wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

]renske, zet m op!! als ik de tijd van je laatste berichtje lees dan denk ik dat je ondertussen (nu ongeveer) wel bevallen bent, of je bent al een heel eindje onderweg… ik hoop snel iets van je te lezen. xxxx

ze houd ons in ieder geval wel in spanning :dance:

Renske, ben zoooo benieuwd!!!

Irry me, succes met de echo volgende week!

Voor iedereen een dikke :hug:

Renske wat spannend! Zal het een 28 februari of 1 maart kindje (zijn ge)worden?

Ik denk dat als je dit gaat lezen dat je al bevallen bent, maar voor wat het nog waard is wil ik je een hele goede bevalling toe wensen!!

spannend renske

O nog geen nieuws! Heeft niemand haar nummer?

Schrijft ze niet bij maart of febr. mama´s?

:: Breekt even in ::

Nee ze schrijft niet meer bij de Maart-Mama’s daar heeft ze toen afscheid genomen dus ik kan jullie ook niet meer vertellen. Ik heb haar nummer ook niet. We zagen elkaar alleen bij zwangerschapszwemmen en verder niet zoveel.

Dus hoop voor haar dat ze de kleine al lekker in haar armen heeft.

:: Breekt weer uit ::

O vind het zo spannend!

Renske!!! waar zit je nou meis???

ik hoop dat alles ok is met jou en de kleine, hoop op snel wat nieuws van je :inlove:

Hallo

Renske,meis ben je aan het bevallen of al bevallen,vertel!!!

Ilse,welkom hier.

Je ei groeit niet meer door,die word nu afgestoten dank zij de provera.

Hoop dat de volgende ronde wel raak zal zijn voor je!

Annabella,fijn dat de clomid zn werk doet,hopelijk is het raak! :pray:

Roosje, hoe is t met je?

Kan je het nog uit houden op t wachtbankje?

Hier gaat alles zn gangetje,ben allen heel moe.

Ben ook blij dat dochterlief morgen weer naar school gaat. :oops:

Op het moment is ze heel brutaal en eigenwijs.

Probeer het wel positief te benaderen,maar op den duur lukt dat ook niet meer. :frowning:

Ach het is een fase,hoop wel dat die vlug over zal zijn.

Morgen kan ik weer mn eigen gang gaan,heerlijk!!

Fijne avond!!

irry my het gaat hier wel hoor de eerste wachtweek is al voorbij ik probeer me er niet al teveel mee bezig te houden en dat lukt wel aardig goed maar vind het nog wel erg spannend hoor!

verder ben ik wel erg moe maar kan vandaag ff lekker niks doen want ben vrij heb de boodschappen al in huis :lol:

renske je houd ons wel in spanning hoor!

hoe is het met iedereen?

@cbc

Beetje laat maarrrrrr VAN HARTE MAN :: :clap: :dance: yeah echt leuk man.

@renske

Hoe gaat het nu met jouw. Denk misschien wel zo een beetje dat die kleine er is. Zo niet spannnneeeeennnndddddd :
:

@Rooosje

Hopelijk zijn het dit keer perfecte wachtweken. En kom ook jij ons verblijden met goed nieuws.

@vliegje

Ik hoop echt dat die Leo iets uithaald hoor, en dat het alleen maar goede resultaten opleverd.

Ik heb een afspraak gehad met de arst na lange tijd. En ik we zijn met de volgende behandeling bezig. IUI.

Hij is wel een beetje boos op de gyn die me in november had geholpen want toen moest ik al eingelijk al beginnen met IUI.

Heb weer een week provera mee gekregen en ben die nu bezig te slikken. Wachten op perioden en daarna weer de Clomid.

Nou kijken wat het brengt. Vriendlief gaat rond de 27ste op vakantie voor een maand. En gelukkig is de inseminatie nog voor die tijd :pray: althans ik hoop het. MOET WEL!!!

Ik hou jullie op de hoogte

renske??, nog niks?? :pray:

gwenny spannend meis! hopelijk geeft het snel resultaat

ego: vorige week heeft me overbuuf een meisje gekregen(6 weken te vroeg geboren) had er niet veel moeite mee maar nu hangen er allemaal slingers balonnnen en zijn ze net thuis gekomen erg mooi natuurlijk maar wel ff slikken om er nu de hele tijd tegen aan te zien :oops: :oops:

tis allemaal zo spannend

Ik ben ook al heel benieuwd naar Renske… Is het kindje er al? Moet toch haast wel…?

Roosje: wanneer mag je gaan testen? Het blijft toch wel spannend hè? Ik hoop echt voor je dat je nu zwanger bent! Zou super zijn!

Gwenny: wat raar van die gyn in november… Gelukkig mag je nu wel echt beginnen. Ik zal voor je duimen!

Irry-me: hoe oud is je dochter? Is toch “normaal” dat er zo’n lastige fase is, peuterpubertijd toch? Ik hoop voor je dat het wel gauw weer voorbij is! Succes ook deze week met de echo! Hoe voel je je er nu over?

Ik vind het wachten weer veel te spannend. Voel van alles… Pijnlijke borsten (volgens mij zijn ze ook weer wat groter), soms misselijk, soms rare buikpijn… Maar ik wil me nog niet helemaal gek maken… Zo moeilijk…

annabella ik kan volgende week testen erg spannend en jij wanneer is je nod?

Roosje - kan me voorstellen dat dat even slikken is, die slingers enzo… Geef de hoop niet op hè… :hug:

@annabella wrote:

Roosje - kan me voorstellen dat dat even slikken is, die slingers enzo… Geef de hoop niet op hè… :hug:

nee de moed geef ik niet op maar vind het wel ff moeilijk om tegen aan te kijken :roll: :oops:

Mijn nod is 11 maart… Lijkt nog zó lang te duren…

@annabella wrote:

Mijn nod is 11 maart… Lijkt nog zó lang te duren…

dat duurt idd nog even maar wel spannend hoor!