wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

oeps :doh: zoveel had er niet in de spoiler gemoeten :doh:

Roosje toch, lekkere week heb je voor de boeg.

Dikke knuf alvast.

Over het afvallen, ik heb geen snoepjes, koekjes, chipjes en ga zo maar door in huis. Ook ik ben een emo eter, maar ik heb nu fruit in huis ipv de rest. Moet zeggen, het help prima. Ik eet 3 maaltijden per dag en eet in ieder geval 2 fruitstukken als tussendoortjes.

2 keer per week ben ik in de sportschool te vinden en doe ik 1 les pilates en 1 les voor mijn conditie. Is een zeer goede combi.

Verder verzadigde vetten vermijden en je niet laten verleiden tot veel tussendoortjes. Geen frisdrank drinken, maar veel water. ook geen suiker in je thee of koffie, je kan beter een schepje honing gebruiken.

Het is niet dat ik helemaal niet meer snoep, maar door op je eten te letten, is een stuk fruit net zo lekker (al heb ik nu wel heel veel trek in chocolade :oops: )

Verder ben ik vanmorgen ongi geworden, maar ik had het ook wel verwacht. Lekker pasen gevierd met de fam, was super gezellie!!!

He roosje, hoe was het gister? :hug: Heftig hoor. Verder heb je pb nav je spoiler :-*

Ik heb vanmorgen de gyn gebeld, want ik zit nu weer op dag 36 en niets, nada, noppes. Wordt vrijdag teruggebeld hoe of wat verder. Hoop dat ie zegt, provera en start clomid. Er was eigenlijk pas 7 mei plek en ik had toen echt iets van, als ik echt zo lang moet wachten, ga ik zelf aan de gang (heb recept provera, en clomid en spoeling nog liggen), maar de ass. dacht kei goed mee, zo fijn. Hoop dus vrijdag meer te weten hoe verder. Heb echt de balen, doet mijn lijf eerst of alles weer oke is en nu gaat ie weer zo met me aan de haal…

was gister heftig maar wel mooi!

echt zolas ze was

ik heb geen pb nog?? :-*

was je pb nog aan het typen :wink:

Fijn dat het mooi was en zoals ze was. Waardig afscheid dus. Das belangrijk, hou je iig een mooie herinnering over. Sterkte er verder maar weer mee :hug:

haha ik zag het je hebt weer pb terug :wink:

Hallo

Hoe is het hier met de dames???

Vooral hoe is het met Roosje??? (ik heb al een hele tijd niks meer van je gehoord)

Hier gaat het zo zo,zit nogsteeds niet lekker in mn vel.

Hub en ik zitten niet meer op een lijn,ik wil gewoon doorgaan voor een tweede,hij dus niet.

Hij ziet alleen de negatieve dingen niet de positieve(financieel,ruimte,enz)…zucht…

Dochterlief zit in een opstandige periode,dus probeert constant uit hoe ver ze kan gaan en ze is heel brutaal. :? dus mn handen vol aan haar.

Het is nu nog mooi weer dus ik ga dochterlief van school halen en lekker van het mooie weer genieten!

Fijne zonnige dag allemaal!

hey irry my

heb je idd al tijdje niet op de msn gesproken ben er meestal wel hoor maar goed met dit weer toch wel minder

zit nu lekker in de tuin te genieten van de zon 8) jammer dat je hub en jij niet op 1 lijn liggen hopelijk komen jullie er samen uit :hug:

hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer?

ik heb vandaag een productief dagje gehad heb de keuken een goede sopbeurt gegeven het toilet, en heb de kledingkasten allemaal over hoop gehad weer wat weg gedaan(dus plaats voor nieuwe ) en de zomerkleding er weer in heerlijk en natuurlijk lekker in de zon gezeten

verder heb ik toch wel last van de primolut slaap slecht, buikkrampen bij vlagen niks aan maar goed nog 4 dagen en dan zit de kuur er weer op

fijne avond allemaal :-*

Hallo allemaal :slight_smile:

