wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

Oh, ligt het daar aan? Aan hoe dik het baarmoederslijmvlies was? Hoe dikker, hoe heftiger menstruatie? Maar dik baarmoederslijmvlies is toch juist goed voor een zwangerschap?

@annabella wrote:

Oh, ligt het daar aan? Aan hoe dik het baarmoederslijmvlies was? Hoe dikker, hoe heftiger menstruatie? Maar dik baarmoederslijmvlies is toch juist goed voor een zwangerschap?
nee hoor meis ligt niet aan het slijmvlies de ene keer is het gewoon wat heftiger dan andere keer ik kan er ook geen pijl op trekken

ik heb een nieuw recept puregon aangevraagd en een zaadonderzoek voor me vriend ik wil alles weer ff helder hebben

Roosje, bedankt voor je antwoord.

Super balen voor jou zeg, dat je toch ongesteld bent geworden. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt van de nieuwe onderzoeken… :hug:

Ik heb zelf ook maar weer een afspraak met de gyn gemaakt, op mijn cyclusdag 16 (heb nu twee keer waarschijnlijk een eisprong op dag 17 gehad). Ik wil wat meer zekerheid of de Clomid wel wat doet, in plaats van “probeer het zo maar een half jaar verder”.

ik krijg geen nieuw onderzoek hoor begin gewoon weer met de injecties

me vriend heeft nu 2x een zaad onderzoek gehad de eerste keer was niet goed tweede keer wel dus ik wil nu zeker weten wat het is snap je want anders zou het toch wel eens raak moeten zijn

Ah, ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, het zaadonderzoek… Hoop dat daar nu duidelijkheid over komt. Kun je dan wel deze maand met de puregon beginnen of moet je eerst dat onderzoek afwachten? :think:

@annabella wrote:

Ah, ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, het zaadonderzoek… Hoop dat daar nu duidelijkheid over komt. Kun je dan wel deze maand met de puregon beginnen of moet je eerst dat onderzoek afwachten? :think:

ik mag gewoon beginnen als de ongi echt door breekt begin ik weer

Dat is wel fijn, toch? Ik zal weer voor je duimen deze maand! :pray:

@annabella wrote:

Dat is wel fijn, toch? Ik zal weer voor je duimen deze maand! :pray:

ja ben ik wel blij om maar goed wil toch echt wel eens resultaat gaan zien me geduld en moed raakt toch wel wat op :oops:

Hallo

Roosje,ik hoop niet dat het doorzet. :pray:

Kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt. :hug:

Geen bloed geeft moed!!

Annabella,je hebt wel deels gelijk,als je bbsv dikker is dan kan je menstruatie ook heftiger zijn.

Maar het heeft ook te maken of je wel of geen ovulatie hebt gehad.

Dan is je menstruatie ook heftiger.

Gwenny,ook voor jou draaien mijn duimen nogsteeds! :pray:

Hier gaat alles zn gangetje.

Dochterlief is weer voor het eerst na dat hekincident naar school geweest.

Ze had eerst de bibbers,maar haar klasgenootjes overtuigde haar.

Gelukkig is de rest van de schooldag goed verlopen.

Ik ben moe,ik moet er nu zelfs aan toe geven anders val ik zo in slaap. :zzz: zoals van ochtend.

Fijne avond!

Ff snel

irry-me, van harte meid! Dus toch :dance:

Wat gaaf zeg :inlove:

Roosje en Annabella… :hug:

goedemorgen,

de ongesteldheid is goed losgebarsten :frowning: :frowning: met de nodige krampen erbij etc

vrijdag mag ik weer beginnen met de puregon drie maal is scheepsrecht toch?

volgende week vrijdag 20 feb heb ik dan weer de fm vriendlief gaat dit keer met me mee hij mag dan nog een keer zijn zaad inleveren

en dat duurt dan weer bijna een week voor de uitslag :roll:

@Roosje

Oh balen man?? :hug:

@annabella

Hoe is het nu met je. Is het al doorgezet :evil: :hug:

@Irry-me

Ik hou ook me :clap: ook nog steeds.

Ben blij dat het al wat beter gaat met je dochter man.

hahahahah toch wel he :zzz: nou liever dat dan :sick:

Ik ben nog aan het wachten wat er gaat gebeuren. Ben heel benieuwd. Als ik zwanger ben, dan ben ik ssszzzuupper blij :dance: . Zo niet. Geen kwaad. Dan kan ik die gyns weer gek maken. Want 4 maanden niet naar het zh is toch wel heel erg zenuwslopend. :hug: voor mezelf :wink:

gwenny zie hier boven :wink:

Neem me niet kwalijk, ik weet niet wat er met die stomme compu is. Maar merk het vaak dat ik iets vraag aan jullie dat het antwoord er al staat. Ik heb het ondertussen alweer gewijzigd…

Is wel balen hoor. Maar blijf sterk meid. Treur niet telang en ga met volle moed je nieuwe periode in. Ik kan niet voor je bepalen. Maar ik leef wel met je mee.

:hug: :-*

maakt niet uit hoor :wink: ik lees ook wel eens over de dingen heen

spannend voor je ik za blijven duimen :thumbup:

draai alle 4 je duimen voor me :lol:

Goede middag.

Roosje,dus toch doorgezet. :frowning:

Een hele dikke :hug: voor jou.

Wie weet is 3 x nu echt scheepsrecht! :wink:

Gwenny,pfff wat een spanning,hou je het nog een beetje?

Mijn duimen :pray: voor je hoor!!

Femmie,ja goed he! :mrgreen:

Dank je.

Hoe is t met de rest van de meiden?

Ik ben vanmorgen druk in de weer geweest.

Zit nu ff lekker te kok-en! :mrgreen:

Het lijkt wel dat ik steeds moeier begin te worden,kon vanmorgen amper mn bed uitkomen…zo moe was ik. :zzz:

Ik ga me nu met dochterlief bezig houden,ze heeft huiswerk mmaar snapt het nog niet helemaal. :wink:

Fijne dag allemaal!

@irry-me

Om eerlijk te zijn, ben ik er niet echt mee bezig. Meer als ik online kom dan denk even ja ik hoop het ik hoop het. Maar daarna ben ik er eigenlijk een beetje klaar mee.

Als ik er teveel mee bezig ga zijn en het is niet raak dan ga ik zwaar teleurgesteld zijn.

Maar ik hoop het IK HOOP HET ZOOOOO!!!

maarja het is nu nog die 6 dagen afwachten :pray:

Gwenny, succes! nog een paar daagjes in spanning dus. Je hebt ook Clomid geslikt?

roosje, hoe gaat het met jou? Sterkte he!

De rest van de meiden, hoe is het met jullie?? En de zwangere onder ons?

Renske, nog geen baby??

Ik moet morgen weer voor een FM, dag 9 al. Moet eigenlijk vanaf dag 10 komen, maar omdat dat in het weekend valt, willen ze me morgen ook zien.

Verwacht er niks van, alhoewel ik enorme last heb van de bijwerkingen nu (tenminste, HOOP dat het bijwerkingen zijn).

Vorige rondes Clomid heel erg vervelende afscheiding en jeuk.

Nu heb ik weer die jeuk, om gek van te worden. Afscheiding is nog wel normaal gelukkig.

Maar wordt er stapelgek van.

Denk echt dat het door de Clomid komt.

Ook wat extra pukkels op mijn gezicht. Maar ach, we hebben het ervoor over he :slight_smile: