Hoi lieve Roosje,
Bedankt voor al je complimentjes. Ik vind het erg leuk dat we nu nog meer contact kunnen hebben. Ik heb al gemerkt dat we beide flink kunnen praten haha. Wat goed dat je je gevoelens heb kunnen opschrijven, dat vind ik ook altijd erg fijn om te doen, maar ben er nog niet zo goed in, heb met geduld te maken denk ik.
Kuss Dream
Hallo allemaal,
Ik lees hier nog steeds regelmatig mee, maar reageer eigenlijk nooit… :oops: Omdat ik vind dat ik hier niet meer thuis hoor (ruim een jaar geleden schreef ik nog mee).
Roosje, ik hoop echt ten zeerste dat t heel binnenkort gaat lukken, t is je zó gegund. En de rest natuulijk ook :thumbup:
Heel veel succes meiden, ik blijf zo af en toe meelezen en voor een prachtig kindje voor jullie allemaal!
:-*
dank je wel tanja :-*
He meiden,
Ook ik lees mee, maar voel me dubbel. Aan de ene kant schreef ik hier toen ik dana nog niet had en nu omdat we graag voor een 2e willen gaan. Ging ervan uit dat ik de mmm weer in moest en nu doet mijn lichaam het zelf :dance:
Vind me wat dat betreft hier dus niet helemaal meer thuishoren, maar goed het is natuurlijk maar te bezien of mijn lichaam het zelf blijft doen allemaal
Maar hou jullie wel heel erg in de gaten en hoop elke keer dat ik hier eindelijk weer goed nieuws mag lezen.
Ik heb het idee dat ik in de nacht van woensdag op donderdag een (dubbele :o ) eisprong gevoeld. Ik ben benieuwd of ik het goed heb. Dat zou betekenen dat ik mijn lichaam begin te kennen, dat zou toch zo fijn zijn.
En komende vrijdag naar de gyn. Ben erg benieuwd wat die te vertellen heeft.
Ow een tip voor jullie meiden. Probeer in weken te denken en niet in dagen. Ik weet dat het heel moeilijk is, maar ik las gwenny die tot de 10e april aftelt en wat zo lang nog duurt. Ik verwacht mijn ongi ook rond die periode en zie het als “nog maar” anderhalve week.
Nu ben ik er op een andere manier mee bezig als jullie. We gaan er nog niet actief voor dus dat scheelt vast alles.
Ohw top Femmie :thumbup: Hopelijk blijft je lichaam het ‘doen’ :lol: Mag ik vragen wat je in de tussentijd aan anti-conceptie hebt gebruikt?
Ik hoopte dat mijn lichaam ge’reset’ zou zijn na de bevalling, maar helaas…Ben 1 1/2 week geleden op nacontrole geweest bij de gyn, had steeds last van wat buikpijn, blijkt er nog wat ‘weefsel’ te zitten :wall: …Ik slik nu dupasthon om een menstruatie op te wekken en hopelijk verlies ik het dan. Voor daarna heb ik een licht pilletje meegekregen (Yaz) maar ik overweeg om gewoon ff niks te gebruiken en te kijken wat mijn lichaam gaat doen.
Meiden ik hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik jullie topic hiervoor gebruik :oops: Wilde de vraag eerder al ergens stellen, maar geen idee waar?
Na nog een paar dagen hopen is vanmorgen mijn ongi toch gekomen en in alle hevigheid losgebroken
Dus maar weer op naar de volgende ronde! Morgen de gyn bellen of ik dinsdag (3e cd) langs kan komen en dan maar weer verder kijken. Dit keer waarschijnlijk geen IUI vanwege de paas.
:-* voor jullie allemaal!
Hey Sasa,
Wat balen zeg! Lijkt wel of sommige mensen alleen van kijken naar elkaar al zwanger worden En dan weer zo’n domper op de zondag
Succes met de volgende ronde!
Ik wil juist ongesteld worden, want des te eerder kan ik met mijn Clomid beginnen.
Kus Dream
Dikke :hug: voor jou Sasa!!!
Ik probeer vanavond even iets te schrijven, ga nu bij mijn ouders eten.
Alvast een fijne avond allemaal!
sasa een hele dikke :hug: voor jou!!! :-*
he sasa :hug:
en zijn ze dicht met pasen, wat enorm balen. Bij ons hadden ze een zomerstop, vond ik ook belachelijk :shifty:
tanja, na de bevalling heb ik bv gegeven en bleef mijn menstruatie uit. Toen ik stopte brak na 30 dagen ineens mijn ongi door. Ik heb nu vrijdag een afspraak met de gyn. En ben verder in afwachting of mijn lichaam het echt zelf opgepakt heeft weer
Als ik jou was zou ik ff met de gyn overleggen als je die nog spreekt of het zinvol is om ff niets te gebruiken. Als je de tijd hebt, gewoon proberen. Ik wilde nml meteen aan de clomid tijdens de bv, maar de gyn vond dat ik het een kans moest geven. Ik geloofde daar niet in, maar zo zie je maar…
@femmie
Denken in weken is echt moeilijk. Wat mij irriteert is dat ze me een datum heeft gegeven. Daar kan ik zo niet tegen. Maar ik ga me best doen. Ik ga proberen te denken nog anderhalf week.
@Roosje
Hoe gaat het met de wachtdagen. Hoop nog steeds dat het niets is. :lol: als je begrijpt wat ik bedoel hahah.
@dream19894
Is er al iets te bekennen.
