wie begint er binnenkort met clomid???

hoi femmie

tja dit wil je niet meemaken nee. dan heb ik al pcos dus word ik al moeilijker zwanger gelukkig werd ik in 1 keer heel onverwacht zwanger. maar alles bleek al te mooi om waar te zijn en mijn voorgevoel kwam uit. (dat het rond de 5mnd fout zou gaan) heel raar is dat . ik had steeds 5 mnd in me hoofd terwijl alles heel goed ging met mijn en de kleine dus met mijn hele zwangerschap. tot op de dag dat ik een bloeding kreeg. het heeft niet aan de kleine gelegen maar aan mijn baarmoederhals zoals je waarschijnlijk wel hebt gelezen. dus ik hoop dat ik dit niet nog een keer mee hoef te maken, maar de kans is een stuk kleiner gelukkig.

en misschien juist omdat het fout is gegaan ben ik nu zo bang dat ik niet meer zwanger word of dat het lang duurt omdat je juist zo graag een kindje wil. maar ik denk dat het wel mee zal vallen hoor? achteraf gaat het sneller dan je denkt.

xxx jody

angelbaby ben je al terug??? hoe was het ?

es ik zenuw met je mee hoor? weet je al wat meer. ik vind het erg spannend maar ik denk toch dat je zwanger bent hihihi.dat 2e hele vage lichte streepje komt er niet zomaar hoor??

xxx jody

Hey meiden ,

Wat leuk dat er steeds meer bij komen die me vergezellen :thumbup:

Jody wat goed dat je weer bent begonnen , spannend hoor … ik ga voor je duimen dat t snel raak is !

En hoe is t met de rest

Liefs loes

jeetje loes wat gaat dat weer snel . je bent alweer de 16wk voorbij. kan het bijna niet geloven. krijg je al een buikje?

@Eddepet wrote:

Verder werd het me deze week weer eens een keer duidelijk dat het behoorlijk kl!@#$%te is, de manier waarop wij zwanger moeten worden. Afgelopen week een collega van mij, melde dat ze zwanger was. En tuurlijk vroeg ik hoelang ze er over gedaan had. Ze voelde zich bijna schuldig dat zij er maar enkele maanden (en ik denk maar 1 of 2) over gedaan heeft. En ik heb sinds maart vorig jaar eindelijk 1 mogelijkheid gehad om zwanger te worden. Dat is wel balen, maar ja, we weten dat het kan lukken, dus dat houden we maar in ons hoofd.

Es, moeilijk he :hug: . Voelt af en toe zo oneerlijk. Wij hebben nog aan niemand verteld dat ik zwanger ben, wachten we nog mee. Vorige week belde een vriend van mijn man om te vertellen dat hij voor de 2e keer vader gaat worden. Ik was alleen thuis dus hij vertelde het aan mij. Ik feliciteer hem en zeg wat leuk een 2e. Begint hij te vertellen over een planning die ze hebben :shock: en dat ze besloten hadden precies 2 jaar tussen de kids te nemen :shock: . Hij liet het zo berekenend klinken alsof ze even naar de supermarkt om de hoek gelopen waren voor een beebje. Het was ook vooral de toon. En dat terwijl zij wel wisten van mijn mk en dat we probeerden zwanger te worden. Geloof dat het van de hormonen kwam, want ik heb een speech gegeven over dat je kinderen niet in plant en dat je heel blij moet zijn als het lukt :oops: .

Minnie; hoe gaat het met jullie, hi hi!!! Voel je je echt zwanger, inclusief de misselijkheid?!
Ja inclusief de misselijkheid :wink: . Weet niet waar het aan ligt, maar ik voel me nog niet echt zwanger. Denk dat ik mezelf bescherm tot de eerste echo :shifty: .

Ha, ha Natas... Ik woon in Den Haag, dus wel in de buurt van zee. Ben 2 jaar geleden verhuisd vanuit Scheveningen (en nu niet tegen een echte Scheveningse zeggen dat Scheveningen onder Den Haag valt :naughty: :wink: ).
Balen zeg van je keuken :x .

Es, klonk heel hoopvol je berichtje. Je zou zondag nog een keertje testen. En.... :shifty: .

Luna wat lief die rozen :inlove: .

Femmie, welkom hier!

Es, en weet je al wat??

Angel, hoe was je vakantie? En weet jij al iets?

Femmie, ik moest clomid nemen van dag 3 tot dag 7, dan op dag 14 bloedprikken + echo en op dag 22 bloedprikken.

En heb vnl last van misselijkheid en vermoeidheid.

Natas, hebben ze al iets laten weten ivm de keuken?

Hee meiden,

Daar ben ik ook weer even. Ben thuis om te leren, maar de dag begint natuurlijk met eerst een beetje ontspanning, dus daarom ben ik hier, hihi!!!

Ik heb zaterdagmorgen ook getest, negatief. Maar ja, we hadden vrijdags wel een feestje en toen heb ik wel veel gedronken (spa blauw, chocomel en ice tea, lust helemaal geen alcohol) dus dan kan een test ook beïnvloed zijn. Ik denk dat vandaag mijn NOD is. Sinds zondag heb ik heel af en toe een beetje bruin, en zo begon mijn menstruatie de vorige cyclus ook, dus ik weet het niet hoor. Het ene moment denk ik dat ik wil testen en het andere moment toch maar niet, want ik zal wel gewoon ongesteld worden. Ik merk in ieder geval aan niets dat ik zwanger ben, dus die illusie heb ik ook niet.

Noémi; 28 juni naar de gyn, maar dan kunnen ze waarschijnlijk al wel een kloppend hartje zien, spannend hoor!!!

Jody; ik herken jouw gedachten wel: “Het zal met 50mg wel niet lukken, met 100mg wel, want dat had ik de vorige keer ook nodig�. In 1x raak, dat lijkt mij geweldig, kan alleen niet meer, helaas. Ach mijn tijd komt echt nog wel.

Die angst waar jij het over hebt, dat het misschien nooit gaat lukken, deel ik niet met je. Ik heb tenslotte Anouk al lopen, ook met medewerking van Clomid. Dus ik weet dat het lukt, maar daarom is het niet makkelijker hoor, overal om me heen zie ik zwangere buiken. Dat is pas confronterend!!!

Ik meld me ook aan voor de volgende zwangere, weet je wat, we worden gewoon allemaal tegelijk zwanger, dat zou een bak zijn zeg.

Luna; ik ben soms wel erg ongeduldig, maar gelukkig ook heel nuchter, maak me dus geen illusies.

Wat een vent, heerlijk, die van mij komt heel af en toe ook met een bos bloemen thuis (werkt dan wel bij een tuincentrum, hihi)

Welkom Femmie, helaas zou ik bijna willen zeggen. Want ook bij jou gaat het niet vanzelf. PCO, nou ik kan je de hand schudden. Bij mij zorgt Clomid ervoor dat ik nu wel een eisprong krijg, dus dat is positief. Ik heb ook een paar keer Provera gebruikt en had geen last van bijwerkingen.

Je zegt wel dat je er iets voor over moet hebben, voor een kindje, maar dat hoeft niet iedereen hoor, dus ik vind dat je best een flink kan balen!!! Ik denk dat we moeten zeggen dat wij er meer moeite voor over moeten hebben. Mijn collegae hebben altijd een luisterend oor, en dat is wel fijn.

Minnie; oh wat herkenbaar, we nemen kinderen, nou echt niet hoor. Daar moet je echt wel wat meer voor doen. En sommigen, zoals wij dus, heel veel meer. En we doen het met liefde, daar niet van, maar het blijft soms oneerlijk. Weet je, ik vind het niet erg dat sommigen er zo makkelijk over doen, als ze zich maar realiseren dat dat niet voor iedereen is weggelegd, en er dan ook een luisterend oor voor hebben.

Ondanks de misselijkheid niet het gevoel dat je zwanger bent?! Erg hoor die misselijkheid.

Zondag en gisteren zij wij nog in Belgie geweest, en gisteren naar Plopsaland, dat vindt Anouk toch wel zo leuk. En stoer dat ze is, ze is wel 20x (ja echt waar) in 2 verschillende 8-banen geweest. En ze vond het geweldig.

Zo nu ga ik er echt een eind aan maken, aan dit berichtje bedoel ik dan. Tot later.

Kusss, Es

Es, ik duim voor je dat het een innestelingsbloeding blijkt te zijn :-*

Ben ik weer ff. De samenvatting weer een keer doorgelezen, ga dadelijk de auto wassen (wasstraat) en daarna van binnen schoon maken. En vanmiddag nog een keer de samenvatting doorlezen.

