Ik zag wat nieuwe namen. Welkom hier! Sorry, heb de afgelopen week niet zoveel meegelezen. En ben snel door de berichtjes gegaan. Zag helaas nog geen berichtjes over positieve testen hier.
Toen ik met de medicijnen begon (clomid en metformine) had ik meteen bijwerkingen, maar voel me nu zo ziek dat ik niet alleen de medicijnen meer de schuld geef. Zal er wel een griepje of zo boven op gekregen hebben. Ik ben kotsmisselijk en heb veel buikpijn. Of gewoon een combinatie van die 2.
Is zelfs even in me opgekomen dat ik zwanger ben omdat ik nogal koffieslaafd ben en het me sinds een paar dagen totaal niet meer smaakt. 2 keer zwanger geweest en beide keren had ik dat. Maar het lijkt me nogal errug vroeg voor zwangerschapskwaaltjes, dus ik moet me maar niets in mijn hoofd halen.
Haai,
We hebben op de goede tijden geklust hoor :drool:
De gyn vroeg het nog … zij had mij vorige week al gezegd, op zondag “samenleving” hebben…
Dus Eddepet, we hebben ons weekend goed gebruikt
En huiswerk gedaan, Natas :mrgreen:
Enige nadeel aan alles is dat ik een blaasontsteking heb… geen idee hoe ik er aan kom maar ik wil er wel vanaf.
Heb nu medicijnen gekregen van de huisarts die geen kwaad kunnen bij een eventuele bevruchting of zwangerschap.
Het zijn twee uit elkaar staande dingen, het 1 heeft niks met het ander te maken, dus kuurtje van 7 dagen en hopelijk ben ik er dan vanaf.
Af en toe is het best pijnlijk.
Hee meiden,
Ik heb nog steeds geen duidelijkheid. Afgezien van 2x een drup bloed en bruinige afscheiding gebeurt er niet veel. Maar ja, als ik geen eisprong heb gehad, is dat ook wel logisch. Wel smaakte het eten mij gisteren helemaal niet, en dat lag echt aan mij, want manlief vond het smaken als anders. Vandaag hoofdpijn. Nou ja, ik wacht gewoon tot vrijdag en dan doe ik maar een test en bel de gyn.
Minnie; vervelend dat je ziek bent hoor. Enne dat zijn inderdaad geen bijwerkingen, tenminste niet als het op griep lijkt. Wat de symptomen betreft, het zou natuurlijk wel kunnen, ik kijk daar niet meer van op, maar het is nog wel heel vroeg dan.
Sanny; goed zo, goed jullie best gedaan. Daar kan het dus niet aan gelegen hebben. Nu maar afwachten, die rottige wachtweken, succes hoor met wachten!!!
Blaasontsteking, da’s vervelend, althans dat zeggen ze, ik heb het nog nooit gehad.
Ik ga snel posten en weer aan het werk. Tot later.
Kusss, Es
Hey meiden, ik ben blij, heb een eisprong gehad.
Er bestaat een kans op een zwangerschap net zoals bij een “gewone” mens.
Ben nu aan het twijfelen of we wel regelmatig genoeg zijn geweest. Ik weet niet eens wanneer ik mijn eisprong precies heb gehad …
Nouja, als ik op 1 juni nog niet zelf ongi ben geworden, dan mag ik een test doen. Is die negatief dan mag ik weer met de duphaston beginnen om mijn ongi op te wekken en dan daarna weer 50mg clomid.
Ben gewoon heel blij dat met deze pilletjes ons eisprong probleem opgelost kan worden. Ben dus helemaal happy.
Verwacht zelf eigenlijk niet dat het raak is deze maand, maar weet nu tenminste wel dat met die pilletjes er een kans op een zwangerschap bestaat.
Es, spannend voor jou zeg! Ik hoop dat de afscheiding een innestelingsbloeding was! Vrijdag komt al snel dichterbij, succes met wachten.
Angelbaby, weet jij al iets meer?
