wie begint er binnenkort met clomid???

Hallo hallo,

Mijn buik voelde van de week ook vol, en toen ik bij de gyn kwam waren mijn vermoedens goed. Had een eitje…

Voel me nu wel oke!!

Ik temperatuur ook niet, heeft de gyn ook niets over gezegd trouwens.

Hij zei alleen dat we veel gemeenschap moesten hebben deze week en verder niets.

Dat verhaal van mijn ex, tsja wat zal ik daarover zeggen.

Iedereen maakt wel eens een verkeerde keuze op wat voor manier dan ook. Ik heb het nu in het kort even opgeschreven, maar tis nog veel erger dan dat ik het heb neergezet.

Wil er ook niet teveel mee bezig zijn, word ik alleen maar depri van en dat moeten we niet hebben.

Dikke kus

Cin

Hey cin,

Nou flink klussen dan maar he … Ben heel benieuwd , vind t echt jammer dat ik geen tussen tydse echo heb maar ja .

Bij mij rommeld het flink in me buik heb ik eigenlijk nooit , gisteren avond in bed leek t wel of ik 3 weken niet had gegeten :roll:

Heeft iemand nog last van bij werkingen na t eindigen van clomid ?

Ik moet zeggen dat ik weinig last heb , behalve dat ik wat jankerig ben .

Wij zitten nu op dag 11 dus beginnen ook aan onze als ik eitjes zou hebben klus week :sick:

Liefs van mij

ohh es ,

Heel veel centerparcs plezier !!!

:thumbup:

Dikke kus loes

Hey meiden ,

Wat is t hier stil zeg…

Hier gaat t wel goed eigenlijk nergens last van , had gisteren middag beedje buikpijn maar heb niet echt t idee dat de clomid aanslaat … aangezien ik op dag 14 zit en mijn temp echt schommelt van hier tot tokio.

Moet volgende week pas bloed prikken dus we zullen zien .

Liefs loes

Hoi hoi,

Hier ook alles wel goed op buikpijn na dan.

Werd vanmorgen wakker met gigantische buikkramp, wist ff niet wat ik er mee moest!!

Onder de douche werd het gelukkig minder :S

Kheb nu nog wel last van mijn buik, maar het is vol te houden.

Denk dat dat komt door mijn eisprong, zou er geen andere reden aan kunnen geven. T zit ook helemaal onderin mijn buik.

Dikke kus

Nou, ik mag morgen beginnen aan mijn tweede cyclus met Clomid. 2 Pilletjes per dag deze keer.

Jammergenoeg betekent dit dus dat ik gisteren ongesteld ben geworden…

Das balen zeg!!

Nu maar hopen dat het met die 2 pilletejs wel lukt…

Hey hey

Cin: ja buikpijn is idd minder … t voordeel is dat jij weet dat er eitjes waren dus waar t vandaan komt waarschijnlijk :wink: en ja ik moet gissen :roll: ma ja dat overleef ik ook wel weer .

Angelbaby: Dat je t bent geworden kl… echt balen maar ja op na de volgende keer maar weer , de moet blijven houden :-*

Liefs van mij

Goedemorgen,

Ja das waar ik weet dat ik 1 eitje heb, nu is het hopen dat het raak is!!

Volgende week vrijdag is weer mijn eerste cyclusdagals het goed is. Dus afwachten word het dan.

Dikke kus

Hallo meiden,

Nou vandaag weer zon ontzettend vermoeide dag … kwam thuis om 5 ben meteen op bed gaan liggen wat ben ik moe zeg.

Ook vandaag weer gehoord dat een vriendin zwangers is van de 2 de , niet dat ik iemand iets misgun maar t doet zon pijn .

Kan t echt niet er bij hebben op t moment , heel stom eigenlijk want heb er nooit moeite mee gehad .

Nou ik ga weer lekker t bedje in en hopen dat t morgen iets beter is .

sweet dreams

Hee meiden,

Ben ik weer, terug van een weekendje Center Parcs. De meiden hebben zich goed gedragen. En we hebben sneeuw gezien (daar heb ik meteen ook alles mee gezegd, want dat was weg voor we er iets mee en in hebben kunnen doen, het ging namelijk aansluitend regenen).

Zit nu op dag ……… ff kijken ……… dag 19. Ben benieuwd of ik een eisprong heb gehad, heb namelijk niets gevoeld. Vrijdag moet ik bloed prikken, voor Progesteron, spannend dus.

Cin; dat volle gevoel ken ik, gevoelig ook. En aangezien ik ook een eitje heb/had, is dat inderdaad wel een goed teken. Zegt in mijn geval alleen niet met zekerheid dat die ook gaat springen. Maar goed, dat geduld heb ik nog wel.

Die buikpijn herken ik niet. Hoewel, kan het niet een eisprong geweest zijn?!

Loes; in tegenstelling tot eerdere kuren heb ik nu geen last meer van de bijwerkingen. Ik allang blij, want met de kuren die ik gebruikt heb voor Anouk had ik doorlopend die bijwerkingen. Kun je je voorstellen, weken achter elkaar opvliegers. Kreeg spontaan medelijden met vrouwen in de overgang.

Als je te vroeg bloedprikt, kunnen ze er niets uithalen. Mijn gyn zei dat ik ongeveer 5 dagen na de vermoedelijke eisprong moest bloedprikken.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent voor andere stellen. Maar dat neemt niet weg dat je het jezelf nog het allermeeste gunt. Ik zou ook niet echt blij kunnen zijn voor anderen. Misschien egoïstisch, maar dat kan me even niet schelen hoor.

Angelbaby; jammer dat je ongesteld geworden bent. Heeft jouw gyn jou een reden gegeven waarom je wel ongesteld bent geworden, maar toch met een hogere dossering Clomid moet beginnen?! Eigenlijk betekent ongesteld worden dus niet dat je een goede eisprong hebt. Want dat zal de reden wel zijn.

Ga snel posten en met pauze. Zit op mijn werk, oh ho!!!

Kusss,

Es

Hoi hoi,

Ik dacht vrijdag een eisprong te voelen, had last van kramp en toen voelde ik een soort van plop. maar kan best zijn dat het zondag ochtend pas was hoor. De gyn had al voorspeld dat ie zondag zou springen, maar het kon ook iets eerder zijn. Ik kende die buikkramp ook niet, maar mijn lichaam maakt uit zichzelf geen eitjes, dus kan best daardoor komen denk ik.

Dat gevoel van ´jaloezie´ ken ik ook wel. Anderen die eigenlijk geen kindje willen of er niet voor kunnen zorgen worden zwanger en bij jou gaat het niet of moelijk. Vind het nog het ergste dat als ze dan gaan lopen zeuren over niets. Een vriendin van mijn zusje is zwanger en die moet nu nog 8 weken (is per ongeluk zwanger geworden’) en die liep begin januari al te zeuren dat het te lang duurde naar haar zin en dat ze blij zou zijn als het eruit was. Word daar zo pissig van. ik Zou wel willen dat ik zwanger was. Ik heb van mijn eerste zwangerschap (ookal was ie niet makkelijk) genoten!!

Zou er alles voor over hebben om nog een keer zwanger te kunnen zijn, en dan lopen zij maar te zeuren over hoe zwaar het allemaal wel niet is, snap er nix van!!

Dikke kus

Hey hey

Nou hier is de temp nog steeds t zelfde maar misschien is t nog te vroeg je weet t niet he … we blijven nog maar even aan de klus tm het bloedprikken haha

Cin: Spannend hoor … en idd gek he als je niet weet hoe t voelt , ik heb dat ook weet ook niet wat ik wel en niet moet voelen .

Wel ben ik ontzettend moe … maar ja net wat jij ook zegt heb er alles voor over .

Wannneer moet je weer terug komen ?

Liefs loes

Hai,

Ik moet afwachten of ik volgende week vrijdag ongesteld word.

