wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Vliegje en Roosje dank je wel!

:-*

Deb gefeliciteerd met je verjaardag en je ondertrouw!!!

Newbe ik moet ook 30 januari voor de 9 weken echo :smiley: Jij heb natuurlijk al het hartje gezien, maar evengoed wel weer heeeeeel spannend!!! Hoop voor je dat het bloeden minder gaat worden, lijkt me echt heel vervelend…

Gwenny heb je al getest???

deb wat heb jij schattige hondjes zeg :inlove: lief hoor zag je fotos dat jongetje wat er op staat is dat een neefje ofzo van je :oops:

Karientje dank je wel!!!

@Karientje wrote:

Deb gefeliciteerd met je verjaardag en je ondertrouw!!!

Newbe ik moet ook 30 januari voor de 9 weken echo :smiley: Jij heb natuurlijk al het hartje gezien, maar evengoed wel weer heeeeeel spannend!!! Hoop voor je dat het bloeden minder gaat worden, lijkt me echt heel vervelend…

Gwenny heb je al getest???

Wat toevallig!!!Dan gaan we duimen voor elkaar voor een goede echo!

Liefs

Newbe en Karientje ik duim voor jullie de 30ste!!!

:thumbup: toy toy toy alvast…

gwenny en heb je al getest?? :thumbup: :thumbup:

Deb,drie dubbel gefeliciteerd!!! :dance:

Hoop voor je dat je van het weekend weer helemaal beter bent,zodat je toch kan toasten! :mrgreen:

Pffff broekies zijn jullie nog!!! :lol:

Newbe,hoop voor je dat die bloedingen minder worden.

lijkt me heel frustrerend zoiets.(ik zou er heel onzeker van worden) :hug:

Ik duim voor jou en karientje voor een goede echo! :thumbup:

Roosje,krijg je al wat poets nijgingen? :lol:

Hoop voor je dat je vlug ongi word,dan kan je weer verder met puregon.

Heb verder weinig te vertellen dus…

Fijne avond allemaal!

irry my nog geen poetsneigingen verder hoor ben moe lijk wel ziek te worden maar dat hoop ik toch niet :frowning: dan weer warm dan koud brr nou ja we zien het wel

vanavond op vejaardagsvisite fijne avond allemaal

@irry-me wrote:

Hoop voor je dat je van het weekend weer helemaal beter bent,zodat je toch kan toasten! :mrgreen:

Hoezo broekies??? Nog 4 jaar en dan zij we al 30! Dan worden we al oud :cry:

:lol:

@Deb wrote:

@irry-me wrote:

Hoezo broekies??? Nog 4 jaar en dan zij we al 30! Dan worden we al oud :cry:

Over 4 maanden word ik 40..dus wat is oud? :eh:
Maar ik voel me soms net 18 hoor!! :mrgreen:

@Deb wrote:

@irry-me wrote:

Hoezo broekies??? Nog 4 jaar en dan zij we al 30! Dan worden we al oud :cry: pff 30 :roll:

he, ik kwam kijken of gwenny misschien al getest had. Ik vind het wel erg spannend, leef zo met je mee meid!!! :pray:

Zie van alles aan felicitaties voorbij komen. Meiden ik kom binnenkort weer ff bijlezen. Voel me nu niet zo lekker. Heb de griep te pakken en/of borstontsteking. Kortom ik voel me aardig beroerd. Maar kon het niet laten ff te kijken of er al nieuws van gwenny was.

Tot snel meiden :-*

Hoi Dames daar ben ik dan.

Helaas helaas. Het mocht ook dit keer niet baten. Ben gisteren zo hevig ongesteld geworden niet normaal. Om de uur kon ik wel verwisselen. Maar ik ben niet getreurd.

Op naar de volgende ronde. En kijken wat dit met zich meebrengt. Ik vind het wel jammer hoor dat wel.

Ik vind het meeleven helemaal top van jullie. Echt jullie zijn echt schatten man. :-*

Nieuwe ronde nieuwe kansen

Hey Gwenny,

Inderdaad balen!!! :evil:

Maar dat je optimistisch blijft is goed! De moed niet opgeven en nieuwe ronde nieuwe kansen! Hoop wel voor je dat je ongi snel minder wordt…

:-* Deb

Als ik bedroeft blijf heb ik er alleen mezelf mee. En dat wil ik niet toch vandaar. Ipv verdrietig zijn mezelf alvast klaarstomen voor de volgende ronde.

Van mij mogen die krampen ook wel minder worden nu hoor. Want nee, dit is niets zo.

Nou wie zijn de volgende momenteel…

We :thumbup: voor iedereen hier

Gwenny,das :thumbdown:hoop dat die krampen vlug minder worden.

Goed van je dat je probeert om positief te blijven! :thumbup:

:think: ik maar denken er word niks geschreven want kreeg geen mail meer binnen van dit topic :cry:

gwenny:jammer meid, op naar de volgende ronde :hug:

hoe is het met iedereen hier?

deb heb je nog een leuke verjaardag gehad?

irry my nog lekker aan de poets geweest ik wel huisje blinkt weer als nooit ter voren :inlove:

ego: ik voel me niet lekker tsjee denk dat het bijwerkingen zijn van de puregon heb er nooit zoveel last van maar nu wel af ent oe misselijk ben zo moe(slaap erg slecht), misselijk bij vlagen etc snap er echt niks van leuk voelt het in ieder geval niet :frowning:

fijne avond allemaal :-*

Roosje,beterschap meis. :hug:

Hoop dat je je vlug weer beter voelt.