@irry-me
Oh wat vervelend man. Veel sterkte meid.
@roosje
Jammer man, had het zo voor je gehoopt deze maand.
@annabella
Ik ken je gevoel hoor. Maar hou moed jouw dag komt wel.
Ik ben gisteren of vandaag ongesteld geworden. Waarom gisteren of vandaag… Deze maand had ik een cyclus van 21 dagen vanwege de provera en normaal is deze 33 dus ik weet nu niet wat normaal is en wacht ik vandaag af. Dan fert bellen voor een nieuwe afspraak
sasa spannend meis!!!
irry my je leest dit niet meer want je bent al in het zkh veel sterkte meis :hug: denk aan je
ik ben nu echt ongi baal me hier toch ontzettend van weet ff niet meer waar ik elke keer de put weg moet halen om weer door te kunnen gaan maar goed die vind ik 1 deze dagen wel weer heb net het zkh gebeld en ik moet volgende week dinsdag weer voor een fm kon morgen weer beginnnen met spuiten dus heb maar weer nieuwe besteld
mijn lutale fase verlengen is nog niet nodig want ik word na cd 10 ongi vaak cd 11 of 12 en ze doen dat pas als je voor cd 10 ongi word dus dat is voor mij nog niet nodig begin steeds meer te denken hoe kan het nou dat het nooit eens pakt he! vooral na de miskraam zou je denken het kan toch? waarom ik dan niet?
donderdag krijgen we de uitslag van me vriend zijn zaadonderzoek ook weer spannend
ben tot woensdag lekker vrij dus dat is wel lekker helaas is het lente weer vertrokken dit lijkt eerder weer op de herfst word je ook niet echt vrolijker van!
fijne dag allemaal :-*
:hug: He roosje hou vol hoor. Je vindt de kracht wel weer om door te gaan. :hug:
Dikke :hug: voor je Roosje, er komt een dag dat je weer een mooie positievetest in je handen mag hebben.
Hier een ongi die nog niet is gekomen. Zit inmiddels op dag 31, 3 dagen langer dan normaal. Heb mezelf voorgenomen om pas woesdag te gaan testen (ben ik ook jarig, zou toch een leuk cadeautje zijn). Afwachten maar, niets wat wijst op een naderende ongi of een eventuele zwangerschap.
babygirl laten we dat hopen dat zou een heel mooi cadeautje zijn he!!
maar mocht ie negatief zijn (waar we niet vanuit gaan) dan heb je denk ik niet zo;n leuke verjaardag of wel?
Tuurlijk wel, ga ervanuit dat ie negatief is (kan het alleen maar meevallen). Heb wel vaker een langere cyclus, dus is niet ongewoon. Moet zeggen dat na 2.5 jaar proberen ik makkelijker hierover denk (ben de eeuwige optimist en zie geen negatieve dingen :lol: ). Liever alles positief bekijken, ben ik veel gelukkiger mee.
Er komt nl eendag dat die test positief is :thumbup:
Babygirl: goed zo En ik hoop dat die ene dag je verjaardag is!
:hug: voor roosje, annabella, gwenny en irry-me (en iedereen die ik niet opgenoemd heb)
@sasa
Nee joh ik ben juist blij dat het is gekomen want dat moest. Ik moet namelijk nu beginnen met IUI.
Alleen is me verlies zo weinig ik weet nou niet of ik het moet tellen. En anders ben ik het al 2 dagen. Dag 5 weer beginnen met Clomid.
Me cyclus was deze maand 20 dagen 13 dagen tevroeg dus het slijm is sowieso niet veel. Maarja is dit het?? Voelt wel zo.
Wat denken jullie tel ik gisteren als dag 1 of moet ik nog een dag wachten om te kijken of er verschil is
@babygirl25
Ik begrijp je manier van kijk helemaal man. Sjonge ik kijk er precies zo tegenaan. Een dag wordt hij wel positief en dan zullen we een gat in de lucht springen. :**:
Hallo meiden,
Ik zou graag mee willen schrijven met jullie,als dat zou mogen?
Ik zou even wat over mij zelf vertellen.
Ik ben sabine en ben 27 jaar,ik ben iets meer dan 2 jaar geleden gestopt met de pil en ben toen begonnen op dit forum te schrijven bij 1e kw stopper.
