wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Roosje, ik heb nu vier keer Clomid gebruikt, de eerste drie keer wel een eisprong gehad, maar deze maand zeer waarschijnlijk niet. Bovendien heb ik erg veel last van de bijwerkingen, dus ik hoop dat ik op iets anders (puregon??) over kan stappen. Gyn. was ziek, morgen moet ik het weer proberen.

Spannend Babygirl… Zou je al wel zwanger kunnen zijn volgens je acupuncturiste? :pray:

annabella bij mij in het zkh zijn protocollen hoevaak je dat moet doen etc etc ik heb tien x clomid gehad maar had ook erg last van de bijwerkingen puregon is wat dat betreft een verademing

ik moet ook nog 2x zo maar goed baal er wel wat van ja het moet zo kunnen word er dan gezegd maar waarom gebeurt het dan niet!!

ik wil een andere behandeling eerst iui maar goed die slagingskansen zijn niet echt hoger dan nu pff :roll: wat een ellende allemaal zeg

:: :: :: :: :: :: :: HCG HCG :: :: :: :: :: :: :: :**: :-* :-*

ik word knettergek!!!

heb vanmorgen getest negatief :frowning: zoals was te verwachten daarna zkh gebeld voor een kuur primolut en medicijnen weer want met pasen is alles gesloten en dan heb ik het maar alvast was allemaal prima!

nu blde zkh net ik mocht er niet mee beginnen nog daarvoor was het nog te vroeg wie weet was ik wel zwanger! ja ja

ik mocht nu vrijdag een bloedtest komen doen om alles uit te sluiten word echt zo met me gevoel heen en weer geslingerd zo krijg je toch weer hoop terwijl je weet dat het eigenlijks helemaal niet kan :cry:

een hele dikke :hug: voor jou, roosje!! Liefs, Sasa

dank je wel sasa hoe is het met jou?

misschien was ik wel zwanger en had ik een vervroegde miskraam net of ik dat wil weten word me echt allemaal iets teveel geloof ik :roll:

Roosje zijn die :twisted: alsnog gekomen dan?

Roosje, hier gaat alles goed :slight_smile: Ik verheug me op een paar vrije dagen met de paas :D!

Liefs, Sasa

Gwenny wrote:
Roosje zijn die :twisted: alsnog gekomen dan?[/quote

nee was dat maar waar dan wist ik waar ik aan toe was!]

sasa ow lekker zeg met pasen vrij vieren jullie dat ook in zwitserland of is dat een domme vraag :oops:

gwenny: hoe voel jij je meis begint nu wel spannend te worden he :pray:

Helemaal geen domme vraag :wink: Ja, hier in Zwitserland wordt pasen ook gevierd. Goede vrijdag en tweede paasdag zijn hier vrije dagen. En de week na de paas heb ik vakantie :dance: Weer even bijkomen :smiley:

kom van de week ff bijkletsen maar nu even een

:hug: voor roosje

dank je wel lieverds :-*

Helaas helaas vanmorgen naar de badkamer. En helder rood. En ondertussen is het goed doorgekomen. ik ontbreek alleen de ongisymp. maar voor de rest kan ik er niet onderuit. Vandaag is cd1. Straks weer bellen voor een nieuwe ronde.

1 ding is wel jammer maar ben niet getreurd :wink:

gwenny knap van je dat je zo goed er tegen over staat het is toch weer een klap in je gezicht elke keer :hug:

ik heb net de primolut puregon en prengyl weer gehaald bij de apotheek dus als ze me koelkast overvallen hebben ze flink wat medicijnen (ligt voor bijna 1000 euro aan puregon!! :silenced:

had het liever in euro;s :wink:

ga er vanuit dat de bloedtest morgen negatief is

Ach wat kan je eraan doen. Het is niet dat ik het in de hand heb. Anders had ik al een elftal. Is jammer dat het niet is gelukt moest nog maar 1 dag. Ik zie het positief in. Gewoon vrolijk naar de volgende ronde.

moet je de medicijn zelf betalen roosje?

nee hoor die hoef ik niet zelf te betalen was ook geen doen geweest :roll:

Hm… Roosje en Gwenny… :hug: :hug: Wat jammer dat het deze maand niet gelukt is. Had het zo gehoopt voor jullie.

Maar inderdaad, op naar de volgende ronde.

Ik ben inmiddels weer aan de Clomid. Ondanks de bijwerkingen en het feit dat ik geen ovulatie had afgelopen maand, moet ik toch verder met de Clomid van de gyn. Klopt dus wat je zei, Roosje. Er is inderdaad een protocol. Eerst minimaal 6 mnd Clomid, daarna wordt er naar alternatieven gekeken. Nu nog twee maanden Clomid dus. Mag geen hogere dosering ivm overstimulatie, dus ik hoop dat de eisprong deze maand wel komt! De eerste drie maanden had ik wel een eisprong, en volgens de gyn kun je met Clomid wel eens een maandje ‘missen’.

Succes allemaal!

annabella: dat klopt idd dat je wel eens een maandje kan missen helaas ja je zit idd aan protocol vast hopelijk slaat het snel weer aan!

ik heb morgen een bloedtest middags krijg ik de uitslag maar ga er vanuit dat die ngatief is