wie begint er binnenkort met clomid???

ja tis echt balen, die hoofdpijn, maar ja ben er ondertussen ook wel een beetje aan gewend.

kheb namelijk migraine. Vandaag gaat het wel iets beter, gelukkig maar want ik moet vanavond werken.

Ja tis inderdaad nog 2 dagen wachten totdat ik meer weet.

Als ik vrijdag en zaterdagochtend niet ongi word ga ik een test halen.

Dus de zenuwen zijn al rijkelijk aanwezig hier!!

Dikke kus

Hey meiden ,

Nou hier echt super nieuws , de clomid 50 mg slaat aan en heb idd een eisprong gehad … we zijn echt happy .

Is weer een nieuw begin toch !

Dus nu nog even afwachten of de duivels komen of niet maar dit duurt nog even ik denk als ik mijn temp grafiek bekijk zo rond de 24 maart … dus hopelijk gaan we de eerste week van april vol vreugde op vakantie …

Maar voor nu eerst even voor jou nog duimen cin !

Liefs van mij

Hoi hoi,

Tis inderdaad Duimen en afwachten, ben benieuwd of ik ongi ga worden of niet. Ik durf niet zoveel op mijn gevoel af te gaan, omdat de Clomid alle bekende “zwangerschapsbijwerkingen” heeft.

Kheb al 1 week pijn in mijn borsten en een raar gevoel in mijn buik, maar ja dat zegt niets.

Morgen weet ik misschien meer, en anders zaterdag zeker!!

Dikke kus,

Cin

Hey cin,

Volgens mij zijn we op t moment met zijn 2 en hier …

Maar ik heb idd ook last van me borsten en wat misselijk , maar ik ga ook niet meer van me lichaam uit want die heeft me al zo vaak voor de gek gehouden haha

Nou laatste daagjes met duimen draaien dus …

kus loes

Hee meiden,

Ik ben er ook nog.

Het wordt nu wel spannend voor mij, niet dat ik denk dat ik zwanger ben. Maar morgen ga ik bellen voor de uitslag van de Progesteron, dan weet ik of ik wel of niet een eisprong heb gehad.

Angelbaby; goed nieuws zeg van jouw eitjes. Ben je al weer teruggeweest?! En hoe is dat afgelopen?!

Loes; voor jou ook spannend, gezien jouw verhoogde temp. Hoe weet je zeker dat je een eisprong gehad hebt?! Heb jij de uitslag van de bloedtest gekregen. Spannend!!!

Cin; voor jou helemaal spannend, morgen is het zover. Wel vervelend die hoofdpijn. Ga je dan ook zaterdag testen?! Dat rare gevoel in de buik heb ik ook, maar ja. Ik durf er niet vanuit te gaan dat dat door een zwangerschap komt …… hoop natuurlijk wel.

Wij hebben gisteren onze “vakantie� naar Disney geboekt, ben zo blij. Nu gaat het echt door.

Ga nu snel posten, kom morgen zeker ff melden hoe het afgelopen is.

Liefs,

Es

Hey es ,

Ok dus ook jij zit in de spannende tyd… wel leuk zo met zijn allen achter elkaar .

Ik wist t zeker omdat ik maandag bloed had geprikt en ze gisteren belde dat ik idd een eisprong had gehad , eigenlijk wist ik t al omdat ik dus ook mijn temp bij hou .

Nou we horen wel of je uitslag om te dansen was …

Liefs loes

Hoi hoi,

vandaag weer slechte dag…

voel me echt super beroerd!!

eigenlijk ging het de hele dag wel goed tot een uurtje geleden.

ben misselijk en heb een drukkend gevoel in mijn buik.

spannend he al testen, vooral op het wachten of je een eisprong hebt gehad enzo.

Als ik morgen niet ongesteld word ga ik zaterdag middag een test halen. kan ook zijn dat ik pas zaterdag ongi word, mijn cyclus heeft me wel vaker in de steek gelaten.

Dikke kus

Ik heb 2 even grote eicellen!!! Zijn nu beide rond de 14 mm. Dat betekent dan dus wel dat de IUI nog niet dit weekend is, maar maandag of dinsdag. Zo spannend.

dyfaine dat wachten is inderdaad het ergst. In ieder geval super dat je inderdaad een eisprong hebt gehad! En wie weet, zijn het niet de bijwerkingen, maar ben je echt zwanger. Het zou zomaar kunnen. Om te testen is het vaak slim om 17 dagen na je eisprong aan te houden. Tenzij je niet kan wachten natuurlijk…

Cin: duim ook voor jou. Hoop dat de duiveltjes ver weg blijven en je zondag of zo een mooie test mag hebben.

Eddepet: hoop dat jij dan ook kan zeggen dat je een eisprong hebt gehad!

Hey meiden ,

Cin: wat vervelend dat je je zo voelt , maar laten we hopen dat je je de komenende 3 maand zo voelt :mrgreen:

Ben echt benieuwd…

Angel baby: wat goed zeg 2 … wat een fijn gevoel he.

Wat gebeurt er eigenlijk preccies met iui? dus voor jou ook weer spannnend moet je nu nog een keer kijken of ze groot genoeg zijn ? ben hier niet geheel in thuis omdat ze bij mij tussen door niet kijken .

XXX

Zaterdag moet ik weer terug om te laten kijken en dan beslissen ze of ik 's avonds de spuit al krijg, of dat ik zondag of maandag weer moet laten kijken. Bij elke follikel meting spreek je af wat er vervolgnes eerst gaat gebeuren. Spannend, maar steeds wel heel duidelijk.

IUI kort uitgelegd:

zaad wordt bewerkt in het ziekenhuis. Alle goede zaadcellen worden eruit gefilterd en die worden dan nog extra bewerkt om nog beter te worden. Dat krijgen we dan mee naar het ziekenhuis.

In ons ziekenhuis, krijg ik eerst zo’n spectrum (eendebek) en dan schuiven ze een slangetje in mijn baarmoeder (vorige keer met behulp van een klemmetje) Op dat slangetje zetten ze dan een spuit en spuiten de bewerkte zaadcellen dus direct in mijn baarmoeder.

De zaadcellen hoeven zo niet de hele route te zwemmen en zijn dus eigenlijk al bijna daar waar ze moeten zijn.

Dit plaatje werd pas in een ander topic gebruikt. Het gaat dan om het linker plaatje. rechts is KI.

Hey hey

Nou bij mij gaat me temp elke keer nog steeds omhoog… had 36.7 a 36.8 en nu al 37.1… dus ook nu eigenlijk me nod in zsicht komt loopt me temp nog op … so lets pray …

XXX

dat is inderdaad opvallend. En je hebt op precies dezelfde tijd je temp opgenomen? En het niet erg heet gehad of zo vannacht?

Weet namelijk niet wat dat betekent… Heb dat toen ik nog tempte ook weleens gehad, maar dan had ik later getempt dan anders, of raar geslapen.

Hoop voor je dat het een verhoging is voor een innesteling of zo… weet alleen niet of je temp daarvan omhoog gaat.

Wel spannend!!!

hey hey

Ik temp altyd smorgens als ik wakker word… dit verschilt soms wel van tyd omdat ik wisseldiensten werk.

De gyn zij tegen me dat dit geen probleem was en de vorige keren was t met tempen ook niet gek verschillend.

Maar goed dat zegt niets natuurlijk , we zien wel .

Je wilt jezelf niet te veel hoop geven maar toch he !

xx

Zo daar ben ik ook weer een keer uitgebreid. Anouk op bed en manlief heeft koopavond.

Geen spannende tijd meer voor mij ………….

Ik kon vandaag de gyn bellen voor de uitslag van de progesteron, nou die was maar 18,3, dus veel te laag, zeker als je Clomid gebruikt heb. Ik moet nu wachten tot een menstruatie, en als die er over 1,5 week nog niet is, dan ff bellen. Zal ik wel een kuurtje Provera krijgen en dan 50mg Clomid. Jammer, maar niet getreurd.

Cin; hoe is het met jou, je klinkt zo zwanger?!

Angelbaby; goed zeg, 2 even grote eicellen, en dat ze langzaam groeien is ook niet erg. En zoals jij IUI beschrijft, heb ik het om me heen ook wel vaker gehoord. Soms zou ik willen dat ik ook IUI kreeg …………

Loes; jouw temp steeds omhoog, nou da’s toch een goed teken. Hopelijk blijft dat zo. Want volgens mij kun je daaruit wel opmaken of er een menstruatie aankomt. Spannend!!!

Ga snel posten, en dan weer ff stoeien met onze DVD-recorder met harddisk, hij gooit de dvd’s er niet meer uit.

Fijn weekend en tot later, dikke kus,

Es

Hoi meiden,

Nou nog steeds geen ongi vanmorgen.

Kheb gisteravond wel een test gedaan, maar die was negatief dus tis afwachten.

Bij mijn vorige zwangerschappen waren de eerste testen ook negatief. Kan te snel zijn geweest met testen.

Als ik maandag nog niet ongi ben ga ik de gyn bellen voor een afspraak. ben dan toch wel heel erg benieuwd.

Voel me nog steeds hetzelfde als van de week. mijn maag is van slag en mijn hoofdpijn lijkt ook niet weg te willen.

Fijne dag vandaag!!

Houd moed.

Dikke kus

Hello allemaal,

Nou hier bijna aan t einde van me cyclus… denk dat ik op dag 16 de eisprong heb gehad dus dinsdag dan echt einde…

Ben wel wat zenuwachtig en dat heb ik maanden niet meer gehad :stuck_out_tongue:

Ik heb hele dag buikpijn en word soms snachts misselijk wakker en moet ik overgeven , laten we hopen datt niet van de clomid komt :pray:

Cin : spannend hoor … zou ons duimen hebben geholpen ? Ik hoop t zo voor je !

xx

Spannend hier! Hoop dat jullie ook echt niet meer ongi worden en er komende week gefeest kan gaan worden.

Ben net weer naar de gyn geweest voor mijn follikel meting. Vanavond mag ik de spuit laten zetten en maandag is mijn tweede IUI.

Er gaan waarschijnlijk dus 2 eicellen meedoen in de strijd, maar de verassing van vandaag was, dat het er nu 3 zijn!!! De derde is wel wat kleiner, dus die doet hoogst waarschijnlijk niet mee.

De grootste eicel was nu 23,4!!! gigantisch dus, zoals zij zei. Echt onwijs hard gegroeid de afgelopen 2 dagen. Laagje in mijn baarmoeder zag er volgens haar ook erg goed uit.

Ik heb er echt een goed gevoel over!

hey angelbaby,

Nou ook voor jou maar extra duimen dus … en super zeg 2 grote , nou dat moet goed gaan , de duimpjes draaien alweer

Liefs loes

Hier maar weer een berichtje haha blijf wel bezig he :mrgreen:

We hebben net onze vakantie geboek, we gaan een weekje praag… ik wilde graag naar de zon maar toen een collega van daar dit aanrade waren we toch wel nieuwschierig .

Dus nog 2 weekjes en we zitten in tsjechie :thumbup:

We gaan lekker met de auto , is wel een eindje rijden omdat ik alleen een rijbewijs heb maar met geregeld stoppen komt dat wel goed.

Aangezien ik ook naar frankrijk heb gereden al.

groetjes

hoi allemaal

hier ben ik weer ff. helaas ben ik er niet zo heel veel omdat ik het wel druk heb en ik heb zowieso niet heel veel te melden dan dat ik nog moet wachten en wachten . ik hoop dat het van de zomer zo ver mag zijn dat ik zwanger ben. ik hoop dus met een paar maandjes weer met de clomid te beginnen.

hoe gaat het met jullie allemaal??

loes wat goed dat je misselijk bent hihihi.

angel voor jou ook wel erg spannend hoor?? ben blij dat je zo veel eitjes hebt . hoe meer hoe beter , toch??

cin ik hoop dat je zwanger mag worden een deze dagen. dat zou ik heel leuk vinden om te horen.

xxx jody