wie begint er binnenkort met clomid???

Hey Meiden,

Nou gister weer mijn laatste Clomid geslikt.

Kheb alleen maar de eerste 2 dagen l;ast gehad van de bijwerkingen en voor de rest voel ik niet zoveel. Heb er niet zo’n goed gevoel over nu :cry:

Heb het idee dat ik nu geen eitjes heb, voel me heel anders dan vorige maand.

Had inderdaad ook een vieze smaak in mijn mond, maar die pillen zijn ook heel vies, en last van opvliegers. Ook weer hoofdpijn, maar niet zo erg als vorige maand.

Wat een verhaal zeg van die drieling, zie de lol er wel van (hihi)

Loes: hoe is het bij jou?

Dikke kus

Lieve meiden ,

Vandaag dus een echo gehad en onze spruit had er nog niet echt zin in … dus helaas niets gezien !

De gyno heeft me hcg bloed laten afnemen en dat hoor ik nog vanmiddag , aangezien we volgende week op vakantie gaan en zij eigenlijk wil weten of het geen bbz is hoopt ze een beedje aan t hcg te zien of het ok zou zijn . Als het bbz is dan is dat heel laag .

Dus spannend , wel zei ze al dat als het niet zeker is ze het afraad om op vakantie te gaan :cry:

Wat zouden jullie doen , ben er zo aan toe om op vakantie te gaan en als het hcg een beedje normaal is denk dat we wel gaan !

Damm wat een gedoe zeg .

Jullie horen later nog van me

Liefs loes

Hoi meiden,

Hier gaat alles z’n gangetje, de opvliegers laten me niet echt met rust, ik hoop dat dat minder wordt. Morgen voor controle naar de gyn, spannend.

Cin; ik heb ook het gevoel dat er niet veel gebeurt, want in tegenstelling tot vorige keer, voel ik nu geen druk in mijn buik of zo. Maar goed, morgen weet ik dus meer.

Loes; balen dat er nog steeds niets te zien is, maar ja, het is ook nog wel heel pril. Bij Anouk had ik met 7 weken een echo en toen was die rijstkorrel te zien. Maar of je dat met 5 weken ook al zou kunnen zien?! Verder schijnt het dat een bbz nogal pijnlijk kan zijn, dus ik zou haar advies wel opvolgen. Maar of ik ook thuis zou blijven als dat nog niet zeker is, dat weet ik niet.

En volgens mij mag je altijd meedoen, als je zwanger bent. En dan zullen ze wel een normale zwangerschap bedoelen, natuurlijk niet een bbz. Dus meedoen hoor, hebben wij er niets aan, dan wel andere vrouwen.

Dat verhaal over die 3-ling, jeetje, wel veel hoor. En een riskantere zwangerschap. Hou ons op de hoogte?! Een 2-ling zou ik nog wel te overzien vinden, maar een 3-ling, als het ff kan, liever niet.

Angelbaby; succes met wachten, spannend hoor!!!

Ikke; jij hebt ook zo last van die bijwerkingen, vervelend hoor. En je moet ook morgen naar de gyn, ben jij ook zo benieuwd?!

Nou ga ik snel posten en pauze nemen. Tot later.

Dikke kussss, Es

hey meiden ,

nou mijn hcg was in verhouding met de weken ok … en moet nu toch vrijdag nog terug komen in de hoop dat ze wat ziet … zo nee gaan we toch onze vakantie maar anulleren

Ik heb idd al eens een bbz gehad en dat is idd heel pijnlijk was bij zelf ook niet meer op deze wereld dus weet wat t is … maar ja de vakantie is ook belangrijk gahahaha

Nou we houden jullie op de hoogte

P.s hoe is t met jullie allen?

Kus loes

Hoi hoi,

Kheb een onwijze emo-dag.

loop overal om te huilen.

Misschien een domme vraag, maar wat is een BBZ?

Vind het zo raar dat ik me nu heel anders voel dan vorige maand, snap er helemaal niets van.

Dikke kus

BuitenBaarmoederlijk Zwangerschap.

Dyfaine: hoop voor je dat ze vrijdag eindelijk wat zien en je lekker van je vakantie kan gaan genieten.

Cin: elke maand is nu eenmaal anders. Dat heb ik ook ervaren. Ikke succes morgen!

Hallo allemaal,

Cin : wat vervelend dat je je deze maand zo voelt , ik hoop dat t snel een beedje beter met je gaat.

BBZ is idd buitenbaarmoederlijke zwangerschap… bij mij dus een keer los in me buik gaan nestelen.

Ikke : heel veel s6 morgen

Angelbaby : hoe is t verder met jou ?

XXX

Ik ben net terug van het zh.

Heb de eerste FM achter de rug. Het viel goed mee.

