wie begint er binnenkort met clomid???

Hier ben ik ook weer eventjes.

Gisteren was het begin van mijn ongi er al.

Mss morgen dat het dan helemaal doorbreekt en dat is deze keer heeel goed nieuws, want dan kan ik eerstdaags met de Clomid beginnen :dance:

Hey lieve meiden ,

Mijn temp is nog steeds hoog en zit vandaag op dag 28 … ik zou er 2 bij op moeten tellen omdat ik op dag 16 mijn eisprong heb gehad . Dus best een spannende tyd .

Jody: We hopen ook voor je dat je toch deze zomer weer zwanger mag zijn !

Ikke : Spannende hoor … komt vast goed ! Gaan ze nog een echo doen voor die tyd ?

Cin : weet je al meer ?

Daag :inlove:

Hoi hoi,

Ben nu oficieel 3 dagen over tijd.

kheb niet nog een test gedaan omdat ik nog maar even wil afwachten.

Morgen ga ik de gyn bellen als ik nog niet ongi ben geworden.

moet dan toch bloed prikken en een echo laten maken dus dan weet ik het 100% zeker.

Voel me wel zwanger, maar durf ng steeds niets te hopen.

Dikke kus

Lieve cin :

Damm 3 dagen over tyd , wie weet wie weet …

Maar waarom geen test dan weet je t nu al zeker toch :lol:

Kan me ook wel voorstellen hoor , want zonder clomid had ik een cyclus van soms over de 100 dagen en ja dna hoop je ook maar en is t weer zon teleurstelling .

Maar spannend hoor , hou ons op de hoogte !

Liefs loes

hoi hoi,

Ik doe geen test meer omdat ik bij mijn vorige zwangerschappen ook steeds negatief kreeg onderwijl ik wel zwanger was. Ik bel morgen gewoon het ziekenhuis ff en dan hoor ik het van de week wel van de gyn. Vind het wel heel spannend hoor, maar durf gewoon niet teveel hoop te hebben, de teleurstelling is anders zo groot!!

Ik werd zonder clomid of de pil hooguit 3x per jaar ongesteld (en dat was al veel). heb wel vaker de hoop gehad dat ik zwanger was en als ik dan een test deed werd ik vaak dezelfde dag of de dag erna ongesteld.

heb wel een soort spanning op mijn buik staan (kan het niet zo goed uitleggen). het doet geenh pijn, maar voelt wel raar. Als ik ongesteld moet worden heb ik altijd buikpijn en pijn in mijn onderrug, maar daar heb ik nu geen last van.

Dus tis nog ff afwachten…

Tuurlijk houd ik julllie op de hoogte!!

Dikke kus!!!

hoi ikke

ben blij dat je eindelijk kan beginnen hoor??ik ken die spanning en het wachten maar al te goed.

cin ik denk toch wel dat je zwanger bent omdat ik heel goed bedoel van dat rare gevoel in je onderbuik (die spanning). ik hoop het voor je hoor?

xxx jody

Hai meiden ,

Even nog een vraagje van deze kant … ik heb op dag 16 mijn sprong gehad , temp blijft hoog en nu vanaf dag 25 gaat mijn temp weer extra omhoog.

Nu heb ik ergens gelezen dat dit na je innesteling dit ook gebeurt ? Is er iemand die hier ervaringen mee heeft ?

XXX

Hoi meiden,

Ik ben gisteren wel ongesteld geworden, en dat is in mijn geval wel fijn. Als ik dan toch geen eisprong heb gehad, dan maar zo snel mogelijk weer kunnen beginnen met een hogere dossering. En als ik niet uit mezelf ongesteld zou worden, had ik eerst 1,5 week moeten wachten, dan 1 week een kuur om een onttrekkingsbloeding op te wekken, dan minimaal 5 dagen hierop wachten om dan pas weer dag 1 bepaald te hebben. Al met al 2 weken “verloren�. Dus ik ben wel happy, zeg maar.

Ikke; jij ook ongesteld geworden, en ook al fijn dat dat gebeurt is, we kunnen dan tegelijk met Clomid beginnen.

Cin; jammer dat de test zaterdag negatief was. Ik hoop dat je meer duidelijkheid inmiddels en anders ga je de gyn bellen. Ben benieuwd hoor. Ik denk niet dat ze op een echo al kunnen zien dat je zwanger bent, maar uit het bloed moeten ze dat echt wel kunnen halen.

