Hey Dames,
Ik heb vandaag mijn eerste Clomid geslikt. Hadden jullie op de eerste dag ook al gelijk bijwerkingen? Ik voel me moe, misselijk en zoooo emotioneel, ik begin zelfs zelfmedelijden te krijgen… :o
Vandaag was ik naar het centrum geweest en er lag een oude vrouw op de grond, ze was gevallen, er stonden een paar mensen om haar heen en twee probeerde haar op te tillen maar zij scheeuwde nee, nee dat doet pijn! Ik dacht bij mijn eigen ach zielig, ik kan maar beter door lopen, is ook zielig voor haar als er een hele meute naar haar kijkt en ze had toch al hulp van die mensen.
Opeens vond ik haar zo zielig dat ik gewoon zo verdrietig werd dat ik moest huilen! :shock:
Hebben jullie dat ook zo erg??
Liefs Miranda
Ik heb er de 1e ronde ook enorm last van gehad ja.
Hoi allemaal,
Vliegje succes morgen bij de FM; dat ze gegroeid zijn!
Roosje ook voor jou voor goeie eitjes! :-
MirandaD ik had idd ook gelijk veel last van de bijwerkingen… Dacht in het begin dat het tussen m’n oren zat maar was zo emotioneel pff werd af en toe kotsmisselijk van m’n eigen zelfmedelijden! Nadien werd dat wel wat minder denk ik? Althans ik kon er beter mee omgaan
Irry-me Hoe gaat het daar??? Las net je laatste berichtje en schrok wel… Hoop dat op de volgende echo de activiteit super goed is!
Renske geniet lekker van dat bed! Voor je het weet is het de huiskamer weer uit
En een dikke :hug: voor iedereen die hem gebruiken kan!
:- Debby[/b]
Hallo
Deb,denk dat het te vroeg was om enig activiteit te zien.
Hoop ook dat op de volgende echo wel een hartje te zien is!
Heb t koud en ben misselijk. :sick:
Gelukkig blijft het nogsteeds binnen,maar dat nare gevoel word met de dag erger… :eh:
Ik ga zo maar eens boodschappen halen.
Vanmiddag gaan dochterlief en moi knutselen! :mrgreen:
Fijne dag allemaal!
De meting was weer niet goed, nog steeds niks gegroeid.
De afspraken van vrijdag en maandag blijven staan en woensdag hebben we een afspraak bij de gyn zelf om vervolgstappen te bespreken.
Wat ze eventueel kunnen doen is eitjes wegbranden (leo nog wat heet dat?), of spuiten. Maar dat wordt volgende week besproken…
@vliegje wrote:
De meting was weer niet goed, nog steeds niks gegroeid.
De afspraken van vrijdag en maandag blijven staan en woensdag hebben we een afspraak bij de gyn zelf om vervolgstappen te bespreken.
Wat ze eventueel kunnen doen is eitjes wegbranden (leo nog wat heet dat?), of spuiten. Maar dat wordt volgende week besproken…
wat vervelend zeg dat je er niet goed op reageerd dat leo nog wat is een spoeling maakt je eileiders schoon maken ze foto geloof ik heb het nog nooit gehad dus kan er niet over mee praten maar goed er staat genoeg over in het topic(als zwanger worden langer duurt) sterkte hoe is het met je broer? :hug:
ego ik weet echt niet wat me mankeert baal van alles ben moe heb het helemaal gehad even komen steeds gevoelens weer boven en kan het soms ff moeilijk een plekje geven
vriendlief is niet zo;n prater en dat maakt het niet makkelijker :?
werk is een goede afleiding voor me, dat wel maar ben zo moe kan wel gat in de dag slapen maar nachts ho maar :naughty: zo vermoeiend soms he dit had ik ook altijd met clomid maar met puregon kan ik het geen plaats geven
soms denk ik wel eens wanneer zal deze ellende eens ophouden? per dag hoor ik weer dat er bekenden zwanger zijn zo mooi voor ze maar wat moeilijk zeg
het lijkt wel of is de hele wereld zwanger om me heen behalve ik en de vragen blijven maar:goh jullie nog geen kids?
