wie begint er binnenkort met clomid???

Minnie, wat goed dat je je niet inkon houden met testen en nog beter dat de test positief was… ooh wat gaat het goed hier!!! Komop meiden wij gaan er ook voor :dance: :pray:

natas

Van harte gefeliciteerd alletwee! Goed zeg!

Hey hey

Noemi en minnie : ik vroeg me af hoe het met jullie is nu ?

liefs loes

Hee meiden,

Ben ik ook weer een keer.

En ik ben best blij. Gisteren naar de gyn geweest, dag 13, ff in gedachte houden. En er zat links een eitje van ruim 21mm. Hij heeft later nog via zo’n eendebek het baarmoederslijm bekeken en hij zei tegen de co-assistente dat het er mooi uitzag, je kon er draden van trekken, zeg maar. Maar de vorige cyclus was er op dag 12 nog niets te zien, en nu op dag 13 al een eitje om te springen. We hebben er gisteren goed gebruik van gemaakt. Komende maandag, volgende week donderdag en de maandag erop moet ik bloed prikken, voor de Progesteron. Dan weten we zeker dat we op het juiste moment prikken. Het is dus wel spannend. De gyn zei nog dat dit de laatste keer zou zijn. Hij is meer overtuigd dat ik zwanger wordt dan ik.

Loes, Noémi en Minnie; hoe is het nu met jullie?! Voelen jullie je nu echt zwanger?! Loes zal natuurlijk wel, die is al iets verder. Super hoor. Ik ben enorm blij voor jullie.

Ga snel posten, moet aan het werk.

Kusss, Es

Hoi meiden. Ik ben zo aan het duimen voor jullie. Wil snel hier over meer positieve zwangerschapstesten lezen :pray: .

Met mij gaat het goed. Heb nog steeds allerlei kwaaltjes. Alleen had ik die steeds betiteld als bijwerkingen van de medicijnen en nu blijken het dus toch meteen al zwangerschapskwaaltjes geweest te zijn :shock: . Klinkt misschien stom maar ben er toch wel erg blij mee, merk ik ergens aan dat ik zwanger ben :oops: . Misschien vinden jullie me een enorme zeur, maar echt voluit blij zijn durf ik nog niet :shifty: . Afgelopen september had ik een eerste echo en verwachtte ik een mooi kloppend hartje. Maar dat bleek toen niet goed te zitten en de volgende dag kwam de miskraam op gang. Dat gevoel en die beelden spoken nu heel vaak door mijn hoofd. Denk dat ik mezelf probeer te bechermen voor nog een teleurstelling. Over 6 weken heb ik de eerste echo.

Es, wat spannend! Klinkt heel hoopvol :pray: . Nu dus 3 keer bloed prikken. Vroeg me ineens af, hoe doe je dat met je werk? Weten je collega’s wat de reden is dat je geregeld even weg ben.? Of weet je het buiten werktijd te regelen?

Zitten er nu weer meiden in de wachtweken?

Hoi Minnie,

Mijn collegae weten dat ik in de MMM zit. Heb ook afgelopen december een operatie hiervoor gehad, en ja dat kun je niet verzwijgen. Maar dat wil ik ook niet. Ik vind het fijn om er over te praten en zij zijn oprecht geinteresseerd.

Daarnaast, nu ik steeds voor echo’s moet en bloedprikken, hebben ze er nu ook begrip voor als ik wegmoet. Beter dan wanneer je met smoesjes wegmoet.

Ik kan me in jouw situatie heel goed voorstellen dat je nog niet heel blij kunt zijn. Ja je bent wel blij, maar in je achterhoofd de geschiedenis. Ik denk dat zodra jij een echo hebt gehad en het hartje hebt zien kloppen, dat je echt blij kunt zijn en kunt gaan genieten.

Dus jij gaf de kwaaltjes de schuld aan de pillen, grappig!!!

Ga snel weer werken.

Doeiiii

Es, wat een supernieuws zeg! Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze ronde raak is.

Minnie, snap dat je nog in spanning zit, hoop dat je je beter voelt zodra je het hartje hoort kloppen.

Hier kan ik het ook nog steeds niet geloven hoor. Gisteren naar de HA geweest. Allemaal spulletjes gekregen en al een zwangerschapsdossiertje opgesteld. Ook is er bloed afgenomen om de HCG waarde te checken (om te zien of ik wel echt zwanger ben).

Slaap 's nachts heel slecht, veel wakker en dan moet ik eruit om te plassen. Vanacht voor het eerst niet sinds een hele week (had na 21u gewoon niets meer gedronken).

Ook krijg ik zo’n heel erg honger/misselijk gevoel als ik een tijdje niets gegeten heb. En mijn borsten zijn beetje gegroeid en wat gevoeliger.

Maar verder merk ik eigenlijk niets.

