wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Hey Sasa,

Hier ben ik nu al bijna 5 jaar bezig om zwanger te worden dus snap je gevoel daarin helemaal… Waarschijnlijk snappen zelfs de meiden die nog maar pas bezig zijn jouw gevoel al. En in al die jaren zie je alleen maar meer meiden / vrouwen om je heen zwanger worden… Ook van heel dichtbij. Dan probeer je blij voor hun te zijn en ze te feliciteren maar diep van binnen doet het veel pijn… Sommige gun je het zo en andere denk je van waarom zij wel en wij niet… Laats kwam ik in contact met vrienden van mijn schoonmoeder. Een stel, beide eerder gescheiden, nu een paar jaar heel gelukkig samen. Op de vraag of dat ze kinderen of kleinkinderen hadden kreeg ik het antwoord dat ze beide ongewenst kinderloos waren. Dat was even slikken… Ze vertelde er zo openhartig over maar vertrouwde me ook toe dat ondanks dat ze het jaren geleden een plekje hadden weten te geven het nog steeds verdriet deed. Vooral nu hun vrienden weer opa en oma werden… Zelf werk ik in de ouderenzorg en een weduwe, ongewenst kinderloos, nu bijna 90 jaar voelt het verdriet van toen nog steeds… Ik hoop voor ons allemaal dat ons soms lange wachten ooit nog vervuld gaat worden… :pray:

Vind het knap van je dat je het zo opgepakt heb en haar gelijk gefeliciteerd heb. Tenslotte weet ze inderdaad van niets. Hier kunnen we gelukkig al ons verdriet (en ook geluk) delen en een half woord is vaak genoeg. En het van je af schrijven doet vaak al genoeg voor dat moment.

Slaap lekker meis… :-*

Dankjewel, Deb :-* Welterusten!

@roosje.

Nee niet na cd40 wil het zeggen dat ik zwanger ben, het zou dan verschillende dingen kunnen zijn. Bijv. Geen eisprong, geen ei, misschien zwanger ect. Het kan meerdere oorzaken hebben. Daarom pas na cd40 dat ik wil kijken of ik zwanger ben. Ik hoop het wel want sinds ik clomid gebruik heb ik wel een regelmatige cyclus gekregen. Voorheen had ik precies hetzelfde probleem als jij.

@irry-me

Nou om eerlijk te zijn. Ben ik off the record nu al 8 jaar bezig. 5 jaar onbewust ik vree zonder voorbehoedsmiddel zonder erbij stil te staan dat ik maar niet zwanger werd.

2006 werd ik doorverwezen naar de gyn en had toen al echo’s gemaakt. Maar omdat me vriend regelmatig naar suriname moest kon het allemaal niet en moesten we het eerst zelf proberen.

2007 is me vriend in nederland komen wonen en zijn we eerst zelf weer gaan klussen.

2008 april ben ik weer begonnen met me bezoeken.

Ik heb alle testen volgens mij al gehad.

De samenleving was eerste dag niet goed. Dag erna wel

Sperma van me vriend is helemaal in orde. (hij heeft ook al kinderen)

Die pijnlijke spoeling of alles open is heb ik ook gehad.

En me arm is volgens mij al helemaal leeg geprikt.

Enige probleem wat ik heb die eitjessssss die maar niet willen groeien en omdat ik goed reageer op Clomid 50 vinden ze het niet nodig om onnodig lang te wachten. En mag ik na februari als ik dan nog niet zwanger ben overstappen naar IUI.

Het lijkt inderdaad alsof het heel snel is gegaan. Maar als ik zo naar de tijdlijn kijk ben ik al een tijdje bezig.

@annabella

Oh vervelende bijwerkingen man. ik hoop voor je dat het alleen de eerste keer was. Hoop met je tweede kuur moet dat het anders zal verlopen. Want dit is ook niets zo.

Nou dat was het een beetje. Vanavond zou ik de vlag moeten uithangen. Even kijken wat er gaat gebeuren.

Groetjes :-*

deb, succes!! Zie trouwens dat je hier in de buurt woont joh, lopen we waarschijnlijk in hetzelfde ziekenhuis haha.

Leuk zeg, trouwen :wink:

Hallo

Sasa, :hug: heel confronterend,maar wel moedig van je om meteen een mailtje terug te sturen! :thumbup:

Deb,gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! :dance:

JOu man ook al een klusser? :mrgreen: de mijne ook! :wink:

Gwenny,normaal word eerst de clomid verhoogd,maar jou gyn wilt dat dus niet. :think:

Hoe je het beschreef kwam het ook echt over dat je net bezig was nl. :wink:

Annabella,mooi dat je je al beter voelt,gelukkig geen griepje.

Aan gezien het heel erg heerst nu…hoop ook niet dat wij het krijgen.

Hier gaat alles zn gangetje,ben nu ff aan t uitrusten.

Heb net de hele huiskamer een grote beurt gegeven. :mrgreen:

Moet zo ook nog boodschappen halen,daarna dochterlief van school halen en een broodje eten…druk druk druk dus! :mrgreen:

Ik kom vanaaf wel weer even spieken hier.

Fijne dag allemaal!

@irry-me.

Ja inderdaad het lijkt inderdaad of ik er net pas mee bezig ben.

Nou de gyn wil me geen hogere dosis geven. Omdat ik met 50 al elke keer meer dan 1 ei heb. Dus overstimulans is aanwezig bij mij.

(En toch lukt het maar niet wordt er helemaal gek van)

@Deb

Je hebt in ieder geval lekker weer man. Heerlijk. hoop dat je bruiloft net zo heerlijk zal zijn voor je

deb ik ben idd zwanger geweest op 20 aug 2008 deed ik positieve test wat helaas is uitgleopen op een miskraam :cry:

sasa: moeilijk hoor het komt toch altijd weer hard aan he :hug: vind het wel goed van je dat je meteen een mailtje hebt gedaan want danzit je er ook niet de hele tijd meer tegen aan te hikken dat het nog moet he

kom vanavond wel weer ff reageren lezen :-*

Hey Roosje,

Dan heb ik het toch goed begrepen… Ben je lang zwanger geweest??? Weten ze waarom het fout is gegaan???

Ik duim met je meer voor de volgende keer hoor!

:-*

@Babygirl25 wrote:

Tekst zal ik even onder een spoiler doen. Muziek heb ik niet gemaakt, is een stuk dat voor mij gemaakt is. Tekst wel zelf geschreven :smiley:

All the crying, all the pain

Doesn’t end, won’t go away

All of we, just all of me

Silly little girl

Where was my shoulder, my rock I could lean on

Nowhere nowhere, you were so gone

Just ran alongside the wall

I can see the light

I feel it, it makes me warm inside

I see it, I feel it, I want to believe it

Sitting on the bed, it hurts to even breath

Tears drop down from my eyes, can you please hold me

Hold me

I need to feel safe

Just take it away…

Dikke :hug: voor iedereen die het nodig heeft!!!

wat een mooi nummer!!. zing jij zelf ook babygirl? of zit je in de muziek. het is erg mooi gezongen.

gelukkig moet je nog met clomid beginnen. stel dat je al 26 rondes met clomid had gehad dan was je verder van huis geweest. dus nu mag je gelukkig nog beginnen hiermee en het kan heel snel gaan! komt helemaal goed hoor? :wink:

@Deb wrote:

Hey Roosje,

Dan heb ik het toch goed begrepen… Ben je lang zwanger geweest??? Weten ze waarom het fout is gegaan???

Ik duim met je meer voor de volgende keer hoor!

:-*
ik ben maar even zwanger geweest russen week 5 en 6 ging et mis waarom?? domme pech :frowning:

Hey meiden,

Ik weet dat ik niet mag klagen over m’n kwaaltjes enzo, maar ik heb toch 1 vraagje. Mijn stoelgang is momenteel echt een ramp en hoeveel ontbijtkoek ik ook eet, er komt niks op gang. Het begint nu ook echt zeer te doen in mijn buik. Zit ech helemaal verstopt. Heeft iemand een middeltje dat werkt???

:hug: aan iedereen

karientje, je kan laxo van roosvicee pakken of iedere dag op nuchtere maag een halve liter lauw water drinken bijvoorbeeld. Maar wellicht is het wel zo fijn voor de meiden hier als je je aanmeld bij de maandmama’s om dit soort vragen te stellen of ze stelt op zwanger zijn. Ik heb er geen problemen mee hoor, maar ik kan me voorstellen dat het voor andere meiden nogal confronterend kan zijn.