Irry-me, jammer dat jij en hub niet op een lijn zitten. Dat probleem heb ik op het ogenblik helaas ook. “Klussen volgens dienstregeling” - daar reageert mijn man op het ogenblik absoluut allergisch op. En omdat ik gewoon geen zin in “touwtrekken” heb (het spuiten op zich is voor mij geen probleem), zetten we een punt achter de hormoonbehandeling. Waarschijnlijk ga ik binnenkort net als babygirl eens acupunctuur proberen - misschien lukt het dan op die manier :wink:

Roosje: Ja, ik heb hier ook zitten genieten van het prachtige weer! Heb deze week vakantie dus dat komt even goed uit :smiley: Eergisteren en gisteren op de stretcher in de tuin, lekker zonnen! Maar morgen wordt het helaas weer kouder, hopelijk niet te koud …

:-* voor jullie allemaal!

Roosje, ik had gister ook de kledingkasten op het programma staan. Maar vond het zo zonde van het mooie weer, ben daar maar van gaan genieten. De kasten komen morgen wel.

Balen van de bijwerkingen van de primolut.

Sasa, lijkt me een moeilijk besluit dat je hebt genomen om de hormoonbehandelingen stop te zetten.

Ik baal zo. Ik heb al jaren last van hoofdpijnaanvallen. Is helaas hormonaal en niets aan te doen. Eerste ronde meteen raak. 2e ronde helemaal geen bijwerkingen gehad en nu is het weer goed raak :? .

Als ik zie hoe lang sommige al aan het slikken zijn, voel ik me schuldig. Ik had er voorzichtig op gehoopt dat het net als de vorige keren snel raak zou zijn.

De eerste keer was het met clomid, de 2e ronde raak. De 2e keer, de eerste ronde. En nu zit ik dus in de 3e ronde en ben het nu al zo zat :oops: . Ben er veel te veel mee bezig, vooral omdat ik al 3 weken met hoofdpijn rond loop.

minnie :hug: jakkes zeg van je hoofdpijn! kan me het wel voorstellen dat je er toch op hoopt dat je snel weer zwanger zal zijn ik heb 10 keer clomid geslikt en kon helemaal niet meer tegen de bijwerkingen dus was blij toen ik er vanaf kon ik heb de kledeingkasten rond het avonduur gedaan dus dan is het niet meer zo warm :wink:

sasa: een dikke :hug: vor jou

ego: tot zondag de primolut slikken en dan eindelijk weer eens wat actie heb nog nooit zo graag weer ongesteld willen worden maar goed dit is ook niks wil zo graag verder en dan te bedenken dat er in 2009 ook geen kindje voor ons komt :cry:

zou vandaag 38 weken en 1 dag zwanger zijn nu de datum steeds dichterbij komt (29 april) krijg ik wel steeds meer de kriebels veel terug denken van zo had het kunnen zijn etc natuurlijk weet ik dat een miskraam veel te vaak nog voorkomt maar goed ik kan me emoties natuurlijk niet even uit zetten

hopelijk mag ik wel in 2009 met een dikke buik lopen :pray:

zal zo naar me werk nog 2 dagen en dan heb ik een weekje vrij :dance: heerlijk :dance:

Irry, Minnie, Sasa en Roosje, allemaal een hele dikke :hug: .

Sasa ik hoop dat acupunctuur voor jou helpt, doet mij iig goed. Wanneer we een traject in zullen gaan, zal de acupunctuur dat gaan ondersteunen.

Roosje, we gaan allemaal voor een dikke buik in 2009 :smiley:

Hier verder niets bijzonders, ben nog steeds ongi. Lekker genoten van het mooie weer en vandaag laatste dag werken (en dan een paar dagen even gaan uitzieken). Heb een griepje opgelopen en ben nu dus snotterend aan het werk.

Fijne dag nog!!!

Potver de potver :x

ik heb net maar eens zelf gebeld en het briefje met mijn vraag was ergens onder een stapel formulieren beland (dat dacht ik al, daarom dat ik ff belde).

Nou ik moet dus starten met provera. En daarna maar weer afwachten. WAAROP??? Hij denkt dat mijn lichaam het dan alsnog zelf weer oppakt. Nou ik denk dus van niet. Maar ik krijg die arts dus gewoon niet te spreken, gaat allemaar via (een zeer vriendelijke dat wel) assistente. Nou ik weet het goed gemaakt, ik moest op dag 15 voor een samenlevingstest, dan ziet ie dat ik geen ei heb en zeg ik zie je wel en dan kan ik hem eens zeggen dat ik het beu ben (ik heb hier clomid liggen en ik heb ernstig veel zin om die gewoon te gaan pakken…)

Ik zit hier zo gewoon mijn tijd te verspillen!!! Ik ben het zat!!!

@femmie wrote:

Potver de potver :x

ik heb net maar eens zelf gebeld en het briefje met mijn vraag was ergens onder een stapel formulieren beland (dat dacht ik al, daarom dat ik ff belde).

Nou ik moet dus starten met provera. En daarna maar weer afwachten. WAAROP??? Hij denkt dat mijn lichaam het dan alsnog zelf weer oppakt. Nou ik denk dus van niet. Maar ik krijg die arts dus gewoon niet te spreken, gaat allemaar via (een zeer vriendelijke dat wel) assistente. Nou ik weet het goed gemaakt, ik moest op dag 15 voor een samenlevingstest, dan ziet ie dat ik geen ei heb en zeg ik zie je wel en dan kan ik hem eens zeggen dat ik het beu ben (ik heb hier clomid liggen en ik heb ernstig veel zin om die gewoon te gaan pakken…)

Ik zit hier zo gewoon mijn tijd te verspillen!!! Ik ben het zat!!!

:hug:

Hi Dames

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen

Ik ben Destiny 30 jaar en als bijna 2 jaar bezig met onze kinderwens.

na 2de bezoek by de Gyn moest ik temparaturen en een bloed check doen, en een zaad check van mijn man, alles was ok!

blijkt wel ( uit het temperaturen) dat mijn ovulatie laat komt en me menstruatie dus snel na de ovulatie volgt, Late ovulatie dus, op dag 19-20 en dag 28 ongesteld.

Nu moet ik als ik ongesteld ben gaan beginnen met Clomid, dag 5t/m 9 .maar wat ik niet snap is dat ik dag 2 tijdens me menstruatie wel al voor een folikkel meting moet ? terwijl ik nog niet eens met slikken ben begonnen

1. iemand enig idee waarom?

2.en moet ik dan echt tijden me menstruatie daar gaan liggen voor een vaginale echo??

:shock: :shock: :shock:

3.

klopt het dat het pijnloos is en hoe gaat het precies in zijn werk?

4.was jullie vriend/man ook erbij en hoe vaak moesten jullie per cyclus terug? voor de follikelmeting?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen

Bedankt !

welkom meid!

ik snap idd niet goed waarom je op cd 2 al heen moet voor een fm heel vreemd misschien om te kijken op hoeveel mm je follikel groeit?

een echo doet geen pijn hoor! je krijgt een soort staaf :oops: met cameraatje zeg maar en die doen ze bij je naar vbinnen hierbij kijken ze naar je baarmoeder, slijmvlies en je eierstokken het doet geen pijn de eerste keer misschien iets gevoelig maar daarna al niet meer :oops:

ik heb me vriend wel eens mee gehad maar het is niet haal baar om steeds maar vrij te krijgen dus meestal ga ik gewoon alleen heen of gaat er iemand mee voor de gezelligheid maar die blijft dan in de wachtkamer wachten

mocht je vragen hebben stel ze gerust hoor :-*

hoi hoi

ik heb niet bij gelezen sorry :oops: :oops:

maar voor iedereen die het nodig heeft :hug::hug::hug:

ik kom even een update geven :wink:

29 april word ik ingeleid dus op hoop van zegen word de kleine 29 april geboren :dance: :dance: :dance:

Hi Roosje

bedankt voor je reactie, wel genant zeg daar met de benen wijd terwijl ik ongesteld :o :o :shock: ben, niks voor mij zeg ( maar voor een goed doel)

Ik hoop dat ik geen bijwerkingen krijg v/d Clomid

gr,

Destiny

het is zeker genant ik zou me er ook niet lekker bij voelen

hoop dat je idd geen last krijgt van de bijwerkingen ik had er wel heel veel last van maar had ook de hoogte dosering hoeveel mg moet je slikken en krijg je daarna ook pregnyl?