He roosje, welke dag zit je nu? 14 mm is toch aardig op weg? Toen ik van dana zwanger werd, waren er 2 eitjes aan het rijpen en ze wisten toen al snel te vertellen dat het ene eitje wrs mooi rijp ging worden en de ander wrs zou blijven steken en niet tot een eisprong zou lijden. Hebben ze zich bij jou niet op een dergelijke manier uitgelaten?
Vliegje, meid wat enorm balen joh. Woensdag weer terug naar het zkh. Spannend meid, wat je te wachten gaat staan :hug:
Tip: schrijf de vragen die je nu allemaal al hebt ff op, anders sta je straks misschien buiten en ben je eea vergeten. En vraag, als je nog vragen hebt of je ze kan bellen ofzo, want vragen komen geheit nav hun voorstel en het is dan toch wel fijn als je weet waar je je vragen kwijt kan. :hug:
vadaag is het cd 10 dus heb nog ff de tijd meestal ishet wel goed op dag 12
bij mij begon het ook pas dag 12/14 wat te worden
Ik ben vannacht bevallen van onze dochter LC!
ze is geboren om 03.30 en weegt 3880 gram. Ik ben zoooo verliefd op onze dochter :inlove: :inlove: :inlove:
OOOOOOOOOOOO GEFELICITEERD!!
He, Joyce wat fijn!!! Je zat er al zo op te wachten. Ben zo blij voor jullie! :**: Ik zat elke dag al even te kijken bij de feb. mama’s, maar je leek steeds overgeslagen te worden. Hoe dan ook, super gefeliciteerd met jullie dochtertje! :inlove:
Renske
Heej meiden, bedankt voor alle felicitaties!!!
Gisteravond hadden Stefan en ik een film avondje. Om half 12 deed hij de 3e film aan en toen dacht ik na een paar minuten, geen film voor mij en ik ben moe dus ik ga lekker slapen. Maar daar kwam niet veel van terecht want om 12 uur lag in bed en ik kreeg gelijk de eerste pijnlijke wee om 00:03, en 3,5 uur later was LC geboren. Het bevallings verhaal zal ik binnenkort gaan plaatsen.
CBC van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter en zusje!!! :dance: Is best snel gegaan / gedaan Lekker van genieten :inlove:
:-* Deb
wat een mooi kindje!!
Wat een mooie foto’s!!! :inlove: Ben heel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar nu eerst lekker genieten van je gezin!
Renske
ohhhhwww smelt wat een scheetje, Van harte gefeliciteerd met Luvy!
:inlove:
gefeliciteerd meis mooie meid en naam! :inlove:
CBC, wat een schatje om te zien!!! Van harte gefeliciteerd!!!
:**: gefeliciteerd met luvy!!! :inlove:
wat is het hier rustig :think:
irry my gaat alles wel goed met je? heb je al een aantal dagen niet getroffen op de msn
morgen weer fm hopelijk is dan alles wel goed vriendlief gaat morgen nog een keer zijn zaad inleveren
weer spannend dus
Hallo
Joyce,gefeliciteerd met jullie dochter LUVY!!! :dance:
Wat een plaatje! :inlove:
Nu lekker samen genieten! :-*
Roosje,hoop dat ze morgen flink gegroeid zijn!! gooit nog wat groeizand … :: ::
Hoe ist met de rest van de meiden hier??
Ik was heel moe,heb dus geen laptop aan gehad de laatste 2 dagen.
Gisteren waren we op verjaardagvisite.
Op het moment ga ik heel vroeg naar bed,anders trek ik het niet meer.
gelukkig kan ik nu uitslapen,dochterlief heeft nu vakantie.
Fijne dag allemaal!
heeft iemand trouwens nog wat van marka gehoord. lang niets van haar gelezen als ik het goed heb.
x
@jody wrote:
heeft iemand trouwens nog wat van marka gehoord. lang niets van haar gelezen als ik het goed heb.
x
nee idd niks meer gehoord hoe zou het met haar zijn en babygirl hoe is het?
sasa:hoe is het nu met je is de sneeuw al weer wat weg hier wel hoor de lente mag van mij beginnen(met een dikke buik )
carebearcubs: Gefeliciteerd met jullie dochter Luvy :inlove:
Beppie: zow 20 weken alweer en een jongen leuk hoor :inlove:
hoe gaat het hier verder?
verder kom ik hier echt schandalig weinig :oops: :oops: :oops: sorry
de zwangerschap valt mij heel zwaar :thumbdown: veel last van bi :? en tot overmaat van ramp dacht ik vandaag dat ik wel even voor de tram te kunnen rennen :wall: :wall: :wall: gevolg vanaf 12 uur ongeveer heb ik erg veel pijn met lopen :doh:
Hallo
Angel,doe je wel rustig aan met je bi??
Voor de tram rennen is dus duidelijk not done :naughty:
Hoop dat de pijn nu een beetje gezakt is. :hug:
Marda en babygirl heb ik ergens wel gezien hier op t forum… :think:
Volgens mij bij de mama,s in spe. (weet alleen niet meer welke maand).
Roosje,hoe was je FM??hoop dat ze nu wel gegroeid zijn!
Ik ga vanmiddag maar eens met dochterlief wat ondernemen.
er is knutselclub hier in bij de speeltuin vereniging,misschien dat we daar eens creabea gaan doen.
Fijne dag allemaal!