Elke keer als ik ongesteld wordt, voelt het anders. Dus daar zou ik niets van kunnen maken. Ik had deze keer donderdag al die menstruatiekrampen en pas zondag ongesteld. En de keer ervoor had ik behoorlijke menstruatiekrampen op de dag dat ik ongesteld werd. Dus ik kan er niets van en over zeggen.

Helaas geen ervaring met temperaturen.

Loes; spannend hoor, al die dingen die je hebt. Ik duim voor je.

Over 2 weken al naar Praag, leuk joh, veel plezier.

Angelbaby; vandaag dus de IUI, en dan met 2 en misschien wel met 3 eitjes. Een vriendin van mij moet ook IUI om zwanger te worden, tenminste zo ziet het er nu uit, en zij zegt dat er per keer ongeveer 10% kans op een zwangerschap is. Jij hebt 2 eitjes, dus 20% en misschien dus wel 30% kans.

Mijn gyn zei mij dat normaal een eitje met 20mm springt ongeveer maar met Clomid kan dat best wel doorgroeien tot 30mm, over gigantisch gesproken!!!

Jody; volgens mij is dat wachten echt niet fijn, zeker niet als je zelf al weer snel er voor wilt gaan.

Ga snel aan het werk, daar ben ik tenslotte voor naar hier gekomen. Tot later.

Liefs, Es

Goedemorgen,

Hier nog steeds niet ongi geworden, Dag 4 alweer.

Kheb net het ziekenhuis gebeld en en alles uitgelegd.

Nu moet ik op rond dag 10 2x bloed laten prikken.

Als dit is gedaasn, moet ik weer bellen om een afspraak te maken.

Ze willen pas dan bloed prikken want dan kunnen ze het HCG beter meten in mijn bloed. Als ze eerder prikken kan het zijn dat mijn hcg nog niet hoog genoeg is en dat ze dan dus een verkeerde diagnose stellen.

Dus tis nog ff afwachten!!

Kheb vandaag het gevoel dat mijn maag salto’s aan het maken is.

Dikke kus

hallo allemaal …

Nou hier ook nog geen duiveltjes… wel onzettende druk op me boven buik .

Cin : spannend hoor ,nog een paar dagen dan weet jij ook meer , wachten is echt vervelend…

Es: idd wel fijn dat je t dan bent geworden als er toch geen eisprong was had t ook geen zin dat t op zich liet wachten .

We kennne dat gevoel allemaal , ik heb maanden gewacht op de duivels toen ik nog niet aan clomid was en ja das heel frusterend.

Dus duimen maar weer voor de volgende ronde!

Kus loes

Hier zijn de wachtweken begonnen!

IUI is gedaan en alles ging voorspoedig. Het kon dit keer zonder klemmetje, dus ook nog eens pijnvrij! Wat wil je nog meer :slight_smile:

Bij ons is gezegd 15 tot 20% per eicel. Dat is ook wat ik op internet kan vinden. Hetzelfde als bij een gewone cyclus. Met 2 eicellen dus 30 tot 40% kans. Misschien zelfs 45 tot 60%… wat een nummers, het moet maar gewoon gelukt zijn!

Jullie sterkte met wachten… Altijd het ergste wat er is…

HAI MEIDEN,

HIER WEER EEN BER VAN MIJN KANT , NOG GEEN DUIVELTJES … WEL BUIKPIJN EN OVERGEVEN :mrgreen:

NOU NIET ECHT LEKKER MAAR TOT IK WEET OF T WEL OF NIET ZO IS BEN IK ER NOG MAAR BLIJ MEE :wink:

IK GA MORGEN OCHTEND MAAR EENS TESTEN DENK IK… AANGEZIEN MIJN TEMP OOK NOG STEEDS HOOG .

JULLIE HOREN HET WEL .

P.S HOE IS T MET JULLIE ?

KUS

Hoi meiden,

Mailtje ontvangen van de gyn dat het recept voor Clomid bij de apotheek ligt. Ik heb nog een paar pilletjes, dus ik hoef ze niet met spoed op te halen. Ik heb haar alleen wel weer een mailtje gestuurd, want afgelopen nacht is de menstruatie in alle hevigheid losgebarsten. Mijn vraag aan haar dus: moet ik vandaag als dag 1 tellen of toch zondag. Ik bel ze straks nog wel ff.

