wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

:lol: jody wie weet :wink:

nneeeee, niet nu hoor :lol: ,

zou wel bizar zijn mocht het wel gebeuren zonder medicatie. ik geef mijn toverzand wel aan jullie :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

die heb ik nodig toverzand!! :**: :inlove: :pray:

Nou daar ben ik weer. Heb toch wel goed nieuws.

Er zat er 1tje van 21.5mm en baarmoederslijm is 6.8 ik ben echt blij.

De gyn zei gelijk tegen mij. Nu naar huis en kijken wanneer je eisprong hebt. Zodra je die hebt bellen voor een afspraak voor de volgende dag inseminatie.

Ik naar huis maar helaas nog niets. Ik was ook net naar de toilet geweest dus ik vertrouw het eerlijk niet helemaal. Dus vanavond test ik voor de zekerheid nog een keer. Nu hopen dat ik zo snel mogelijk een positieve test heb en weer kan bellen.

:dance: :dance:

gwenny spannend meis hopelijk heb je snel een positieve test en kan je voor de iui!!

Nou gisteravond ben ik weer gaan testen. En Helaas het was toch niet het geval :frowning: Dus vandaag weer testen.

Nou ik denk ik test rond 10 uur dat stond op dat blaadje is het beste moment. Maar ik kan weer eens niet wachten en ben gaan testen…

POSITIEFFFF een smiley die naar me lacht. Dus ik hang nu met het zh aan de lijn.

Morgenochtend tussen half 9 en 9 uur moet ik zaad brengen. 11.10u is de inseminatie. :dance: :dance:

nu hopen dat het in 1 keer raak is :: :pray: :: :kaars:

Hej Roosje,

Om nog even op je vraag terug te komen, met gaat alles super. Heb alleen last van ischias bij lang lopen, lees: shoppen :smiley: . m’n hele kont doet dan zoooo zeer haha. Heb het wel een tijdje moeilijk gehad omdat ik weer zo bang was om het te verliezen. Maar nu mag ik van mijzelf eindelijk gaan genieten. Huur momenteel een apparaatje om het hartje te beluisteren en dan doen we dus eigenlijk ook elke dag. Dit geeft mij zo’n zeker en goed gevoel en mocht het voor iedereen zover zijn is het echt een aanrader

Iedereen heel veel succes/sterkte en speciaal voor Gwenny, mijn duimen draaien morgen voor je

groetjes

Hoi,

Gisteren weer voor de tweede echo geweest, de twee eitjes waren plots verdwenen, maar er was een nieuwe die bleek over de 11.5 te zijn, ziekenhuis zij dat het een goed tekenen was?? Ik vind het toch wel apart dat je eitjes ineens verdwenen zijn?? Of beter gezegd ik snap er nog niet veel van. Donderdagochtend moet ik voor de derde echo. Hebben jullie dit weleens meegemaakt en is dit een goed of slecht teken? Ik zit nu op dag 16.

Gr Dream

Gwenny; wat goed dat je voor inseminatie mag komen! Succes, ik zal voor je duimen! :pray:

Roosje: spannend, weer de wachtweken in gegaan! Ik hoop het zo voor je!!

Ego - ik hou het kort, heb het deze dagen zo druk. Man is weg voor zijn werk, en ik ren heen en weer tussen werk, zieke tante, depressieve vriendin, en oh ja, ergens tussendoor ook nog eten en slapen. :shock:

Ik zou gisteren al (cd 14) mijn eisprong moeten hebben, maar volgens mij was er niks, en vandaag ook niet. Geen hogere temp, geen positieve ovulatietest… Mmm… Misschien houdt mijn lichaam de eisprong nog even tegen tot mijn man weer thuis is… Zou mooi zijn. :smiley:

ego vandaag teamdag gehad van me werk hele dag tegen zwangere collega aan kijken :? heftig en ben nu zo moe :zzz:

morgen kom ik weer

Gwenny spannend :pray: :pray:

de rest :hug: :hug:

ik ben op het moment weer eens ziek heb het echt helemaal gehad nu met dat zwanger zijn :oops: :oops: (ok het zwanger zijn is opzich nog wel leuk) maar ik ben niet anders dan ziek of onderweg ziek te zijn :cry: ik wil gewoon weer m’n weerstand terug!!! :wink:

:hug: voor jou, Angel! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!