Hier bij mij. Me buik rommelt een beetje soms wel soms niet, denk dat het tot nu toe niet iest is waar ik me druk om moet maken.
Ik denk dat gisteren of vandaag innesteling is, als er uberhaupt een bevruchting heeft plaatsgevonden.
AHHHHHH ik maak mezelf gek (mijn excuus), oke nu ga ik echt proberen er even niet aan te denken.
Gwenny, moest net wel lachen om je berichtje, zó herkenbaar!! Maar wel lastig voor jou. Ik hoop dat de wachttijd snel voorbij gaat, en dat je zwanger bent!
Roosje, ik duim ook weer voor jou! Zou mooi zijn als het nu dan echt raak is (en blijft).
Sasa… balen… :hug: veel succes in de nieuwe ronde! Hoe gaat het dan deze maand als je geen IUI krijgt?
Femmie: super dat je lichaam het weer zelf is gaan doen! Wist niet eens dat dat ook kon. Jij had toch ook PCO?
Ego: het lijkt er sterk op dat ik deze maand helemaal geen eisprong heb gehad. Temp is niet omhoog gegaan, en geen positieve ovulatietest gehad. Weten jullie hoe dit kan?? Het is mijn 4e maand Clomid, en in eerdere maanden heb ik steeds wel een eisprong gehad.
Verder ben ik weer eens ziek (6e keer in 4 maanden), begin de Clomid inmiddels behoorlijk zat te worden. Als ik nu weer ongesteld ben geworden ga ik met de gynaecoloog overleggen of ik hiermee kan stoppen en overstappen op iets anders. Zeker nu ik blijkbaar geen ovulatie meer heb.
annabella mm vreemd zeg geen idee hoe het kan je kan altijd je arts eens bellen
gwenny ik snap je heel goed hoor hier is de tweede wachtweek ingegaan en elke dag als ik naar de wc moet zit ik al te stressen bij wijze van in weken denken lucht echt niet hoor!
eerder elke keer als ik naar de wc ben gweest haha vind het heel spannend worden nu ik duim ook voor jou :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
deb hoe is het meissie? :-*
Annabella: We moeten nog kijken vanwege de IUI. Als het voor Goede vrijdag lukt doen we een IUI. Ik ga nu in ieder geval wel weer hormonen spuiten en daarna met ovitrelle de ES opwekken. Mocht het met de IUI lukken, doen we een IUI en anders gaan we zo aan de klus :mrgreen:
Roosje: is met jou alles goed?
sasa: het gaat wel goed met me! vind het wel weer erg spannend worden allemaal en ben toch wel erg bang voor weer een teleurstelling dit keer heb ik er best wel een goed gevoel over maar goed me lichaam laat me zo vaak in de steek dus hoop maar dat ie dat nu niet doet verder niet echt kwaaltjes maar goed dat hoeft ook niet
Gwenny: nope moet nog 2 dagen primolut slikken nog steeds niet ongesteld
Had vanacht gedroomd dat ik een baby zoontje had, hij was zo mooi en lief en ik maar over zijn bolletje aaien en zeggen accch wat ben je mooi en toen gaf hij me zo grote lach, weet je wel zo lach waar je alleen tandvlees ziet omdat hij nog geen tandjes had hahah en tja toen werd ik wakker. Ik voelde me zo mega verdrietig toen ik besefte dat het een droom was.ijn dream is nu toch echt wel heel toepasselijk
Oke nu genoeg gezwamd, ja moest het echt even kwijt!
Kus Dream
:hug: dream toch een mooie droom maar de werkelijkheid doet wel pijn! :hug:
je word vaak pas een dag of 3 na je laatste primolut pil ongi
:hug: voor jou, Dream! Ja, naar hè, zulke dromen. Maar ik hoop dat jouw droom gauw uitkomt!
Liefs en kus, Sasa
Dream:
Dikke :hug: , herken je droom wel, heb ze soms ook. Balen dat je dan weer wakker wordt en beseft dat het op dit moment alleen nog maar een droom is.
Roosje:
Hoop dat het nu raak is bij jou, wacht al lang genoeg toch :thumbup:
@ de rest allemaal een dikke :hug:
Nou, hier mijn beloofde berichtje dan van afgelopen zondag :oops:
Ik ben sinds 1 week begonnen met acupunctuur. Dit is in eerste instantie om weer een goede stofwisseling te krijgen waardoor mijn stoelgang natuurlijk weer op gang komt
Heb nogal wat last van obstipatie :oops:
Gisteren weer een consult gehad met de arts en verder gehad over onze kinderwens en het uitblijven daarvan. Nu gaan we ook aan de slag voor de vruchtbaarheid!!! Ben er zo blij mee en alles wat ze zei was zo herkenbaar!!! Blijkt dat ik veel te koud ben en dat mijn maag en darmen niet goed werken. Ook heb ik last van een hardwerkende lever. Dit zou resulteren en een koude omgeving waardoor mijn eitjes niet goed kunnen groeien. Na het zien van mijn echo vorig jaar met de vele eitjes is dit geheel terug begrijpen en zo herkenbaar.
Het enige nadeel is dat ik nu aan een kruidenkuur van 10 dagen zit en dit zo ontzettend vies is hihihihi. Mag het nu gelukkig wel gemixt met thee drinken en honing, anders hou ik het gewoon niet binnen.
Als het goed is gaat mijn vriend morgen voor zaadonderzoek :dance: , ben daar ook zo blij mee!!!
Nou, berichtje is iets langer geworden dan ik dacht :lol:
Fijne dag alvast vandaag!!!