lieve renske :inlove: gefeliciteerd met je meisje! wat een mooie naam zeg hoop dat alles nu wat naar wens gaat en dat je snel je verhaal en foto;s komt spammen :inlove:
geniet ervan
ben ff lekker illegaal op me werk achter internet nog een uurtje dan zit me dienst er weer op!
Renske, gefeliciteerd met Eva!!
Mooie naam! Geniet van je kraamtijd!
Ja Renske! Gefeliciteerd!
Renske van harte met je meisje :**:
Renske gefeliciteerd met jullie dochter Eva Eleonora!!! :dance: :dance:
wat een nacht :doh:
vriend is ziek :sick: heeft het goed te pakken hoop maar dat ie me niet aan steekt voel me zelf niet fit maar goed me nod komt ook steeds dichterbij dus kan ook de spanning zijn ben zo benieuwd :dance:
hoop het zo :inlove:
hoe is het met iedereen
Renske gefeliciteerd!!!
Roosje mijn duimen draaien weer voor je!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@Newbe wrote:
Roosje mijn duimen draaien weer voor je!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
dank je wel meis voel je je wat goed?
Renske proficiat meid, geniet van je dochter!
yeahhhh!!! renske is bevallen, super gefeliciteerd wijffie!!
Renske, gefeliciteerd! Super mooie naam inderdaad… :inlove:
Roosje, ik duim voor je!
Ik voel me ook al niet helemaal goed, beetje keelpijn en snotterig. Ik ben normaal echt nooit ziek of verkouden, en nu met die Clomid, elke maand wel wat!
annabella een dikke knuff voor jou :hug:
Renske, van harte meid!!! Prettige kraamtijd gewenst met je kersverse gezinnetje
irry my: wat een droevig berichtje :hug: voor jou heel veel sterkte de komende tijd meis! :-* je weet me te vinden he als je wilt praten ben er voor je :hug:
Renske, gefeliciteerd met je mooie meissie! Heel veel plezier en heerlijk gaan genieten!
Irry-me weet niet wat het droevig bericht precies was, maar weet wel dat je vandaag weer naar het ziekenhuis moest. Heel veel sterkte meis :hug:
Irry-me; weet ook niet precies wat het berichtje was, maar aangezien je vandaag de echo zou hebben, kan ik het wel invullen, denk ik… Heel veel sterkte… :hug: :hug:
wat is er met Irryme??
Irry-me veel sterkte… :-*
Irry-me, ook van mij heeeeel veel sterkte! :hug: :kaars: Ik denk aan je!
Liefs, Sasa :-*