babygirl wat fijn zeg dat er nu wat aan gedaan word! en dat je vriend nu ook zijn bijdrage wil leveren is wel zo fijn dan kan je dat maar uitsluiten mocht het goed zijn en is weer een zorg minder!
ik vind die gedachte wel fijn dat ik alleen de oorzaak ben zeg maar anders word het wel wat ingewikkelder allemaal
oke dus je bent nu bij een accupunterist fijn zeg, en die darm werking herken ik heel erg goed :oops: ik voel nu toch van alles in me buik maar goed heb ook last van me darmen dus dan houd ik het daar maar op
(zelfbescherming)
hoop dat het je snel het goede resultaat zal geven wanneer krijgen jullie de uitslag van het zaadonderzoek?
sasa: hoe is het nu met je meis? :hug:
ego: ik had vanacht ook steeds vreemde dromen waar het over ging geen idee meer (onthoud ik nooit) maar werd er wel even wakker van werd vanmorgen om 8 uur al wakker gebeld :doh: en was ook nog verkeerd verbonden :wall:
ben daarna lekker me bedje weer ingekropen heb vandaag een vrije dag dus word wel weer eens tijd voor wat dingen te doen in het huishouden
al hoewel ik daar weinig zin in heb :silenced:
ik voel nu steeds aan de linkerkant van me buik wat steekjes best spannend weet alleen niet meer aan welke kant me follikel het grootst was maar goed we zullen zien
vanaf vandaag word het wel extra spannend omdat ik het de vorige keren altijd eerder werd
hoop nu dat ik zondag een positieve test in me handen heb :inlove:
Zwangere dames: zijn jullie al druk in de weer met baby inkopen kamers inrichten etc?
wel ff spammen he in ons forum
hoe is het met jullie allemaal?
fijne dag dames :-*
Babygirl: fijn dat het nu verder gaat En ik hoop dat de acupunctuur werkt! Ik heb er ook al eens over nagedacht.
Roosje: ik duim voor je!
ego: met mij gaat het goed. Gisteravond weer de eerste keer gespoten en volgende week dinsdag naar de gyn voor FM. Hopelijk lukt het deze ronde!
:-* voor jullie allemaal!
sasa ik duim voor je meis :thumbup:
Ja hoor Roosje, ik lees nog mee! KOK blijft toch een moeilijk te stoppen verslaving. Maar goed, zoals enkele dames voor mij al zeiden, ik voel me op dit forum nu wat minder op m’n plaats, zo met mijn prachtige dochter op schoot. Ik wil iedereen hier ook niet steeds maar hiermee confronteren, want ik weet nog hoe moeilijk ik het vond destijds (en ik ben maar zes maanden bezig geweest!). Dus ik ben nu een passieve kokker geworden, want ik ben nog steeds wel heel geïnteresseerd hoe het met jullie allemaal gaat en ik gun jullie dit geluk ook allemaal.
Maar goed, nu ik hier toch ben, dan maar even een korte up-date. Ik heb de mooiste en liefste dochter van de wereld. Ze kijkt zo wijs uit haar oogjes en ze is zo expressief. Vaak moet ik ook verschrikkelijk om haar lachen. Ze is ook al een paar nachtjes naar haar vader geweest en dat ging goed. Hoewel ik het wel verschrikkelijk moeilijk vond die eerste paar keren om haar daar achter te laten. Nu vind ik het ook wel lekker als ze weer een nachtje naar haar vader gaat, dan kan ik weer even lekker bijslapen Ik zal zien of ik nog wat fotootjes kan uploaden naar het showforum…
Veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft en ik blijf het forum volgen, hopend op vele goede berichten, zoveel dat het forum overbodig wordt.
Renske
Ik ben er ook nog hoor meiden, lees nog ellke dag mee met jullie wel en wee!
Het wordt tijd voor weer een zwangere hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier ook alles goed, kamertje is bijna klaar en maandag hadden we de pretecho, hartstikke mooi om te zien! Beebje springt er lustig op los in n buik!
Heel veel hcgtjes strooi ik voor jullie!
:-* :-* :-* :-* :-* :-*
ik spiek ook nog af en toe mee
babykamer… :think: klinkt bekend :oops: is hier dus nog steeds niet af :oops: :oops: :oops:
ik voel mij de laatste tijd ook echt heel beroerd veel hoofdpijn :thumbdown: lopen word moeilijker door de bi en ik ben grieperig en loop dus weer iedere ochtend te :sick:
een naam voor onze zoon hebben we opzich ook nog niet dat wil zeggen ik heb een naam (nouja 3 ) in mijn hoofd en manlief is het er niet helemaal mee eens :thumbdown: dus als hij voor de bevalling geen leuke naam heeft gevonden worden het gewoon mijn namen :lol:
maar als het af is kom ik wel showen hoor
en ik voel mij hier ook wat minder op mijn plaats :oops: ik ben bijna uitgerekend ahum
en weet nu al 100% zeker dat dit de laatste is dus zal ook niet meer terug komen in dit topic om zwanger te worden (deze zwangerschap is mij te zwaar tegen gevallen om te zeggen ik doe het nog een keer het valt mij heel zwaar om nu voor een peuter te zorgen en zwanger te zijn dat ik niet het risico wil lopen dadelijk 2 kindjes te hebben en weer zo te zitten dat wil en kan ik ze niet aan doen vind ik tuurlijk er is een kans dat de volgende zwangerschap misschien veel makkelijker verloopt maar ik heb nooit zoveel geluk met kansen )
en het word hier idd tijd voor een nieuwe zwangere
Babygirl ik hoop dat de acupunctuur gaat helpen
WWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb vanmorgen eindelijk een potje bij het lab kunnen brengen.
Ben zo blij ben zo blij :mrgreen:
Ga straks het ZH bellen om een afspraak te maken voor de uitslag en vervolg van de behandeling.
Beppie, Renske en Angel, jullie blijven hartstikke welkom en als ik voor mijzelf spreek vind ik het erg leuk om jullie verhalen te lezen. Geeft weer wat moet!!! En het is idd tijd voor weer een nieuwe zwangere!!!
Zaterdag weer acupunctuur, ben benieuwd waar ik nu weer naalden geprikt krijg hihihi.
Dames, geniet van deze mooie lente dag, ik weet dat ik dit wel ga doen (ondanks dat ik tot 19.30 uur moet werken 8) )
babygirl super ben benieuwd!
hier is nog niks loos gelukikig vind het nu wel erg spanennd worden
roosje wanneer is je nod???
Spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Babygirl25 wrote:
Spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hoe kom je erbij :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
@Roosje
:**: nu nog de verlossende dag :kaars: Wil je niet gaan zodat de dagen sneller gaan
ik hoop het echt voor je hoor meid.
Ego:
Nog 7 dagen, en oh mijn god wat duren deze dagen lang zeg. Ohnee wacht ik mag niet denken in dagen nog 1 week.
Ik voel wel steekjes in me buik zo af en toe. Normaal heb ik nu al last van me (.)(.) maar nu niets van dat.
Heeeeeeeelllll irrrrrrrrri hoor
gwenny ik wil wel een winterslaapje houden haha (nou ja lente) maar goed tis bijna zover hoop alleen maar dat me lichaam me nu niet voor de gek houd
spannend jij ook nog een week
even een berichtje vanaf de tafel van de acupuncturist.
lig weer met een hoop naalden in mijn lijf hihihi, maar het helpt wel.
gisteren een afspraak gemaakt bij de gyn, staat nu voor 6 mei eerder kon niet. ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt.
roosje, nog steeds niets?
haha babygirl dus je ligt lekker? :lol:
hier is nog niks aan de hand :dance: voel me nu toch wel erg :inlove: hoor maar goed ik hoop maar dat me lichaam me nu niet voor de gek houd ik ga morgen testen ben zo benieuwd he
vanmorgen test gedaan en gaf niet zwanger aan nu hoop ik maar dat ik te vroeg heb getest want vandaag is me nod heb met een digi getest maar goed geen bloed geeft moed zeggen we dan (intussen ben ik wel erg bang dat ik gewoon ongi ga worden)
duimen jullie nog even voor me?
spannend hoor Roosje ik hoop dat je te vroeg heb getest
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Geen bloed geeft moed!!! We blijven met je mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: