wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Roosje ook ik zou me ziek melden, al die felicitaties. En dan ook nog eens kop op meid jij volgende keer. Goed bedoeld maar nee bedankt.

Ik zou ook zeggen dat ik naar het zkh moest gaan hoor.

Als deze maand en volgende maand ook niet raak is bij mij. Dan wordt er overgestapt naar IUI dat is al besproken bij mij met de dokter. Ik hoop stiekem dat ik deze maand heel ander nieuws heb maarja niets is zeker. Deze maand laatste kuur Clomid 50 en daarna IUI kijken of dat wat oplevert.

meid niet stiekum hopen, je gaat er gewoon voor. Tuurlijk hoop je dat het raak is! Je zit toch niet voor de lol in dat traject en slikt toch niet voor de lol clomid en de gyn geeft het ook niet voor de lol, dat doet ie omdat ie ip denkt dat het zo zou moeten kunnen… :wink:

Hoop dat je de iui niet nodig gaat hebben, maar wel fijn dat de arts zo mee vooruit denkt en lekker rap tewerk gaat voor het gewenste resultaat :-*

dank je wel lieve dames voor jullie berichtjes ik heb me afgemeld vanmorgen heb gezegd dat ik naar het zkh toe moet dit voelt als een enorme opluchting :wink:

donderdag moet ik wel weer naar een bijeenkomst maar goed dan is idd het nieuwste er al weer af en dat red ik dan wel zal wel moeilijk zijn maar goed thats life

Femmie je hebt ook helemaal gelijk hoor. Is geen kwestie meer van stiekem hopen. Ik ga er ook 110% voor. Tot nu toe zijn alleen me borsten gevoelig en voor de rest nog niets. Dus ik moet nog ff wachten wat er gebeurt.

Overmorgen hoort Redday te zijn dus we kijken het aan.

Ja ik mag echt niet klagen. Ze denken echt mee en voorruit, ik weet wat me tewachten staat

Gwenny, succes, test je woesndag?

Ik heb dinsdag weer mijn 1e fm. Hopelijk slaat doet de Clomid 100mg wel meer. Dat er in ieder geval een ei springt! Dan zou ik al lang blij zijn.

Testen… ik ben bang geworden om te testen. Voordat ik wist dat ik PCO had heb ik zovaak getest en zovaak negatief gezien dat ik dat gewoon niet meer wil.

Momenteel zit ik op CD 32 en de gyn zei tegen me als ik CD 40 gepasseerd ben dat ik me dan van alles in me hoofd kan halen.

Ik wil gewoon niet te blij zijn en dan overmorgen in een rood bed wakker worden, daarom ben ik ook wel een beetje jaloers op jullie. Als jullie bruinverlies hebben weten jullie dat het eraan komt, en dat heb ik gewoon niet.

me borsten zijn wel gevoelig ongi gevoelig maarja is dat het ook. Volgens de berekeningen heb ik wel op de juiste dag geklust. Namelijk 31-12-08 zou leuk zijn zwanger het nieuwe jaar in.

Ik hou jullie op de hoogte

gwenny, heel herkenbaar gevoel. Ik had ook een testfobie door alle negatesten en was ook sceptisch geworden. Ik moest dinsdag ongi worden en had mezelfs gezegt de zaterdag te gaan testen. Op donderdag nog altijd geen ongi die er wel had moeten zijn, toen haalde ik me al vanalles in mijn hoofd. Heb toen toch maar getest, ik maakte mezelf gek met alle hoop die ik had en had ook zoiets, kan maar duidelijk zijn, als het wel zo is dan weet ik het zeker, als het niet zo is weet ik tenminste ook gewoon waar ik aantoe ben. En hij was positief :slight_smile:

Dus mijn advies is, kijk hoe lang je kan wachten, maar als je gaat malen en hopen (en dat gebeurd heel snel als je de redday gepasseerd bent), gewoon testen om jezelf uit die onzekerheid te halen. :hug:

roosje, een opluchting, fijn meid. En idd als die nieuwigheid eraf is dan zullen mensen het er nog wel over hebben maar minder en niet zo heftig meer. En degene die je zon geweldig goedbedoelde opmerking geeft. Ach meid, het is goed bedoeld en die mensen weten niet beter. Probeer erboven te staan en als je er echt last van hebt, zeg ze dat dan gewoon, dan zullen ze de vlgd keer hopelijk hun goedbedoelde adviesen voor zich houden :hug:

Meiden, het kriebelt hier enorm als ik jullie zo lees. Ik zit hier de bv af te bouwen en het lijkt zon eindeloos traject, bedoel nog zeker 3 a 4 weken afbouwen en dan 6 tot 8 weken wachten op ongi, dat minimaal en afhankelijk van of ongi komt dan verder zien, maar ik ga ervan uit dat ie niet komt maar goed. Dat is dus 12 weken is 3 maanden nog dat ik moet wachten voor ik de volgende stap kan gaan zetten. Poeh en ik hoor de gyn nog zeggen “wat is een maandje op een mensenleven” maar we hebben het hier over bekand een half jaar wat ie opgegeven heeft. Waar haalt ie die maand dan vandaan :?