Gyn zei dat het wel nog wat vroeg was: baarmoederslijmvlies was nog dun, er zaten aan beide zijden eitjes, die aan de linkerkant was iets van 12mm, maar moet dus nog verder groeien allemaal.

Vrijdag heb ik opnieuw een afspraak.

Als beweeglijkheid van zaad opgewerkt kan worden tot 50%, dan hebben we veel kans om één van de zes pogingen zwanger te worden.

Als dit niet lukt in het labo, doen ze maar 4 pogingen en gaan ze daarna over naar IVF.

Dat was het zo’n beetje. Ik vind het reuzespannend allemaal

Es, jij hebt ook afspraak vandaag? Ik denk aan je !

Loes, hopelijk is er vrijdag wat te zien :pray: Maar toch positief dat het hcg in verhouding klopt

Cin, ik hoop dat jij je al wat beter voelt nu… :-*

Angelbaby, jij zit in je tweede wachtweek nu?

Ik zit inderdaad in mijn tweede wachtweek. Voel niets, heb nergens last van. Alleen van een geheugen als een zeef, maar dat had ik van de hormonen al. Verder niets… niet moe, niet misselijk, geen vreemd gevoel in borsten of wat dan ook…

Angel baby : dat geheugen als een zeef komt heel bekend voor zelfs nu heb ik er last van ik onthoud de dingen gewoon niet…

Dus niets geks haha

Alleen beedje onhandig maar lekker belangrijk

Liefs loes

hee meiden,

Ben net terug van de gyn, moest bijna een uur wachten, omdat er een vrouw tussen moest. Natuurlijk wel balen, maar de gedachte dat ze er iemand tussen laten, is toch ook wel fijn, zeker als je het zelf betreft. Had alleen Anouk meegenomen, en die had het na een half uurtje wel gezien. Nou ja, we hebben het overleefd.

Baarmoederslijm is nog lang niet goed. Links gebeurt niets, maar die heeft het de afgelopen keer gedaan, dus dat klopt dan wel. Rechts zit er in de eierstok een eitje van ongeveer 10mm. Ook zit daar net buiten de eierstok een blaasje van 16mm, wat waarschijnlijk geen eitje is, want dat zou niet kloppen met de cyclusdag. Het zou dus een cyste kunnen zijn. Maar het zou dus toch wel een eitje kunnen zijn en dat die dan net aan de rand van de eierstok zit. Kortom, nog niet veel zekerheid, daarom moet ik vrijdag ff terugkomen.

Loes; balen dat je nog geen zekerheid hebt, zeker met de vakantie in het vooruitzicht.

Cin; emodag, komt het door de Clomid?! Maar ook ik voel me anders dan de vorige cyclus, en bij mij zegt dat niet veel. Welke cyclusdag zit je en wanneer moet je naar de gyn?!

Angelbaby; spannende tijd voor jou hoor, nog 5 dagen te gaan. Ik duim voor je hoor!!! Aan de ene kant wel balen dat je nog niets voelt, aan de andere kant laat je je dan ook niet gek maken door wat je voelt.

Nou ik ga snel posten, ff de was opruimen (ja alweer).

Kussss, Es

Hey hey

Nou met mij gaat t redelijk , wel wat zenuwachtig hoe t nu verder gaat . Voel me goed alleen kramp in me kuiten de hele dag en nacht :cry:

En ja wat misselijk de hele dag door maar dat overleven we wel .

Morgen ochtend naar de gyno dus wel spannend wil ook zo graag op vakantie!

Nou jullie horen het wel en ik zal heel hard vor jullie duimen!!!

eddepet : spannend hoor die eitjes… we blijven duimen

Cin : gaat t al weer iets beter heb je de dip dag overwonnen? Ik hoop het en dat je ons snel goed nieuws geeft …

Angel baby : spannende dagen … heb je al ergens last van :lol: ben benieuwd .

hoi hoi,

Nou mijn tranen blijven stromwen, denk wl dat dat door de clomid komt.

Had ik vorige maand ook last van.

Heb gister en vandaag last van opvliegers, maar daar komen we ook wel weer doorheen.

Zit nu op dag 10, moet morgen naar de gyn om te kijken of za een eitje zien. dag 12 valt op zaterdag dus vandaar een dag eerder. mag pas aan het eind van de middag komen want de grote kan dan verschillen met de ochtend of zoiets .

Nou loes blijf duimen voor je, hopelijk krijg je goed nieuws.

De andere meiden, blijf hoop houden he. ookal is het moeilijk, ik probber het ook.

Dikke kus

Hoi meiden,

Ben ik weer ff.

Ben vanmorgen de gyn geweest. De vermoedelijke cyste blijkt inderdaad een cyste te zijn, want het is niet gegroeid. We hoeven er verder geen rekening mee te houden, zit niet in de weg of zo.

