Natas, mijn gyn had dus gezegd dat ze erop aan het terugkomen zijn van niet elke dag ivm kwaliteit. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, dat is het belangrijkste!
rent nu naar buiten om manlief van achter zijn hoge drukspuit te halen, die heeft wel wat beters te doen, zoon lief slaapt nog dus this is the moment :lol:
Natas, mijn gyn had dus gezegd dat ze erop aan het terugkomen zijn van niet elke dag ivm kwaliteit. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, dat is het belangrijkste!
rent nu naar buiten om manlief van achter zijn hoge drukspuit te halen, die heeft wel wat beters te doen, zoon lief slaapt nog dus this is the moment :lol:
natas
Whahaha, ik zie het helemaal voor me!
Laat manlief wel even goed de hoge drukspuit uitzetten eh!!
Ehm, weet je waar je goede eitjes zitten? Anders moet je na de kluspartij op die kant gaan liggen?? :mrgreen:
Maarre, ik wist niet waar het eitje zat en blijkbaar is het toch raak (kan het alleen nog steeds niet geloven, ga morgenavond nog een test kopen en die donderdagmorgen nog maar eens doen)
Ehm, weet je waar je goede eitjes zitten? Anders moet je na de kluspartij op die kant gaan liggen?? :mrgreen:
Maarre, ik wist niet waar het eitje zat en blijkbaar is het toch raak (kan het alleen nog steeds niet geloven, ga morgenavond nog een test kopen en die donderdagmorgen nog maar eens doen)
niet te hard zeggen hoor 2 lijkt me nogal heftig… ga idd maar op rechts liggen dan
enne nog een test altijd leuk, wel bewaren dan ik heb de testen altijd weggemikt en wel spijt…
De Clomidjes zitten er weer in, de bijwerkingen zijn weer aanwezig, ggrr, en morgen moet ik voor controle. Ga toch eens vragen hoe we nou zeker weten of ik wel of geen eisprong heb gehad?!
Loes; da’s toch niet zo best, nu al zwangerschapssuiker?!
Angelbaby; jammer dat je ongesteld bent geworden. Nu nog 1 ronde IUI toch?! En daarna dan?!
Natas; hoe was het bij de gyn?! Groeit er al iets?! Is een hele opgave voor mannen hoor, om de dag. Maar het is maar even en voor een goed doel. Ja ik lees net dat er genoeg gebeurt, fijn hoor, 2 eitjes zelfs. Ik zou het risico voor een 2-ling ook nemen hoor.
Jody; welkom weer in de MMM, wanneer kun je er echt mee gaan beginnen?!
Was wel heel benieuwd of er nog iemand zwanger is van hier. Liep een week achter door ziekte. Sanne is gelukkig goed opgeknapt, alleen ikzelf ben nog niet helemaal beter :x .
Noemi gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws :dance: . Zou jij ook niet morgen pas gaan testen :think: , kon je je niet inhouden :mrgreen: .
Ik lees verder en zie dat je morgen nog een testje er tegen aan wil gooien. Ben je er niet zeker van, vond je het streepje te vaag?
Natas, 2 goede eitjes dat is erg hoopvol deze ronde :thumbup: . Duimen, duimen…
Es, je pilletjes dus weer geslikt. En nu dus duimen voor een eisprong . (En een bevruchting natuurlijk )
Als ik zaterdagmorgen nog niet ongesteld geworden ben ga ik een testje doen. Vorige week riep ik dat ik vrijdag wilde testen, maar nu zie ik er erg tegen op en wil het liever niet. Ben steeds zo teleurgesteld na een negatieve test. Maar aan de andere kant, mocht ik zwanger zijn moet ik het zo snel mogelijk weten, omdat ik dan meteen met de medicijnen die ik naast de Clomid slik moet stoppen.
Heb vanochtend alweer getest, kon niet wachten :naughty:
Streepje was heel duidelijk hoor, maar ik kon gewoon niet geloven dat het van de eerste keer al raak zou zijn, vandaar nog maar een keertje testen. Alsook de test die ik maandag had, daar had ik nog nooit van gehoord. Vanochtend er eentje met Pred*ctor gedaan (die had ik ooit al eens gedaan en die gaf toen negatief aan, dus wist ik zeker dat die zou werken als die nu positief aangaf :mrgreen: ). Ja, ik weet het een rare kronkel, maar kon het dus niet geloven gewoon. Nu begint het langzaam te bezinken …
Es, balen dat je zo’n last hebt van de bijwerkingen zeg!
Hoop dat het deze ronde raak is voor je!
Minnie, spannend hoor!
Ik was gewoon te zenuwachtig, dus kon het echt niet uithouden tot vrijdag. Ik duim dat het raak is bij je!
ik zit vandaag op mijn 2 e dag van de prinolut om een bloeding op te wekken. op dag 5 van de bloeding begin ik met clomid 50 mg.
vorig jaar was het in 1 keer raak met 100mg want de 50 mg sloeg niet aan. in de dagen rond mijn eisprong heb ik elke dag geklust. maar ik weet dat de dokters zeggen dat het beter is om het om de dag te doen. ik vind het zo moeilijk, ben bang dat ik het eitje mis als ik het om de dag doe. hihi.
Wij hebben het soms elke dag gedaan en soms met een dag tussen. Aangezien ik niet weet wanneer ik een eisprong heb gehad, weet ik dus niet op welke dag het raak was.
wij hebben ook elke dag huiswerk gedaan hoor… een keer geschiedenis, een keer aardrijkskunde en een keer biologie…
en om eerlijk te zijn de 1e 2 dagen vond ik het nog wel grappig maar omdat ik er zo van overtuigd ben dat ik gistermorgen rond 5 uur de eisprong had(niels was toevallig wakker dus ik ook) aan mijn lijf vandaag geen polonaise… en mijn man ook blij :oops:
Noemi het is gewoon raak! mag ik je dan feliciteren: bij deze, hoera!! Op naar de maandmama’s, dit wordt nog net januari 2008 denk ik he?
Minnie, proberen idd zo lang mogelijk te wachten met testen, het is zo frustrerend. Mijn gyn heeft gezegd pas bij 5 dagen overtijd te testen.
Ik heb ze gewoon niet in huis en koop ze gewoon niet eerder… althans dat ga ik proberen he!
Es, door het meten van je progestrongehalte in je bloed omstreeks dag 21 van je cyclus kunnen ze zien of je een eisprong hebt gehad.
Dus ik ga zo lekker rustig met een boek naar bed en mijn pyjama aan :mrgreen:
Denk trouwens dat het een begin februarie beebje gaat zijn. Heb volgens mij geen cyclus van 28 dagen gehad.
Ga denk ik maar wachten tot eind juni om me bij de maandmama’s aan te sluiten. Vind het raar staan als ik me in februari aanmeld en het is onverwacht toch een januaribeeb of als ik me bij de januarimama’s aanmeld en dan blijkt het een februaribeeb te zijn.
Minnie; vervelend van de ziekte, ik hoop dat je snel opknapt. Spannend bij jou hoor, ik hoop dat je morgen een positieve test hebt.
Jody; ook aan de Primoluut, 10 dagen of niet?! En dan weer wachten, dat wachten is altijd zo vervelend.
Welk rooster te hanteren, ik vind het ook altijd zo’n dilemma waar je dan mee zit. Om de dag is beter voor de kwaliteit, maar elke dag weet je zeker dat je de eisprong niet mist. Ik weet het ook niet meer.
Natas; ik weet het, ik moet elke keer progesteron testen. Alleen de laatste keer was de waarde 23.6 en tussen 20 en 30 is het een grijs gebied, kan wel of geen eisprong. Dus nog geen duidelijkheid. Ik zal het hem vandaag eens vragen.
Ga snel eten en Anouk bij de buren dumpen, dan kan ik ff rustig naar de gyn. Tot later.
Kusss, Es
p.s. ik verwacht overigens nog niets te zien hoor, het is pas dag 10.
Meiden ik ben zwanger! Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik meteen ik moet testen. (tja ik ben lekker veranderlijk ) Er verscheen direct een mooi duidelijk blauw zwangerschapslijntje.
Kom zo nog terug. Wilde het meteen vertellen, maar heb nog niet gelezen hier.
Jody, wij hebben om de dag geklust. Ik lees wel eens dat een gyn dat aanraadt. Maar de mijne heeft dat eigenlijk nog nooit aangeraden. Hij heeft het nooit over dat hele onderwerp gehad.
Natas ik kon me dus niet inhouden met testen
Was er stiekem van overtuigd dat ik zwanger was :silenced:
Ben ik weer, net bij de gyn vandaan. En hij vermoed dat ik vorige cyclus wel een eisprong heb gehad, maar dat ik te vroeg progesteron geprikt heb. Deze keer moet ik dan ook 3x bloedprikken.
En er zit rechts een eiblaasje van 10mm ongeveer en links eentje van 12mm. Ook boven verwachting, want het is pas dag 10. Moet maandag terugkomen. Wordt dus toch wel weer spannend deze keer.
Minnie; super joh, gefeliciteerd. Hoe veranderlijk kan een mens zijn. Gaaf hoor. Gaat nu wel snel met in 1 week 2 zwangeren erbij, ik hoop dat dat tempo aanhoudt.
Om de dag, dat is dus toch de gouden tip. Ga ik ook maar doen dan.