wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Renske geen idee. Maar ik zou mijn hond overal bij willen betrekken. Alleen de bevalling niet, dat zouden we in het ziekenhuis willen.

Maar verder hoort hij erbij (en ons meisje ook, maar helaas zal zij het niet meer meemaken :() en wil hem niet achterstellen zeg maar.

Je bent al een eind op weg he.

Katrientje, pff, nog lang wachten dan. Voel je je wel goed?

Babygirl, wat balen meis… Hoeveelste ronde met Clomid was dit voor jou?

Heb vandaag mijn laatste primolut geslikt, verwacht zondag ongesteld te worden, dinsdag dan beginnen met Clomid.

Moet zeggen dat ik er door het overlijden van ons hondje helemaal niet mee bezig ben.

Sasa, ieder dier wat je kwijt raakt is erg! Sommige mensen begrijpen het niet, dat we haar laten cremeren enzo. Morgen mogen we haar urn al halen, is gelukkig heel snel gegaan. Ze krijgt haar eigen plekje naast mijn broer die anderhalf jaar geleden is gestorven.

gelukkig begrijpen de mensen in mijn omgeving hoe belangrijk de honden voor ons zijn.

Hej Vliegje,

Ja ik voel me eigenlijk wel prima, alleen kan ik de hele dag wel slapen :smiley: Heb gelukkig nog tot volgende week dinsdag vrij, dus ik kan heerlijk tukken overdag.

De kwaaltjes kwamen vorige keer pas echt in week 7 pas opzetten. Was toen echt de hele dag door misselijk. Het hoeft nu natuurlijk niet zo te gaan, maar dat zullen we wel zien.

Met hoeveel mg Clomid ga je nu starten?? Ik snap iid dat je er nu niet zo mee bezig bent, je huisdier verliezen is echt zo verdrietig. Heb nog steeds een foto van mijn hond staan, is nu al 11 jaar geleden…

Irry-me ik heb een heerlijke vakantie gehad. We waren met de hele fam naar Orsa, ligt in het midden van zweden. Was wel heeeel koud - 27 maar wel met een zonnetje. Als je heerlijk rustig op wintersport wilt gaan moet je daar wezen.

Baby girl een dikke :hug: voor jou

Newbe, konden ze al wat zeggen in het ziekenhuis???

Ik start met Clomid 100mg…

ego :cry:

vandaag kwam een collega me vertellen dat ze zwanger is 9 weken vind het wel aardig van haar dat ze het eerst aan me heeft verteld want ze wil het woensdag aan iedereen vertellen in de vergadering tsjee wat zie ik daar al tegen op al die reactie;s :frowning:

ik kan niet heel goed met deze collega overweg had dit ook tottaal niet aanzien komen

voel me er ff klote onder :silenced:

Hey hey, ben ik weer…

Op dit moment slik ik nog geen medicatie, heb alleen de kralenkrans. Mijn hormoonwaarden zagen er een tijdje geleden goed uit en ws heb ik van mijzelf wel gewoon een ei al is deze niet altijd goed.

Aankomende maand ga we gelukkig weer de mm in, omdat mijn vriend verder onderzocht moet gaan worden. De vorige keer was zijn sperma niet goed om iets te kunnen vertellen (te weinig). Hij heeft een half jaar de tijd nodig gehad om weer te gaan starten met de onderzoeken dus dat gaat nu eerst gebeuren. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren…

Verder heb ik vanmiddag een nummer geschreven, denk dat iedereen zich er wel in kan vinden.

http://nl.youtube.com/watch?v=50s7M_7EVPM

Tekst zal ik even onder een spoiler doen. Muziek heb ik niet gemaakt, is een stuk dat voor mij gemaakt is. Tekst wel zelf geschreven :smiley:

All the crying, all the pain

Doesn’t end, won’t go away

All of we, just all of me

Silly little girl

Where was my shoulder, my rock I could lean on

Nowhere nowhere, you were so gone

Just ran alongside the wall

I can see the light

I feel it, it makes me warm inside

I see it, I feel it, I want to believe it

Sitting on the bed, it hurts to even breath

Tears drop down from my eyes, can you please hold me

Hold me

I need to feel safe

Just take it away…

Dikke :hug: voor iedereen die het nodig heeft!!!

moet ervan :cry: mooi hoor zing je dit zelf?

Yep :smiley: (ben er ook wel een beetje trots op)

Wilde kijken of ik een nummer kon schrijven en zingen waar niets mee gedaan was, alleen een piano en 1 stem. Het enige wat gedaan is, is een echo op de stem gezet zodat je een grote zaal idee krijg.

nou dan kan je mooi zingen meis :dance:

thnx, moet er gewoon van blozen :oops:

:-*

Moooi Babygirl!

Je kan echt goed zingen! :thumbup:

Ja zeker mooi!!

babygirl prachtig! :clap:

roosje, fijn dat je weer de volgende cyclus kunt gaan opwekken zodat jullie er weer voor kunnen gaan!!! En super dat je al zo snel bent afgevallen!!! Houd vol meid, je kan het!

renske, wat betreft de hond paar kleine tips:

geen luier in de neus wrijven zoals vaak wordt aangeraden.

je hond dezelfde aandacht blijven geven als je nu al doet! als je dingen wilt afleren kun je daar het beste nu al mee beginnen en niet pas als de beeb er is. (bijv. op de bank liggen ofzo)

Verder langszaam aan de beeb en de hond aan elkaar laten wennen. Jij bent de baas en jij moet beebje op de tweede plaats zetten. Hond is hoe dan ook de laatste in de roedel. Zet de baby in het begin ook niet laag op de grond voor een ontmoeting, maar op ooghoogte of hoger dan de hond. Altijd de hand erbij in de buurt houden voor het geval dat. Verder zijn er bepaalde hond opvoedingssites en goede boeken waar je veel tips in kunt vinden. Misschien de fokker of dierenarts nog vragen om tips?

hier gaat het redelijk… ben sinds 40 minuten de 34 weken grens gepasseerd!!! Dus geen longrijpingsspuiten of weeenremmers meer mocht de beeb eerder willen komen. Hopelijk blijft beebje nog 3 weekjes zitten, want ik wil t liefste thuis in bad bevallen weer hihi.

Heb wel veel harde buiken nog, maar houd me nog rustig. Maar vanaf vandaag mag ik rustig aan weer wat dingetjes gaan oppakken en over 3 weken is de rust helemaal opgeheven en mag de bevalling (t liefste zo snel mogelijk whaha) beginnen!

Vandaag de vakantie geboekt voor dit jaar :dance: 12 juni, voor 2 weken naar Italie, vlakbij venetie op een geweldige camping met stacaravan! Ze hebben een enorm groot kinderbad, dus Mitchel zal zich onwijs kunnen vermaken daar! Heb er al helemaal zinnnn innnn!!!

Jullie al vakantieplannen?

Goede morgen! :mrgreen:

CBC,wow 34 weken alweer.

Hoop ook dat je beebje lekker een paar weken blijft zitten. :wink:

Wij hebben geen vakantie plannen maar verhuisplannen! :dance:

We hebben nl een leuk huisje op t oog. :wink:

Hier gaat alles zn gangetje,moet zo naar de ha.

Hoop dat ik nu een verwijzing voor de kno krijg,word helemaal niet goed van mn bijholtes. :?

Van mij mag die vrieskou nu wel weer over zijn hoor. :shifty:

Ben elk morgen bevroren als ik dochterlief naar school gebracht hebt. :frowning:

Zit nu nog bij te komen van die kou,moet er helaas zo weer doorheen. :wall:

Denk dat ik maar ga emigreren…naar een heerlijk warm oord :mrgreen:

Fijne dag allemaal!

Goedemorgen een ieder.

Oke oke ik zeg eerlijk schaam me nu wel een beetje maarja als je het nooit vraagt dan kom je er ook nooit achter.

Telkens hebben jullie het over bruin verlies. Maarre what the f@#$ck is dat. Ik kan me er maar niet in vinden. Of is mijn hoofd zo hard dat ik het niet zie.???

Zoals jullie zien moet de rode vlag binnenkort waaien dus vandaar.

Neem me niet kwalijk hoor

:roll: :oops: :wall:

Gwenny,bruin verlies is vaak oud bloed wat dus bruin word.

Enne vragen staat vrij hoor,hoef je je helemaal niet voor te schamen. :mrgreen:

En dat verlies je wanneer??

gwenny: je kan ook bruin verlies hebben als je zwanger bent maar kan evengoed een naderende ongi zijn het is en blijft afwachten

cbc:wat gaat de tijd toch snel he wel fijn dat je die grens bent gepasseerd :thumbup: wens je veel succes met de bevalling

wij gaan dit jaar weer naar ons vaste stekje toe limburg :mrgreen:

irry my hoe is het gegaan bij de arts

Ik zal jullie eens eerlijk vertellen. Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad. Althans ik kan het met niet heugen tenminste.

mocht ik in me periode komen dan zou het toch eigenlijk nu ergens moeten komen??

Nou ik merk het wel allemaal, en zal het in het vervolg in de gaten houden of ik werkelijk geen bruinverlies heb

Gwenny,het is net wat Roosje zegt,je kan alleen maar afwachten.

Roosje,ik heb dus geen bijholte ontseking(gelukkig),maar ben gewoon heel gevoelig voor verkoudheidsvirussen.

Ik doe al het mogelijke om het te verlichten en meer kan ik niet doen.

Verder was mn bloeddruk weer hoog 160/104 dus heb weer medicatie mee gekregen.

Moet over 14 dagen terug voor nieuwe bd meting en over 4 weken weer bij de ha om te kijken of de medicatie wel aanslaat.

Baal er wel van die verkoudheden,ga van de ene in de andere over op t moment. :?

Straks in t voorjaar als de bomen enzo in bloei gaan krijg ik weer last van hooikoorts,dus ben bang dat ik er niet meer vanaf kom.

Ik ben er mee gezegend…

Fijne dag allemaal!

Hoi meiden

Ben in het ziekenhuis geweest en het was allemaal perfect hoor. Zelfs al een hartje dat klopte!!!

Dus die ongipijnen en bruinverlies is helemaal niet erg zolang de pijn niet erger wordt en bruin helder rood wordt.

Verder heb ik nog niets terug gelezen. Heb ff niet zo veel tijd en ben erg moe!!! :oops:

Liefs