wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Goede morgen allemaal,

Dank jullie wel voor de felicitaties, was super gezellie!! Heb lekker voor de hele fam gekookt (man of 20) en ben nu nog moe hihihihi. Iedereen er voor 11 uur uit gegooid (waren er al om 5 uur) en even alles schoongemaakt. Ben nu officieel 26 :shock: :lol: :lol:

Welkom alle nieuwe dames, zal jullie stukjes nog gaan lezen, ben ik nog niet aan toe gekomen.

Hier nog steeds geen ongi, CD 34 nu. Ben benieuwd wanneer de ongi zal naderen, mijn vriend denkt morgen en ikzelf denk het weekeind. Mijn borsten beginnen zeer te doen en voor mij betekend dat meestal een naderende ongi (maar misschien heb ik geluk en heb ik wel een positieve test in mijn handen :smiley: )

Fijne dag allemaal!!!

Goedmorgen allemaal,

Roosje83; Tja ze zijn wel wat gewend hoor! Ik heb het gister nog na gevraagd maar ze vonden me niet chago haha dat viel weer mee…!

Kregen jullie al last van bijwerkingen na pilletje 1 of niet. Want heb er nu twee op en heb nog nergens last van alleen heb ik het soms een beetje warm maar niet extreem.

Babygirl: wow koken voor 20 man jij heb er zin in. En dan niet te spreken over al de zooi die erachter blijft. Maar als het maar gezellig was toch!!

Groetjes Dream

dream ik kreeg geen bijwerkingen na 1 pillejte maar ik kreeg er 3 de hoogste dosering daar kreeg ik dus wel erge bijwerkingen van :roll: ben eerlijk gezegd heel erg blij dat ik daar vanaf ben!

jippie die af en toe komt meekletsen en me dinnetje is heeft vandaag haar eerste echo dus ff flink duimen en show hem meis! :inlove:

wij krijgen vandaag tussen half 2 en half 3 de uitslag van me vriend zijn zaadonderzoek best wel spannend :dance:

hallo allemaal,

Vandaag weer bij de gynaecoloog geweest voor follikelmeting. In 1 van mijn eierstokken was wel wat gebeurd. Er is een follikel dat wel wat gegroeid was. Ben alleen vergeten te vragen hoe groot hij is. Maar maandag moet ik weer terugkomen om te kijken of hij verder is gegroeid. Als hij niet verder groeit moet ik w.s 150 mg clomid slikken. Maar dat hoor ik maandag allemaal wel. Ben allang blij dat er wel wat gegroeid is door de clomid 100 mg.

Maandag laat ik weten hoe het is gegaan, en wat er verder gaat gebeuren.

Liefs wendy

fijn wendy! hij is nog niet groot genoeg dus want je moet nog een keer terug komen wel spannend weer wel fijn dat de clomid zijn werk doet!

Roosje; spannend, straks de uitslag van het zaadonderzoek! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Wendy: lekker dat je nu wel reageert op de Clomid! Duimen dat je met de 100 mg door mag blijven gaan.

Dream: ik slik ook 50 mg (1 pil per dag, cd 3 t/m 7), en heb best wel last van de bijwerkingen: stemmingswisselingen, opvliegers, misselijk, geen weerstand meer (dus steeds ziek of verkouden), en na de ovulatie pijnlijke borsten, buikpijn, etc. Niet leuk, maar ik heb het er (nog) wel voor over. Dus het kan best dat je er iets van merkt.

Ik had vroeger trouwens, net als jij, ook een normale cyclus (ongeveer 29 dagen). Is pas een paar jaar geleden veranderd.

Babygirl: gefeliciteerd met je verjaardag (beetje laat, sorry)! Leuk, koken voor de hele familie!

Sabje: ik heb op mijn werk niks verteld over onze kinderwens en hoe lastig het voor ons is om zwanger te worden. Ik hoop namelijk nog steeds dat ik ze binnenkort kan verrassen met goed nieuws… Misschien een beetje onrealistisch, en niet altijd handig (als ik weeeeeeeeeeer vrij moet nemen voor gyn), maar voor nu is het ok. Mijn baas zou het ook niet begrijpen. Is een vrij botte man.

Ego: nog steeds ongesteld, wel weer aan de Clomid begonnen. Ik merk dat ik nu, 4e maand, de hoop een beetje begin te verliezen. Aan de ene kant natuurlijk niet goed / leuk, aan de andere kant ben ik nu niet meer 24 uur per dag met kindjes krijgen bezig… Pieker dus ook minder erover. Maar misschien ben ik nog gewoon chagerijnig door de ongi. :shock:

<span style=“color: cyan]het was goed 32 miljoen joehoe!!! scheelt weer een zorg!!![/size%;”>[/color]

de zaadtest van me vriend ow ben toch blij scheelt weer een zorg!