Oh ja, ik heb net nog een keer getest -> negatief. Kortom ik geloof er niet meer in. Ik zal vandaag of morgen wel ongesteld worden.

Dus Noémi; ik kan me niet voorstellen dat het een innestelingsbloeding is.

Doeiiii,

Es

Es, balen dat het vandaag weer negatief is, zal idd dan geen innestelingsbloeding zijn. Dat het dan de volgende ronde raak is voor jou en alle andere meiden. Dat zou toch super zijn? Allemaal tegelijk :inlove:

ja allemaal samen… men wat hebben jullie een boel geschreven.

Femmie welkom!

Enne echte scheveningse Scheveningen dat ligt toch in Den Haag :wink:

Eddepet, balen meid maar we gaan voor de volgende Ronde!!

Hier vorige week tijdens de ongi een ob gebruikt en nu zit ik met een schimmelinfectie… vrijdag is dag 12 dus hopelijk geen hele vroege eisprong want pas vanaf vrijdag sex weer mogelijk.(hoop ik) Heb voor 3 nachten een capsule gehad met zalf en medicijn, normaal helpt dit snel bij me dus hopelijk nu ook. Want sex is nu ay :hand:

Noemi heb je nu last van misselijkheid en vermoeidheid of had je dat tijdens het Clomid slikken. Ik wordt aan het einde van de dag helemaal gaar en heel de dag door wat misselijk, moet heel vaak plassen en wil de heleeeeeeeeee dag koekjes en chocolade eten…

28 juni is mijn verjaardag dus vast een mooie echo :thumbup:

ZE hebben gebelt voor de keuken en ze komen donderdag of vrijdag e.e.a af maken behalve de oven, die moet nogmaals worden gemeten alvorens ze iets bestellen. Hij zei niets over het geld dus het zal mij benieuwen!!

Ik hoop het zo, wil graag volgende week alles af hebben als ik verjaar!

Ik ga stofzuigen en dweilen en nog even van de zomeravond genieten 8)

natas

Hallo dames!

Jammer Es dat je waarschijnlijk ongi aan het worden bent. Laten we dan maar met z’n allen zwanger worden in de volgende ronde! :mrgreen:

Natas ik hoop dat het nu goed gaat komen met je keuken.

Noemi nog last van misselijkheid?

Dikke knuf voor iedereen.

Ik heb nog even een vraagje voor de experts onder jullie. Ik ben vandaag aan het eind van de middag ongi geworden door de primolut. Moet ik vandaag nu als dag 1 tellen van mijn cyclus? Ik moet namelijk op dag 3 beginnen met Clomid en ik weet niet zo goed vanaf wanneer ik moet tellen?

Luna, dag 1 van je ongi moet je tellen als je echt goed ongi bent, dus rood helder bloed.

Ik had met de duphaston de eerste dag beetje bruine prut (sorry) en ben eigenlijk de tweede dag goed ongesteld geworden. Dus dag 2 heb ik toen als dag 1 aangerekend. Snap je het nog?

En misselijkheid is er hier nog steeds.

Natas, misselijkheid en vermoeidheid van de zwangerschap, van de clomid had ik eigenlijk niet veel last.

Veel plezier met het genieten van de zomeravond.

En super dat ze eindelijk gebeld hebben voor de keuken, hopelijk is alles af voor je verjaardag!

Femmie, hoe gaat het met jou??

Noemi ik snap je. Hier begon het vanmiddag ook met bruin en is vanavond overgegaan naar rood. Maar nog niet echt veel. Vandaar dat ik dus twijfel of dit dag 1 is. Misschien morgen even afwachten om het verschil te zien met vandaag. Ik ga nog ff op internet zoeken.

Wat je zo vertelt, zou ik morgen als dag 1 gaan rekenen.

Maar idd, gewoon morgen even afwachten.

Es, balen zeg. Ik zat zo hard voor je te duimen, had het gevoel dat het wel eens raak kon zijn :hug: .

Ik vind Anouk ook wel erg stoer. 20 keer in een achtbaan :mrgreen: .

Natas een schimmelinfectie. Wat naar, en nu niet echt handig. Dat je er maar snel vanaf bent, want er moet natuurlijk geklust worden :wink: .

Dus vrijdag komen ze voor de keuken! Hoop voor je dat alles netjes afgemaakt wordt. Een oven die niet past :think: , hmmm meten is ook een kunst.

Meiden, alvast tot over 2 weken. Vrijdag gaan we op vakantie. Morgen is mijn man al vrij en wordt een druk dagje en ik heb geen idee of ik vandaag nog tijd voor kok zal hebben.

Ik hoop dat ik over veel positieve testen hier zal lezen als ik terug kom :-* .

hee meiden,

Dacht ik gisteravond ongesteld te worden, toen ik op de wc zat, drupte er een flinke druppel bloed uit, vanmorgen niets, althans de bruine prut nog een beetje. Heb net de gyn maar gebeld en het met haar (=assistente) besproken. Zij zegt dat ik dit niet als menstruatie moet tellen. Aangezien ik een goede eisprong en opbouw van baarmoederslijm had, kan het niet zo zijn dat het met een drup bloed en bruine prut verdwenen is. Er moet echt een duidelijke menstruatie zijn. Zij stelde voor tot vrijdag te wachten, dan ’s morgens een test te doen en hen weer te bellen.

Ja en dan krijg ik weer hoop, zoals jullie wel zouden verwachten. Zou het dan toch?! Ik ga dus nog niet voor de volgende ronde.

Natas; da’s vervelend een schimmelinfectie, en juist nu je het niet kunt gebruiken. Ik hoop voor je dat het vrijdag over is. Overigens, ik gebruik altijd ob, maar daar nog nooit last van gehad.

Wat een gedoe met jouw keuken zeg. Weer opnieuw meten, en wie weet hoe lang het dan nog duurt. Balen zeg!!!

Luna; mijn gyn heeft gezegd dat het eerste beetje bloed van de menstruatie als dag 1 geteld moet worden. Dus als jij gisteren aan het eind van de middag bloed verloor, dan is dat dag 1. Is het alleen bruinige prut en vanaf vandaag bloed, dan is vandaag dag 1. Kun je hier iets mee?!

Minnie; Anouk is zeker stoer, ze helpt vaak haar buurjongen, 5 maanden ouder, over te streep om iets te doen. Ze is vanaf dat ze kon lopen een echte klimgeit. Wel leuk hoor. En ze is reuzetrots op de kus die ze maandag van de echte Kabouter Klus heeft gekregen. Heel voorzichtig wassen we haar gezicht, hi hi!!!

Fijne vakantie en tot over 2 weken. Genieten hoor!!!

Ga snel leren, tot later.

Kussss, Es

Jeetje es, wat een spannende periode toch maar weer. Ik kan me heel goed voorstellen dat je weer hoop krijgt hoor. Dat is heel normaal! Wel balen dat je lichaam niet gewoon duidelijkheid geeft door of ongesteld te worden of een positieve test te laten zien. Mijn duimen draaien op volle toeren iig meis!!! En nog 2 dagen, dan weet je meer :pray:

Tja en je hebt idd wel een beetje gelijk dat er idd zovele zijn die er niets voor over hoeven te hebben… Ik merk dat ik mezelf de schuld geef van dit alles. Je moet me niet vragen wat ik dan gedaan heb dat dit nu zo is, want ik heb geen idee.

Minnie,
wanneer heb je de eerste echo?

Wil je iig alvast een hele fijne vakantie wensen. Geniet ervan meis!

Natas, hopelijk komen ze morgen voor de keuken. Is toch wel erg fijn als dat allemaal af is als je jarig bent.

Luna
, wat een goede vraag van je, maar mijn FA zei hetzelfde als noemi zei, dag 1 is de dag WAAROP je HELDER rood bloedverlies hebt (kom wel een beetje laat met mijn reactie, maar goed…)

ff snel vanaf mijn werk. bedankt voor jullie reacties. vandaag verlies ik ook nog niet superveel bloed dus ik denk dat ik idd gisteren als dag 1 ga beschouwen. Dat betekent morgen beginnen met de Clomid. spannend!

vriendlief is vandaag jarig dus denk niet dat ik hier nog kom vandaag.

morgen reageer ik weer ff op iedereen.

dag dames

es ik hoop het echt voor je hoor? dat zal echt een grote verassing zijn.

ben vandaag naar het zh geweest voor een fm. en zoals ik al dacht , 2 eitjes van 11 mm . dus ik hoop dat de 100mg wel werkt zoals vorig jaar. helaas pindakaas.

bij wie werkte de 100 mg ook en bij de 50 mg niet?

xxx jody