@vliegje
Ik heb nog moet. Gisteren leek het even niet goed te gaan. Maar dat was loos alarm. (gelukkig)
Ik zit aan de clomid 50mg ja.
gwenny spannend hoor hoop dat je volgende week positief mag gaan testen
vliegje het gaat wel goed hoor heb alleen erg veel last van krampen maar dat heb ik altijd bloeding stelt weinig voor dat is dan wel weer vreemd zou eerst een test gaan doen voor de zekerheid maar dat doe ik niet meer weet wel zeker dat dit ongesteld is ga me niet langer meer gek maken
succes morgen bij de fm
hoe is het met iedereen??
Vliegje, spannend hoor die FM morgen. Maar dag 9 is inderdaad wel erg vroeg. Ik hoop dat er nu met 150 mg toch eindelijk een eisprong zal komen. Als je hier ook geen eisprong van krijgt, ga je dan over op Puregon?
Roosje, goed van je dat je niet weer gaat testen, maar het is zo lastig, he? Je blijft toch altijd wat hoop houden dat het een innestelingsbloeding was.
Gwenny, ik duim nog hard voor je!
Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen! Kraambed staat er al. Toch heb ik met de kleine afsproken dat het nog maar even wat weekjes moet blijven zitten. Het kindje is namelijk wat aan de kleine kant en juist de afgelopen week (mijn eerste verlofweek) is het behoorlijk gaan groeien. Dus de rust is goed voor de baby. Dus laat nog maar even lekker doorgroeien in de buik. Daarbuiten is het nu toch veel te koud met sneeuw en hagel.
@roosje.
Nee testen doe ik pas na cd40 daarvoor wil ik gewoon niet testen. En zomaar geld weggooien zeg maar.
@vliegje. Niet getreurt meid. dag negen is inderdaad erg vroeg. is er een reden dat ze het zo vroeg willen nagaan?
@renske
Nou ik hoop dat je die laatste 3 weken gewoon kan blijven uitzitten, want als die kleine begint te groeien nu je vrij bent, wil je elke dag kunnen benutten.
Nou alvast het beste
Groeien nog niet eitjes. Zijn nog klaar, max. 8mm. Bmslijmvlies is nu 5mm.
@vliegje.
is de hoeveelheid bmsv genoeg dan?? Heb geen idee hoeveel die zou moeten zijn.
Denk ook dat het nog veelste vroeg is voor eitjes nu. Zei de gyn nog iets erover
gwenny baarmoederslijmvlies moet minimaal 8 mm zijn
he lieve meiden,
het wordt weer spannend hier voor sommige. Sorry dat ik er zo weinig ben, maar ben sinds vorige week weer aan het werk (heb 10 maanden thuisgezeten) en het is dus erg wennen allemaal en ben er erg druk mee. Lees wel op de achtergrond mee hoor. :-*
vliegje heb je het idee dat het deze ronde wel wat kan worden? Dag 9 was bij mij ook niet zinvol voor een meting hoor.
renske ow meid toch, jij loopt nu met een dikke buik, en lekker verlof en thuis mogen bevallen, heerlijk joh. Hoe voel je je? Zit je lekker in je vel, of ben je het beu? (ik weet nog wel dat ik de hele wereld aan kon toen, zo heerlijk)
roosje je hebt in je onderschrift “inverwachting?” staan? Wanneer kan je testen of weet je het zeker? Zou het zo fijn voor je vinden!
Ik heb gister de gyn aan de foon gehad. Ik had het idee dat ik het voorgestelde traject volledig verdraaid had. Was niet. Ik moet 8 weken wachten op een ongi en dan ongi opwekken, weer 4 weken wachten op ongi en dan als het nog niet op gang is gaan ze in het zkh weer aan de gang. Daar ga ik dus vanuit, in tegenstelling tot de gyn: “dan wek je je menstruatie op en dan kan je gewoon weer zwanger worden” :eh:
Lekker onduidelijk, hij doet alsof de pco nu gewoon weer weg is ofzo, terwijl me 2 jaar terug werd gezegt dat daar maar 5% kans op is, dus ik ga er maar vanuit dat ik het nog heb. En ik heb zitten tellen, dan komen we uit bij dana’s verjaardag dat we er echt pas weer voor kunnen gaan. Duurt me allemaal zo lang
Heb me echt verkeken op alles. Dacht dat het afbouwen bv, beetje naief, maar dat dat met een week klaar zou zijn ofzo en ik daarna naar de gyn kon om alles in gang te zetten. Ben het wel eens hoor met dit voorstel om te kijken of mijn lichaam het zelf weer kan. Beter de natuur zijn werk laten doen dan onnodig troep mijn lijf in te pompen, maar het duurt zo lang…
er staat in afwachting
begin vandaag met derde kuur puregon en dan in afwachting
@roosje83 wrote:
er staat in afwachting:doh: ik las het verkeerd. Wens van de gedachte?