Sorry meiden, wilde meer reageren maar er is iemand die me roept :wink:

Kom later terug!

Spam van onze schaatswonder in ons showforum :wink: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60831&start=60

Bedankt Femmie voor de tip. Ik hoop dat ik er niemand mee kwets. Er werd al een aantal keer op dit forum aan me gevraagd of ik last van kwaaltjes had, dus vandaar dat ik dacht dat ik hier mijn vraag wel kon stellen.

Ik schrijf liever niet mee in de maandmama’s, omdat ik daar nog niet aan toe ben. (aangezien het de vorige keer met 12 weken nog fout ging, ben ik nu heel voorzichtig)

Karientje,probeer anders een laxeermiddel.

Er is genoeg te krijgen bij de drogist.

Ik gebruik sennacol(als ik het goed schrijf) is op plantaardige basis.

Verder de tip die femmie je gaf,heel veel warm water drinken. :thumbup:

Wat ook nog zou kunnen proberen(is wel heel vies)is wat olie drinken(zonnebloem of slaolie),je merkt het meteen!(bij mij dan he)

Sterkte ermee,ik hoop dat je vlug ontlast bent.

met echte laxeermiddelen moet je oppassen!

Ik wil niemand bang maken, maar het is zo dat regelmatige overmatige prikkeling van de darmen over kunnen slaan op de baarmoeder en dat wil en kan je gewoon niet gebruiken tijdens een zwangerschap. Dus een beetje de darmen stimuleren is geen drama maar echte laxeermiddelen, zou ik niet zomaar nemen alleen in overleg met gyn of vk :-

en verder vind ik het geen drama hoor karientje, snap het ook dat je je dan nog niet bij de maandmamas aangemeld hebt. Als niemand het hier erg vind, dan gewoon lekker je vragen hier stellen :-

karientje hoeveel weken ben je nu heen? :oops: stopt ontbijtkoek juist niet???

vragen mag je gerust stellen hoor maar er is ook een topic bij zwanger worden waar je heel veel vragen kunt lezen en wellicht staat daar een goed antwoord voor je bij

morgen de laatste dag van de primolut :dance: eindelijk weer verder officieel is vandaag me nod als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben maar goed daar kan ik alleen maar van dromen

hoop dat ik het weekend ongesteld ben en dan kan spuiten weer eindelijk weer schot in de zaak :pray:

vandaag heb ik de hele keuken gesopt :inlove: zat er al maanden tegen aan te hikken maar het moest nu wel hoor we hebben daar het laaste geverfd en zijn wat nieuwe plinten etc vervangen maar heerlijk schoon is het weer :dance:

Ontbijtkoek is volgens mij stoppend ja…

Bij de kruidvat heb je speciale kruidenthee, dat is afslankthee eigenlijk (werkt niet hoor!) maar het is GEWELDIG voor de stoelgang! Ik heb ook een slechte stoelgang en als ik dat drink, hoppa :mrgreen:

Alleen is het niet heel lekker…

Ik ben me ongesteld nu! Niet te geloven… door de Primolut en ben zondag al licht gaan vloeien, maar nu breekt het los hoor.

Sinds september heel weinig ongesteld geweest (ALS ik het al was…) dus misschien moet de boel schoon worden nu?

Pfff ook nog eens heel veel buikpijn…

ow lekker vliegje, zon heftige ongi is niet fijn, maar ik had dan idd ook altijd een “grote schoonmaak” gevoel en dat voelt dan ergens toch ook wel weer lekker dan toch :roll:

ontbijtkoek werkt laxerend meiden.

Banaan is stoppend en pruimen kunnen ook laxerend werken.

(oops, kom hier wel heel erg als een wijsneus/betweter over geloof ik, maar het is echt zo…)

roosje een 28 daagse cyclus, ja met de pil ja, maar van nature. Wat zou dat zijn he. Ik heb veelal gehoord als ik vertelde wat ik had “ow wat lekker zo weinig ongesteld” maar mensen beseffen niet wat de bijkomende risicos zijn :shifty:

Lekker dat je de primolut weer af bent, heb je er veel bijwerkingen van?

En de keuken schoon, fijn is dat altijd he als je je er ff toe zet dat dan alles weer schoon is. :dance:

ik heb geen bijwerkingen van de primolut gelukkig niet :wink: