wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Roosje hoop dat je je snel weer beter voelt…

Mijn / onze verjaardagen en onze ondertrouw is allemaal goed verlopen. Leuke verjaardag gehad! Mooie kado’s, lieve mensen alleen héél héél erg druk :roll: Dat doen we dus NOOIT meer in 1 x!

Hoe is het allemaal met de rest??? Leuke plannen voor het weekend???

:-*

Hoi meiden,

Gwenny wat vervelend!

Roosje hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.

Deb hier weinig plannen voor het weekend. Even rustig aan. Ben gek op voetbal dus ik ben weer helemaal blij dat de winterstop over is. Weer heerlijk kijken!

Bloed is weg :dance: en de buikpijn is ook zo goed als over. Gister test gedaan bij MvM en die was heel erg positief. Ik moest zelfs gister :sick: dus ik denk dat het nog wel goed zit.

Had ik al gemeld dat ik de 30e mijn 9 weken echo krijg?

Liefs

Hee meiden

Gwenny, zit je ook aan Clomid?

Newbe, fijn dat het bloeden gestopt is!

Ik moet dinsdag weer voor de 1e echo weg. Vandaag laatste Clomid slikken, ben benieuwd of ik nu wel een ei krijg…

Veel gebeurd hier…

Deb: gefeliciteerd met je verjaardag, de verjaardag van je liefje èn met jullie ondertrouw! Dat is nog eens een feestweekend! :dance:

Newbe: superfijn dat het bloeden is gestopt! Dat zal wel een geruststelling zijn. Ook super dat je binnenkort een echo krijgt. Lijkt me ook wel spannend…

Gwenny: wat ontzettend balen… :hug: Wel heel knap dat je zo positief blijft. Heel veel sterkte, en veel succes in de volgende ronde!

Roosje: beterschap! :-*

Ik voel me vandaag voor het eerst sinds woensdag wat beter. Ben echt behoorlijk ziek, ik denk de griep. Hoge koorts, erg moe (ik slaap bijna de hele dag), misselijk, hoesten, overal pijn… Ik ben nóóit ziek, dus dit was echt een verrassing.

Ik hoop wel dat ik gauw weer beter ben, want m’n vruchtbare dagen zitten eraan te komen… :oops:

HOI

Roosje,aan de poets :lol: hoop dat je je al iets beter voelt.

Ik zie je ook niet op msn… :think:

Newbe,fijn dat t bloed weg is!

Geeft toch wel een geruststelling.

Misselijk? ojee hoop voor je dat je het niet zo erg krijgt(ik kon de hele dag niks binnen houden toen).

Spannend 9 weken echo!!

Deb,drukte van belang dus,maar wel gezellig zo te horen!

Kan me voorstellen dat jullie helemaal stuk waren.

Annabella,ik hoop dat je voor je ovulatie weer beter bent,zodat jullie er weer tegen aan kunnen gaan. :wink:

Klinkt als een echte griep,goed uitzieken hoor.

Beterschap!

Hier gaat alles zn gangetje,heb alleen een ontstoken nagelbed en daar groeit nu wildvlees! AUW!!! :cry:

Heb er al antibioticazalf voor gekregen,en moet elke dag weken.

Hoop dat dit weer vlug weg is,telkens stoot ik me eraan en dat doet echt zeer! :frowning:

Gister was ik de hele dag al niet zo lekker,in de middag werd dit erger.

Ben maar even op bed gaan liggen.

Werd ik me opeens tot misselijk :sick: denk toch dat er iets niet geod gevallen was.

Gelukkig trok dit tegen de avond weer weg,ben nu alleen goed verkouden(alweer).

Fijne dag allemaal!

snap er niks van krijg gewoon geen mail meer als er gepost is :think:

ben ziek :frowning: gisteravond ineens goed misselijk en koorts, vanmorgen toch naar me werk gegaan want hoefde maar 4 uurtjes en dan 2 dagen vrij

tsjee wat was ik blij dat ik vrij ben

nu lekker gedoucht en hang op de bank gister bloedverlies vandaagniks snap er echt niks van :doh:

@roosje83 wrote:

snap er niks van krijg gewoon geen mail meer als er gepost is :think:

Hey Roosje,
Staat in je frofiel het standaard op de hoogte brengen bij geposte berichten wel aangevinkt? Stond bij mij van de week ook ineens op nee ipv ja.

ja daar staat wel een kruisje bij bij ja dus snap er niks van kreeg hem nu wel :wink:

Hopen dat tie t nu wel blijft doen dan :wink:

goed uitzieken hoor!

@Deb wrote:

Hopen dat tie t nu wel blijft doen dan :wink:

goed uitzieken hoor!

:-

hoop het ook

ja ik ga zo lekker weer languit liggen ff mail en hyves checken :wink: en kok natuurlijk fijne dag allemaal :-

wanneer verwacht je eigenlijk je ongie??

Hallo allemaal

Ben ik weer.

Kan niet zover terug kijken dus kan ook niet reageren op iedereen.

Newbe: fijn dat het bloeden is opgehouden en nu op naar een goede echo!!!

Deb: Nog 3 X gefeliciteerd!!

Alle zieken onder ons: Beterschap!!

Drukke week gehad, ben weer begonnen met werken na mijn vakantie. Lijkt alsof ik nooit weg ben geweest. Verders alles wel okay.

Ga vandaag maar weer verder met poetsen, ben nu mijn was aan het doen. Heb er niet zoveel zin in en ben dus continu alles aan het uitstellen hihihi.

Misschien is het weer eens tijd om een lijstje te maken met alle belangrijke data’s

Zal zelf beginnen:

Babygirl Maandag 9 februari NOD

Heej meiden,

ben ik weer eventjes om te zeggen dat ik aan jullie denk en keihard voor jullie duim!!! :pray: :pray: :pray:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3336129#3336129 hier staan een heleboel foto’s van mijn fotoshoot van vorige week. Hoop dat jullie snel mogen volgen!

Nog even en dan mag ik bevallen en dan kan ik het stokje aan jullie doorgeven :inlove:

Mooie foto’s Cbc!

Roosje heel veel beterschap.

Ik hoop ook dat jullie snel zullen volgen!

Succes allemaal!

Hier gaat het allemaal goed, vorige week echo gehad en hartje klopt!

Mooie foto’s hoor! Ik ben ook fotografe dus vind het leuk zulke foto’s te zien :slight_smile:

Hoe ben je zwanger geraakt, met Clomid ook??

Dames, succes he! Wij gaan de spannende periode weer tegemoet, ben benieuwd of de Clomid iets doet… Dinsdag 1e echo.

Ik heb tot nu toe nog geen last van de hormonen! Terwijl het de vorige keer met de lagere dosis echt erg was…

Marda super dat t hartje klopt :inlove:

Vliegje ben idd met clomid zwanger geworden. En mitchel is ook een clomid wondertje :inlove:

gwenny, wat balen meid. En wat knap dat je je er zo overheen kan zetten. Lukt het je echt, of praat je het jezelf aan? Je hoeft je hier nml niet groter voor te doen dan je bent he :hug:

Nou vol goede moed dan toch weer komende ronde, duimen draaien hier volop meid.

roosje,
heb je niet de griep te pakken? Wat je beschrijft hoort daar nml ook wel bij. Hoop dat je je snel weer beter voelt iig.

deb, nog van harte meid met alles!!! Toch nog wat mooie dingen dan zo he, in deze onzekere tijd voor jullie :hug:

newbe, bij jou wordt het vertrouwen steeds groter he. Raar is dat he, je bent gewoon blij met de kwaaltjes als houvast dat het goed zit. Tenminste zou had ik het toen. Fijn joh dat het bloed weg is, dat geeft stukken minder onzekerheid.

vliegje, succes dinsdag alvast meid.

annabella,
ow meid, wat vervelend ook de griep te pakken en de vruchtbare dagen komen eraan. Hoop dat je je beter voelt (dana is ook verwekt toen mijn vriend ziek was :oops: )

babygirl
, heb je een lekkere vakantie gehad dan ook?

cbc, wat een mooie fotos :o

En wat een mooie buik ook hihi.

marda, ow wat goed meid dat je het hartje gezien hebt! Heerlijk, hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt.

Misschien is het weer eens tijd om een lijstje te maken met alle belangrijke data's

Zal zelf beginnen:
Babygirl Maandag 9 februari NOD
femmie afbouwen bv

ow ja, ikzelf:

zit ook in de lappenmand en heb een borstontsteking achter de rug. Dat laaste gelukkig helemaal weer over. Verder doe ik het maar rustig aan. Hoop maar dat ik snel weer opknap.

En ik was op zoek naar een baan. Mijn contract was nml niet verlengt omdat ik zwanger was dus ik zit al vanaf 1 april thuis. En ik heb nu een baan gevonden :dance:

Ga 2 feb starten. Ben erg benieuwd, zal wel heel erg wennen zijn allemaal, zo na 10 maanden verlof :angel:

femmie wat voor baan heb je gekregen gefeliciteerd :dance:

heb idd de griep geen puf om te reageren op iedereen

ga nu lekker me bedje opzoeken :zzz:

beterschap roosje,

ik doe werk ff via pb omdat ik dat liever hier niet op het openbaar forum heb :-*