wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

hallo dames

het is maar rustig hier zeg! ik moet zo weer naar me werk :? en laat ik daar nu net geen zin in hebben

ben niet zo heel fit geloof ik maar na vandaag ben ik weer 2 dagen vrij maar goed dinsdag heb ik me eerste fm weer dus wel spannend weer! :dance:

fijne zondag dames :-*

Hallo

Sasa,hoe was de IUI gegaan?? :pray:

Roosje,geen zin,heel herkenbaar.

Even er door heen bijten,dan ben je weer lekker vrij. :wink:

Ben benieuwd naar de fm morgen. :pray:

Hier gaat het zo zo.

Had wss van het weekend een griepje ofzo.

Voelde me echt ziek.

Nu gaat het gelukkig wel weer,op een allergische verkoudheid na.

Ze zijn hier sinds donderdag aan het schuren en schilderen(ramen&deuren),met veel stof(waar ik dus allergisch voor ben).

Ik hoop dat ze snel klaar zijn,anders moet ik elke dag mn huis ontvluchten. :roll:

Dochterlief heeft een dagje vrij,ze zit nu tv te kijken.

Vanmiddag gaan we wat leuks doen.

Ik hoop dat de zon zich ook nog laat zien vandaag. :shifty:

Fijne dag allemaal!

Vandaag weer bij de gyn. geweest voor fm(follikelmeting. Zoals ik al had verwacht was het eitje niet verder gaan groeien. Clomid 100 mg heeft wel wat aangeslagen maar niet voldoende om een eisprong te krijgen.

Nu moet ik eerst weer aan de provera om mijn menstruatie op te wekken en daarna op cd 3 t/m 7 clomid 150 mg slikken. Ik moet dan weer op dg 14 terugkomen bij de gyn.

hoop zo dat ik nu wel een eisprong krijg. Maarja ik ga pas ronde 3 in, dus mag nog niet klagen.

Van de clomid 100 mg. Had ik veel bijwerkingen. Dat zal met 150mg wel erger worden.

Hou jullie op de hoogte.

liefs wendy

wendy dit had ik idd ook reageerde er ook niet op en na 3 kuren ben ik ook over geggaan op clomid 150 en ik had dan op cd 12 altijd een mooie follikel! spannend maar wel klote dat je weer een maand moet wachten :hug:

sasa: hoe is het gister gegaan???

irry my: lekker zeg dagje vrij met je dochter lekker leuke dingen doen heerlijk! zonnetje schijnt hier ook nog niet helaas :roll: ben lekker vrij vandaag heerlijk! morgne de fm zo spanennd weer hihi

fijne dag :-*

Hey Roosje,

Er was wel wat activiteit door de clomid 100 mg, Maar het eitje wilde niet verder groeien. Maar net als wat ik ook al typte, ik zit nu pas in ronde 3. Maar ik mocht van 100 mg gelijk over stappen naar 150 mg. Ik hoop dat de bijwerkingen niet erge worden als bij 100 mg. Want toen zat ik echt in een dip. Maarja het is voor een goed doel he!:slight_smile:

doei doei

wendy dit had ik ook me folikel bleef ongeveer rond de 12 mm steken en moet minimaal toch wel 18 mm zijn

ik heb heel veel bijwerkingen gehad van de clomid helaas maar ben er ook zwanger door geraakt!

helaas is dat een miskraam geworden anders had ik eind april een kindje vast kunnen houden :frowning:

het is een goed middel alleen de bijwerkingen zijn minder maar goed je weet waar je het voor doet

Zo, de IUI zit erop :wink: Was gisteren wel een heel gedoe (mijn man vond het maar niks, maar waarschijnlijk vooral omdat hij oververmoeid is ;-), eerst kreeg de gyn het slangetje niet in mijn baarmoeder. Jeetje, deed dat pijn! Maar daarna ging het wel en al gauw voelde ik niks meer.

Nu 3x per dag utrogestan (smeert lekker) en hopen :pray: :pray: :pray:

haha lekker smeren sasa het is voor een goed doel ow wat spannend zeg!!

en vandaag over 2 weken mag je testen? :pray: ik duim voor je hoor meis

wel vervelend dat het zeer deed :? maar goed als we willen bevallen kunnen we dit ook aan niet waar?? :lol:

net voor de fm geweest het was nog niet goed :frowning: 12,8 was me follikel baarmoederslijmvlies was wel mooi dik

moet donderdag weer heen word nu steeds moeilijker om het wat te combineren met me werk maar goed we doen ons best

heb wel aangegeven dat ik er nu steeds minder vertrouwen in krijg maar me arts ziet het nog steeds erg positief in en dat zegt ze niet voor niks niet waar?? donderdag maar weer ff zien

:hug: voor jou, roosje! op welke dag zit je?

@sasa75 wrote:

:hug: voor jou, roosje! op welke dag zit je?

dag 10 vraag voortaan of ik op dag 12 mag komen hoor was met de clomid ook zo (alleen hoop ik dat het nu raak zal zijn)

Bij mij was ie pas op dag 15 goed (baarmoederslijmvlies toen 11 mm). Dus dat komt nog wel! Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je!

een enkele keer is het op dag 10 goed maar meestal op dag 12 is het perfect dus dat komt vast wel goed!

vind alleen de combi met werken steeds vervelender te vinden ik werk erg onregelmatig(gehandicaptenzorg) en heb niet een groot contract(16 uur per week draai ongveer 25) en wil niet steeds uren missen

hoe doen jullie dit

ik werk vaak 's avonds dan die uren die ik gemist heb van thuis uit (kan gelukkig met mijn werk), maar het is wel moeizaam …

roosje zo herkenbaar, de combi met je werk. Ik zat ook helemaal in de knoop, op een gegeven moment zijn de smoesjes op he.

Ik heb toch op het punt gestaan het mijn baas te vertellen, gewoon om het mezelf makkelijker te maken wat dat betreft, maar toen ging ik van baan veranderen en had ik sollicitatie gesprekken als smoes :oops:

En toen op het nieuwe werk kon ik weer van voren af aan beginnen en ik had de mazzel die ronde ook zwanger te zijn.

sasa, ik duim voor je meid! Hoop dat je vriend wel een beetje bijdraait, die moet je samen doen, is wel zo leuk als hij je goed kan steunen en dadelijk ook zo met je meeleeft als het eindelijk raak mag zijn. :hug:

voor alle andere meiden, hier wordt ook geduimd voor jullie en dikke knuf voor wie het nodig heeft.

Roosje ben benieuwd donderdag!!! Spannend!!! Duim :pray: hier voor je hoor :wink:

Ik werk idd ook onregelmatig en mijn manager is er (jammer genoeg) van op de hoogte. Omdat wij kleinschalig werken sta ik vaak alleen en dan moet er dus echt vervanging zijn. Maar het ziekenhuis is dichtbij het werk. Ik belde altijd van te voren of het uit liep en dan ging ik pas. Was meestal binnen een half uur terug en nam dan geen lunchpauze zodat ik geen uren in hoefde te leveren en ook niet extra hoefde te werken. En mijn directe collega’s zijn ook altijd bereid om te ruilen als het voor ziekenhuisbezoek is :inlove: Nog even volhouden!!!

:-* Deb

Goedemorgen een ieder.

Ik ben gisteren naar het zh geweest. Maar zoals ik al had verwacht op dag 10 heb ik nooit een groei. Deze begint eigenlijk echt door te komen op dag 15 omdat ik een cyclus heb van 33 dagen. Dus ik moet maandag weer terug voor een nieuwe fm.

Bij mij heb ik het mijn chef en coordinator verteld vanaf het moment dat het ziekenhuis zei dat ik vaker langs moet gaan. En gelukkig houden ze hier ook rekening mee.

Voor de rest is er maar 1 collega die eigenlijk precies weet hoe of wat. Meer is niet nodig vindt ik.

goedemorgen :-

Ik mag zo weer naar het zkh voor de tweede fm ben benieuwd hoor hoop maar dat het nu wel goed is :pray:

moet vanmddag aan het werk probeer maar zoveel mogelijk me diensten te werken krijgen we ook geen gedoe niet waar?

merk wel hoe langer ik in de medische molen zit hoe minder begrip enz hoor jammer maar goed het is ook wel begrijpelijk iemand die dit niet meemaakt zal niet weten wat ik voel

ik kom straks wel ff evrslag uitbrengen :-

Spannend Roosje.

Ik duim voor je. We horen het zo wel van je.

hebben jullie door al die hormonen ook dat je slecht slaapt?? Jeetje heb de hele week al slecht geslapen. Dan heb ik het ineens enorm warm, dan krijg ik het weer koud. Wordt er niet goed van. zit nu op dag 4 van de provera.

Liefs wendy

ego: het was weer niet goed :cry: dit heb ik nog nooit meegemaakt was maar 2 mm gegroeid iets meer :frowning:

ze wou me morgen weer zien maar dat red ik gewoon niet met me werk dus we vertrouwen er nu op dat het goed door groeit(want dat is tot nu toe elke keer zo geweest)

ik mag dus zaterdag zelf de pregnyl zetten baal er wel van hoor!! er zaten nu ook best veel kleine follikels en 1 grote maar goed we moetenhet maar weer in spanning afwachten :roll:

wendy ik sliep ook altijd erg slecht valt nu wel weer mee gelukkig!