heel erg veel sterkte meis… :hug: :hug: :kaars:
verlies al wat bloed met afvegen zou toch niet?
en krampen word ons kennelijk niet gegund
Ojee, roosje! Een hele dikke knuffel voor jou!! :hug: :hug: :-*
Even een heel kort berichtje tussendoor. Ik heb zo weinig tijd om te schrijven momenteel, maar ik lees nog wel mee! Ik lees allemaal steunberichtjes voor Irry-me en ik kan wel raden waar dat over gaat, maar ik lees het nergens (of heb ik er overheen gelezen???). Roosje, jij lijkt meer te weten, heeft ze inderdaad leeg vruchtzakje en/of geen kloppend hartje? Irry-me, ik leef heel erg met je mee!
Roosje, voor jou ook veel moed deze dagen.
Later meer over mij. Ik zal nu wel even twee fotootjes plaatsen in het showforum.
wat is er met Irry-me? ik kan niks vinden…
Renske: ben benieuwd naar de foto’s
Roosje :hug: :hug:
Roosje zet het door of niet??? Dikke :hug: voor jou!
:-* Deb
irry-me ik heb je berichtje gelezen!! wat erg voor je. tja… ik weet niet echt wat ik moet zeggen. positief blijven , gewoon weer beginnen zodra het weer kan. :hug:
Irry-me: :hug: sterkte meis heb net je berichtje gevonden :hug:
Hallo
Hier ben ik met helaas slecht nieuws…
Er zit dus helemaal niks…
Alleen een leeg vruchtzakje,die al een beetje aan het verschrompelen was.
Ik had al zo,n voorgevoel,door de eerste echo.
Maandag(morgen dus)krijg ik een curetage onder algehele narcose.
Ik kon ook afwachten(kan nog weken duren) of pillen krijgen,maar daar had ik helemaal geen zin in.
Denk allen niet dat ik morgen online zal zijn,want het blijkt dat je de hele dag duf van de narcose kan zijn.(dus ga ik lekker slapen ).
Roosje,dank je meis :-
En een dikke :hug: voor jou.
De rest van de meiden ook bedankt. :-
Fijne dag!
denk aan je meis :hug: heel veel sterkte voor morgen :hug:
Irry-me… :hug: :hug: :hug: Wat ontzettend klote… Sterkte morgen.
Roosje, ook voor jou :hug: :hug: :hug:
FF ego… Ik voel me vandaag heel erg pre-menstrueel. Omdat ik geen geduld meer had, heb ik alvast een test gedaan, die was negatief. Dus zal ik dinsdag of woensdag wel weer ongesteld worden. Ik ben het zo zat allemaal… Elke maand weer hopen op een wonder, en elke maand weer die teleurstelling. En dat al vier jaar… Ik denk steeds dat ik me er maar bij neer moet leggen dat ik geen kindjes kan krijgen, maar toch, ergens hou ik die hoop, en ben ik bang dat ik later spijt krijg als ik niet nog wat langer doorzet.
En ik ben Clomid ook zat. Ben in de drie maanden dat ik het slik nu 4 keer ziek of verkouden geweest, terwijl ik normaal nooit iets heb. Ben nu dus weer verkouden, heb er ook koorts bij. Overigens stééds in het weekend…
Ik weet dat het allemaal nog veel erger kan, en ook dat ik niet alleen ben hierin (jullie maken tenslotte elke maand hetzelfde mee), maar op het moment zie ik het gewoon niet meer zitten. Snap niet waarom mijn lichaam niet “normaal” functioneert, en of ik dan dus niet bedoeld ben om kinderen te krijgen (maar waarvoor dan wel)?? Om me heen wordt iedereen gewoon zwanger, zelfs mijn zus is nu zwanger van de derde, zonder problemen zwanger geworden (zelfs alle drie de keren binnen twee maanden!!), waarom ik dan niet?
Sorry voor dit hele verhaal… (het lucht al wel een klein beetje op om erover te schrijven)
annabella een dikke :hug: voor jou je omschrijft mijn gevoelens nu ook erg goed ik weet zo goed wat je bedoeld ik zit hier alweer te kan me gewoon nergens tot zetten tot wanneer ga je door he
je vertelddat je al 4 jaar bezig bent maar wat is de oorzaak? ligt die alleen bij jou of ook bij je man??
praten lucht op meis! :-*
Dankjewel…
De oorzaak ligt bij mij, ik heb PCOS, mijn man is helemaal in orde (sperma-onderzoek gehad). Dat we al zo lang bezig zijn, komt doordat mijn vorige huisarts me niet door wilde sturen. Toen ik uiteindelijk doorgestuurd werd en er PCOS geconstateerd werd, zei mijn toenmalige gyn dat we het nog een jaartje zelf moesten proberen voordat ik medicijnen zou krijgen. En nu slik ik dus alweer drie maanden Clomid, zonder resultaat.
dus toen je naar de huisarts was geweest en je wist dat je pco had moest je een jaar zelf proberen!!! dus een weggegooid jaar want je had meteen clomid moeten hebben
ik herken het heel erg wat je omschrijft met clomid ik heb het 10 x gehad en wat een ramp ik had heel veel last van bijwerkingen kan je niet vragen naar puregon wat ik gebruik? dan heb je minder bijwerkingen!! ik heb nergens last van als ik moet spuiten maar goed elk zkh heeft een eigen protocol tot ze op andere stappen ofver gaan maar vragen kan nooit geen kwaad niet waar? wanneer is je nod? misschien heb je te vreog getest
hier nog wel wat bloed maar zet nog niet door testen heeft nog geen zin want zit nog maar op cd 26
Hoe lang is je cyclus met de puregon? Wanneer zou je nod moeten zijn?
Mijn nod is woensdag (dag 30), maar met de clomid word ik elke maand weer wat eerder ongesteld, dus ik ga nu van dinsdag uit. Hoop dat ik te vroeg heb getest, maar ik voel me vooral pre-menstrueel, niet zwanger (al weet ik niet hoe zwanger aanvoelt)…
inderdaad, het is een verspild jaar geweest, maar doordat de gyn het zei, had ik toen wel de hoop dat ik “spontaan” zwanger zou worden. Ik moet zeggen dat het vooral nu, met de Clomid, elke maand een ergere teleurstelling is. Omdat we er nu natuurlijk extra veel mee bezig zijn.
met puregon is mijn cyclys 28 dagen maar word het ook altijd eerder dus dit is linke soep nu helaas
hoop dat je te vroeg hebt getest meis!!
Irry, heel veel sterkte morgen!!!
Aan iedereen een dikke :hug:
ongi is los weet echt ff niet meer wat ik moet denken pff :roll:
irry, gatver meid, heel veel sterkte gewenst :hug:
roosje, wat ongelovelijk balen. Hoop dat het jullie snel ook eens gegunt gaat zijn :hug: