dank je wel lieverds :-*
voel verder ook geen ongi aankomen eerder zwangerschapsdingen maar goed we moeten het nog maar weer even afwachten
He Roosje, wat spannend weer zeg! Ik vind dat jij inmiddels echt aan de beurt bent!
Babygirl, laat je niet lek prikken! Ik hoop dat de acupunctuur voor jou gaat werken. Ook fijn dat je vriend zijn zaad toch weer heeft ingeleverd. Ik weet nog wat een gedoe het de vorige keer was en hoe vervelend hij dat vond. Wanneer is de uitslag daarvan? Ook zes mei pas?
Gwenny, steekjes zijn heeeeeeel goed!
Hey Pooh, gaat het goed bij jullie?
Renske
Roosje en Gwenny, jeeeeeeeeeeeee wat spannend! Roosje, balen van de test, maar inderdaad hopen dat je te vroeg getest hebt.
Gwenny, lastig hè, wachten… Maar goed, nog maar 1 weekje! En het klinkt positief, steekjes.
ego: ben deze hele week ziek geweest (heb ik nu steeds last van), maar nu gaat het wat beter. Vanochtend getest; negatief. Wist het ook al wel, volgens mij heb ik deze maand (ondanks Clomid) niet eens een eisprong gehad, en verder heb ik geen zwangerschapsgevoel nu. Balen dus. Weet nu ook niet of ik nog door kan / mag gaan met de Clomid. Binnenkort overleg met de gyn, horen jullie dus nog!
Fijne zondag nog!
roosje, :thumbup: :mrgreen:
word echt gek van mezelf ga morgen gewoon weer testen en anders vraag ik een bloedtest aan
kregen vanmiddag het bericht dat een kennis is verongelukt op de motor hij is erg bekend onder ons dorp iedereen is erg aangeslagen me schoonpa is helemaal ontdaan was collega etc etc woon in klein dorp dus ons kent ons hij laat 2 kindjes achter 1 van 4 en 1 van bijna 2
Jeetje Roosje, lees je berichtje nu pas. Heel veel sterkte toegewenst!!!
Hoop voor je dat de test zo ook knalpositief is!
Annabella: een dikke :hug:
Renske:
Gelukkig was het deze keer zo gebeurd en hebben we afgesproken om er geen 9 maanden meer tussen te laten komen. Mocht zijn zaad nu niet goed zijn, dan gaan we gelijk voor behandelingen (heeft de gyn vorige keer al gezegd). Mocht het zaad goed zijn, dan gaan ze mij verder onderzoeken (krijg dan iig een HSG). De uitslag krijgen we helaas pas 6 mei, maar aan de andere kant heb ik er ook niets aan om het eerder te horen. we kunnen er dan toch niets mee.
Nou, ga voor mijn werk nu naar Veendam, gewoon 2,5 uur ver rijden :shock: . Gelukkig staat er een lekkere lunch op ons te wachten wanneer we aankomen hihihi.
Fijne dag allemaal en kom vanavond nog even spieken naar de positieve test van Roosje :thumbup: :thumbdown:
@Roossjeeeeee
En en en weet je al meer… ik hoop het zo voor je, hier nog een beetje :: voor jouw. Hoop op een :thumbup: resultaat.
@babygirl
Wanneer ze die naalden in je steken voel je die dan niet?? Acupunctuur is zo een “grappig” iets.
@renske
Als steekjes goed zijn ga ik niet klagen.
Ego
Tot nu toe nog steeds niets. Geen last van me borsten. Ze worden nu wel een beetje gevoelig maar niet dat het pijn doet. Geen lage rugpijn geen ongi gevoel. Oke een beetje maar die is ook weer heel snel weg. Oja en sinds het weekend heb ik last gekregen van aambeien (OH MY GOD niet normaal. is echt geen pretje). Maaaarrrr nog steeds geen bloed.
woensdag is de dag en vrijdag mag ik testen. Maar ik denk als ik kan en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden dat ik het rek tot maandag volgende week (just in case) :: :kaars:
ego
weer nega getest vanmorgen heb het zkh gebeld en die denken dat me ei niet goed is gesprongen moet deze week nog afwachten(net of iki nog niet genoeg wacht) heb het helemaal gehad
Ohhhh jeetje dit is echt vervelend man Roosje.
Alvast een :hug: en ik blijf voor je duimen. Brand een kaarsje voor je en een extra gebed. :kaars:
@Gwenny wrote:
Ohhhh jeetje dit is echt vervelend man Roosje.
Alvast een :hug: en ik blijf voor je duimen. Brand een kaarsje voor je en een extra gebed. :kaars:
dank je wel voor jou begint het nu ook wel spannend te worden he!
Het is niet te houden, ik word helemaal gek. Ik voel van alles. En de meeste meiden worden rond wd12-14 toch nog ongesteld. Ik zit nu op 12 dus nog ff. (Ik word echt gek gewoon)
Jeeetje wat spannend allemaal, zit net even van een week bij te lezen. Sorry voor de late reacties, maar we hebben van de week een huis gezien en zijn nu bezig om het in bezit te krijgen, dus druk druk druk! Ik hoop dat ik zeer binnenkort goed nieuws hoor van de meiden in de wacht weken zeg maar. Ik ben vandaag weer met clomid 100 gestart de 16e moet ik weer voor een echo!
Groetjes Dream
Gwenny, spannend, hoor! Ik voor je!
