wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Hier weer een meting gehad, helaas weinig groei. Grootste ei is bijna 9mm.

Woensdag, vrijdag en maandag terug.

Is het dan nog niks, dan vervolgstappen. Maar wat?

Ik vroeg, ga ik dan spuiten. Maar het kan ook zijn dat ze een eitje weghalen?? Zei ze?

Geen idee wat ze daarmee bedoelt, maar ik hoor het volgende week dan wel denk ik.

Hallo allemaal,

Ben vanmorgen bij de gyn. geweest. Weer een inwendige echo gehad. Maar helaas gebeurde er niks in mijn eierstokken. Ik had clomid 50mg. 1 tabletje. En nu moet ik 2 tabletjes innemen. Dus 100 mg. Hoop het dan wel zijn werk doet. Maar we zien het wel. Ergens in maart moet ik weer terug komen. Moet nu eerst weer een kuur provera van 10 dagen slikken.

Groetjes wendy

wendy dat is ook wel weer een teleurstelling ik reageerde pas op de clomid met 150 mg helaas met heel veel bijwerkingen hopelijk doet het snel zijn werking bij je

vliegje: ik vind maar dat jij een vreemd zkh hebt of gyneacoloog leggen ze het je niet uit? onstaat er verwarring snap je dingen niet?

ik denk niet dat ze zomaar een eitje bij je weg zullen nemen daar zit dan wel wat achter waarom ze dat doen vaak ter coltrole

is pco bij je vastgesteld of niet??

Wendy wat balen! Ik reageer nu ook nog niet goed, op 150 mg… hopelijk voor jou de volgende ronde wel!

Ja, PCO is vastgesteld ja. Ik zal woensdag eens wat door vragen.

vliegje dan kan je idd wel even naar door vragen want dit lijkt me ook niks steeds maar aanmodderen en geen resultaat zien ik kreeg al vrij snel 150 mg clomid maar me eitjes waren dan altijd wel op dag 12 al groot genoeg

misschien werkt clomid gewoon niet bij je?

Hallo

Ik ben net terug,zit nu lekker met een kopje thee. :wink:

Vanmorgen en vanmiddag was mn bloedruk 130/80,dat is dus netjes…nu maar hopen dat het zo blijft. :pray:

Ik heb net de echo gehad,er was wel een vruchtzakje te zien maar geen activiteit. :roll:

Ws ben ik toch minder ver of gewoon verkeerde timing.

(maar het kan ook mis zijn).

Over 2 weken moet ik terug komen,dan krijg ik weer een echo

dan moet ze zeker activteit zien!

Krijg nu toch een klein beetje een onbehagelijk gevoel hier over. :frowning:

Ik ga maar ff tv kijken,even van me afzetten. :shifty:

Fijne dag allemaal!

Irry-me, ik kan me voorstellen dat die echo je wat dwars zit. Maar het is ook wel wat vroeg om een hartje te kunnen zien nog. Het hangt er net wat om. En wat je zegt, misschien ben je toch wat minder ver dan je denkt. Ga je nog niet al te druk maken! Maar ik kan me voorstellen dat het wel even een domper was. Jammer dat je pas over twee weken terug mag komen voor een echo. Kun je niet vragen of je volgende week nog eentje mag hebben? Anders zit je zo lang in onzekerheid.

Vliegje, de groei kan nog komen natuurlijk! Vrijdag in ieder geval maar afwachten. Wel een raar verhaal van dat eitje weghalen?! Woensdag maar concreet vragen wat ze bedoelen. Het is zo vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.

Wendy, balen dat 50mg niet genoeg is. Wel fijn dat je zo snel weer met Provera kunt beginnen.

Miranda, succes met Clomdid! :dance:

Roosje, dus je bent al weer aan de spuit? :wink: Hoop dat je FM vrijdag goed nieuws brengt. Hoeveel eitjes had je de laatste keren met Puregon? Eentje of twee?

Katrientje, fijn dat je naar de “gewone” vk kunt nu! Ik vond het een verademing om toen een “normale” zwangere te zijn.

