wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Newbe, ik duim voor je dat alles oké is!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

welja zeg, ik ben ook lekker gezellig, meld me hier aan en kom nooit :oops:

Nja ik zei toen al dat ik het druk had, maar toch.

Ik zie dat newbe ook zwanger is! Ow maar meid, een hoop spanning zo te lezen, veel succes morgen, wens voor je een mooie echo die een mooi innieminie kindje laat zien :pray:

Nou en verder voor iedereen hier ook de allerbeste wensen natuurlijk! :-

Wij gaan morgen naar de gyn. Ben benieuwd. Voelt nog helemaal niet zo dat we er morgen weer ineens middenin zitten misschien. Voelt nog als ver van mijn bed show. Maar goed, komt omdat ik nog altijd bv geef en die heb ik nog niet afgebouwd. En ik lees dat het niet kan icm clomid dus ga ik ervan uit dat ik voorlopig nog niet mag starten omdat ik eerst af moet bouwen (maar het gaat zo goed, vond het zo zonde te stoppen als de gyn misschien zegt het toch te willen proberen :pray: )

Ow en hier een sf van dit clubje. Das leuk :mrgreen:

renske lees ik daar dat je een meisje krijgt? :think:

Ik ben helaas niet van ons meisje showen, zou het willen maar heb met vriend afgesproken haar niet openbaar online te zetten. Dus helaas… :frowning:

Nou dat was het weer, ik kom jullie snel wel vertellen hoe het bij de gyn was :-

Goedemorgen/middag meiden.

Weet het, ben niet echt vaak aanwezig. DRUKTE GEWOON niet meer normaal.

Ik hoop dat iedereen heeft kunnen genieten van de jaarwisseling en mogen vele wensen jullie paden kruizen.

Dikke kus en veel vruchtbaarheid toegewenst door Gwenny

Hallotjes, ben ik weer :smiley:

Newbe: ik hoop zo voor je dat alles goed is!!!

Sasa: veel suces!!!

Femmie: welkom terug

Gwenny: ik herken het drukke gevoel. Ik kom ook niet aan kokken toe!

Leuke foto’s weer in het showforum, moet ook maar een paar nieuwe plaatsen.

Hier alles rustig. Mijn laatste week vakantie is ingegaan en ik ben er nog niet echt aan toe om weer te gaan werken hihihi.

Gisteren op mijn neefje en nichtje gepast en vandaag alleen mijn nichtje. Kinderen zijn druk hihihihi. Heb een hele leuke foto van beide, waren op de bank in slaap gevallen. Zo schattig!!

Verder gaan we deze maand echt weer de mm in. Ik ben zo blij dat we weer gaan starten. Mijn vriend heeft aangegeven nu wel door te zullen gaan ongeacht wat de uitslag is. (heb inmiddels mijn nichtje op mijn armen wat typen moeilijk maakt lol).

Zal later vanaaf nog even terug komen, vertel ik meer over de afgelopen periode.

:-*

kom ff kort vertellen wat het plan is:

stoppen met bv :frowning:

cyclus afwachten

bij geen cyclus dan cyclus opwekken

nogmaals cyclus afwachten

bij weer geen cyclus dan weer afspraak bij de gyn voor start clomid.

Vind het nog lastig, te moeten stoppen met de bv. Hij wilde op zich wel clomid icm bv geven maar eigenlijk gaf ie aan dat dat echt missie zinloos is, dus waarom dan die troep in mijn lijf stoppen.

Zoals het traject er nu uitziet, komt het er feitelijk op neer dat we pas weer in april/mei in het zkh zijn als mijn lichaam geen eigen cyclus heeft. Maar het kan zijn dat het weg is, dus tja we moeten mijn lijf wel de kans geven om het zelf te doen natuurlijk dus ik ga maar eens kijken hoe en wat met bv afbouwen en dan een datum stellen om te gaan starten met het afbouwen… :frowning:

Ojee dan staat je veel te wachten, Femmie! Maar tenminste weet je hoe het verder gaat. Succes!!

Hoe is het met iedereen?

:-*

Hallo

Newbe,hoop dat alles toch goed is. :pray:

Sasa,succes met je opleiding.

Femmie,ik hoop dat je een datum kan prikken om bv af te bouwen,hoe eerder je daarmee stopt des te vlugger kan je weer een cyclus krijgen.

Succes ermee.

BG,is weer ff door de zure appel heen bijten he,na de vakantie. :wink:

Roosje,hoe ist met jou,las ergens dat je een kuurtje primolut gekregen hebt.(was dat nou hier?? :think: )

Gwenny,foei ons zo te verwaarlozen! :naughty: :mrgreen:

Hoe ist met de rest van de dames hier??