Ik ga kijken hoelang ik het vol kan houden om niet naar de etos te rennen om een test te kopen. Misschien doe ik het pas met gods wil op CD50 dan moet er zeker weten wat zijn gebeurt. Maarja na CD40 MOET ik een afspraak maken met de Gyn want dat mag niet.

Ik merk het wel, ik blijf wel op me hoede.

Femmie ze denken dat het allemaal zo makkelijk gaat en dat wij er ook zo makkelijk over kunnen zijn. Ach het is maar een maandje. Nou voor ons is dat maandje toch een maand verloren.

Ik hoop in ieder geval het beste voor je. En het komt in ieder geval goed.

Vliegje ik hoop dat het dit keer wel tot een goed resultaat heeft geleid, ik duim voor je

gwenny, nou ja, hier ging het ook erg makkelijk eerlijk gezegt. Wij hadden de mazzel meteen zwanger te zijn toen ik de juiste medicatie had. Dus als je daar voor komende keer weer vanuit gaat, tja, maar dan nog is het niet een maandje maar een maand of 4 tot 6 voor ik weer naar de gyn ga. Maar ik zit me steeds meer af te vragen of ik zijn voorstel niet helemaal verkeerd begrepen heb :think:

Hij heeft immers ook maar 1x provera voorgeschreven en met het voorstel zoals ik het nu in mijn hoofd heb, zou ik het 2 keer nodig hebben voor ik hem weer zie… Dus hij heeft niet goed nagedacht erover of ik heb het helemaal verkeerd begrepen… :think:

Misschien binnenkort eens naar het zkh bellen ofzo

zou ik toch wel doen, het is toch wel handig op 1 lijn te zitten

gwenny wat je arts heeft gezegd pas na cd 40 testen snap ik niet ik ben wel eens 16 weken niet ongi geweest dit is niet om je de angst in je schoenen te schuiven maar met pco ben je gewoon niet zeker van een normale cylcus met clomid ben ik ook wel eens 4 weken overtijd geweest en niet zwanger

desondanks hoop ik gewoon dat het deze keer raak zal zijn voor je

Hoi!

Ik ben nog behoorlijk nieuw hier. Ben een maand geleden met Clomid begonnen. Gisteren ongesteld geworden, dus vanaf morgen mijn tweede ronde met Clomid.

Ik heb wel een vraag over Clomid… Is het normaal dat de menstruatie zo ontzettend heftig wordt?!

Sinds gistermiddag ben ik aan het overgeven, ben ik voortdurend heel duizelig (ook als ik lig of zit), heb ik diarree, heb ik heel heftige buikkrampen (loop / zit / lig krom), en heb ik het afwisselend heel koud of heel warm. ‘Vroeger’ (zonder Clomid) had ik ook wel last van mijn menstruatie, maar nooit zó erg…

Verder vind ik het nog meevallen met de bijwerkingen, beetje last van jeukende bultjes en opvliegers, maar verder gaat het prima. Was daarom extra verrast door deze heftige menstruatie! Mag toch hopen dat dat niet elke maand zo gaat (vooropgesteld dat ik hoop dat dit sowieso de laatste Clomid-kuur zal zijn…).

Liefs, Annabella

@annabella wrote:

Hoi!

Ik ben nog behoorlijk nieuw hier. Ben een maand geleden met Clomid begonnen. Gisteren ongesteld geworden, dus vanaf morgen mijn tweede ronde met Clomid.

Ik heb wel een vraag over Clomid… Is het normaal dat de menstruatie zo ontzettend heftig wordt?!

Sinds gistermiddag ben ik aan het overgeven, ben ik voortdurend heel duizelig (ook als ik lig of zit), heb ik diarree, heb ik heel heftige buikkrampen (loop / zit / lig krom), en heb ik het afwisselend heel koud of heel warm. ‘Vroeger’ (zonder Clomid) had ik ook wel last van mijn menstruatie, maar nooit zó erg…

Verder vind ik het nog meevallen met de bijwerkingen, beetje last van jeukende bultjes en opvliegers, maar verder gaat het prima. Was daarom extra verrast door deze heftige menstruatie! Mag toch hopen dat dat niet elke maand zo gaat (vooropgesteld dat ik hoop dat dit sowieso de laatste Clomid-kuur zal zijn…).

Liefs, Annabella

ik was het ook altijd erger met clomid vooral duizeligheid en extreem moeheid en haaruitval

misselijk niet maar buikpijn had ik ook heel erg last van geen idee hoe het allemaal kan maar een warme kruik op je buik leggen misschien heb je de griep te pakken?

sterkte meis en succes met je nieuwe ronde clomid :hug:

Haaruival?! Dat is ook wel heftig zeg… Was dat wel over toen je met Clomid bent gestopt?

Zit inderdaad met een kruikje op m’n buik, een deken, thee en twee katten op de bank.

Dat scheelt al iets! :slight_smile:

Hallo dames!

Hier ff mijn verhaal van vanochtend bij t fert.centrum.

