Babygirl: nu heb ik jouw song ook gehoord. Echt heeeeel mooi! Ik werd er meteen emotioneel van. Je heb een prachtige stem!
newbe super zeg :thumbup:
irry my vervelend hoor ik heb ook hooikoorts vooral last van me ogen altijd
Newbe, gelukkig dat alles goed is!!!
Irry, balen dat je verkouden blijft. Hooikoorts heb ik gelukkig geen last van dus weet niet hoe dat is. Mijn vriendin wel, is dan de hele dag aan het niezen.
Newbe, top zeg! :thumbup:
Roosje en babygirl, tis niet anders helaas.
Als het hooikoorts seizoen weer aanbreekt,dan loopt er alleen maar water uit mn neus en heb vreselijke tranende ogen.
Heb dan ook (vooral als de zon schijnt)veel hoofdpijn,loop de hele dag met een zonnebril op. 8)
Mijn dochter heeft ook hooikoorts,dat uit zich ook in tranende ogen en een vieze derrie die er elke morgen uit komt(ogen helemaal dicht geplakt,zo zielig).
dan is ze ook heel lichtschuw,moet de hele dag me een zonnebril of petje oplopen anders kan ze niks meer zien.
Gelukkig loopt ze hiervoor onder controle in het zh.
Fijne avond!
bij mij slaat het ook op ogen heb ook altijd een zonnebril op anders ben ik stoned :silenced: wel vervelend maar leer er mee leven
hoe is het met iedereen?
fijn weekend dames
babygirl, meid dikke knuf voor jou
irry me, die spoeling, die moest ik gebruiken omdat bij mij de samenlevingstest negatief uitviel. Tja, feitelijk stelt het niets voor:
spoeling aanmaken, inwendig spoelen, minimaal een half uur in laten werken en dan verplicht klussen half uur tot anderhalf uur na de spoeling.
Maar ik kan je wel zeggen dat het er emotioneel flink inhakt. Ik had er moeite mee, echt alle lol van het klussen was er voor mij af op dat moment omdat er gewoon nergens niets meer spontaan aan is. Verder zaten we in de ochtend, omdat we voor de test in de ochtend moesten doen. Was dus echt wekker zetten, spoelen, wachten en wakker zien te blijven, klussen en hup klaar maken voor het werkā¦ Nja een tip dus van me, als je het zou moeten doen, doe het dan in de avond, dan heb je wat meer tijd. En verder, een alternatief is iui. En ik kan je deze spoeling zeker aanbevelen, uiteindelijk werkt het geweldig!
Maar natuurlijk hoop ik gewoon dat je het niet hoeft te gaan gebruiken.
Tja, sorry misschien niet een zo motiverend verhaal, maar kan maar beter eerlijk zijn dan het mooier voor doen dan het is nietwaar?
En ben benieuwd of het wat wordt bij de TZ
roosje, ow meid toch :hug: weet die collega van je dat jullie in de mmm zitten? Want dat is het wel lief dat ze je voorbereid. Of was het een andere reden dat ze het je vertelde terwijl je haar niet mag?
Jee joh en snap dat je ertegen op ziet. Kan je niet op een of andere manier onder die vergadering uit?
newbe, wat een goed nieuws meid. Kloppend hartje, das super. Dan is de kans dat het nog mis gaat echt inniminie klein zei de gyn ons toen. :dance:
femmie al me collega;s weten dat ik in de mm zit daarom had ze mij ook eerst voorbereid wel lief van ze ik denk dat ik zeg dat ik naar het zkh moet ofzo want die vergadering zie ik echt niet zitten :silenced:
Hallo Dames
Femmie,oke nou ik hoop ook dat er niks aan de hand isā¦we wachten het af tot maandag.
Ik zal zeker naar die spoeling vragen als de uitslag niet goed is.
Ik wens jullie een heel fijn weekend.
Hoi dames!
In september ben ik in deeltje 4 gestopt met schrijvenā¦ Voor het eerst sinds we Clomid gebruikten groeiden er toen wel eitjesā¦ Alleen was toen het zaadondersoek bij mijn vriend niet goedā¦ Het was volgens de gyn zo slecht dat IUI geen optie was en dat we waarschijnlijk naar Rādam of Tilburg āmoestenā voor IVF of ICSIā¦ We hebben 3 maanden moeten afwachten en in december hebben we een nieuwe zaadanalyse laten maken. Deze bleek wonder boven wonder wĆĀ©l goed te zijn!!! Er was geen enkele afwijking te vindenā¦ We waren (& zijn nog steeds) hier erg blij mee!!! Nu zijn we dus weer met een nieuwe ronde Climid begonnen. Afgelopen vrijdag de eerste FM gehad op CD 10. Er waren weinig en kleine eitjes te zien. Geloof dat de grootste 10 mm wasā¦ Maandag weer voor een nieuwe FM naar de gynā¦ Hoop dat ze toch nog wat gegroeid zijnā¦ Het is wel super om te lezen dat een aantal dames van toen nu wĆĀ©l zwanger zijn!!! Wat er in 3 maanden tijd toch kan veranderenā¦
Voor wie er zwanger geworden is van harte gefeliciteerd!!! Voor wie nog bezig is: mijn wens voor ons allemaal is een bijzonder vruchtbaar 2009!!! Veel sterkte allemaal! Ook ik ga weer met jullie mee schrijven.
