hai meiden ,
iK KAN MORGEN OCHTEND AL BIJ DE GYNO TERRECHT VOOR EEN ECHO … ZE GAF AAN DAT ZE IN ELK GEVAL KUNNEN ZIEN OF ER IETS ZIT EN OF T GOED OP ZIJN PLAATS ZIT … EN ANDER IDD BLOEDPRIKKEN KAN BIJNA NIET WACHTEN TOT MORGEN :mrgreen:
XXX
Loes, dat is echt prachtnieuws dat je morgen al terecht kunt.
Dan heb je eindelijk zekerheid.
Voor nu alvast voorzichtig gefelliiiiii !! :dance:
YIPPIE JEEEEE!!! GEFELICITEERD LOESJE???
ben heel blij voor je hihihi . wel snel he in 1 keer. ooo wat goed.
xxx jody
Hey meiden ,
Bedankt voor jullie berichtjes … ben heel happy maar zou blij zijn als ik morgen bij de gyno ben geweest en weet dat ook echt zo is :oops:
Ik heb even een foto van de test …
jammer, nog geen nieuws hier zeg en ik zit hier in spanning te wachten om te weten hoe het ging bij de gyn :kaars:
wel duidelijke test als je het mij vraagt !
Lieve ikke ,
Ben vandaag dus na de gyno geweest maar durfde eigenlijk even niet te typen omdat ook niemand op de test had gereageerd en ik wil niemand nu op dit moment voor het hoofd stoten!
Maar ze heeft dus een echo gedaan en waar ik al bang voor was is dat de rijstkorrel nog niet te zien was helaas
Moet nu dinsdag weer terug komen dan nieuwe kansen nieuwe ronden , ze zei wel idd dat de test over duidelijk was .
Liefs loes
Spannend zeg!!!
Had de test nog niet gezien, dus kon er ook nog niet op reageren Je stoot ons niet voor het hoofd hoor, juist fijn als we zien dat Clomid helpt!
Is het normaal om dat nog niet te zien, als je pas zo kort zwanger bent? :thumbup: voor je!
Ow, maar ik ben net reuzebenieuwd naar jou meid!
Dus niet meer twijfelen om hier te typen ! :-*
Jammer dat er nog niets te zien was op de echo. Maar dat is toch ‘normaal’ bij zo’n prille zwangerschap? of niet?
Maar ik kan je wel begrijpen dat je was… Als je éénmaal die positieve test in handen hebt, kan ik me wel inbeelden dat je het liefste meteen zekerheid wilt met een echo…
Ik duim dat rijstkorrel toch komt piepen dinsdag :thumbup: :hug:
Hai meiden ,
Dank je voor jullie woorden … en idd het hele begin is het normaal dat je nog niets ziet .
Maar toch hadden we dat gehoopt ook omdat de verpleegkundige dat zei.
Wel ontzettend jammer maar goed :thumbup: maar tot de volgende keer.
En jullie nog even s6 met wachten en ik ga zeker nog duimen voor jullie alle!
dikke kus
Hoi Loes,
Gefeliciteerd!!
Hier weer begonnen met Clomid gister en jawel de bijwerkingen zijn e weer.
Volgende week vrijdag naar de gyn voor een echo en dan weer hard aan de klus.
Dikke kus
Lieve cin ,
Dank je wel en wat balen he die bijwerkingen … ik ga heel hard voor je duimen hoor !
Wel jammer had graag samen goed nieuws gegeven …
Maar ik hoop dat jullie gauw samen met me mogen blij zijn :kaars:
Verder ben ik op vd zenuwen voor dinsdag , ben toch wel bang dat t misschien weer niet goed zit , maar ja kan niets anders doen dan afwachten
Dikke kus
@Cin wrote:
Hoi Loes,
Gefeliciteerd!!
Hier weer begonnen met Clomid gister en jawel de bijwerkingen zijn e weer.
Volgende week vrijdag naar de gyn voor een echo en dan weer hard aan de klus.
Dikke kus
Hey Cin,
ik lees dat je zo’n last hebt van bijwerkingen…
Heb jij ook zo’n vreemde smaak in je mond? Ik heb het namelijk al de hele dag en ik krijg het echt met niets doorgespoeld !
Verder wat hoofdpijn en kleine steekjes in mijn buik…
Nog twee pilletjes te gaan…
Hey lieve meiden ,
Hoe gaat t met jullie allemaal , al bijna aan t einde van jullie cyclus?
Cin : gaat t een beedje met de bijwerkingen ?
Ikke : en met jou bijwerkingen ?
Hier gaat t wel ok , ontzettend pijn ana me borsten maar verder ok eigenlijk.
Vrijdag nog een extra test gedaan en die was veel duidelijker maar toch dringt t me nog niet geheel door hoor.
Nou nog 2 daagjes dan weten we in elk geval zeker of het goed zit .