Whoehoe roosje goed nieuws!!!

Geniet van het nieuws en op naar ander mooi nieuws :smiley:

@roosje

:dance: goed man. Ben echt blij voor jullie. Nu alleen nog knallen :**: :smiley: :wink:

@annabella

Geef niet op meid. Sommige doen er jaren over en bij sommige is het meteen raak. Geef de moed niet op. Je doet het voor iets goeds. Probeer gewoon positief te blijven.

@babygirl25

Wanneer ik catering nodig heb dan kan ik bij jouw wezen dus :stuck_out_tongue: :wink:

@Dream

Ik slik ook 1 pil. En sinds kort krijg ik echt last ervan. Eerst waren het alleen opvliegers maar nu ook me hum.

Ego: heel vreemd hoor, maar vandaag moet ik met clo beginnen en ik ben echt blij. Let vooral niet op mij. Ik hoop alleen dat alles gaat als hoe het zou moeten gaan (voor zover het normaal is dan he) en dat ik maar 1 behandeling nodig ga hebben.

Maarja we zullen het zien

Jeeeeee! Roosje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! :dance:

(enne… succes deze maand…)

@annabella wrote:

Jeeeeee! Roosje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! :dance:

(enne… succes deze maand…)
dank je wel :lol:

Meiden,

Allemaal bedankt voor jullie reacties!

@Roosje83: Dat is goed nieuws! Scheelt weer een zorg extra.

Bij mijn man hebben ze die test gelijk al gedaan. En gelukkig was het ook goed.

Ik ben een weekendje naar Parijs! Dus ff niet op het forum! :slight_smile:

Fijn weekend alvast!

Groetjes Dream

Zoals verwacht net ongi geworden. In totaal 35 CD deze keer.

Op naar een nieuwe vruchtbare ronde…

dream het is goed om een aantal keren een zaadtest te laten doen want elke 3 maanden kan dat veranderen dus zou het nog wel een keer laten nachecken!!

babygirl jammer meis

ego ik heb vanacht geen oog dicht gedaan, was misselijk , dacht steeds te moeten overgevne uit pure wanhoop heb ik een test gedaan en nega natuurlijk maar goed is dat maar uit de weg

denk dat het meer stress is op het werk is het momenteel zwaar en een bewoner gaat het erg slecht mee :frowning: dus dat hakt er wel in ben vanmorgen wel aanhet werk geweest en heb net lekker gedoucht en ga zo wat dingen in huis doen! het is heerlijk weer!!

fijn weekend dames

@roosje

:hug: nieuwe ronde nieuwe kansen. Doe wel rustig aan op het werk he. Laat je werk je werk blijven, en luister naar je lijf

Zo, ben terug van de gyn. FM: 1 eitje links, 18,5 mm groot! Eindelijk dus :slight_smile: Net de ovitrelle gehaald, want op pregnyl reageerde ik met een reusachtige bult (10 muggenbulten naast elkaar :mrgreen: ) en daar heb ik dus geen zin meer in. Alleen was ovitrelle nergens verkrijgbaar - alleen dankzij een heel hulpvaardige apothekersassistente heb ik het toen toch nog gekregen (15 telefoontjes en 1 uur later) …

Nu moet ik mijn man nog overtuigen dat we zondagochtend een IUI doen. Hij had de afgelopen tijd zo veel te doen, is ook morgen de hele dag in touw en wou daarom zondag eindelijk eens uitslapen … We zien wel!

Liefs aan jullie allemaal en duim voor me :smiley: :-*

sasa spannend joh en je man werkt zondag vast wel mee anders is alles voor niks niet waar en dat willen we niet hoor :naughty:

Ik heb het hem net gezegd - hij was niet bar enthousiast … Maar we gaan ervoor!

@sasa75 wrote:

Ik heb het hem net gezegd - hij was niet bar enthousiast … Maar we gaan ervoor!

joehoe!!! :dance: maar wat ik me dan afvraag hij wist toch dat jullie hiervoor gingen? dat wil die toch niet afblazen om te kunnen uitslapen? dan maar een middagdutje niet waar :wink:

Babygirl: nog gefeliciteerd met je verjaardag jammer dat je niet het mooiste kadootje voor je verjaardag hebt gehad :frowning:

Roosje: goed nieuws van je vriend/man :thumbup:

ik heb paar foto’s in showforum geplaatst heb vandaag fotoshoot gehad :wink: heb niet de allermooiste geplaatst want die komen op het geboortekaartje :stuck_out_tongue: :wink: