wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

hier is de eerste injectie weer gezet!

fijne dag dames

Thnx voor alle reacties.

Misschien domme vraag maar wat betekend CD?

Roosje als je spuit heb je dan altijd een ei?

daarnaast gebruik je geen clomid.

ik ga vanavond 100mg clomid slikken. :smiley:

ben er best weer zenuwachtig door.

Afvallen is inderdaad erg moeilijk,vecht er al jaren tegen.

hier ook emo eter :cry:

veel geprobeert.maar sinds ik mij vriend ken was ik 25 kg aan gekomen :frowning:

nog 7 kg en dan heb ik deze er weer af.

ik heb nu een dieet wat bij me past, alleen moet ik zeggen dat ik er juist nu weer moeite mee krijg en nu door moet bijten,dit wisselt ook per dag.

ik was de eerste week 5.5 kg kwijt,nu val ik misschien kg in de maand af.

ik heb een koolhydraten dieet,ik mag 20 koolhydraten op een dag hebben.

ik ben in november begonnen met dieet en heb er in totaal 13 kg af,daar voor was ik al 5 kg kwijt,dus nu in totaal 18 kg…

in febr was ik weer iets aan gekomen,misschien toch door clomid en vocht,dit is er nu weer af.ben nu beetje aan het schommelen.

maar we kunnen het :thumbup:

groetjes

@sabje25

CD betekend Circulatie Dag. Dus de dagen van je periode.

Ik vind het wel netjes van je dat je zo doorzet met het afvallen hoor. Houden zo.

Ego

Ik heb gesproken met de Fert. Eerst konden ze me dossier niet eens vinden, dus ff 5 min aan de tel gehangen en uiteindelijk daar was hij dan.

Ik moet cd 10 terug voor een inwendige echo. Meestal is er niet veel te zien die dagen pas rond cd 15 maarja we zullen het zien.

Zo geen zin in die clomid, aangezien die de laatste tijd niet veel goeds beloofd met me humeur. Maarja ik doe het voor een goed doel

Bedankt allemaal voor jullie welkom.

Ja ik kan hier idd heel veel informatie vinden! Hadden de meiden die PCO hebben vroeger ook een normale cyclus??? Ik had namelijk voordat ik met de pil startte een heel regelmatig cyclus. De problemen onstonden pas toen ik stopte met de pil.

Ik had mazzel dat ik van de dokter al snel naar de gynecoloog werd doorgestuurd. Vier weken geleden is PCO geconstateerd en morgen starten met Clomid.

Ik vind het best wel spannend zeg het starten met Clomid, want ik lees zoveel bijwerkingen bij iedereen en ik ben de laatste tijd al zo jankerig en chago haha ben benieuwd of dit nog verTIENvoudigd gaat worden? Soms denk ik dat ik echt veelste veel bezig ben met baby’s, maar ik kan gewoon werkelijk nergens anders aan denken.

P.s hoe moet ik eigenlijk gewoon een berichtje plaatsen algemeen, zonder dat deze perse naar een persoon gericht is of naar een bepaald onderwerp?

Groetjes Dream

Welkom, beide nieuwe dames!

Ik hou het even heeeel kort, moet weer aan het werk namelijk. Ben vannacht ongesteld geworden. :cry:

Wel weer Clomid bij de apotheek opgehaald, maar twijfel nog steeds over hoe ik dit verder wil (hoe lang, ten koste van wat, etc).

Voel me wel wat beter dan afgelopen weekend, niet meer zo on tzettend verdrietig.

Dikke :-* voor iedereen, en een extra :hug: voor degenen die 'm nu kunnen gebruiken (Roosje, Irry-me…).

hallo,

In hoever stel je je werk op de hoogte?

2 naaste collega’s van mij weten het,ben ik toch wel blij van.

Mijn ene collega zei laatst dat ik het ook het beste tegen mij hoofd kan vertellen,ik durf dit eigenlijk nog niet omdat ik nog niet zeker weet of ik hier kan blijven werken,ik krijg hier antwoord op voor 1 april.

en anders ga ik weer terug naar mijn vorige cluster.

ik zou hier heel graag willen blijven,dus twijfel of ik het moet zeggen.

mijn vriend zegt van niet,hij vind het prive.

Vinden jullie het ook moeilijk te combineren met werk,elke keer naar ziekenhuis en dan weer regelen dat je tussendoor weg kan of eerder.

ik moet mij hier eigenlijk niet druk om maken.

gwenny heb je zoveel last van de clomid?

roosje moet je elke dag spuiten?en hoe lang?

sabje ik spuit van cd (is cylcusdag) 3 tot dag 10 zowieso puregon dan heb ik me eerste follikelmeting als het goed is krijg ik pregnyl injectie en heb ik de eisprong of tot dag 12 ik krijg altijd een eisprong door de puregon maar dat had ik bij de clomid ook alleen had ik teveel last van de bijwerkingen

wat voor werk doe je? ik werk in de zorg iedereen is bij me op de hoogte mede doordat we al zolang bezig zijn en ik steeds vaker een dienst kwijt moet of weg moet zo hoef ik niet te liegen en geeft me al een stuk rust

bij mij valt het prima te combineren de meeste keren doordat ik onregelmatig werk heb

anne; een dikke knuff voor jou meis!!!zet hem op ik weet dat het zwaar en moeilijk is maar ooit heb je een kleine vast meid!! :-*

irry my: is het nog gelukt vandaag kon je de dag wat omkrijgen? ze waren nu wel lief hoor in de apotheek :wink: :silenced:

sasa: hoe is het meis?? in het verre zwitserland hier in friesland de hele dag regen en nu is het nogeens mooi weer de dagen lengen mooi het is nog licht heerlijk!!! heb gewoon al zin in een flinke voorjaarsopruiming(ben ook al lekker bezig zo af en toe)

hoe is het verder met iedereen?

hallo allemaal

Ff ego: Kreeg net van mijn collega te horen dat ze zwanger is. Heel fijn voor haar, vooral omdat ze de afgelopen jaren steeds problemen met haar gezondheid had. En ook lief van haar dat ze mij eerst op de hoogte gesteld heeft (ze weet waarmee en hoe lang we al bezig zijn), voordat ze het de anderen volgende week gaat vertellen. Maar het komt toch altijd weer even hard aan …

:hug: voor jou, Annabelle.

En ook voor Irry-me een hele dikke :hug: Hoe gaat het met je?

Roosje, hier regent het helaas, maar vanmorgen kwam de zon toch even kijken. Wel fijn dat de dagen nu langer worden, hè!

Voor de rest gaat het met mij wel goed - spuiten en afwachten, zal ik maar zeggen :lol:

sasa moeilijk he wel lief van je collega heeft mijn collega ook gedaan eerst naar mij dan naar de rest maar vindhet wel moeilijk hoor! morgen zie ik haar weer en dan is het vaak nog wel ff slikken

He meiden,

Roosje :hug:

sabje en dream, welkom meiden :hug:

gwenny, succes met de clomid meid, het is voor een goed doel idd, hoop maar dat het goed aanslaat :pray:

annabella en sasa ook dikke knuf

Meiden toch, wat hoop ik toch dat jullie binnenkort eens goed nieuws te melden hebben, tis jullie allemaal zo gegunt en ben nu alleen maar knuffels aan het uitdelen :frowning:

Meiden, ik ben hier niet vaak, maar vind dat ik het hier ook ff moet vertellen omdat ik hier toch ook eens soms schrijf. Ik ben tot mijn stomme verbazig ongi geworden. Ik stond echt perplex, had het niet verwacht. Uiteraard is het onbekend of mijn pco nu echt weg is, of dat dit een mazzeltje is, maar we zullen zien. Ik ben er wel erg blij mee moet ik zeggen. En voor jullie een iets wat positief lichtpuntje dat de wonderen de wereld nog niet uitzijn.

Hoi hoi,

Vanmorgen getest en niet zwanger.

Op naar een ongi en een nieuwe ronde!!!

Fijne dag allemaal

@sabje25

Ik merk dat hoe meer ik clomid gebruik hoe meer ik kribbig wordt. En in het begin had ik dat niet zo.

@femmie

Tot nu toe doet clomid wat het doen moet. Dus aanslaan daar ga ik gewoon vanop uit. We gaan nu niet gek doen he :wink:

@irry-me

He meid hoe is het nu met je

@babygirl25

inderdaad nieuwe ronde nieuw kansen maar vooralsnog :hug:

babygirl jammer meis :hug: :hug: :hug: maar!!!

Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag maak er maar een mooi feestje van! :dance: :dance: :dance: :dance:

Babygirl, ja echt jammer! :hug: Maar:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst!!

Liefs, Sasa :-*

Goede morgen.

Hier schijnt lekker de zon,krijg meteen een lentegevoel! :dance:

Roosje,de dagen vliegen hier wel om hoor met zo,n eneverende dochter die je wel bezig houdt. :wink:

Fijn dat de apo-dames(heren?)nu wel lief voor je waren. :slight_smile:

Sasa,Het gaat goed met me,dank je.

De moeheid die ik de laatste weken had is nu ook weg,mijn energie komt langzaam weer terug! :dance:

Ik wil volgende week weer heel rustig aan beginnen met fitnessen.

Wel aardig van je collega dat ze jou als eerste ingelicht heeft.

Kan me voorstellen dat je toch weer een knauw daar door krijgt. :hug:

Babygirl, gefeliciteerd meid!!! :dance:

Ik ga nu maar ff een bammetje maken,heb daar helemaal geen tijd voor gehad. :shifty:

Fijne dag allemaal!

Babygirl; Gefeliciteerd!!!

Sow net me 1e pilletje Clomid op… ik ben beniewd of ik vandaag ook kribbig word en me collega’s gek ga maken haha. Zal je net zien dat ik een weekendje naar Parijs ga terwijl ik dit slikt pfff.

Mooie dag meiden!

Groetjes Dream

arme collega’s van je haha schuif het maar op de hormonen :wink:

Oooh Irry-me ik lees nu pas dat het toch niet goed gegaan is! Jeetje meid wat ongelofelijk #$%^%$ voor je!!! :hug:

Hoe gaat het met je?

Liefs

babygirl, van harte met je verjaardag meid!!! Hoop dat je een leuke dag hebt.

En jee wat balen joh dat het niet gelukt is deze ronde.

gwenny, uhm, sorry ik had ff niet helemaal in beeld hoe je ervoor stond. Nou super dat je de juiste dosis clomid gevonden hebt iig, hoop maar dat je er deze ronde wat minder last van hebt. :-*

Babygirl: Proficiat!!! :dance: :dance: :dance:

:-* Deb