Liefs loes :-*
Hee meiden,
Zo ff een momentje rust. Anouk is met Ian naar de Julianatoren in Apeldoorn, manlief is werken, dus ik heb het huis voor mezelf. Ben een hele poos bezig geweest om een foto-boekje van Anouk te maken, met foto’s vanaf haar geboorte tot nu, en dan van elke maand eentje op 1 bladzijde. Voor de beide oma’s voor moederdag. Ben nog niet klaar, maar heb er nu ff genoeg van.
Ik heb gisteren de laatste Clomidjes geslikt, woensdag voor controle naar de gyn. Verder heb ik wel weer last van de bijwerkingen, opvliegers met name, maar ze zijn nog te overzien.
Loes; jammer dat gyn nog niets kon zien, maar net wat er al gezegd is, het is natuurlijk nog wel heel vroeg. Hoe voel je je?! En dat je nu een betere positieve test hebt, zegt toch genoeg?! Jouw HCG hormoon is in ieder geval aan het stijgen, en zo hoort dat.
Voor ons hoofd stoten?! Nou dat denk ik toch niet, we zijn hier allemaal gekomen met dezelfde wens. En wij putten weer hoop uit jouw positieve Clomidverhalen.
Cin; welke bijwerkingen heb jij last van?! Wij zitten redelijk gelijk nu, scheelt 2 dagen. Ik moet woensdag naar de gyn.
Ikke; vreemde smaak in de mond, nee die bijwerking heb ik niet. Lijkt me wel heel vervelend trouwens.
Nou ben weer bij geloof ik, dan zit er niets anders op dan te posten en aan de strijk te gaan.
Tot later,
Es
Dyfaine: dinsdag heb je vast een prachtige echo! Zoals eddepet al zegt, als je nu duidelijker test, is dat een teken dat je hormonen stijgen. Komt helemaal goed.
Ga je ook mee doen aan moeders voor moeders? Dankzij die vrouwen kunnen wij tenslotte clomid slikken… weet alleen niet precies hoe dat dan gaat en of dat veel tijd kost of zo…
Eddepet Ikke en Cin: lastig die bijwerkingen. Ik heb er ook wel gehad, maar vond het wel te hebben.
Hier nog altijd aan het wachten… nog een week en dan ben ik al dichterbij een evenutele test…
Phew, ik heb wel erg veel last van die Clomid vandaag !
Buikpijn en steken onderaan in mijn buik.
Loop al de hele dag wat hangerig rond en het kersenpitkussen bewijst goed z’n dienst
Ben benieuwd wat er woensdag te zien zal zijn bij de eerste echo…
Heb nog niet echt gelezen, maar is het bij jullie allemaal de eerste keer dat jullie Clomid gebruiken? Of had je het al eerder?
Ik ben beetje bang voor overstimulatie… Of is het ‘normaal’ die buikpijn?
Ik had deze keer echt het idee dat ik ongelooflijk ongesteld ging worden. Volgens de gyn, voelde ik de eicellen groeien en was het eigenlijk een goed teken…
Hallo allemaal,
Wat een spannende dagen voor de meeste hier nu dus !
Ik ben zo benieuwd hoop dat jullie deze keer ook met goed nieuws komen.
En de vraag of ik mee ga doen aan moeders voor moeders is ja …als het goed zit tenminste want anders mag je niet mee doen weet ik van de vorige keer.
Dus das nog even afwachten .
Verder is vandaag de pijn in me bosten iets minder , wel ben ik echt heel moe maar ach dat maakt niet uit alles voor het goede .
Nou jullie horen me morgen weer.
Dikke kus
Hallo Allemaal,
Nou ik heb denk ik wel een leuk verhaaltje …
Een vriendin is ook zwanger en de vorige keer bij haar zoontje heeft ze een beedje een slechte ervaring met de verloskundige waar ze woont .
Dus gevraagt of ze op controle kon in t ziekenhuis waar daar ook een verloskundige is en dat kon .
Ze is nu 9 weken en ging dus vandaag voorhet eerst daar heen .
Bij de echo was t eigenlijk meteen schrikken ze zag zelf al op de monitor dat er iets was en de verloskundige vertelde dat ze niet zwanger was van 1 ,2 maar van een 3 ling :mrgreen:
Ik vond t geweldig nieuws maar zelf zijn ze wel geschrokken ze hebben een niet zon groot huisje dus das wel ene probleem en ja financieel ook natuurlijk.
De verloskundige heeft haar ook nog verteld dat evt de zwangerschap afgebroken kan wordne maar dit willen ze begrijpelijk niet .
Dus meiden blijf hoop houden alles kan op deze wereld en dat ook zonder medische hulp en in 1 maand zwanger zonder meerlingen in de familie …
Geweldig verhaal !
hahahaha loes , wat leuk om zoiets te horen, dat hoor je zeker niet vaak. weten ze al wat ze gaan doen . want het is best een groot risico een drieling. ik hoop voor haar dat het goed zal gaan.
xxx jody