de fm was goed :dance: waren bijna 6 mm gegroeid :inlove: alles zag er goed uit
morgen eisprong dus weer erg spannend
vriendlief zaad ingeleverd pas 12 maart uitslag dus dat duurt ook nog ff ben wel happy nu het weer goed was :dance: :inlove:
Roosje, :dance:
Lekker aan de :inlove:
Hoop dat je vriend zn aandeel ook goed is.
@irry-me wrote:
Roosje, :dance:
Lekker aan de :inlove:
Hoop dat je vriend zn aandeel ook goed is.
hoop het ook zit er niet echt over in maar goed extra controle is nooit verkeerd :naughty:
Roosje dat van ons heeft dus duidelijk geholpen!
Duimen hier de komende 2 weken weer voor jou hoor. Is het trouwens niet erg dat vriendlief z’n zaad vandaag heeft ingeleverd nu je morgen je eisprong hebt???
:-* Deb
@Deb wrote:
Roosje dat van ons heeft dus duidelijk geholpen!
Duimen hier de komende 2 weken weer voor jou hoor. Is het trouwens niet erg dat vriendlief z’n zaad vandaag heeft ingeleverd nu je morgen je eisprong hebt???
:-* Deb
nee kan geen kwaad daar zat ik dus ook al over in maar dat maakt niet uit vanavond mogen we overslaan en dan morgen wel haha :lol:
toen we uit het zkh kwamen en naar huis reden zagen we onderweg 2 ooievaars heb er ff goed naar gekeken dus zou het helpen?
Joyce, gefeliciteerd met Luvy!
@ Roosje, hopelijk zijn de ooievaars een teken!
Ik zag midden in december een vlinder die voor me uitvloog en een meter of 50 met me mee bleef vliegen, die ronde was het raak, op dat soort gebied ben ik een beetje zweverig, ik zag het als teken!
@ Irry-me, ik schrijf bij de september 2009 mama’s, en volg jullie natuurlijk!
@ Beppie, wat leuk een jongen! Wij weten het over een week of 3-4 ik heb geen voorkeur, maar ben ook zooooo benieuwd!
@ Renske hoe gaat het met jou? Ik ben benieuwd of je al bevallen bent!
Hier gaat het allemaal goed, gelukkig de 12 weken over…
Verder weinig bijzonders te melden.
Ik blijf duimen dat jullie dit ook snel mee zullen maken!
Hoi Dames,
Ik had even een vraagje, na de hoeveelste dag zijn de eitjes groot genoeg om de ovulatie op te wekken? Ik ben zo benieuwd, ik heb morgen mijn 1e fm en het is dan mijn 10e dag.
Liefs Miranda
Miranda, bij mij was dat altijd op cd 13 en 14. Maar het is afhankelijk hoe je op Clomid reageert. Ik denk dat je daarom deze eerste keer al redelijk vroeg (cd 10 is nog relatief vroeg in de cyclus) moet langskomen, omdat de gyn nog niet weet wat Clomid voor jou doet en het is zo zonde om de ovulatie te missen. Maar ik denk dat je nog zeker wel 1 of 2 keer terug moet voor een FM.
Ha Marda! Fijn te horen dat het goed met je gaat. En inderdaad je bent de magische 12-weken-grens over. :dance: En nee, bevallen ben ik nog niet. Dat zal binnenkort wel eens komen. :shifty:
Roosje, ik hoop voor je dat het zaad nog steeds goed is en dat dit jullie ronde mag zijn :**:
Hey Angel, waar heb je last van? Wat is bi? Wel rustig aan doen hoor. Niet meer rennen voor de tram; er komt altijd wel een volgende!
Hallo allemaal
Sorry dat ik zo lang weg was - ik heb wel meegelezen, maar kon me er niet toe zetten te schrijven :oops: Ik lag gewoon met mezelf een beetje overhoop (veel zwangeren rond om me heen; iemand die zei: “Ik wou graag zwanger worden, maar het lukte maar niet. Pas na drie maanden” … Ik had haar wel iets kunnen doen :x :silenced: …!). Ik zal natuurlijk verder blijven lezen en meld me af en toe.
Deze cyclus kon ik vanwege de griep alweer niet beginnen, maar de volgende cyclus wil ik graag weer verder. Ookal heb ik niet echt zin in de mmm … Maar je weet tenslotte waar je het voor doet.
Ik heb het gevoel dat de :twisted: eraan zitten te komen (trekken in mijn onderbuik) - dat zou alleen een halve week te vroeg zijn. Raar, want anders heb ik gelukkig een regelmatige cyclus van rond de 28 dagen. :think: Afwachten dus maar …
Hier dooit de sneeuw langzaam weg, maar het kan zijn dat er vandaag of morgen weer een lading komt. Ik wil lente!!
Liefs aan jullie allemaal! :-* En een :hug: voor iedereen die er behoefte aan heeft!