:-* Deb
welkom terug deb hopelijk gaat snel je wens in vervulling :dance:
brr ben koud heb geschaatst op natuurijs helemaal super :dance:
Hey Deb,welkom terug!!
Gezellig dat je weer mee gaat schrijven. :thumbup:
Heb net 2 sollicitaties de deur uitgewerkt,nu maar hopen dat ik bericht krijg.
Fijne avond allemaal!
Deb, succes!
Ik mag binnenkort ook weer voor FMās.
pff geloof dat ik me dag(lees weekend) niet echt heb kreeg gister een mailtje dat ik de blije doos kon ophalen bij de prenatal terwijl ze al eens hebben gebeld en ik heb gezegd dat ik wil worden uitgeschreven kwam ff hard aan (me dinnetje had me hiervoor opgegeven lief van haar maar goed)
voel me niet echt happy geloof ik ga maar door met alles etc moet ook wel maar merk wel eens dat het me wel teveel word
ik ben heel veel aan het nadenken om over te stappen naar een andere behandeling maar toch is die drempel nog wel wat te hoog want durf hem niet zomaar te zetten :?
daarbij zit ik zo in dubio over woensdag dan is de vergadering waarbij me collega gaat zeggen dat ze zwanger is al die reacties trek ik echt niet ik denk dat ik morgen ga bellen dat ik naar het zkh moet of is dat egoistisch wat zouden jullie doen in deze situatie?
sorry moest het ff van me af tikken
Even een dikke knuf voor jou, Roosje! :hug: Ik kan me voorstellen dat zoān mailtje knetterhard aankomt. Helaas gebeurt zoiets vaak met zulke dozen. Lief dat je vriendin je heeft opgegeven in augustus. Maar de volgende keer kan ze beter wat langer wachten met je op te geven, hoe goed het ook bedoeld is. Want dit is niet leuk, natuurlijk.
Zit je erover na te denken om met IUI te beginnen, of bedoel je dat niet? Je kunt het natuurlijk altijd overleggen als je de volgende keer weer bij de gyn bent. Dat zou met de 1e fm nog wel kunnen, aangezien je van tevoren geen onderzoeken te ondergaan. Zaadonderzoeken zijn bij jullie al gedaan en het HSG-onderzoek doen ze pas na de 3e IUI in ons ziekenhuis. Dus in principe zou je dan diezelfde cyclus nog kunnen beginnen, als dat mag.
Wat woensdag betreft moet je lekker doen waar je je het beste bij voelt. Ik snap je gevoel helemaal, ik zou dat precies hetzelfde hebben. Als je liever niet gaat, dan ga je niet. Moet ook een keer kunnen, toch?
Dikke kus en misschien spreek ik je vanavond nog even!
Liefs,
Jippie
Roosje,t zit je echt niet mee vandaag he,gelukkig is de dag bijna voorbij. :hug:
Maar vind het wel slordig van prenatal,maar denk net wat jippie zegt dat het wel vaker gebeurd.
Misschien kan je het aankaarten bij je gyn?
Over woensdag had ik je ook al gezegd dat je moet doen wat je goed lijkt(ziekmelden ofzo).
Spreek je hopelijk wel ff op msn
:-*
dank je wel dames en ik ben idd op de msn
jillie over iui zitten we nu steeds meer te denken maar gevoelens zijn zo dubbel ik weet dat ik zwanger kan raken of was het gewoon geluk hebben?
zit zo in dubio
:hug: :hug: Kop op, lieve Roosje! Het zit je idd echt niet mee, meid
Wij zijn er ook over aan het nadenken, met IUI verder te gaan.
Een HSG-onderzoek heb ik al gehad - dat wilde mijn gyn helemaal in het begin doen. Ze vond dat het geen zin had me met hormonen vol te stoppen als het niet zeker was dat mijn eileiders open zijn. Maar ze waren gelukkig open
Vanwege woensdag: als je er erg tegenop ziet, meld je ziek. Het heeft helemaal geen zin, jezelf te kwellen! :-* voor jou, Roosje!
Roosje, als ik jou was zou ik me ook ziek melden. Heb hetzelfde meegemaakt (was in mijn geval een mannelijk collega) Iedereen was natuurlijk zo blij, maar ik kon wel jankenā¦en ben eigenlijk gelijk daarna naar huis gegaan.
De dag erna was het makkelijker, want het "nieuwtje"was er al weer af.
Dikke :hug: voor jou
Roosje, lekker thuis blijven als je je daar goed bij voelt!
Ik ben gister ongesteld geworden, zo even bellen naar het ziekenhuis voor FMās. Morgen beginnen met Clomid 100ā¦
roosje, idd lekker wegblijven evt iom je leiding, indirect ben je toch ook een beetje ziek. Tenminste, je bent er gewoon ziek van, je ziet er al een paar dagen zo extreem tegenop. Je kan toch ook kijken of je io op de afdeling kan blijven ofzo, dat zal toch wel iedereen begrijpen.
vliegje, succes komende ronde meid, duimen draaien hier weer :-*