Noémi en minnie : fijn om te horenm dat t goed met jullie gaat , hier op dit moment weinig last en zit echt ind e weken van ben ik eigenlijk wel zwanger , zo lekker gaat t

wel heb ik idd ook dat ik onrustig slaap maar als dat alles is denk ik dan … ben benieuwd naar jullie echo’s

Verder voor de andere meiden jullie zien het geef niet op hoor ook als het niet met clomid lukt

Dikke kus van ons

Minnie logisch die spanning. Ik heb voor Niels ook een mk gehad en ik kon van Niels ook pas echt genieten toen ik die 10 weken voorbij was.

Onrustig slapen heb ik ook 9 maanden gedaan en weet je waarom dat is… volgens mij regelt de natuur dat je de 1e tijd na de geboorte minder slaap nodig hebt zodat je je aanpast aan de voedingstijden… of is dat een gekke redenering van mij… tijdens je zwangerschap wen je er in elk geval alvast aan dat je er regelmatig uit moet… :mrgreen:

Ik moet vanmiddag progestron laten prikken, zit op dag 21…wist niet dat het zo spannend kon zijn…

ik denk overigens niet dat het raak is deze keer maar stiekem hoop ik het wel natuurlijk!

IEdereen die ik verder vergeten ben: succes in de wachttijd, met klussen of met zwanger zijn.

natas

hoi hoi allemaal

wat goed zeg, alweer 2 zwanger. ik hoop echt dat deze tempo aan blijft houden hoor!!!

ik heb net een kuur prinolut achter de rug, dus moet nu afwachten op een bloeding en dan clomid. verder eigenlijk nog niks nieuws hier. het is afwachten en afwachten en afwachten. heel irritant eigenlijk. konden we maar in onze vingers knippen hihihi.

xx jody

Es, ik had al het idee dat het onmogelijk was om te verzwijgen dat je in de MMM zit. Wat fijn dat je collega’s zo reageren en je er zo open over kan doen! Ik heb wel eens hele andere verhalen gehoord, maar in die gevallen was de werksfeer al heel slecht :silenced: .

Natas, die redenering over slecht slapen heb ik nog nooit eerder gehoord. Maar wie weet, misschien klopt je theorie wel :mrgreen: .

Dag 21, spannend… wie weet :mrgreen: . ben aan het duimen!

Ik moet trouwens elke keer weer om je woonplaats lachen; daar waar de zeeeeeeeeeee is… En ikke maar raden waar dat is :wink: .

Jody, dat afwachten en afwachten is ook irritant… :?

haha minie ik ben al zo openhartig over alles en vind dat nog best eng maareeeeeeeeeh ik woon in zeeland :wink:

natas

volgens de assistente van de gyn : progestron, 29.6 dus wsl wel eisprong. Ze wilde de uitslag alleen eerst niet geven omdat de gyn 1,5 e week met vakantie is :shock: ikke beetje boos!

ik zoiezo boos, we krijgen een nieuwe keuken en alles zit tegen en Niels is ook nog lastig… duikt dus weer snel onder in de zooi thuis!

natas

Natas balen zeg dat die tut het nog niet eens wilde vertellen. Wat is dat nou voor iets belachelijks?! Kan goed begrijpen dat je boos werd hoor, zou ik ook geweest zijn.

Succes met het wachten! Duim voor een positieve test voor je!

natas ik hoop zeker ook voor een positieve test voor jou!!! zou wel heel erg fijn zijn.

ben net gaan bloeden door prinolut dus dag 5 beginnen met clomid.

hoe is het verder met de zwangeren hier??

xxx jody

Hallo dames. Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben door Noemi op dit topic gewezen. We schrijven beiden bij de 1e kwartaal stoppers.

Deze week heb ik de diagnose PCO gekregen. Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien zijn mijn cycli errug onregelmatig. Ik ben gister met primolut begonnen en daarna Clomid. Ben erg benieuwd wat me te wachten staat.

Hoi Luna, welkom hier!

Met hoeveel begin jij met clomid? Ook met 50mg? (neem aan van wel, omdat de gyns meestal de laagste dosering als uitvalbasis nemen)

hoi luna

welkom hier. zoals je net misschien hebt gelezen ben ik vandaag gaan bloeden door prinolut. en op dag 5 begin ik met 50 mg clomid.

en jij?

xx jody

Ik zit nu op dag 2 van Primolut. Duurt dus nog ff voor ik met Clomid begin. Ik begin idd met 50mg. Ik moet op dag 3 beginnen tot dag 7.

Ik “produceer” wel eitjes maar veel te langzaam. Op cyclusdag 32 zat er 1 van 11 mm en een paar nog kleinere.

Meiden , heel veel s6 met het kweken van de eieren en natuurlijk met t klussen !!!

Liefs loes