Het eitje wat er in de eierstok zat, is inmiddels 12mm. Naar verwachting groeit het 2mm per dag, dus maandag/dinsdag zou het kunnen springen. Omdat we maandag naar de Efteling gaan, moet ik dinsdag terug komen voor controle.

Cin; vervelend dat je zo emotioneel wordt van de Clomid, daar heb ik dus helemaal geen last van. Hoe was jouw bezoek aan de gyn?!

Loes; heb je al nieuws?! Kunnen ze al iets zien op een echo?! Gaat je vakantie door?!

Zo dat was het weer, tot de volgende keer.

Kussss, Es

Lieve meiden ,

Nou vanmorgen dus geweest bij de gyn en idd het zakje met daarin een stippie was te zien echt geweldig we zijn zo blij en mogen idd op vakantie naar tsjechie …

We gaan vann en komen volgende week vrijdag rtr , dus even stil van mijn kant .

Daarna zal ik jullie ook zeker weer volgen en maandag 16 moet ik weer rtr voor een 2 de echo dus hou jullie ook zeker op de hoogte .

Voor jullie even nog sterkte tot de volgende nod dag , ik duim voor jullie

Liefs loes

hoi hoi,

Ben net bij de gyn geweest, en heb weer een eitje.

1 van mijn eierstokken doet het dus echt niet.

De gyn liet zien dat mijn ene eierstok veel groter is dan de ander.

En de eitjes komen dus alleen in die grote.

Het eitje zag er goed uit en nu dus maar weer duimen dat het gaat lukken.

Word hard klussen de komende dagen.

dikke kus

Hee meiden,

Gisteren weer bij de gyn geweest. De cyste zat er nog en was niet gegroeid, dus geen probleem. Het baarmoederslijm bouwt zich op. En het eitje aan de linkerkant was nu 15mm (echt millimeters). En de gyn zag er nog eentje zitten, die was 14mm. Dus het gaat de goede kant op, ware het niet dat het wel langzamer dan verwacht gaat. Vrijdag weer terug.

Loes, fijne vakantie, al denk ik niet dat je dit nog leest.

Cin; fijn dat ook jij een eitje hebt. Wel jammer dat jouw ene eierstok niets doet. Betekent dat dan dat de andere elke maand z’n werk doet?! Of sla jij elke keer een maand over?!

Ga snel Anouk aandacht geven. Tot later.

Kussss, Es

Hoi hoi,

Ik word maximaal 3x per jaar ongi als ik geen pillen slik of zoiets dergelijks. Ook heb ik bijna geen eisprong omdat ik het hormoon wat een eitje maakt niet genoeg in mijn lichaam heb.

Daarom slik ik Clomid.

Mijn vruchtbare peride is afgelopen weekend geweest en heb nu weer een heel druk gevoel in mijn buik.Dus word weer duimen over 2 weken moet ik weer ongeveer ongi worden, dus word weer spannend.

Dikke kus

Hey lieve meiden ,

Nouw eer terug van weg geweest en iets eerder dan geplant :oops: ja dat krijg je hormoontjes geven je heimwee naar huis ahahaha

Hier alles verdre goed, alleen warm eten blijft er niet zo lekker in .

En hoe is t verder met jullie ? Ik hoop ook vanuit jullie kant goed nieuws te horen !

Liefs loes

Hallo allemaal, ben in januari naar de gyn geweest en die had het er toen over dat ik misschien geen eisprong heb (zag hij op basis van mijn menstruatie cycli). Zodra de eerstvolgende cyclus eraan kwam, moest ik bloed laten afnemen en een echo laten maken. Cyclus kwam maar niet, dus heb medicijnen ingenomen om mijn cyclus op te wekken. Eindelijk de onderzoeken gehad en ben net terug van het ziekenhuis om de uitslagen te bespreken. Hubbie was gelukkig mee, dus dat was wel fijn, want ik was echt verschrikkelijk zenuwachtig …

Gyn heeft gezegd dat ik dus duidelijk geen eisprong heb. Heb blijkbaar ook iets teveel mannelijk hormoon (elke vrouw heeft dat, maar door de eisprong trekt dat weer normaal, ofzo, ben het alweer een beetje vergeten). Heb dus een soort PCO? En moet nu met clomid gaan beginnen. Moet dus wel weer eerst op mijn cyclus wachten. Moest ik volgende week nog niet ongi zijn, dan begin ik weer met de pilletjes om mijn cyclus op te wekken. Dan dus de clomid en dan weer op dag 14 en dag 22 bloednemen (en op dag 14 ook weer echo).

Maar de gyn heeft gezegd dat we van de eerste cyclus nog niet teveel mogen verwachten. Hij denkt dat we misschien met moeite maar 1 goede follikel krijgen (qua grootte). Maar hij wil ook niet meteen teveel medicatie geven. Dus echt even afwachten nog.

Maar als jullie het niet erg vinden, zou ik dus graag met jullie meebabbelen.