Sanny, tegen een blaasontsteking helpt cranberrysap heel goed. Kan je preventief daarvoor innemen. Als je al eenmaal een blaasonsteking hebt, kan je er alleen met AB vanaf raken.
Minnie, weet jij al wat meer?
Aan de nieuwe meiden, welkom.
Sorry voor iedereen die ik ben vergeten :-*
Es vrijdag ga je dus testen. Heb jij ook dat je het zo lang vindt duren. Of ben jij er nog heel rustig onder?
Tja, lijkt niet echt op griep, maar hoor meer mensen in mijn omgeving die last van hum maag hebben en steeds misselijk zijn. Er heerst dus wel wat :think: . Heb het daarom daar maar op gegooid, kan me niet voorstellen dat dit bij mij nog bijwerkingen zijn. Heb wel het idee dat mijn lijf nogal van slag is. Sinds gister heb ik ineens lekkende borsten, terwijl ik een maand geleden gestopt was met de bv en de melkproductie al lang gestopt was :shock: .
Misschien dat ik een volgende ronde weer lekkerder in mijn vel zit.
Noémi, wat een goed nieuws! Dus de Clomid heeft gewerkt :dance: .
Dus volgende week vrijdag ga je testen :mrgreen: . Als ik voor die tijd niet ongesteld ben geworden, ga ik waarschijnlijk dan ook testen.
Tja mijn verstand zegt steeds, gewoon nog een extra weekje afwachten. Die testen zijn zo duur. Maar voor mijn gemoedsrust test ik dan toch :doh: .
Ben ik ook weer.
Noémi; gaaf joh, nu weet je zeker dat er een kans op een zwangerschap bestaat. De eerste in hoeveel tijd?! Dat twijfelen of je het wel op het juiste moment hebt gedaan, ken ik. Da’s niet echt fijn, maar ja. Afwachten is in deze het beste.
Innestelingsbloeding had ik ook al aan gedacht, maar ik weet niet of dat zo lang kan duren, al vanaf vrijdag?! Heb er ook geen ervaring mee. In feite heb ik vandaag 2 weken geleden van die lichte menstruatie-achtige krampen gehad. Een collega van mij zei dat zij altijd zo haar eisprong voelde. Dat betekent dat het vandaag 14 dagen geleden is. Maar om mezelf niet gek te maken, ga ik pas vrijdag testen. Het wachten valt mij heel eenvoudig dit keer.
Minnie; raar hoor, ineens weer lekkende borsten. Er heerst inderdaad wel iets van een griepje, maar ja. Het klinkt allemaal wel heel raar bij jou. Wie weet ………
Dat die testen zo duur zijn, is precies de reden dat ik wacht. Maar ik wil wel zo snel mogelijk weer verder, dus vandaag dat ik toch vrijdag test (als dat nog moet natuurlijk), want dan kan ik de gyn weer bellen.
Doeiiiii
hoi allemaal
jeetje ik zie allemaal nieuwe gezichten. tja ik ben ook al een tijdje niet geweest. ik probeer vanaf nu weer wat meer te komen omdat ik zelf ook over een maandje weer ga beginnen met clomid. zijn er nog nieuwtjes hier of nog nieuwe zwangere dames??
xxxx jody :vlinder:
Hee meiden,
Nou ik heb ook zekerheid, althans de zekerheid dat ik niet zwanger bent. Kreeg gisteravond buikpijn en 's nachts ben ik echt ongesteld geworden. Eindelijk duidelijkheid, hoewel, ik weet nu nog niet zeker of ik een eisprong heb gehad. Maar goed. Begin morgen weer met 150mg Clomid, hopelijk laten de bijwerkingen me met rust.
Kreeg gisteren nog wel telefoon van de apotheek, de Clomid van vorig jaar werd niet door Menzis vergoed. Blijkt dat ik daar ook een machtiging voor moest hebben. De gyn moest ik toch bellen voor een afspraak op dag 12 (wordt dag 10 omdat dag 12 op zondag valt), dat ik daar maar ook meteen om heb gevraagd. Ik krijg die volgende week mee.
Jody; helaas geen nieuwe zwangere dames. Maar we doen goed ons best. Het lijf werkt alleen niet zo goed mee.
Sanny; ziet er mooi uit die grafiek, maar ik snap het niet. Het is, neem ik aan, een temperatuurcurve is en dat de diepe punt de eisprong is?! Gaaf hoor, nu dus afwachten.
Nou ga ik snel weer aan het werk hoor, tot later.
Kusss, Es
Es, balen zeg! Maarja, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Vol goede moed op naar de nieuwe ronde.
Enne, wat bedoelde je met de eerste sinds lange tijd??
Sanny, spannend! Je hebt toch goed geklust?
Jody, nog een maandje volhouden dus en dan kan je ook aan de clomid.
Minnie, heb jij al meer duidelijkheid?
Bij mij was het de eerste keer dat ik zwanger zou kunnen worden nadat ik in maart 2006 gestopt ben met de pil. Daarom vroeg ik jou hoeveelste keer/ronde dit was?!
Es, bij mij eigenlijk ook. Heb het spiraaltje eruit laten halen en daarna wel een tijdje gelopen met hele lange cyclussen (van 43 dagen tot stuk langer). Maar toen waren we ook niet echt bezig met een kinderwens. Ben begin januari naar de gyn geweest en toen moest ik op controle om te kijken of ik wel een eisprong had. Die had ik dus niet en toen mocht ik aan de clomid.
Hey leive meiden ,
Ik lees dat t goed gaat met de eieren :mrgreen: ennu de bevruchting nog he ,… en ik maar wachten tot iemand net zo blij mag zijn als ik .
Maar keep the faith hoor , ik duim nog steeds voor jullei :thumbup:
Hier gaat alles zijn gangetje heb er alleen zw suiker bij gekregen maar ach is ook niet het ergste van de wereld alleen vervelend .
Nou ik lees af en toe hier mee en hoop dat jullie ook snel zwanger zijn
Liefs loes
Dyfaine: toch niet prettig om zwangerschapssuiker te hebben.
Ik hoop ook dat we allemaal snel zwanger zijn, of nog beter dat iedereen die in de wachtweken zit, het nu blijkt te zijn!
Hier is het wachten weer over, ik ben ongesteld geworden
Angel, balen dat je ongi geworden bent, wat een verdrietig nieuws
Sterkte om deze teleurstelling te verwerken :hug:
Weet je al wat de volgende stap is?
Dyfaine, balen die zwangerschapssuiker.
Collegaatje van mij heeft dat ook gehad en daar is alles goed gedaan.
Nieuwtje, ik denk dat ik zwanger ben!
Heb een test met twee streepjes, maar kan het zelf nog niet echt geloven.
Ik ga vrijdag nog een test doen en als die ook positief is, ga ik bij de HA bloed laten nemen om dat nog eens na te kijken.
Noemi, super… en spannend, en een streepje is een streepje hoor!
Angelbaby, shit :twisted: maar denk maar zo nieuwe ronde nieuwe kansen meid.
Dyfaine, wat rot zwangerschapssuiker.
Hier zitten we op dag 12… en morgen naar de gyn voor de echo, gister geklust… en mijn man gezegd dat hij vandaag niet mag i.v.m. de kwaliteit van zijn sperma maar morgen wel weer… Hij vind het onzin vind iedere dag toch meer kansen hebben… snap ik wel maar hij mag niet hihi.
natas
Natas, mijn gyn had dus gezegd dat ze erop aan het terugkomen zijn van niet elke dag ivm kwaliteit. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, dat is het belangrijkste!
hoi meiden.
ik heb er ff over nagedacht en ik ga morgen naar de apotheek en ik ga gewoon de clomid halen. ik kan niet meer wachten hoor??hihi.
loes wat is zwangerschaps suiker??wat houd het in??
noemi wat goed dat je zwanger bent. en inderdaad 2 streepjes zijn 2 streepjes . bij mijn eerste zwangerschap heb ik 4 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven. maar begin het maar wel te geloven hoor??
en voor de rest, we gaan er gewoon weer voor!!
xxx jody