wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

ik moet het even van me af tikken :oops:

heb de ene dreun nog niet gehad dan is de volgende er alweer :cry:

ik begeleid op mijn werk eens in de maand(3 weken) een ernstig meervoudig gehandicapt meisje van 25 jaar oud, ik geef haar 1 op 1 begeleiding en zij betekend heel veel voor mijik kreeg net een telefoontje van me werk dat ze is overleden vanmorgen aan een fikse longontstekking dit zagen we niet aan komen wel was ze een stuk rusitger als voorheen maar toch ben er zo van geschrokken :cry:

:hug: :hug: voor jou, Roosje! Hè, wat naar!!

Ben je al bloed wezen prikken Roosje??

@Babygirl25 wrote:

Ben je al bloed wezen prikken Roosje??

ja ben ik al geweest kom net weer terug vanmiddag vanaf half 3 tot 3 uur kan ik bellen voor de uitslag dus erg spannend maar ga wel van het negatieve uit hoor!

Balen als de test negatief is, maar je heb dan iig wel zekerheid!

Succes met bellen straks, ga nu naar de stad dus ben vanavond pas weer online.

Geniet van de zon vandaag 8)

wat ik al had verwacht negatief ben alweer met de primolut begonnen :cry:

Roosje :hug:

Hoi meiden. Zou het wel leuk vinden om hier ook mee te babbelen.

Ik ben nu aan de derde ronde Clomid bezig. Ik heb 2 dochtertjes, bij beide heb ik ook Clomid geslikt om zwanger te worden.

minnie: welkom en kom gezellig meekletsen!

roosje, :hug:

gwenny, het is zover meid!!! de weken (dagen) zijn eindelijk voorbij :wink: hoe staat het ervoor??

Roosje, dank je :-* .

Ik vergeet trouwens te vertellen dat ik er Metformine i.v.m. overgewicht bij slik. Zijn er meer die die combi hebben?

metformine ivm overgewicht??? das voor diabetespatienten :think:

@femmie wrote:

Klopt, slikken diabetespatienten ook. Zijn onderzoeken geweest dat als je overgewicht hebt en dat erbij slikt de clomid beter werkt.

Zo legde mijn gyn het de allereerste keer uit. Geloof dat ik toen ook had zitten google-en en het nog nagelezen had.

@Minnie wrote:

@femmie wrote:

Klopt, slikken diabetespatienten ook. Zijn onderzoeken geweest dat als je overgewicht hebt en dat erbij slikt de clomid beter werkt.

Zo legde mijn gyn het de allereerste keer uit. Geloof dat ik toen ook had zitten google-en en het nog nagelezen had.

Ik slikte actos, waarschijnlijk ben je insulineresistent :think:

Want hier namelijk geen gram overgewicht.

Actos: zie mn banner :inlove:

@femmie

Helaas op dag 15 zijn die :twisted: alsnog gekomen. Dus op naar de nieuwe ronde.

@roosje

Balen meid :hug: . maarja je was er al een beetje op voorbereid, heb je de IUI al besproken?? Ik vind het ook heel erg voor je van dat meisje van je werk. dubbel knuf voor jouw :hug: :hug:

@minnie

Welkom en schrijf je rijk zou ik zeggen.

Ego

Nou hier niets momenteel. Op 20 april moet ik weer langs voor een eerste echo. Dus momenteel nothing special hier eigenlijk.

gwenny ik heb nog niet met me arts gesproken ze wil eerst dat ik minimaal 6x puregon neem en daarvan heb ik nu al 4x gehad dus afwachten maar

metformine staat bij mij ook alleen bekend met suikerziekte maar goed kan allemaal natuurlijk

ik heb ook overgewicht maar slik er niks tegen dus als iemand een pilletje heeft waar je 30 kilo mee kwijt raakt ik wil hem! :lol:

Gwenny, balen, maar ja, je ongi is iig gekomen. Hier blijft ie weer uit. Had afgelopen do ongi moeten worden met een cyclus van 30 dgn.

Niets dus. Heb de balen, heb echt het gevoel dat ik weer terug bij af ben. Vriend zegt dat ik vertrouwen moet houden, maar ik geloof er niet in. Zie weer een traject voor me met echo’s elke keer enz. En daar heb ik geen zin in. Heb echt ff moment van, laat allemaal maar zitten, we hebben dana dat is goed zo. Maar het is zo oneerlijk, want iemand bij wie het wel allemaal werkt die kan zo voor een vlgd gaan. Bah, heb echt zin alles bij elkaar te schelden en te doen :x

Roosje, Gwenny en Femmie een dikke :hug: !!!

Minnie, welkom hier!

Hier verder nog niets, zit nu op cd 29. Heb al wel pijn in mijn borsten, dus de ongi zal niet lang meer uitblrijven.

Heb btw nieuwe pillen meegekregen van de acupuncturist, Zijn speciaal voor het ijzertekort bij mij op een goede manier aan te vullen. Ben benieuwd wat het allemaal gaat doen. Heeft al wel veel effect de naaltjes, ben al bijna 5 kilo kwijt :mrgreen: (wist niet dat ik zo blij kon zijn met het gaan naar de WC hihihi)

Fijne pasen allemaal

babygirl heerlijk zeg al afgevallen (was jij ook niet degene die zoveel was afgevallen?)

super zeg

hoe is het met iedereen lekker aan het genieten van de paasdagen?

ik moest vanmorgen werken en vanmiddag zijn we naar mijn ouders geweest daar waren me broers en zus ook dus was gezellig

ik heb steeds krampen dat is even minder maar goed heb ik wel vaker als de ongi maar weg blijft

en slaap weer ontzettend slecht maar goed kan ook andere oorzaken hebben want maak zoveel mee momenteel thuis en op me werk

dinsdag is de crematie van me bewoner zie er zo tegen op heb nog nooit een crematie meegemaakt)

verder wil ik weer proberen om wat af te vallen ik voel me totaal niet goed ben niet fit snel buiten adem etc

weet het is poging 8762526 ofzo :roll: maar nu moet het er toch maar eens van komen ik wil geen streven hebben maar mocht er 5 kilo af gaan ben ik al blij

want zover kom ik al vaak niet (liefst heb ik er 30 af :silenced: )

hebben jullie tips? heb al zoveel geprobeerd alleen ben zo slecht in volhouden he! ben een lekkere emotie eter dus als het ff niet lekker gaat dan snak ik weer naar de chips en nootjes :silenced: snoep heb ik nooit in huis (op de paaseitjes na maar die zijn gelukkig al op)

wil weer van alles maar goed hopelijk ga ik het nu eens volhouden want zou zo graag weer me beter voelen etc etc

en het kan denk ik nooit geen kwaad met de behandelingen heb ook wel steeds in mijn achterhoofd dat wij voor ivf moeten :cry: en dat ik dan eerst flink moet gaan afvallen

maar goed daar moet ik maar niet teveel aan denken

hebben jullie nog plannen voor morgen? ik moet weer werken en de middags zien we wel wat we gaan doen :wink:

misschien lekker in de tuin hangen als het mooi weer is? winkelen is altijd erg druk op deze dagen en dan vind ik er weinig aan :naughty:

wens julie allemaal een fijne avond toe en morgen nog een gezellige dag! :-*