De gyn heeft een swabmonstertje van mijn bmslijmvlies genomen en dat onder de microscoop bekeken.

Hij zei al zie ik maar een zwemmer,dan is het goed,hij zag er dus wel 2! :mrgreen:

Mijn bmsv was heel rekbaar, dus goed door dringbaar voor de zwemmers.

De PH waarde was ook goed. :wink:

Waarschijnlijk heb ik vandaag mn ovulatie,dus hopelijk nu wel een goede timing. :pray:

Ik hoef gelukkig niet meer terug te komen voor de 2 andere st.

Ik moet zowiezo wel bellen,als ik zwanger ben of als ik ongi ben.

Als ik toch ongi ben,dan krijg ik ong. 10 dagen erna een hysto-spoeling,dan kijken ze of mijn eileiders open zijn(rontgen).

Ik moet wel helaas weer bloed laten prikken,voor crg,of ik geen ontstekingen in mn lichaam heb,anders gaat die hysto niet door.(zou ik helemaal niet erg vinden) :shifty:

Nu maar hopen dat het eindelijk raak zal zijn! :pray:

Ik heb me toch een hoofdpijn,door t weer denk ik…die slaat helemaal om hier.(dooit,bewolkt).

Annabella,denk toch dat je er een (buik)griepje te pakken hebt hoor.

Ik had ook veel nare bijwerkingen van die clomid pillen.

Roosje, goed van je! helaas zal je donderdag er mee moeten dealen,t is niet anders. :hug:

Gwenny,je gyn is wel heel erg van de rappe zeg! ik ben al ruim een jaar bezig met onderzoeken en medicatie.

Femmie,wachten duurt lang. :hug:

Hoop dat het afbouwen goed gaat.

Vliegje,jammer meid, op naar de volgende ronde. :wink:

MIjn duimen draaien voor degene die ze kunnen gebruiken. :thumbup: :thumbdown: :pray:

Fijne dag/avond allemaal!

@annabella wrote:

Haaruival?! Dat is ook wel heftig zeg… Was dat wel over toen je met Clomid bent gestopt?

Zit inderdaad met een kruikje op m’n buik, een deken, thee en twee katten op de bank.

Dat scheelt al iets! :slight_smile:

ik heb heel erg veel last gehad van haaruitval(heb lang blond krullend haar) ik vond dit het ergste van ales echt waar me haren zijn me heilig maar goed dat is nu veel dunner geworden als anders alleen al door de clomid!

nu ik aan de puregon zit heb ik er een stuk minder last van :dance: gelukkig

Jee, Roosje, wat naar van de haaruitval… Ben wel blij voor je dat het nu minder is, met de Puregon! Lijkt mij ook echt heel erg, als m’n haar uit zou vallen (heb vrij dik en lang haar, waar ik erg blij mee ben).

Sterkte trouwens donderdag, las over je collega, lijkt me verstandig inderdaad dat je niet naar de vergadering gaat…

Irry-me; spannende tijd dus voor jou, zal voo je duimen! :pray:

Denk niet dat het een buikgriepje is, ben namelijk niet grieperig. Niet verkouden, geen koorts (36,1)… Gelukkig voel ik me inmiddels al weer wat beter! :slight_smile:

gelukkig voel je je alweer iets beter :dance:

Sorry, ff ego :frowning:

Ik zat zoëven voor mijn computer en kreeg van een vroegere vriendin, waarvan ik al jaaaaaren niks meer had gehoord, een mailtje. Ze heeft 30 december een zoon gekregen. Goed, wist zij veel dat wij er nu al zowat 7 jaar mee bezig zijn, maar het komt toch altijd wel hard aan :frowning: Heb haar maar meteen een mailtje teruggestuurd om haar te feliciteren - ik dacht, dan heb ik dat alvast maar gehad. Maar het is toch altijd erg moeilijk …

Nou ja, het leven gaat verder en onze tijd komt ook nog, hè meiden!

Iedereen een fijne avond en sorry voor mijn egoberichtje, maar ik moest 't even van me aftikken.

:-*

Hoi allemaal!

Ben wel even zoet met het teruglezen van alle verhalen…

Roosje begrijp ik goed dat je wel zwanger bent geweest???

Ik ben vandaag weer terug geweest naar gyn voor 2de FM.

In rechter eierstok was geen verandering met vrijdag en in linker eierstok was nu één follikel gem 18mm. Dus flink gegroeid! Ik al weer helemaal blij. Morgen moeten we dus terug komen voor nieuwe samenlevingstest. Vanacht dus nog even klussen. (HELP! MIJN MAN IS KLUSSER! roepen m’n vriendinnen… Fijn hey?!) Ben benieuwd. Vorige keer was die test slecht of negatief of hoe je het noemen moet maar toen was zaadanalyse nadien ook héél slecht. Nu was zaadanalyse na 3 maanden goed dus ik hoop op een positieve samenlevingstest…

En nog meer nieuws wat toen nog niet bekend was! 15 mei a.s. gaan we trouwen! Dus ben benieuwd wat dit jaar gaat brengen…

Tot snel. :-* Deb