Cin; jij moet rond dag 10 2x bloed prikken, ik neem even aan dat je bedoeld dat je bloed moet prikken als je 10 dagen overtijd bent?! Wel spannend hoor!!! Voel je je zwanger?!

Loes; nog steeds geen menstruatie, spannend hoor. En buikpijn en overgeven, nog spannender. Morgen testen, laat je het snel weten?!

Ik ken dat gevoel nog wel van Anouk. Ik moest 6 maanden wachten voor ik doorverwezen kon worden naar de gyn, aldus de huisarts. En maar wachten, af en toe een test doen, want je weet tenslotte maar nooit. Maar goed, nu dus heerlijk, nou ja heerlijk, qua tijd wel, maar gezien de krampen en hoofdpijn niet.

Angelbaby; fijn dat de IUI dit keer pijnloos was. Het kan behoorlijk gevoelig zijn, naar men zeg. Ze moeten toch door de baarmoedermond prikken. Maar nu dus niet, fijn hoor. Wat een cijfertjes zeg, maar goed het gaat om het resultaat. Ik ga voor je duimen. Succes met die vervelende wachtweken.

Ga snel weer aan het werk, want het is gigantisch druk. Tot later.

Kusss, Es

Wow zeg, wat wordt het hier spannend voor enkelen.

Ik haal maar de kaarsen uit de kast en dan steek ik ze alvast aan :kaars:

Hey meiden,

helaas ben vanmorgen op mijn werk ongesteld geworden…

Voelde me gisteravond zo beroerd, dat ik wel verwacht had dat het zou gebeurden.

Kheb boven de pot gehangen, zoveel last van mijn buik had ik.

dacht dat ik dus echt zwanger was gisteravond, maar ja vanmorgen bleek het anders te zijn.

Moest net wel even huilen toen ik thuis kwam.

Overmorgen weer beginnen met nieuwe reeks Clomid, en dan maar weer afwachten.

Dikke kus

Lieve cin ,

Wat een klote nieuws zeg…

Nou ik kots ook als een gek maar reken nergens op hoor , want idd mijn lichaam houd me vaak ook voor de gek…

Nou wie weet volgende ronde weer lekker samen …liever niet maar wel gezelliger .

Dikke kus loes

Cin: wat kl*** zeg. Echt vervelend.

Dyfaine: hoop dat het bij jou morgen 2 vette strepen worden!

Hey meiden ,

Ik denk dat ik wel goed nieuws heb … vanmorgen getest en ik had een kruis …

Ik ben dus Zwanger :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Wel was t streepje duidelijk maar wel nog licht dus misschien een beedje aan de vroege kant getest maar wel dus duidelijke en streep.

Toch wel een eng idee na een buitenbaarmoederlijke en 2 miskramen , maar we genieten gewoon al van het idee .

Ik ga denk ik vandaag de gyno bellen of ik wacht nog even en bel vrijdag want dan ben ik van plan nog een test te doen :lol: gewoon de zekerheid .

Jullie horen het wel , dikke kus

Hee meiden,

Ben ik ook weer. Heb zelf geen nieuws, behalve dan dat ik compleet leegloop. Normaal hoef ik maar 2 tampons op een dag te gebruiken, gisteren was dat 4. Nou ja, dat is ook niet erg, nu wordt de boel mooi schoon.

En ik heb gisteren de gyn gebeld, ik moet toch zondag als dag 1 tellen, dus gisteren de eerste keer 100mg Clomid geslikt. Volgende week woensdag voor controle.

Cin; wat ontzettend jammer dat je ongi geworden bent, ondanks dat je je zwanger voelde. Kan me voorstellen dat je daar emotioneel van wordt, laat het dan maar ook gewoon gaan.

Loes; geweldig nieuws zeg, alvast voorzicht gefeliciteerd hoor. Kan me voorstellen, met die voorgeschiedenis, dat je nog voorzichtig bent. Maar waarom wachten met bellen, als je vrijdag weer een test doet, dat kost alleen maar extra geld. De gyn kan je misschien bloed laten prikken, en dan weet je het ook zeker.

In ieder geval ervan genieten, voor zover de misselijkheid het toestaat althans.

Nou ik ga snel posten en Anouk aankleden, we gaan zo op kraamvisite.

Liefs, Es

Wat een goed nieuws!!! Ik zou ook even bellen of je bloed mag laten prikken. Dan weet je het zeker.