Als ik dit niet word moet ik een test doen en de gyn bellen voor een afspraak. Als ik wel ongi word moet ik bellen om te vragen of ik weer met Clomid mag beginnen op dag 3. Maar we gaan natuurlijk hopen dat ik het niet word. kheb wel nog steeds wat last van mijn buik. Het doet geen zeer meer, maar voel me vol.

Door die hormonen Huil ik trouwens wel heel snel, nu heb ik hier normaal al redelijk veel last van maar nu is het echt erg. Hou het bijna niet meer droog als ik tv zit te kijken en er komt iets schattigs of ergs voorbij.

Als ik moet huilen zegt mijn zoon altijd: ach mama kom maar. en dan krijg ik een dikke knuffel van hem.

Mijn man word wel een beetje gek van me. Kheb namelijk nog al last van schommelende buien. Het ene moment kan ik heel vrolijk zijn, en het andere moment kan dat helemaal omslaan. Nu heeft ie er meer last van dan normaal, want hij is ziek thuis nu (heeft een longontsteking). Kheb gezegd dat ie er ff doorheen moet en dat dat als ik zwnager blijk te zijn strax nog wel even aanhoud hihi.

Dikke kus

Eddepet: ik slik geen clomid om een eisprong te krijgen, want die heb ik zelf al gewoon een goede… Ik slik clomid om 2 of 3 eicellen te krijgen. Meer eicellen, is meer kans. Vandaar. Dus om een iets andere reden dan de meeste van jullie.

Vandaag weer de 2e dag van de clomid. Merk er nog weinig van, ondanks de hogere dosis.

Ik kom me hier bij jullie aansluiten als jullie dat goed vinden.

Vandaag heb ik m’n pilletjes clomid van 50 mg gehaald bij de apotheek.

Nu wordt het allemaal echt. Ik heb erg lang schrik gehad om deze ‘behandeling’ te starten ( bang voor bijwerkingen ) - maar nu ga ik er helemaal voor!

Nog een paar dagjes afwachten voor mijn ongi en dan op dag 3 starten…

Morgen mag ik de gyn opbellen voor het resultaat van hubbies ‘kwakje’.

Ik heb ook utrogestan vaginale bolletjes voorgeschreven gekregen. Iemand ervaring daarmee?

Ik ken jullie nog niet allemaal hier… Zal me morgen even moeten verdiepen in jullie verhalen en dan reageer ik wel wat uitgebreider…

hey meiden ,

Hier vandaag echt steken in me buik… het zal toch niet ? We moesten eigenlijk gisteren weer aan de klus maar we waren zo moe dat we gewoon in slaap zijn gevallen . nu maar hopen dat t niet te laat is vandaag :oops:

Angelbaby : wel dijn dat je nog niets geen gekke bijwerkingen hebt toch !

Cin : ohh die mannen die hebben wat te voorduren soms , kenneth ook en die snapt soms niets van me uitspattingen

Ikke : spannend hoor … en wat betreft bijwerkingen verschild voor iedereen en ik heb er weinig last van behalve moe en jankerig maar dat overleef je nog wel .

Zou wel een winterslaap willen houden op dit moment :stuck_out_tongue:

Dikke kus

Inderdaad, ook wel wat emotioneler, maar ach…

Volgens mij ben je op de dag van je eisprong ook nog voor een groot gedeelte vruchtbaar… Mijn eisprong is ook een paar uur voor de IUI…

Grmmmbbllll… niemand aanwezig om me de resultaten door te geven.

Moet ik vrijdag opnieuw proberen de gyn te bereiken :roll:

Hihi, Dyfaine… moe en jankerig ben ik nu ook al soms ZONDER medicatie, dus dat belooft ! :mrgreen:

Hey hallo,

Nou ik heb echt steken links onder in me buik echt al de hele dag van die scheuten tussen door … maar hoe voelt een eisprong eigenlijk?

ikke : ohh wat vervelend dat je t niet door kon geven …

liefs loes