Hier is alles nog rustig aan het front. Waar het kraambed in de woonkamer me eerst verschrikkelijk in de weg stond, vind ik het nu wel lekker om er 's middags met mijn laptopje op te liggen. Veel beter dan de bank, want er zit zo’n verstelbare hoofdsteun op! Verder geef ik lekker toe aan de nesteldrang die zich helemaal meester van mij heeft gemaakt.

lekker aan dat bed toegeven renske! ik had de vorige keer 1 eitje

irry my jee meis dat toch wel ff schrikken maar goed het kan toch te vroeg zijn niet te druk om maken al heb ik dan makkelijk praten :hug:

Meiden,

weten jullie of je met Clomid wel gewoon vitamines mag slikken? Het lijkt mij wel maar even voor de zekerheid.

Ik slik VSM zwangerschaps vitamines, vitamine E en Vsm visolie capsulles.

Liefs, Miranda

@MirandaD wrote:

Meiden,

weten jullie of je met Clomid wel gewoon vitamines mag slikken? Het lijkt mij wel maar even voor de zekerheid.

Liefs, Miranda

dat is alleen maar goed!! ik slik gravitamon voor moeder en kind :wink:

@roosje83 wrote:

@MirandaD wrote:
Meiden,

Liefs, Miranda

dat is alleen maar goed!! ik slik gravitamon voor moeder en kind :wink:

Okey, ja ik dacht het al maar ff voor de zekerheid… Trouwens bij de Trekpleister is nu als je 2 producten van VSM koopt, dus ook de zwangerschaps suplementen, krijg je 25 % korting en als je 3 stuks koopt krijg je 50 % korting! Aangezien dat ze heel duur zijn en we er veel van nodig hebben is het misschien wel een goede tip…

dat is idd een goede tip! alleen hebben wij geen trekpleister meer alleen kruidvat maar heb net nieuwe gehaald 16 euro :roll:

maar goed er zit alles in wat je nodig hebt en aangezien ik een slechte fruit eter ben :silenced:

@roosje83 wrote:

dat is idd een goede tip! alleen hebben wij geen trekpleister meer alleen kruidvat maar heb net nieuwe gehaald 16 euro :roll:

maar goed er zit alles in wat je nodig hebt en aangezien ik een slechte fruit eter ben :silenced:

Anders kijk je even op de site, je kan bij de fillialen klikken en dan zoeken ze er 1 in de buurt, je bespaard echt een hoop, ik heb vandaag 4 producen gehaald en heb E 28,00 korting gehad!! We moeten het slikken tot we zwanger worden, (hopenlijk snel) tijdens de zwangerschap en het is ook goed om daarna verder te gaan voor de borstvoeding… Bij de winkel hadden ze geen voorraad meer dus ik ga morgen even bij een ander filliaal van hun kijken… Hihihi

Irry-me, snap niet dat de gyn je zo lang laat wachten… die onzekerheid is echt niet goed voor je lichaam…

Weet niet wanneer er activiteit kan worden waargenomen, is volgens mij bij iedereen verschillend.

Heel veel sterkte en als ik jou was zou ik bellen om te vragen of je niet eerder lang mag komen.

:hug: voor jou

Hoi Miranda! Welkom bij ons!

Ik kreeg al even geen berichtjes meer dus is er weer iets fout gegaan :blush:

Maar komt vast weer goed :wink:

Een hoop gebeurt weer de laatste week!

Dikke :hug: voor iedereen.

:-*

@Deb wrote:

Hoi Miranda! Welkom bij ons!

Ik kreeg al even geen berichtjes meer dus is er weer iets fout gegaan :blush:

Maar komt vast weer goed :wink:

Een hoop gebeurt weer de laatste week!

Dikke :hug: voor iedereen.

:-*

Dank je wel Deb!!

goedemorgen allemaal

ik heb vandaag een lekker dagje vrij :dance: ben aan het oppassen op me neefje en nichtje(10 en 8 jaar) wel gezellig :mrgreen:

verder voel ik van alles in me buik zouden me eitjes hun werk weer doen?? ben wel erg benieuwd hoe het vrijdag zal zijn

fijne dag allemaal :-*

@MirandaD

Welkom meid en voel je vrij…

@me

Ben gisteren weer in me periode gevallen, dus ook ik helaas niet raak. Gebelt met zh heb voor de 24ste een afspraak voor een vervolg behandeling

gwenny wat jammer zeg! :hug:

Hallo

Gwenny, :hug: hoop dat het de volgende ronde raak zal zijn.

Roosje,ik gooi nog wat groei zand en hoop dat het nu wel lukt!! :: :: :pray:

hab weinig te vertellen,ik kom later wel weer ff terug. :wink:

Fijne dag!