Sasa
Hey Meiden,
Ik ben vandaag naar de fm geweest en ze zei dat ze vrij klein nog zijn (ze heeft niet zegt hoe klein) en dat ik vrijdag pas hoef terug te komen. Weer 5 dagen in spanning afwachten…
Liefs Miranda
Ik ben even weg geweest, maar heb wel aan jullie gedacht…
CBC: GEFELICITEERD!!! Wat een mooi meisje! Geniet er van!
Roosje: spannend zeg, de FM. Ben benieuwd, ik zal weer voor je duimen.
Irry-me: hoe voel je je nu? Wanneer mag je voor de echo komen?
Sasa75: dat soort opmerkingen zijn echt naar… Ik weet ook nog steeds niet hoe je daar “normaal” op moet reageren (zonder heel boos / verdrietig te worden). Lastig…
Met mij gaat het ok. Morgen mijn eerste FM. Dit is mijn derde maand Clomid, maar heb nog niet eerder een FM gehad. Morgen is mijn cd 16, en bij de vorige cycli had ik het gevoel dat er wel een eisprong was op cd 17. Als ik terug reken vanaf mijn menstruatie moet dat ook kloppen.
Ik vind het wel heel spannend.
miranda bij mij waren de eitjes ook pas rond dag 12 goed het is altijd afwachten wanneer je lichaam het pakt
verder weinig nieuws vandaag eisprong :dance:
Roosje: spannend ik duim voor je hoor
Renske: bi = bekken instabiliteit
angel het schiet ook al op bij je! voel je je nog wat goed ondanks bi?
renske:spannend hoor alweer bijna zover :dance:
cbc joyce: weet niet of je mee leest maar dank je wel voor het geboortekaartje prachtig zeg! heb je hem zelf gemaakt? zou je me je adres willen pb? of mailen? :oops: stond niet op kaartje vandaar
marda: de weken 12 grens alweer voorbij super dus je wilt het geslacht ook weten spannend hoor :thumbup:
hoe is het met alle anderen?
Hallo,
Hier ook een teken van leven vanaf mijn kant.
Probeer morgen een stukje te schrijven, maar beloof niets. Ben net thuis van cursus en ga lekker vroeg naar bed.
Klusdagen weer voorbij en afwachten maar weer!!!
Roosje: mwah op moment heb ik een griepje te pakken dus gaat niet echt lekker :?
maar met de zwangerschap gaat het gelukkig allemaal goed en het schiet idd op ja :dance:
ben ook nog druk in onderzoeken of ik nu wel of geen zwangerschaps diabetes heb :roll: naar aanleiding van mijn waardes gisteren zou ik zeggen dat ik het niet heb zo netjes waren mijn waardes maar vandaag en morgen moet ik ook nog 7 keer prikken even afwachten wat daar uit komt
Ik word 23 maart geopereerd, de LEO operatie waarbij ze dus eiblaasjes gaan wegbranden in de hoop dat de Clomid dan wel zijn werk doet.
Ik vind het wel eng hoor… krijg sneetjes in mijn buik, alles gebeurd onder algehele narcose.
Maar dit is nu voor ons de volgende stap, mocht ik hierdoor nog steeds geen eisprong krijgen, dan gaan we spuiten.
Maar voorlopig duurt het nog even. Eerst over een maand de operatie, daarna weer 3 rondes Clomid proberen waarbij we dus ook alweer 3 maanden verder zijn.
de wachtweken zijn voor mij ook weer ingegaan spanennd ga nu maar ff geld uitgeven met me zus ff shoppen :lol:
Hallo
Roosje, mijn duimen draaien voor je meis!
Vlieg, hopelijk geeft die operatie wel resultaat.
Sasa,kan me voorstellen dat je kwaad op die meid werd,denk dat ik ook uit mn slof geschoten was. :hug:
Lente!!! JA!!ben ik helemaal voor!! :thumbup:
Renske,en wilt beeb de huur al opzeggen??
Annabella,ik heb volgende week vrijdag de 2e echo,dus nog anderhalve week geduld.
Marda,zie je wel zag je al ergens voorbij schuiven.
Angel,doe je wel voorzichtig meid?
zw suiker,dan zijn je waardes toch te hoog?
Hier gaat alles zn gangetje,nogsteeds misselijk :sick:
en heel moe,maar kan nu gelukkig uitslapen.
Fijne dag allemaal!
roosje, heb je een ei gehad?
Sasa, spannend voor jou ook meid, nog 2 dagen.
vliegje, voor jou ook een minder leuk vooruitzicht. Hopen dat het niet voor niets is
CBC van harte met je dochter :inlove: Mooi meisje zeg! (en jij lijkt sprekend op een oud collega van me)
Hoop dat ze het goed doet en jullie een geweldige tijd tegemoet gaan. :-*