@femmie wrote:
@roosje83 wrote:er staat in afwachting:doh: ik las het verkeerd. Wens van de gedachte?
:inlove:
Hallo
Hoe is t meiden?
Roosje,ik heb je helaas niet meer gesproken,maar hoe is t met je meis?
Femmie, :hug:
Ik ben vanochtend bij de ha geweest voor mn bloeddruk.
die was weer te hoog,160/100,ha heeft overleg gepleegd met een gyn hier in t zh en die zei ook medicatie verhogen.
Ik moet nu dus 2x daags 2 tabletjes slikken van 100mg,dus 400mg totaal in de hoop dat die bloeddruk zakt.
Ik moet maandag weer terug voor meting,in de ochtend en de middag.
Daarna heb ik een echo afspraak in t zh al hier. :mrgreen:
Toevallig weer bij mn oude gyn,is wel zo fijn.
Gisteren werd ik heel beroerd,misselijk en overgeven. :sick:
Waarschijnlijk kwam dit door de jus d orange die ik gedronken had(was wss niet meer goed). :think:
Ik ben vroeg naar bed gegaan,trok het niet meer zo ziek was ik.
Nu gaat het gelukkig weer.
Allemaal een liefdevolle valentijnsdag en een fijn weekend! :-*
Mijn bmsv was vorige keer 9mm, dus dat groeide wel goed. Dat verwacht ik ook wel dus. Maar van die eitjes, geen idee. Maandag en woensdag moet ik weer terug.
irry my: het gaat wel met me hoor heb alleen heel veellast van krampen dat is dan weer minder ben gister alweer begonnen met de puregon vrijdag naar het zkh voor de fm dus ook wel weer spannend
wel probeer ik er deze keer minder mee bezig te zijn als me dat lukt :think:
merk dat ik elke maand gefrustreerder word en stress is ook niet goed
oke misselijk dus je krijgt er al wat last van of die jus was idd verkeerd kan ook :sick:
fijne valantijn allemaal :inlove:
Hej meiden,
Ben er niet zo heel vaak meer, maar lees evengoed mee hoor!!
Roosje, wat vervelend allemaal weer, tis moeilijk om je er niet zo bezig mee te houden, maar onbewust doe je het toch…ik zal iig onwijs voor je duimen.
Femmie een dikke :hug: voor jou.
Renske, ik hoop dat we hier gauw leuk nieuws kunnen lezen over een nieuw wondertje!!
Hier gaat alles goed, afgelopen woensdag laatste echo in het ziekenhuis gehad en vanaf nu mag ik naar de vk. Ben superblij, maar denk ook heel veel aan jullie…wens jullie een fijne valentijn toe en dat al jullie dromen snel mogen uitkomen.
Liefs Karientje
Hallo
Roosje,hoop dat de krampen minder zijn geworden.
Vrijdag fm? spannend meis!
Ik heb t druk morgen,dus kom in de avond verslag van de echo brengen.
Morgen ochtend moet ik weer voor bloeddruk meting naar de ha,ik hoop dat die medicijnen aanslaan.
Fijne avond!
Irry-me succes morgen en plezier met de echo, hoop dat je een mooi beebje ziet met een mooi kloppend hartje!
vliegje succes morgen met de fm
karientje lekker naar de vk, fijn meid. En alles goed met de echo’s? Nou, op naar een mooie zwangerschap :-*
Hoi Dames,
Overmorgen moet ik beginnen met Clomid, het is mijn eerste keer. Ik vind het zo spannend, ik moet de derde dag van mijn cyclus beginnen en dan 5 dagen lang 1 tablet innemen. Ik ga een beetje mee schrijven hier om van mij af te kunnen schrijven en mijn ervaring met jullie te delen.
Liefs Miranda
success miranda!!