ik word per dag ongeduldiger :oops: als ik na ga wat ik afgelopen jaar heb geslikt, gespoten etc dan word me humeur er niet beter op :roll: hier ga je gewoon niet van uit als je aan kindjes wilt beginnen natuurlijk weet je dat het kan maar dat zal je toch niet zelf zijn?? ik had echt nooit gedacht dat ik zover zou gaan maar je verlegt toch steeds weer je grenzen ik heb er nu echt alles voor over maar wou nu ook wel eens dat het resultaat geeft :dance:
krijg steeds minder vertrouwen in de medicijnen elke maand weer de teleurstelling de zaadtest van me vriend doen we een maandje latern (of na de klusdagen) want het is zo;n gedoe allemaal
dat zal me ook wel rust geven als het goed is maar ja dat duurt nog even voordat we dat weten
me vriend is hem zelf ook niet soms merk ik wel dat ik alleen ff aan mezelf denk en dat ik het van hem er ff niet bij kan hebben :silenced: ik trek me echt heel veel dingen aan en daar probeer ik vanaf te leren :wall:
hoe doen jullie dit? met je vriend man? die van mij is echt geen prater ik merk dat ie stiller word, ontwijkt me soms , veel ff weg (maakt me verder niet uit maar ga er soms wel eens van denken vind ie het hier niet meer gezellig) ik snap ook wel dat hij niet wil dat ik zijn verdriet ook nog voel maar goed dat doe ik toch wel
ik vind het erg moeilijk om hier mee om te gaan er zijn maanden dan gaat alles zo goed tussen ons etc en de laatste tijd merk ik gewoon dat er wat verandering in komt
voor hem is het ook niet makkelijk natuurlijk
pff wat een ego allemaal maar goed het lucht me wel eventjes op zit er echt ff door heen
dank je wel voor het lezen meiden dit lucht ff op :oops: :oops:
@Roosje
Als er iemand hier zou zijn dat het niet goed zou keuren dat jij je hart lucht, dan meent die persoon het niet met je.
Je zit in een put en ik kan je begrijpen dat je het gewoon even niet meer weet.
Lucht je hart meid, lief en leed daar zijn we voor. We moeten elkaar kunnen steunen.
me vriend en ik hebben het er helemaal niet over. Enige wat hij weet is als ik naar het ziekenhuis moet, als hij wat moet afgeven of als ik info heb. Dit doen we bewust ook omdat hij geen prater is. We laten de dingen over ons heen komen…
En voor mij is dit alleen maar beter want ik hou er niet van om er telkens mee geconfronteerd te worden. Ik merk het wel of ik in me periode val of niet. Misschien een beetje schuin allemaal maarja ieder zijn ding.
Roosje lucht je hart zovaak je wil. En ik zal ook altijd blijven lezen.
@vliegje
Oh balen man. ik hoop zo voor je dat bij de andere bezoeken dat er wel wat verandering heeft plaats gevonden.
Als ik het goed heb is die LEO behandeling dat ze in je eierstokken de teveel aan cystes weg gaan branden zodat er meer plaats is voor je ei om te groeien. (volgens mij)
Roosje meid, lekker van je afschrijven hoor. Het klinkt zo herkenbaar. Ik had dat doen ook, ups en downs. Het is ook zo frustrerend en confronterend allemaal.
En jeetje joh meiden, doen jullie het allemaal zo alleen?
Ik kan helaas geen advies geven, ik kan heel goed praten met mijn vriend en we hebben alles samen gedaan.
Maar idd, ieder zijn ding en als je je er zo beter bij voelt gwenny dan is het ook goed zo natuurlijk.
Roosje, heb je wel iemand met wie je kan praten over alles? :hug:
miranda, welkom meid.
vliegje, wat enorm balen meid dat de 150 ook niets heeft gedaan. Nou, hoop dat de gyn je snel weer wat vertrouwen kan geven :hug:
Roosje, sterkte meissie! Laat het maar komen hoor, wij zijn er hier voor je.
Manlief is ook niet echt een prater, maar over dit praten we eigenlijk wel heel veel dus dat is wel fijn.
Hij wilt ook dat IK aangeef hoever we gaan, want de vrouw moet het meeste ondergaan. Hij zegt ‘wil niet dat mijn vrouwtje pijn heeft’ hahaha. Hij bedoelt zo’n LEO operatie of andere dingen.
We zien wel.