Hoe is het met de anderen?

Hier gaat het goed, ik voel wel al zoiets als ongi-krampjes, maar ik hoop natuurlijk dat die :twisted: lekker weg blijft! Voor de rest heb ik het gevoel dat mijn borsten aan de buitenkant (zijkant) helemaal beurs zijn, net of er een grote blauwe plek zit. Afwachten dus …!

:-* voor iedereen!

Roosje1983: Ik ken dat in mijn team zijn er gewoon twee tegelijk zwanger. Leuk voor hun hoor, maar het druk je zo met je neus op de feiten.

Gr Dream

spannend sasa ik blijf voor je duimen

dream ja het drukt je idd erg met de neus op de feiten :frowning:

ego ben lekker te shoppen geweest :lol: heerlijk :mrgreen:

renske weet niet of je nog mee leest maar hoe is het? en als mem? :inlove: kom je ook nog je mooie meisje showen!

gaat alles wat naar wens??

@Dream1984

Ik heb wel eens vaker gelezen dat eitjes plots zijn verdwenen. Maar hoor niet dat het ernstig is. Bekijk het zo. Er is in ieder geval 1 die er zit en ook aan het groeien is. Dus 1 stap achteruit en 2 vooruit.

@Annabella

Het zou mooi zijn als dat inderdaad het geval is dat ze wachten totdat je man weer terug is. Hoop niet dat ze ondertussen zijn gekomen :pray:

@Roosje

Ik kan je begrijpen hoor. En ik hoop ook dat het wachten iets met zich mee brengt behalve de :twisted: .

@sasa75

Toen je klaar was met insemineren had je toen ook last van “buikkrampen” ik weet niet echt hoe ik het moet verwoorden?

Ego

Nou gisteren was de inseminatie. Het opwekken ging niet helemaal als hoe het moest. Hij was niet helemaal optijd om het maar zo te zeggen. Maar er is toch wel wat opgevangen. Ik dus met de twijfel is het wel genoeg…

Tien over elf zit ik daar, en zegt de gyn nou meid het is meer dan genoeg 26miljoen, ze hebben in ieder geval geen tomtom nodig.

Je voelt er eigenlijk niet veel van en ik stond na 10 min weer buiten. 10 April is de testdag mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden. Maar ik test pas rond 12 (testfobie) :pray:

En die buikkrampen. Het lijkt alsof ik zoveel heb gelachen dat ik spierpijn heb gekregen en dat alles wat ik doe nu pijn doet. Maar het is te dragen.

Nu is het afwachten tik tak tik tak :: :: :pray: :kaars:

gwenny erg spannend meis gelukkig is het je meegevallen en 26 miljoen prachtig toch :dance:

Hoi meiden,

Net terug van het ziekenhuis. Alle eitjes verdwenen. Moet nu Primolut slikken en zodra ik ongesteld ben starten op dag 3 met Clomid 100.

Ik ben er echt van aangeslagen, drie dagen geleden nog alle moed en dan nu dit :frowning:

Hoe gaat het met jullie allemaal??

Gr Dream

ja ik ben ook echt blij man. Alleen die verschrikkelijke wachtdagen. Het feit dat er wat moet gebeuren het 1 of het ander. Heel vervelend.

Dus ik moet nu van alles zoeken/ proberen voor afleiding.

Sasa hoe doe jij dit.

:wall:

@Dream1984 wrote:

Hoi meiden,

Net terug van het ziekenhuis. Alle eitjes verdwenen. Moet nu Primolut slikken en zodra ik ongesteld ben starten op dag 3 met Clomid 100.

Ik ben er echt van aangeslagen, drie dagen geleden nog alle moed en dan nu dit :frowning:

Hoe gaat het met jullie allemaal??

Gr Dream

wat ontzettend balen meis :hug: :hug: :hug: