een nieuw jaar , een nieuw begin ,voor jullie allemaal. heel veel :: :: :dance:
Bedankt, Jody! Ik wens jou ook een heel fijn 2009!
t&t
Hetzelfde meiden! We gaan ervoor
Ik heb het ook gevonden!
Buikfoto’s zullen nu vast snel volgen, want ik heb net mijn nieuwe fototoestel binnen (de vorige was heel erg kapot)! Ik zal ook zien of ik een goede hoek kan vinden om het kinderkamertje te fotograferen.
Leuke foto van jou trouwens Beppie op het showforum! Je kijkt er alvast heel zwangerig-blij op
Irry-me, fijn dat je meteen de uitslag zult krijgen van die samenlevingstesten. Scheelt weer lange wachtdagen.
Roosje, je verplichte stop zit er bijna weer op. Goed ook dat je besloten hebt om toch vast met Primolut te beginnen.
Sasa, balen dat je net een dag te vroeg ongesteld bent geworden. Zo frustrerend.
kan iemand mij de link geven van het showforum waar de buiken op staan??? kan hem niet vinden… :think: :eh:
hihi
De test van vandaag was negatief, zoals ik verwachtte. Ook niet ongesteld, dus begin gewoon met de Primolut hoor.
Het beetje bloed wat ik verloor wat een vingertop en bruinig, dus ik denk dat ik er niet teveel van voor moet stellen. Dus gewoon aan de Primolut.
Hey Jody, de link van ons showforum:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60831&start=30
Vliegje, wel vervelend dat het nou niet toch vanzelf doorzet. Dat is natuurlijk altijd fijner dan zo’n kuur. Ik hoop dat 100 mg Clomid meer voor je gaat doen.
Goed, ik zal eens even zien of ik foto’s van mijn buik op het showforum kan zetten…
Renske
alweer een nieuw deel dus de regel geld niet meer als we op pagina 200 zijn zwanger of baby nou ja dan maar pagina 100 van deze? :lol:
ik ben niet happy oorpijn keelpijn moe niks aan maar wil niet ziek worden maar goed dat houd je ook niet tegen we zullen zien ga morgen het zkh bellen voor kuurtje primolut
fijne avond
Hallo
Deel 5 alweer!!! :dance:
Roosje,hoop dat je niet ziek gaat worden. :hug:
Ik ga morgen ook het zh bellen om de afspraken te vervroegen,anders kom ik niet op tijd bij school om dochterlief op te halen.
IK moet as vrijdag voor de eerste keer,maar denk dat dat veel te vroeg is. :think:
Zal morgen vragen of deze anders niet verschoven kan worden naar de 16e.
Morgen is echt de kerstvakantie voorbij…moeten er helaas weer vroeg eruit. :?
Dus vanavond maar weer vroeger naar bed…vind hub helemaal niet erg! :mrgreen:
Fijne avond allemaal!
zo deel 5 alweer hoop dat er een hoop nieuwe zwangere komen dit deeltje :-*
voel me al een stuk beter gelukkig moet ook wel want heb eenhele drukke werkweek :roll:
heb gebeld voor primolut mag morgen weer beginnen was geen enkel probleem :dance:
Fijn, roosje!! Ik heb deze week vakantie, maar zaterdag een toelatingsexamen, dus zal maar wat gaan leren
@sasa75 wrote:
Fijn, roosje!! Ik heb deze week vakantie, maar zaterdag een toelatingsexamen, dus zal maar wat gaan leren
succes met leren wat voor toelatingsexamen is dat?
Ik wil graag correctrice worden (ik ben vertaalster dus heb met taal veel te maken). Het is een tweejarige schriftelijke cursus (moet dus niet elke week ergens heen). Ben benieuwd of het lukt!
@sasa75 wrote:
Ik wil graag correctrice worden (ik ben vertaalster dus heb met taal veel te maken). Het is een tweejarige schriftelijke cursus (moet dus niet elke week ergens heen). Ben benieuwd of het lukt!
klinkt leuk heel veel succes :thumbup:
Dankjewel!! :-*
heel veel succes Sasa!
Dankje, Marda! Ik zal mijn best doen :lol:
Hoi meiden,
Hoe gaat het hier???
Ik heb mijn gyn gesproken. Omdat ik ongipijn heb en bruinverlies wil ze toch graag zsm een echo maken om te kijken of alles goed is.Dus donderdag mag ik heen. Ik ben er erg blij mee! Ik weet dat je nog zowat niets kan zien maar dan weet ik toch wel iets meer, want het is zo onzeker zo.
Liefs