Na een tijdje gestopt te zijn met de pil,werd ik maar niet ongie,er best wat testen tegen aan gegooit,maar steeds nega.
soms zag ik gewoon een 2e streepje,ik deze zo graag zien,maar wist zelf ook wel dat deze er niet zat.mij vriend moest dan toch kijken vor de zekerheid.
na een paar maanden naar de dokter gegaan,situatie uitgelegd.
ik werd toch nog naar huis gestuurd om het aan te kijken.
na 2 maand toch weer de foon gepakt en gebelt,kreeg invaller deze verwees mij door naar de gyn.
daar aantal onderzoeken gedaan en er kwam uit dat ik PCO heb.
ze had gezegd dat ik met hormonen mocht beginnen,maar moest voor de zekerheid nog 1x bloedprikken voor aantal waardes,weet niet meer precies meer waar voor.
Ik kreeg hier telefonisch uitslag van.
toen vertelde mij gyn dat ik maar eerst 10kg af moest vallen.
dit was zo teleurstelling,daarna ben ik behoorlijk met mezelf in de knup gaan zitten,afvallen wou niet,ik werd alleen maar dikke en dikker.
mensen om mij heen werden maar zwanger ik niet.
in de tussentijd hebben wij een nieuw huis gekocht en ben ik(wij) weer gaan wonen in de plaats waar ik vandaan kom,dicht bij familie en vrienden.
ik kon naar een ander ziekenhuis,nieuwe gyn.
dit enkele maanden uitgesteld,had er geen vertrouwen in.
naar de (nieuwe)huisarts gegaan alles uitgelegd ,daarna toch de stap gezet om afspraak te maken bij nieuwe gun.
dit is gebeurt in oktober 2008.
eerste indruk van de gyn was toppie.
ze ging mij gelijk onderzoeken en kreeg verder nog meer onderzoeken.
zelfs mij vriend moest sperma analyse,hier had onze vorige gyn nooit over gehad.dus we werden nu is goed onderzocht.
er kwam uit dat ik in beginstadium van suikerziekte zit,dus mocht absoluut niet zwanger raken kreeg ik te horen,moest gelijk naar internist.
mededeling afvallen en aan de medicijnen.
bij mij is toen de knop 100% om geslagen en ben begonnen via het ziekenhuis begeleiding bij het afvallen.
ik ben inmiddels nu bijna 20kg kwijt en 5 januari te horen gekregen dat we mochten starten met clomid 50mg,helemaal in blij.
ben te begonnen te schrijven bij het topic febr 2009 stoppers,ik had gevoel dat we er nu echt voor gingen en wij ook kans hadden.
maar helaas heeft clomid 50 mg bij mij niet aan geslaan,ik heb hier al paar keer mee gekeken/lezen maar durfde niet echt wat te schrijven.
maar merk gewoon dat de mensen die hetzelfde mee maken als ons elkaar beter begrijpen.
en ik hier denk ik beter mij verhaal kwijt kan.
ik zeg ook vaak tegen mij vriend,ik kan niet verwachten dat familie vrienden ons begrijpen,soms verwacht dat ik dat wel.
en iedereen bedoelt het ook goed.
ik begin morgen met clomid 100mg en 19 maart heb ik inw echo.
spannend,maar ben ook bang voor een teleurstelling,zeg steeds komt goed.komt ook goed
zo een heel verhaal.
ik kan niet zeggen dat ik elke dag mee schrijf,ligt er ook aan hoe ik mij voel. :oops:
ik hoop dat jullie dit begrijpen.
veel liefs sab
sabine welkom in ons topic hier vind je vast de aansluiting die je vind wij weten wat je door maakt inmiddels zit ik zelf niet meer aan de clomid maar heb wel 10 kuren gehad!
zo wat goed van je dat je zoveel bent afgevallen hoe doe je dat? zelf vecht ik al jaren tegen overgewicht en ik moet ook afvallen(niet van de arts nog niet verplicht) maar goed zou ik alle opzichten beter zijn
maar ik ben een giga emotie eter en momentele zit ik niet goed in me vel dus ga ik eten :oops:
ik weet dondersgoed hoe je moet afvallen maar volhouden :oops: :oops: das vaak het punt bij me ik heb echt al van alles gedaan zelfs al bij dietiste!
hopelijk kan je hier lekker je verhaal kwijt mocht je vragen hebben stel ze gerust er is altijd wel iemand die je antwoord kan geven
Welkom Sabine! fijn dat je bij ons meeschrijft!
Ik had vandaag FM: een eitje links (11 mm) en eentje rechts (12 mm). Dus nog maar even verderspuiten … Vrijdag weer heen voor FM.
@sabje25
welkom meid. Hier kan je gewoon je ei kwijt hoor. Het typen alleen lucht soms al heel erg op.
Ego:
Gisteren kan ik tellen als cd1 moet straks naar het zh bellen voor een afspraak denk dat dat wel op cd 11 zal zijn
Ik ben sinds vandaag op dit forum. Sinds een korte tijd weet ik dat ik PCO heb. Morgen start ik voor het eerst met Clomid 50 mg. Ik ben erg benieuwd wat de ervaringen van anderen hiermee zijn. Want ik nieuw op dit terrein zeg maar.
Ik hoop voor iedereen dat het snel mag lukken.
Gr Dream
welkom dream!
sasa: dus er was al wel wat te zien super toch! ik begin vandaag ook weer met spuiten
Hallo allemaal,
Ik heb donderdag weer een afspraak bij de gnaecoloog. Ben een poos niet meer op de site geweest. Ik had clomid 50 mg, maar die sloegen niet aan. Heb toen clomid 100 mg gekregen, en zelf denk ik at die wel wat heeft gedaan. Ik voelde me anders dan anders. Kon overal wel om huilen. Ik zat echt in een dipje. Gelukkig is dat bijgetrokken toen de clomid afgelopen was.
Ik laat het wel weten hoe het donderdag is afgelopen.
Groetjes wendy
Sabje 25 & Dream Welkom hier!!! Van je af schrijven lucht best op dus maak er gebruik van
Wendy succes morgen!
Irry-me veel sterkte meis… :hug:
ff nog een ego berichtje nu we het toch over afvallen hebben heb echt alle dieten e.d. geprobeerd mét resultaat maar ben emo eter en absoluut geen volhouder dus het kwam er altijd harder weer terug aan :oops: Nu staat de intake voor IVF achter de deur en met de gedachte aan alle media aandacht van de laatste tijd weet ik dat mijn BMI te hoog is om behandeld te worden… :doh: Heb nu een stok achter de deur en wil blijvend resultaat. Heb gekozen voor geen shake dieet omdat ik van mening ben dat mijn levenstijl aangepast moet worden. Ben vorige week woensdag begonnen met “Sonja Bakkeren”. Afgelopen weekend was er al 2.5 kg af en ik voel me fitter. Ben er heel bewust mee bezig en gisteren voor het eerst sinds lang geleden weer in de sportschool geweest. Ik wil mijn kindje laten groeien in een gezond lichaam en daar ga ik voor! M’n manneke steunt me enorm alleen als ik 's avonds in bed lig en m’n maag rommelt een beetje van de honger ja dan zou hij het liefst een boterhammetje voor me klaar gaan maken :inlove: maar moet er even doorheen; volgende week zal ik wel aan minder vetten, suikers e.d. gewend zijn en dan hoop ik dat dat honger gevoel ook minder is
Nou dikke :hug: voor iedereen die hem gebruiken kan en de moed niet opgeven hoor dames!!! :: :: :: :: :**:
Hallo
Hier ben ik weer,het is gelukkig allemaal meegevallen.
heb ook geen last ofzo.
Was gister wel bekaf,dus ben vroeg naar bed gegaan.
Jullie kletsen wat af zeg!!
Ik ga niet terug lezen,maar wens iedereen die het kan gebruiken veel sterkte en een dikke :hug:
Roosje helemaal voor jou!! :hug: :-
Sasa,bedankt voor je lieve pb-tjes! :-
Voor de nieuwe,welkom hier!
Ik ga maar eens aan de gang hier,is gister blijven liggen. :?
Fijne dag allemaal!
@irry-me
Hoe is het verder met je. Geestelijk Lichamelijk…
@dream1984
Welkom meid, en schrijf je rijk. Denk dat je op dit forum wel de nodige informatie kan vinden