@dream1984
Oh wat naar man. Sjeetje…
Is er een veklaring voor dat het zo is gegaan dan??? :hug:
Hallo ben ik weer even. :shifty:
ff ego; ik zit niet lekker in mn vel,denk door die narcose van de curettage.
Heb geen energie en ben nogsteeds heel moe.
Volgens mn ha ben ik aan t ontzwangeren.
Dat kan nog wel een paar weken duren. :?
Vandaar ik ook weinig online ben.
Ik lig ook heel vroeg in bed,anders trek ik het niet.
Nog even over ons tweede kindje wens;die hebben we nu even op een laag pitje gezet.
Denk dat we in of na de zomervakantie er weer voor gaan.
Komt er ook nog bij dat we tegen die tijd ook gaan verhuizen,dus nog meer stress.
Ik wil niet meer de medische malle molen in,zie daar het nut niet meer van in.
Daar zijn mn ha en de gyn niet helemaal mee eens,ze vinden het zonde van de tijd.(dat vond ik vorig jaar al,toen deden ze ook niks).
Dus we laten het op zn beloop.
Lukt het zo,dan is het goed,lukt het niet,dan is het ook goed.
Dan leggen we er ons bij neer.
We hebben tenslotte al een pracht dochter! :inlove:
Ik vergeet jullie heus niet,maar heb nu gewoon ff de fut er niet voor!
Liefs Mary :-*
Hoi Lieve Roosje1983 en Gwenny,
Ja de arts zei: Clomid heeft wel aangeslagen, maar die 50 mg was niet krachtig genoeg om de eitjes groter dan 11 mm te laten groeien. Dus nu wilt ze een ontrekkingsbloeding laten komen door Primolut, zodat ik hopelijk speodig met Clomid 100 mg kan gaan beginnen. En ik voel me zo jankerig, maar heb niemand om te huilen haha mijn man is voor zijn werk twee dagen weg . Ik moet ook om 14:00 uur werken
Ik had trouwens nooit verwacht zoveel steun te ervaren in een forum, maar het eerste wat ik wilde doen toen ik thuis kwam was een berichtje in het forum plaatsen!
Succes jullie allebei en tot krabbels in het forum!
Groetjes Dream
dream ik herken je gevoel heel erg hoor in het begin sloeg de clomid ook niet bij me aan en dan ben je al zolang bezig en dan heb je nog verloren maanden
naar dat je man nu even weg is voor zijn werk dan kan je ook niet even tegen iemand uithuilen maar doe het hier maar lekker we lusiteren en lezen volop
het is idd heerlijk zo;n forum waar je de dingen van je af kunt tikken en we begrijpen je allemaal meis :-* sterkte met werken kan me voorstellen dat je hoofd er niet echt naar staat wat voor werk doe je?
mary: dikke :-* voor jou
Hoi Roosje1983,
Bedankt hoor, klinkt raar maar is fijn dat jullie dezelfde ervaringen hebben. Nou ja fijn, ik bedoel dan begrijp je elkaar iniedergeval!
Ik werk in een psychiatrisch ziekenhuis voor kinderen en jongeren t/m 18 jaar met gedragsproblematiek. Daar ben ik groepsleider op een observatie en behandelgroep. De problematiek waar je aan kan denken zijnL hechtingsstoornis, adhd, autisme enz.
Wat voor werk doe jij???
Leuk om elkaar een beetje beter te leren kennen.
Tsja straks me masker maar weer op en erg gezellig voor de kinderen zijn.
XXX Dream
jeetje dat klinkt een mooie baan maar ook wel heftig!
ik ben groepsbegeleidster in de gehandicaptenzorg op een woonvorm :mrgreen:
ja leuk he om zo elkaar wat beter te leren kennen hier ben je lekker anoniem heb ook wel hyves maar goed daar heb ik niks over babys etc
Dat lijkt me ook erg leuk werk, maar ook best fysiek heftig of niet??
Ja ik zit ook op Hyves. Ik heb daar een extra pagina aangemaakt met een schuilnaam en heb gewoon me algemene site, maar daar heb ik ook niks over baby’ s opgezet. Dus als je wilt hyven, dan kun je me ook vinden onder Dream of Dream1984. en als je benieuwd ben hoe ik eruit ziet hahaha dan stuur ik je zo ff een prive berichtje dan kun je me echte hyves site zien zeg maar haha.
Bedankt voor het duimen, Roosje! :-*
Gwenny: Ik had gelukkig geen buikkrampen na de IUI, maar ik heb ook wel eens van iemand gelezen die er vreselijk last van had.
Ff ego: bij mij is het waarschijnlijk ook deze ronde niet gelukt. Mijn borsten spannen wel nog steeds, maar ik had net een klein beetje bloed aan het wc-papier toen ik de utrogestan nam Ik hoop natuurlijk dat het niet doorzet, maar ben wel ff van slag nu. Mocht mijn :twisted: komen, dan zal het deze ronde waarschijnlijk zonder IUI zijn (eisprong net met de paas).
