@roosje
He vervelend man dat is wel balen hoor. Hopelijk zet het inderdaad nog wel door. Hou moed hoor meid :hug:
baal er ook flink van wie weet is het zaterdag nog niet goed en zet ik toch de pregnyl zou tempen ook helpen als me temperatuur omhoog gaat heb je eisprong toch?
ik temp nooit dus heb er weinig verstand van :oops:
Roosje, balen zeg. Denk dat nu beginnen met tempen geen zin heeft, aangezien je het verloop van je temperatuur niet kent (en dan zie je dus ook niet direct of het echt hoger is geworden). Ovulatietest…? Ik weet dat PCO de test kan beïnvloeden, maar ik doe ze zelf ook (heb ook PCO), en ze werken bij mij goed…
Tja, werk, lastig inderdaad, die combinatie. Ik worstel er ook mee. Wil het ook nog niet vertellen dat ik in de mmm zit.
Wendy, ja, ik heb dat ook, slaap ook slecht door de hormonen, en heb ook overdag steeds opvliegers! Heel irritant.
Sasa, spannend!! Zal voor je duimen!!
Ego: mijn ovulatie moet net na dit weekend zijn, en nu blijkt mijn man dan voor zijn werk een paar dagen weg te moeten! :wall: Gekke vraag misschien, maar hoe lang blijft sperma leven? Ik bedoel dus of we een kans hebben wanneer we een paar dagen vóór de ovulatie sex hebben? :oops: :oops:
Hoi Meiden,
Ik ben nu net ongesteld geworden en moet op de 3e dag weer beginnen met Clomid, moet ik vandaag al als mijn 1e dag van mijn cyclus rekenen of morgen pas?
Hoe doen jullie dat?
Liefs, Miranda
@Roosje
Tempen kan nooit kwaad. Al heb je het nooit gedaan. Misschien zie je wel enig verschil. En wat kan het kwaad
@Annabella
Als ik het goed heb blijft zaad max 3 dagen leven volgens mij. Ligt ook natuurlijk aan de kwaliteit ervan.
@Miranda
Als het vandaag goed is doorgezet dan moet je vandaag als je eerste dag tellen.
Groetjes
Hallo allemaal,
Ik ben net naar het ziekenhuis geweest en een echo gehad. Eitje 1: 11.3 mm en Eitje2: 8.9 mm. Ik moet maandag weer terug voor de volgende echo.
Ik hou jullie op de hoogte.
Hoe gaat met jullie allemaal? nog leuke vorderingen???
Groetjes Dream
@dream1984
Oh super man. ben echt blij voor je. Hopen dat die andere ook goed groeit. 2 eitjes dubbel kans.
Ik moet wachten tot maandag dan weet ik of er enig vorm van groei is ontstaan. Dus ook ik kan niet wachten op maandag
Hoi
@Gwenny:
O spannend dus jij moet ook maandag, ben benieuwd. Ik hoop voor ons allemaal dat het positief zal zijn. Maar met twee volgroeide eitjes betekent dit dat het dan een tweeling kan worden, als het lukt? Of heeft dit niets met elkaar te maken… mischien een domme vraag, maar ik leer ook iedere dag weerbij haha.
Succes maandag!
Groetjes Dream
@dreamgirl1984
De kans zit er dan wel in dat het een tweeling zou kunnen worden. Maarja dat weet je altijd achteraf. En het is ook twee keer meer kans op een zwangerschap. Maar then again je moet er niet vanop uit gaan.
Laat de dingen zijn beloop nemen. Als je er twee moet krijgen dan krijg je ze wel. Zou wel leuk zijn denk ik zo :dance:
Ego
Yip maandag moet ik gaan, ik ben echt benieuwd zaten toch wel een paar potenciele klanten tussen. Dus ik hoop dat de contract gesloten is en dat ze zijn gaan groeien hihihihihi (ik zit telang op me werk denk ik)
goedemorgen dames
hoe is het met iedereen?
over een uurtje zet ik weer me pregnyl(nou ja me schoonzusje dan) heb stiekum nog een dagje extra puregon gezet :silenced:
heb liever dat me ei nog wat groter word dan dat ik de pregnyl zet en dat me ei te klein is
nu moet het goed komen :dance:
heb de hele beneden verdieping schoon gemaakt en opgeruimd en ben boven aan het omrommelen
wat geeft mooi weer je toch energie he (oke met 25 graden word het ff anders) 8) dan zit ik liever met me lappy in de tuin :lol:
me nichtje heeft hier vanacht geslapen van 9 ze zit mooi te tekenen bij me aan de tafel ze gaat zo naar een vriendinnetje te spelen zo gezellig
fijn weekend dames :-*
@MirandaD wrote:
Hoi Meiden,
Ik ben nu net ongesteld geworden en moet op de 3e dag weer beginnen met Clomid, moet ik vandaag al als mijn 1e dag van mijn cyclus rekenen of morgen pas?
Hoe doen jullie dat?
Liefs, Miranda
je moet de eerste dag rekenen als je helder rood bloed verlies hebt das je eerste dag tel er 2 dagen bij op en dan begin je met de clomid
de pregnyl is weer gezet er kan weer gericht geklust worden :dance:
vind het best wel weer spannend hoor!
om me heen komen steeds meer zwangeren wel moeilijk maar erg mooi voor hun maar goed hopelijk zijn wij er straks ook bij!!
sasa: hoe voel je je??
irry my: hoe is het zie je nooit meer? gaat het wel goed??
@roosje83 wrote:
de pregnyl is weer gezet er kan weer gericht geklust worden :dance:
vind het best wel weer spannend hoor!
om me heen komen steeds meer zwangeren wel moeilijk maar erg mooi voor hun maar goed hopelijk zijn wij er straks ook bij!!
sasa: hoe voel je je??
irry my: hoe is het zie je nooit meer? gaat het wel goed??
Lieve Roosje,
Ik hoop echt dat het deze keer lukt! Ik gun het jou echt! Succes!
Liefs Miranda
Hier is alles oké Een beetje veel te doen de afgelopen dagen, maar voor de rest gaat het goed. Ik neem braaf mijn utrogestan …
Roosje, ik duim voor je dat het deze keer lukt!!
:-* voor jullie allemaal!
dank je wel :-* ik hoop het ook zo maar durf nog weinig te hopen maar goed we gaan er weer volop tegen aan :dance:
Roosje, hoop zo voor je dat het deze keer lukt :hug:
@Karientje wrote:
Roosje, hoop zo voor je dat het deze keer lukt :hug:
dank je wel
hoe is het met jou voel je je wat lekker heb je ook al foto;s in ons showforum gezet?
@roosje
Hoe gaat het nu met jouw. Ben je alsnog begonnen met Tempen??
Ego
Ik moet straks in het Zh zijn. Om 10.40u ik ben benieuwd of er iest te zien is. Is toch alweer een tijd geleden voor mij dat ik de bezoekjes weer maak.
Nou vanmiddag horen jullie meer
`gwenny spannend hoop dat er een mooie follikel aan het groeien is laat je weten hoe het is gegaan?
ik heb niet meer getemt, ben er wel zeker van dat ik gister een eisprong heb gehad, want had de hele dag een gevoelige buik en het bloedheet de avonds :doh: hiihi maar goed we zijn nu weer de wachtweken in gegaan erg spannend allemaal weer
hoe is het met iedereen?
sasa nog een weekje
hoi dames
hoe gaat het hier. ik heb vannacht echt een rare droom gehad. ineens had ik een dikke buik en ging ik bevallen. zonder dat ik het wist was ik al die tijd zwanger. en ik was bevallen met een maand of 7. ze was heel klein maar ademde wel vanzelf. hahahahaha, het klinkt raar maar op dit moment moet ik er echt niet aan denken terwijl ik hier een paar jaar geleden heel anders over dacht!!! raar eigenlijk he?
het zal toch geen teken zijn he?? :?
voolopig niet hoor?