Probeer lekker te knuffelen thuis en leg je gevoel op tafel. Blijven praten hoor, of proberen!!
dank je wel dames :-* jullie zijn schatten
morgen fm ben wel heel erg benieuwd hoe het nu zal zijn het is toch elke keer weer spannend
vanavond weer werken en dan lekker weekend we gaan zaterdag een dagje weg heerlijk ff
fijne dag dames
Gwenny, balen dat je toch ongesteld bent geworden! :hug: Gelukkig is er altijd weer een volgende ronde…
Vliegje, pfff, naar dat 150 Clomid ook niets voor je doet. Ik hoop dat woensdag je meer duidelijkheid gaat brengen over het vervolgtraject. Het hielp mij altijd om voor het gesprek even wat zaken op een rijtje te zetten, zodat ik niet tijdens zo’n gesprek overdonderd word en weer van alles vergeet te vragen. Zoek nu op wat je kan over dat Leo-gebeuren (ik ken het niet), zodat je woensdag je vragen erover kunt stellen.
Irry-me, welke datum heb je de volgende echo? Balen dat je je zo naar voelt, maar misschien is het ook juist een beetje een geruststellend teken?
Roosje, moeilijk hoor, dat je er niet goed met je vriend over kunt praten. Dat maakt het voor jou inderdaad niet makkelijker als jij die behoefte juist wel hebt.
Deb, ik geniet zeker van het kraambed!
Hier gaat alles nog z’n gangetje. Vanmiddag weer naar vk. Als kindje nog steeds niet is ingedaald moet ik naar de gyn voor een echo. Verder ben ik nog lekker bezig met mijn projectjes.
Hallo
Roosje,meis kan me voorstellen hoe je je voelt. :hug:
Als je zin hebt kan je me altijd op msn aanspreken meis! :-*
Vliegje,jammer zeg,hopelijk heb je woensadg meer duidelijkheid over hoe en wat er gaat gebeuren.
Renske,6 maart heb ik de 2e echo,hoop dat er nu wel een kloppend hartje te zien is!
Hoe was het gister bij de vk,was beeb nu wel ingedaald?
Ik was gister zo moe,ben heel vroeg naar bed gegaan.
Stond vanochtend brak op,heb dochterlief wakker gemaakt en strompelde richting badkamer.
Nadat ik dochterlief naar school gebracht had,ben ik even op de bank gaan liggen.
Dacht voor hoogstends een half uurtje…was dus anderhalf
uur! :shock: :lol:
Voelde me daarna wel beter dan ervoor,vaker doen dus! :mrgreen:
Ik ga zo dochterlief van school halen,kom vanaaf wel even spieken hier(hoop ik).
Fijne dag!
Jemig Irry-me, dat is nog ruim twee weken wachten zelfs! Ben je er zelf wat rustig onder of kun je de tijd wel weg kijken? Hoop dat je wat afleiding hebt.
Vanmiddag bij vk bleek dat beeb is ingedaald! En het gaat ook heel goed met de groei. Dus geen noodzaak voor aanvullende echo’s. Blij, blij, blij. Kan ik lekker verder gaan met mijn projectjes Misschien straks eerst maar in bad. Is al een project op zichzelf
Renske,fijn dat beeb ingedaald is. :thumbup:
Ik heb expres pas over 2 weken die echo gepland,dochterlief heeft aankomende week vakantie.
heb geen zin om haar mee te nemen,tis nogal een wijsneus en ze hoeft het nu nog niet te weten.
Ik heb dus afleiding genoeg de komende week met een ondernemende wijsneus. :mrgreen:
Succes met je project badderen. :mrgreen:
Fijne avond!
Renske, fijn!!
dank je wel meiden voor jullie lieve berichtjes doet me goed cvoel me al stuk beter :dance:
zometeen fm voor me??
kom vanmiddag wel ff verslag uitbrengen :-*
Geen ei onderweg, maar had ook niet anders verwacht.
Roosje, laat het ons weten!
ben ik weer het was nog niet goed ze waren tegen de 14 mm aan moet maandag weer komen voor een fm ben ik wel blij om want de vorige keer mocht ik afwachten en dag later zelf de pregnyl gaan zetten nu maandag hopelijk is dan alles wel goed
vriendlief brengt maandag zijn inbreng ook mee dus is dat ook maar klaar
jammer vliegje hebben ze nog wat gezegd over hoe hierna?
O spannend! Maar ze zijn al goed op weg dus!
Ik vond een ei van 9mm al groot op de echo, laat staan als ze op springen staan. Heel groot vlak op dat scherm hihi.
Dus nog even volhouden!
Woensdag moet ik naar de gyn, of zo’n leo of spuiten, of misschien combi?! Geen idee. Woensdag gaan we het bespreken.
die van mij was 14 mm hihi