Irry-me: begrijp je helemaal. Neem gewoon de tijd om weer tot rust te komen en laat de artsen maar lekker praten. Jij moet het per slot van rekening alles dragen!!
:hug: voor jou, Dream!
Liefs, Sasa
sasa een dikke :hug: voor jou hoop dat het niets te betekenen heeft
dream ik zal je eens opzoeken op hyves
dream je hebt pb
@irry-me
Het is jouw lichaam en jij bent degene die hier mee belast wordt. En als je zelf zo iets hebt van nu niet. Dan is dat aan jouw.
Ik begrijp je helemaal hoor meid. Maar laat af en toe wel ff wat van je horen. :hug:
@sasa
hmmm oke. Nou gelukkig zijn die krampen weg sinds vanmorgen. Hmm ik hoop niet dat die :twisted: zijn gekomen ondertussen. Ik blijf duimen voor je
Ego
Ik ben zo moe (komt omdat ik niet kon slapen)
Honger (heb nog niet gegeten)
Geen krampen meer sinds vanmorgen (tenminste iets positiefs)
Mijn god die dagen wachten zijn echt een hell man. Ik had nooit geweten dat het zo zou knagen. En dan moet ik nog 13 dagen.
Roosje83: Je heb PB Dream
@roosje
Hoe gaat het eigenlijk met je wachtdagen, Al wat gedetecteerd. Ik hoop het niet…
@Gwenny wrote:
@roosje
Hoe gaat het eigenlijk met je wachtdagen, Al wat gedetecteerd. Ik hoop het niet…
lief dat je er naar vraagt de eerste week is morgen voorbij maar goed de tweede duurt altijd langer he
ik begin weer erg last van me borsten te krijgen en ik vind al het warm eten ineens ontzettend zout smaken :roll:
vind het zo spannend weer me lichaam kan me zo goed voor de gek houden dat ik me er maar niet teveel op in ga
dream volgens mij heb ik je gevonden op hyves heb je toegevoegd als ik toevallig de verkeerde hebt dan zoek je me maar op ik heb je ook pb gestuurd haha
kom net uit me werk ben vanmiddag lekker vrij :dance:
dream erg leuk hoor om zo wat van elkaar te zien!
dat jurkje wat je aan hebt op de verlovingsfoto heb ik ook :inlove: is erg leuk heb hem altijd aan met een witte broek!
hoop dat ik hem straks aan kan met dikke buik is het een mooi jurkje voor
dream heb paar vraagjes voor je haha ben lekker nieuwsgierig he maar denk doe het maar ff via kok en niet via hyves
hoelang ben jij al bezig voor kindje? is me ontschoten :oops:
vind je trouwjurk prachtig :inlove:
Ego.
Ik ben net met pauze geweest en ik heb een dagboek gekocht. Waarom een dagboek. Ik wil alle ervaringen en gedachtes opschrijven. en bewaren. Als ik dan een kleine heb en hij/zij is gegroeit dan laat ik het hem of haar lezen. Ik wil dat hij/zij weet dat ik veel moeite heb gedaan om een kleine te krijgen.
Ook omdat ik gewoon van schrijven hou hoor.
Ik zit op het werk maar om eerlijk te zijn heb ik het werk nog niet aangeraakt voor vandaag. De debiteuren bellen wel ik handel af en ga weer verder op het net Google en hyves (moet me pagina trouwens weer gaan upduten) daar zit ik de afgelopen dagen op.
Nou ik heb alweer genoeg gereuteld. Spreek jullie snel weer
gwenny wat voor werk doe je?
ik heb in het begin ook alles opgeschreven als ik het nu weer terug lees komt er veel verdriet naar boven het doet zoveel met je
ik gebruik nu alleen kok en vriendinnen en dat werkt voor mij ook goed maar het van je af schrijven is alleen maar fijn!
Ik werk op het incassobureau van de Dienst Belastingen in Amsterdam (Invorderingsambtenaar)
Als je het zo terug leest he roosje, los van de emotie die bij het verhaal zit vind je het dan niet mooi om te lezen, al je ervaringen je gedachtes de woede verlies verdriet vreugde…
Ik ben echt zo iemand, al heb ik een vervelende tijd opgeschreven ik lees het graag terug kijken hoe ik ermee ben omgegaan en het gevoel van dat moment.
But then again. Iedereen is anders.
Heb je nooit de behoefte gehad om weer te gaan schrijven??
En zijn er meer dames die hun ervaringen vastleggen?
ik vind het heel mooi om terug te lezen, alleen komt het schrijven er steeds niet van ik heb ook echt alles bewaard kaartjes met lieve woorden fotos van fm enzo dit is toch een groot stuk van me leven en die zal ik nooit vergeten ook niet als er een kleine is!
ik vind het mooi om te lezen maar het roept zeker wel emoties bij me op