Hier gaat alles zn gangetje,ben blij dat dochterlief weer naar school kan en hubbie weer naar t werk. :mrgreen:

Eindelijk weer mn eigen ritme terug! :wink:

Moet volgende week maandag,woensdag en vrijdag voor de samenlevingstest naar t zh.

Als het goed is,krijg ik meteen te horen als het wel/net goed is. :wink:

Dus we moeten weer aan de bak aankomende week. :mrgreen:

Spannend dus allemaal! :shifty:

Vrijdag moet ik naar de ha,voor mn eeuwige verkoudheid.

Hoop dat hij met door verwijst naar een kno arts…loop nu al bijna 3 maanden met een constante verkouheid…is niet normaal meer toch? :eh:

Fijne dag/avond allemaal!

hee dames

sorry voor mijn afwezigheid, afgelopen maandag onze jongste hondenmeisje moeten laten inslapen, we zijn kapot van verdriet.

Sterkte iedereen met alles!

vliegje je hoeft je niet te verontschuldigen hoor sterkte meis :hug: kom maar weer als je er wer behoefte aan hebt

irry my: jullie mogen dus weer flink aan de klus :roll: haha succes hoor moet goed komen!

ik ben idd aan de primolut weer begonnen nu dag 3 en ben sinds maandag op dieet en al 1,1 kilo kwijt :dance:

femmie:succes, je weet nu wel waar je eerst aan toe bent maar lijkt me wel moeilijk als je graag borstvoeding wilt geven en het kan/mag niet meer

Vliegje, wat ontzettend verdrietig! Honden zijn zo’n wezelijk deel van het gezin. Veel sterkte.

Roosje, wat goed dat je al zo snel bent afgevallen. :dance:

Irry-me, vervelend dat je nog steeds zo verkouden bent. Dat schiet niet op zo. Je hebt de samenlevingstest dus een paar dagen kunnen verschuiven? Da’s wel fijn.

Femmie, da’s niet fijn dat je bv moet afbouwen, zeker niet als het allemaal goed verliep. En ja, ik krijg een meisje. En wat mij betreft mag de hele wereld het weten, maar de vader wilde dat liever niet. Dus nadat ik het hier geroepen heb, heb ik het ook niet weer herhaald. Maar ik heb me al zo vaak versproken op mijn werk en bij familie. Zucht. Ik ben ook helemaal niet goed in geheimen bewaren. :oops:

Baby-girl, fijn dat je vriend er nu ook aan toe is om er mee door te gaan! Dat geeft vast ook meer het gevoel dat je er met z’n tweeën voor staat.

Gwenny, gewoon komen als je tijd hebt. Het moet geen verplichting zijn :slight_smile:

New-be, alles is vast ok, maar het is fijn om straks toch een beetje meer bevestiging te hebben.

Sasa, wat leuk dat je correctrice wilt worden. Ik ben ook dol op talen (ik geef Engels en Duits voor de klas)! Succes!

Hier gaat alles wel. Het wordt wel allemaal zwaarder. Slapen gaat slechter en ik ben nu de dagen naar mijn verlof aan het aftellen (vandaag nog 4 weken werken). Veel last van mijn maag, maar ik heb zonet voor het eerst sinds maanden en maanden toch maar weer eens een patatje gehaald. Ik zal het straks wel moeten bezuren met erge maagpijn, maar ik had er al tijden zo’n zin in. Lekker weer in slaap gevallen bij yoga.

Is er iemand die tips heeft met betrekking tot hond wel/niet bij bevalling en wel/niet aanwezig in kraamtijd? Een collega heeft aangeboden dat hij wel een tijd voor mijn hond wil zorgen als ik beval. Hoewel me dat erg praktisch lijkt, weet ik niet of het verstandig is vanuit oogpunt hond-kind.

Renske

Hej iedereen, ben weer terug van een heerlijk vakantie in Zweden.

Heb nog niet echt veel kwaaltjes, had vorige week alleen 2 dagen last van baarmoederkrampen. Maar zoals ik al gelezen had schijnt dat normaal te zijn. Heb het ziekenhuis gebeld voor de eerste echo en ik kan pas eind jan terecht, zo druk is het.

Newbe ik hoop dat morgen alles goed is in het ziekenhuis :hug:

Groetjes aan iedereen

Karientje, ow wat heerlijk meid, lekker in zweden geweest, jij kan er nu vast weer volop tegenaan :thumbup:

newbe, succes in het zkh meid :-*

renske, nee zeker zo jammer af te bouwen als het zo goed gaat. Gister in bed dacht ik dat ook “ja maar het gaat zo lekker allemaal” en dana viel uiteindelijk in bed aan de borst tegen mij aan in slaap :inlove:

Heb er gewoon lekker van genoten.

En wat leuk een meisje, en wat goed van je dat je de wens van je vriend respecteert. Althans je doet je uiterste best om eraan tegemoet te komen. Ik ken stellen bij wie dat anders ging :roll:

roosje, ja ik heb nu idd een startpunt vanuit waar ik echt verder kan. Ik had dit wel verwacht maar had toch nog zoiets, waarom stoppen als het niet perse hoeft. Dus tja.

vliegje, meid hele dikke knuf voor jou, is zo verdrietig als je een beestje weg moet brengen, snap dat je er kapot van bent. Tis net je eigen kindje he :hug:

irry-me, ik heb gister de eerste voeding al overgeslagen, kogel is dus door de kerk, ik ben aan het afbouwen en dana heeft haar eerste flesje kv al gehad, ik voel me er nog altijd erg onbestemt en verdrietig onder en besef me maar amper waar ik het voor doe. Maar het is voor het goede doel, als ik er straks doorheen ben en we er weer echt voor kunnen gaan dan zal ik het vast en zeker waard gevonden hebben, maar moet nu ff door de zure appel heenbijten.

Zo toe maar en 3 keer een samenlevingstest? Waarom zo vaak? Ik had hem ook vaker, maar dat was omdat de zwemmertjes van mijn vriend morsdood aangetroffen werden en toen wilde ze nogmaals, in de hoop dat ze verkeerd getimed hadden met testen, dat was niet, dus de ronde erna nogmaals met spoeling en toen was het goed, hollee en ook mee zwanger die keer. Ik weet nog dat ik dacht “dadelijk halen ze net dat zwemmertje weg wat me zwanger had gemaakt” maar dat is niet, want die zwemmers zijn al binnen onderweg naar je ei :lol:

Vliegje, ik las net pas dat je je hondje wegbrengen moest :cry: Och meid, wat erg. Een hele dikke knuf voor jou! :hug:

Wij hebben 9 kanariepieten - tot voor de kerst hadden we er 10. Eentje is zaterdag voor de kerst overleden, het was een kwestie van een half uur: eerst zat ie normaal te eten, toen ging hij op de bodem van de kooi zitten, kop in de veren. Ik heb geprobeerd hem nog een beetje op te warmen, want hij voelde helemaal koud aan, maar na een kwartiertje was het toch helaas voorbij :cry: 't Is maar een klein beestje, zo’n kanarie, maar je bent er toch erg aan gehecht! Dus ik kan me heel goed voorstellen, dat je er kapot van bent. Ik denk aan je! :hug: :kaars:

Sorry dat ik nu even niet op iedereen inga.

Een :-* voor iedereen - ik ga weer leren :smiley:

Vliegje wat verschrikkelijk voor je! :hug:

Bah.

Ik kom vandaag of morgen weer ff kijken en dan reageer ik op de rest!!

Liefs

volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd he Newbe :oops: dus bij deze gefeliciteerd ik hoop dat alles goed is/was in het ziekenhuis :pray:

En we zijn weer door naar de volgende ronde (inmiddels ronde 26 :cry: )…

Vliegje een dikke :hug:

Kom later wel op de rest reageren.

babygirl :hug: voor jou waarom vraag je niet naar andere medicatie puregon wat ik gebruik? misschien werkt dat beter voor je

Babygirl: :hug:

Ojee, Babygirl! Een hele dikke knuffel voor jou! :hug: :hug:

Hallo

Vliegje, sterkte meis. :hug:

Babygirl,jij ook een dikke :hug:

Renske,

ik heb as vrijdag kunnen verzetten naar volgende week vrijdag.

Komt ook beter uit qua ovulatie. :wink:

Newbe, is alles goed?? :pray:

Hoop het zo voor je!

Femmie, ze willen elke keer bekijken of er veranderingen zijn,qua slijmvlies en het zaad niet doodt.

Er was nog iets…maar dat ben ik helaas al weer vergeten. :oops:

Die spoeling doen ze ook tijdens zo,n test?

Wat houd dan zo iets in??

Karientje,lekkere vakantie gehad?

Roosje, you go girl!! :clap: :dance:

Hier gaat alles zn gangetje.

OJa ik heb een online sollicitatie gedaan bij cordaan(thuiszorg)

Ik ben benieuwd of ik iets van ze hoor. :shifty:

Ben het een beetje beu om thuis te zitten,wil weer wat gaan doen. :wink:

Fijne avond allemaal!!