Was vanmorgen bij de gyn: links zit een eitje van 12,5 mm (vandaag is cd 10). Omdat de praktijk met de paas dicht is, deze keer geen IUI. Ik spuit nu nog verder tot donderdagavond en dan op Goede Vrijdag 's avonds met ovitrelle de ES opwekken. Hopelijk lukt het deze ronde!
Roosje, hoe is het met jou?
Dream: Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je vanwege het huis! Hopelijk krijgen jullie het in bezit!
dream: spannend zeg een eigen huis super ook in rotjeknor? had je al even niet op de msn gezien :lol:
sasa: wat ontzettend balen zeg dat je geen iui kan doen ivm de pasen nu maar hopen op een goed resultaat ik duim voor je tis je zo gegund :-
gwenny: hoe is het meis ben je al ontwaakt uit je lenteslaapje? kan het me wel voorstellen hoor de dagen duren nu zolang en je voelt van alles weet er helaas alles van hoop dat je met goed nieuws komt wanneer kan je testen?
ego: hier is nog niks aan de hand het begint me wat op te breken weet gewoon niet waar ik aan toe ben en voel nog steeds van alles :roll: me (.)(.) beginnen iets te steken buik is opgezet(zal ook wel door een ongi kunnen komen dan heb ik dat ook), ben zo moe steeds kan wel een gat in de dag slapen terwijl ik eerst geen rust in me kont had :silenced: , word echt gek van me zelf en van me lichaam
ik ga morgen nog een test doen mocht me ei later zijn gesprongen dan kan het nooit veel later zijn door de pregnyl
dus dan kan het morgen wel als die nega is bel ik donderdag het zkh voor een recept primolut om de boel maar weer op te wekken heb namelijk geen zin om weken te moeten wachten op een ongi
had zo;n goede hoop en het lijkt of ineens gewoon alles weg is
elke dag hoor ik wel van iemand wie zwanger is kindje heeft gekregen etc en dan stel ik me weer de vraag waarom ik niet? :oops:
ik heb nu een paar dagen vrij dus kan ik even lekker bij komen
wens jullie een fijne dag toe :-
Roosje balen meid!!! Heb je weer met een digi getest? Volgens mij duurt het daar langer mee voor je goed nieuws krijgt. Heb je hem al opengebroken die test? Mag wel niet, maar als daar een licht lijntje staat kan het toch zomaar zo zijn. Ik vertrouw die digi dingen gewoon niet. En ik gun het je gewoon enorm!!!
Hele dikke knuf meid!
dank je wel meis ja is idd digi test maar heb hem al uit elkaar gehaald helaas maar 1 streep
Net ongesteld geworden… Wéér niet zwanger… Vandaag vertelde een collega dat ze zwanger is, kon er met moeite ‘gefeliciteerd’ uitpersen. Voel me daar dan wel weer schuldig over, maar het is zo pijnlijk, overal zwangeren of mama’s - en ik nog steeds niet. Nu weer de gyn bellen of ik over kan / mag stappen op iets anders dan de Clomid. Ben benieuwd.
Roosje, super balen dat je negatief getest hebt… Maar toch, er is nog hoop…
Gwenny… :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Iedereen een hele dikke :hug: , gaat lekker hier…
Hoop dat jullie een mooie tweede streep mogen hebben Roosje en Gwenny!!!
Vanmiddag weer naar de acupuntuur, ben nu klaar met mijn kruidenkuur en ga vanmiddag te horen krijgen wat we aan mijn vruchtbaarheid gaan doen. Ben erg benieuwd
Als het goed is moet ik vrijdag ongi worden (uitgaande van 28 dagen) anders maandag (uitgaande van 31 dagen), weet het soms ook niet meer hihihi. Voel iig nog niets, dus we zien wel. Ga toch pas testen als ik een cyclus van 35 dagen heb, heb gewoon geen testen in huis om niet in de verleiding te komen :mrgreen:
@annabella
Balen man. !@#%. Ik kan je begrijpen dat je dat soort dingen gewoon even niet wilt horen hoor.
@roosje
ik blijf zeggen geen bloed is goed nieuws. Kan je geen bloedtest vragen aan de gyn. Dan weet je meer…Stel er is wel iets en je breekt het af…
@sasa
Veel succes de volgende IUI. na hoeveel wd ben je ongesteld geworden eigenlijk de vorige keer.
Ego
nog 3 dagen. Me buik doet gek. Ik weet hoeveel tegels de toilet op het werk heeft ondertussen hahahahaha ik ga maar niets helemaal niets. Borsten zijn gevoelig maar niet wat ik gewent ben. Dit voel ik bijna niet.
Me test dag is aankomende vrijdag. Of ik het volhou dat is weer een andere vraag
annabella: een dikke :hug: voor jou hoe vaak heb je nu clomid gebruikt nog niet zo vaak toch? denk niet dat ze je zomaar iets anders geven als alleen de oorzaak bij jouw ligt?
gwenny: spannend meis ik kan wel een bloedtest doen maar weet niet of dat beter is mocht er wel iets zijn of hebben gezeten dan wil ik het niet weten ik heb vorig jaar ook een vervroegde miskraam gehad en in aug een miskraam en word je ook niet vrolijker door
heb toch op een posi test maar diep van vbinnen weet ik toch dat die nega zal zijn waarom?? heb er geen vertrouwen meer in