Het kan goed zijn dat Renske aan het bijkomen is van haar bevalling, misschien is het een keizersnede geworden, dan is ze sowieso 5 dagen aan het ziekenhuis verbonden… Het zal vast goed gaan met haar, misschien is ze alleen niet in de gelegenheid te reageren… (denk en hoop ik)
Denk inderdaad dat Renske nu zit/ligt bij te komen. Hoop wel dat ze ons niet is vergeten
Vandaag is me laatste dag Provera, ik ben echt blij want het deed geen goed met me. Ben de hele tijd chagarijnig. Heb zo een BLEEEHh! gevoel hoop dat jullie het begrijpen.
Dan heb ik ook nog eens een loge. Aardig kind Maar nu gewoon ff te veel. Maarja mag het niet op haar afreageren, dus ik blijf vrolijk.
Ik ga blij zijn als ik dan over 3,4,5 dagen ongi ben. Want dan heb ik dit gehad. Dit is nietssssssss!!!
De eerste keer dat ik provera gebruikte had ik er ook geen last van. Maar de laatste tijd met die clomid begon ik wel te merken dat mijn hum was verandert. En dan nu nog die provera en straks weer die clomid. Ik heb spijt voor de mensen die deze dagen met me meemaken.
Hoe gaat het trouwens met je meisje en je zwangerschap…
Ik ben op maandagmorgen 2 maart van een prachtige dochter Eva Eleonora. Dit was 76 uur nadat de vliezen braken. Toen moesten we door wat kleine complicaties tot vandaag in het ziekenhuis blijven, waar ik geen internettoegang had. Bevalling was heel heftig.
Ff ego: ben maandag bij de gyn geweest en spuit nu weer. Moet volgende maandag weer heen voor een FM. Misschien doen we deze cyclus een IUI, maar daar zijn we nog niet helemaal over uit.