wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Beeb wil huur inderdaad opzeggen. Mijn vliezen zijn 2.40 uur gebroken. SPANNEND! Jullie horen het wel als beeb er is. :shifty:

OOO SPANNEND!! En je zit nog achter de pc joh?? Is het er inmiddels??

Succes Renske!!!

Ja, spannend Renske! Hopelijk is alles goed gegaan!!

Bij mij komt mijn ongi eraan - ik had deze keer zo’n goed gevoel, maar het mocht niet baten :frowning: Op naar de volgende ronde dus …

:-* voor jullie allemaal!

@Renske wrote:

Beeb wil huur inderdaad opzeggen. Mijn vliezen zijn 2.40 uur gebroken. SPANNEND! Jullie horen het wel als beeb er is. :shifty:

oooooooooooooooow spannend meid. Veel succes, zet hem op en dat je maar snel je mooie beeb in je armen mag hebben :pray:

@sasa75 wrote:

Ja, spannend Renske! Hopelijk is alles goed gegaan!!

Bij mij komt mijn ongi eraan - ik had deze keer zo’n goed gevoel, maar het mocht niet baten :frowning: Op naar de volgende ronde dus …

:-* voor jullie allemaal!

:frowning: :hug:

renske spannend!!! succes en we wachten met smart op je verhaal en foto;s :wink:

femmie: ik krijg altijd me ei door de pregnyl

wel spannend weer

ik heb steeds een zere navel is rood en doet pijn :frowning: zou dit door de pregnyl kunnen komen?

hoe is het met iedereen

Hier gaat het klote, met mijn broertje nog steeds niet goed.

Roosje, spuit je rondom je navel dan? Zou kunnen misschien?

Hoe is het met de rest??

Renske, ben benieuwd!!!

Renske,zet em op meis!!!

Roosje, hoe ist met je?we lopen elkaar steeds mis op msn.

spuit je dan steeds op dezelfde plaats dan? nee toch?? :think:

misschien een andere plek proberen.

Sasa,jammer meis :hug: hopelijk is het de volgende ronde wel raak! :pray:

Hoe ist met de rest van de dames hier???

Ik heb as. vrijdag mn 2e echo om 10.05 uur.

Nu maar hopen dat er wel iets te zien is. :pray:

Ben wel reuze benieuwd! :wink:

Fijne dag allemaal!

Renske spannend!!!

Bedankt :smiley: Maandagmiddag naar de gyn. Mijn man komt mee. Dan kijken we hoe het verder gaat.

Iedereen een fijn weekend! :-*

sasa wat spannend ik duim voor je je weet je onze afspraak blijft staan! in 2009 zwanger of baby! :inlove:

irry my: ik denk het ja dat we elkaar mis lopen ben altijd wel online maar dan ben je er niet moet ook zeggen dat ik afgelopen week veel moet werken en het weekend ook weer

hoop dat je volgende week een goede echo hebt!

vliegje: ik spuit idd dichtbij me navel ik denk ook dat dit het is de pregnyl dan puregon spuit ik elke keer op een andere plaats ik zal het eens in de gaten houden en anders bel ik het zkh!

vanmiddag met het douchen, had ik me hand er zelfs op want het warme water deed zeer :doh:

renske: je houd ons wel in spanning meis maar goed hoop dat je nu ligt te genieten van je prachtige kindje :inlove: we horen snel van je :-* weer een leeuwarder erbij :wink:

met de andere dames ook alles goed?

joyce : ben je lekker aan het genieten meis? spam je ook wat foto;s? :inlove:

ego: het gaat hier wel goed, heb me voorgenomen om er niet alteveel mee bezig te gaan en tot nu toe lukt me dit wel aardig maar goed de wens blijft zo groot en als je dan weer in de wachtweken zit maakt het wel weer erg spannend :dance: :pray:

moet het weekend weer werken en verder lekker rustig aan doen heerlijk!

wens jullie allemaal een heel fijn weekend :-*

:: Breekt ff in ::

Renske meid zet hem op je kan het!!!

Zien we elkaar dus niet meer op de dinsdagavond met zwemmen!!

Ik zal het hier in de gaten houden dan kom ik je nog even feliciteren :slight_smile:

:: Breekt weer uit ::

Renske spannend!!! Veel succes met de bevalling en geniet er lekker van :wink:

:-*

Renske: super spannend! Succes! :-*

Roosje, inderdaad spannend altijd, de wachtweken… Lastig he, om er niet al te veel mee bezig te zijn…

Ik ben inmiddels ook weer aan het wachten. Ik heb deze week fm gehad, en dat was goed! Mooie grote follikel op de echo! Ben er zo blij mee dat de Clomid dus aanslaat (50 mg, nu de derde maand). Ik mag nog 3 maanden doorslikken (zonder controle), maar ik hoop dat het nu al raak is. :pray: :pray: :pray:

ow, nog geen nieuws van renske, hoop dat het allemaal goed gaat meid :-

annabella ow spannend meid en wat goed dat de clomid aanslaat. Nou ik duim voor je mee hoor :-

roosje succes met het er niet mee bezig zijn :angel: :wink:

sasa zo zeker van de aankomende ongi ja? Ken je je lichaam inmiddels zo goed dat je precies weet wat je verwachten moet. Wel fijn dat je vriend meegaat :hug:

irry-me succces vrijdag met de echo. 8 weken, dan moet er toch voort wel iets te zien zijn joh. Duim hard mee voor een heeeeeeeeeeel mooi plaatje :-*

vliegje ik heb ff eea rondom je broertje gemist, maar toch veel sterkte ermee meis.

Ha meiden, even weer een korte up-date. Gisteren was nogal een anti-climax. De hele nacht, dag en vervolgens weer nacht op de weeën gewacht, die niet gekomen zijn. Ik vertrek straks dus naar het ziekenhuis en daar zien we weer verder. Maar goed, dit is al de tweede nacht met weinig slaap, dus al voordat het allemaal begonnen is, ben ik al gesloopt. Oh well, het komt allemaal wel goed.

Anna-bella, wat fijn dat je hebt kunnen zien dat de Clomid aanslaat! Toch goed dat je eindelijk een FM hebt gekregen.

Roosje, fijn dat je weer in de wachtweken zit. Een moeilijke tijd, maar ook meteen een hoopvolle tijd :dance:

Irry-me, ik duim voor een goede echo voor je op vrijdag! :thumbup: :inlove:

Vliegje wat naar dat het niet goed gaat met je broertje. Spannende tijden voor jullie dus. Sterkte er mee!

Sasa, :hug: Pffff, echt balen meid.

Hallo Allemaal,

Ik ben na een half jaar doorverwezen naar de GYN, daar haden ze geen verklaring voor het feit dat ik zo onregelmatig ongesteld ben. Eerst om de maand, daarna om de 2 en uiteindelijk om de 3. Best lastig als je zwanger wilt worden. Nu heb ik net mijn 1e kuurtje clomid 100 mg achter de rug, behalve opvliegers en hoofdpijn was er 1 eitje gegroeid naar 13 mm op de 21e dag, dus niet groot genoeg. Weten jullie of het ook kan dat die eitje nog door gaat groeien, of breekt deze af. Ik heb weer provera meegekregen en 150 mg clomid.

Groetjes Ilse

Waarschijnlijk breekt je nu je cyclus af met de provera. Heb je geen pco??

Succes!!

renske, sterkte zeg! Pfff heftig hoor. Hopelijk heb je snel je beebje in je handen!

Annabella, succes! Hopelijk is het gauw raak voor je. Fijn dat de Clomid zijn werk doet.

welkom ilse!