wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Karientje,ik wist niet dat je zwanger bent(heb ik blijkbaar gemist dan) :oops: …maar als het goed is zijn er genoeg laxeermiddelen die je wel veilig gebruiken mag tijdens een zwangerschap.

Appels met schil eten werkt ook laxerend.

Afslankthee mag je tijdens een zwangerschap NIET gebruiken!!

Ontbijtkoek is laxerend.

Wij vinden het niet erg om je vragen te beantwoorden. :wink:

Vliegje,wie weet een grote schoonmaak van binnen.

Roosje,eindelijk mag je eerdaags weer beginnen net puregon! :dance:

Hophop roosje weer aan de sop!! :mrgreen:

Is wel weer lekker he dat je keuken weer schoon is. :wink:

Fijne avond!!

goedemorgen dames

mijn mamma had een boek uit de bieb voor me meegenomen over niet kunnen zwanger worden de behandelingen etc en dan in eigen verhaal vorm geschreven echt of ik het zelf heb geschreven( moet alleen dan nog zwanger raken) het heet de ooievaarsclub echt super is wel een aanrader :thumbup:

vandaag de laatste primolut :dance:

Hoi allemaal,

Roosje Dat boek staat bij mij ook in de boekenkast!

Is idd een erg mooi boek.

Gister samenlevingstest. Was negatief. 3 zaadjes conden ze nog na 10 uur en die waren dood… Maar in hoeverre die test betrouwbaar is??? Dat kon de gyn me ook niet vertellen. Ik zat wel tegen m’n eisprong aan zei ze. Dus gister of vandaag nog ff klussen. Is er alleen niet van gekomen. Gister avonddienst en na anderhalf uur naar huis gestuurd. Ik was zo beroerd… Ik heb van 6 uur gisteravond tot vanmorgen 4 uur ieder hal;f uur boven de emmer gehangen en niet geslapen… M’n manneke is gelukkig vrij dus die helpt me waar tie kan. Ben te moe om op m’n benen te staan… Hoop dat het snel over is… Deze maand zal het w.s. wel niets worden dan. Volgende week moet m’n manneke z’n zaad inleveren voor een opwerk iets ter voorbereiding op IUI. De gyn zei dat als dat goed was dat we dan volgende cyclus misschien daar al voor konden gaan maar moest uitslag maar even afwachten en bespreken met m’n eigen gyn. Ze zei trowuens ook omdat ik nu m’n eisprond heb dat ik over 14 dagen ongesteld kon worden. Ze hoopte voor ons van niet. Maar mijn cyclus duurt al maanden 36 dagen en geen 28… Maar volgens haar zou het dus over 2 weken moeten zijn…

Ik ga m’n laptopje weg leggen naast me en weer lekker onder de dekens kruipen. Wordt hier zo misselijk… M’n manneke is zo te ruiken eieren aan t bakken bah!!!

Veel liefs voor jullie allemaal.

:-*

@Deb

Oh wat vervelend nou. En dan ook nog gelijk letterlijk kotsmisselijk. hmmm je treft het deze maand niet echt. Maar ik hoop niet dat je je uit het veld laat slaan. En hopen dat het voortraject van de IUI beter verloopt. Ik hoop het wel voor je in ieder geval. We duimen allemaal voor je meid. Je bent sterk je kan het wel :hug: :-*

Nou voor mij zijn de wachtdagen begonnen. Gisteren kreeg ik een heel vies ruikende afscheiding, maar die is vandaag weer weg gelukkig. Afscheiding is ook nog steeds wit. Maar kan niet zeggen dat ik me anders voel of iets. Nou nog 6 dagen te gaan en dan weten we meer.

deb sterkte meid niks aan ziek zijn :frowning: :hug: maar lekker onder de warme dekens en laat je maar verwennen door je mannetje :hug:

Deb,beterschap. :hug:

Hoop voor je dat het voortrajectvoor iui goed verloopt.

Roosje, ik zal eens kijken in de bieb. :wink:

Gwenny,spannend! :pray:

@irry-me

En hoe… ik ben benieuwd. Alijd van het negatieve uitgaan, dan is het altijd positief nieuws

gwenny wanneer ga je testen

irry my het boek is al uit was erg leuk om te lezen alleen komt alles van mezelf wel weer naar boven toe :cry:

net de laatste primolut gehad eindelijk heb altijd het idee of duurt die kuur weken lang ipv 10 dagen

maar goed heb het weer overleefd van mij mag de ongi wel los barsten :wink:

zodat we weer verder kunnen

hoe is het met iedereen het is hier maar rustig :cry:

Goede morgen!

Roosje,confronterend is het dan he. :hug:

Gwenny,testen testen testen!!! :mrgreen: of is het nog iets te vroeg? :think:

Ik ga uit van het positieve. :wink: :pray:

Het is idd stil hier :roll: …waar zijn jullie meiden? :shifty:

Ik ben het huis aan t opruimen,men wat kunnen een kind en een man toch een bende maken zeg! :naughty: :smiley:

Alleen hun he,ik ben nogal van de opruimerige :liar: :stuck_out_tongue:

Zo,genoeg gekletst,ik ga weer aan de slag.

Fijne dag allemaal! :-*

Hoi meiden,

Roosje ik duim voor je dat ongi lekker snel komt en je verder kan met je volgende cyclus. Ik hoop zo dat het gaat lukken!!!

Hier wel minder buikpijn maar bloeden blijft. Het is meestal alleen als ik uit bed kom, dus als ik heb geslapen. Erg vreemd. Overdag is het meestal gewoon bruin.

Ik wacht het gewoon af… ik krijg 30 jan mijn 9 weken echo. En dan weet ik vast meer.

Meiden ondertussen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: ik me gek voor positieve testen voor jullie

Liefs

Hey meiden,

Nou na 1 nacht niets ander hebben te gedaan als overgeven was dit gister gelukkig over! Maar heb nog wel de hele dag op de wc gezeten…

Gister avond voelde ik me gelukkig al weer iets meer mens. Beschuitjes van gister avond blijven er in maar verder nog niets gegeten.

Hoop dat ik vandaag niet zo veel meer naar de wc hoef want ik ben jarig!!! :dance: Morgen avond vieren we het “groots” want morgen ochtend gaan we in ondertrouw :inlove: en zaterdag is mijn manneke jarig :dance: Dus kortom hier een feestweekend! Maar wel goed voor de lijn als je ziek bent geweest :wink: Denk dat ik voor mezelf maar een heerlijk stukje taart in vries voor als ik me weer iets beter voel… :think:

Roosje: hier duimen we mee!!!

Newbe: wat zegt je gyn van die bloedingen???

Gwenny: succes met testen! :pray:

Deb Gefliciteerd met je verjaardag. En alvast gefeliciteerd met ondertrouw en verjaardag van je vriend.

De gyn weet niet waar het bloeden vandaan komt. Dat is wel vaker zo. Ik denk wel dat ik een heel gevoelige baarmoeder heb. Ik had vroeger ook hele erge menstuatiepijnen en het is wel vaker geweest dat bmm rood was en wat geirriteerd. Ik heb ook wel eens verschillende keren na seks bloed gehad. Terwijl we altijd heel voorzichtig zijn.

Liefs

@Newbe wrote:

Deb Gefliciteerd met je verjaardag. En alvast gefeliciteerd met ondertrouw en verjaardag van je vriend.

De gyn weet niet waar het bloeden vandaan komt. Dat is wel vaker zo. Ik denk wel dat ik een heel gevoelige baarmoeder heb. Ik had vroeger ook hele erge menstuatiepijnen en het is wel vaker geweest dat bmm rood was en wat geirriteerd. Ik heb ook wel eens verschillende keren na seks bloed gehad. Terwijl we altijd heel voorzichtig zijn.

Liefs

Hoop wel voor je dat die bloedingen snel ophouden… Lijkt met niet fijn om te zien als je zwanger bent…

Mijn zusje is trouwens inmiddels ook zwanger. 13 april is ze uitgerekend!

Liefs :-*

[/size] :dance: :dance: :dance: :dance:

@roosje83 wrote:

[/size] :dance: :dance: :dance: :dance:

Hey Roosje,

Ja ben nog jong hoor!!! Vandaag precies 26… :dance:

:lol: half jaartje ouder als mij ik word in juni 26 jaar volgend jaar zijn we vast mem/mamma op onze verjaardag doe daar maar een toast op(als je je weer beter voelt :wink: )

@roosje83 wrote:

:lol: half jaartje ouder als mij ik word in juni 26 jaar volgend jaar zijn we vast mem/mamma op onze verjaardag doe daar maar een toast op(als je je weer beter voelt :wink: )

Oké Roosje daar proosten we op!!! Al hang ik heel de nacht boven de pot :sick: ik zal er op toasten!!! Doe jij dat over een half jaartje ook dan???

haha jazeker ga ik dat doen alleen dan met kinderchampagne want dan hoop ik toch echt wel zwanger te zijn hoor! :inlove:

heb jij ook hyves? lijkt me wel leuk heb er hier meer op kok uiteraard hebben we het op hyves niet over kok babyls etc :wink:

Gefeliciteerd met je verjaardag!

ik heb je toegevoegd hoor! fijne verjaardag verder :-*