben je als ik vragen mag.?mijn gynea heeft helemaal niet gekeken naar mijn baarmoederslijmvl. is dat erg??ik weet wel dat als je een eisprong krijgt of hebt dat je bm slijmvl. draderig oftewel lange slierten heeft. en dat is goed zover ik weet. maar wel raar trouwens dat de clomid de ene keer wel werkt en de andere keer niet. maar ik neem aan dat als de 100 of 150 aanslaat dat het elke maand zo zal zijn. kijk met de 50 mg snap ik wel dat het niet altijd aanslaat omdat het niet echt sterk is. het is maar 1 pilletje. wat denk jij?
xxx jody