wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

gwenny hoe is het nu met jouw meis? :hug: snap je onzekerheid wel hoor!

ego: er is hier nog niks te zien de vorige keer werd ik na de puregon te vroeg ongi dus het kan dan al vanaf gister komen zeg maar maar gelukkig nog niks en hoop ook dat het zo blijft :pray: :inlove:

ik voel wel van alles maar me lichaam kan me zo goed voor de gek houden pff :roll:

fijne dag dames :-*

Deb, dat is inderdaad slecht nieuws! Gek dat de zaadkwaliteit zo wisselend is. Ik hoop dat IVF of ICSI voor jullie uitkomst biedt.

Roosje, spanned weer hoor. Dit is je tweede ronde met Puregon, toch? Krijg je nu ook Utrogestan (omdat je de vorige keer te vroeg ongesteld werd)?

Gwenny, misschien zijn het wel allemaal goede tekens!!! Dat zou wel super zijn.

Newbe, lekker veel slapen en gewoon lekker moe zijn! De komende negen maanden heb je overal een excuus voor. Ik vind het jammer dat ik al bijna uitgerekend ben, want ik heb er echt van genoten.

Irry-me, gek zwangerschapskwaaltje, die dure groentes :wink: Maar nee, het was me niet opgevallen.

Hier alles nog rustig. Het kinderkamertje is nu echt af (op een paar hele kleine dingen naā€¦ echt af is het natuurlijk ook pas als het kindje er fijn ligt te slapen, tot die tijd ziet het er maar wat leeg uit, hoewel het een heel fijn kamertje geworden is, waar ik graag kom. Misschien kan ik vandaag wat fotoā€™s nemen). Verlof bevalt ook reuzegoed! Van vervelen is vooralsnog geen sprake, er liggen allemaal grotere en kleinere projecten te wachten.

Renske

renske we zijn dol op foto;s :dance:

ja dit is de tweede ronde met puregon ik hoefde geen ustrogan of wat dan ook te gebruiken dat is pas als je cyclus minder dan 10 dagen is en dat was bij mij 11 de vorige keer maar goed ik zit nu al op dag 12 na de pregnyl dus spannend :pray: :inlove:

Goede morgen.

Roosje,spannend! :pray: hoop t zo voor je meis! :-

Renske,zou t een zwkwaaltje zijn dan? :think: :mrgreen:

Fijn dat je je niet verveeld.

Gwen,mijn duimen draaien nogsteeds voor je! :pray:

Deb,teetreeolie?zal vanmiddag eens kijken bij de tuinen,bedankt voor de tip. :-

Jippie,volgens mij kunnen wij je als deskundige aannemen hier!

Top uitleg weer! :thumbup:

Ik ga maar eens verder hier,ik moet ook nog boodschappen doen.

Fijne dag allemaal!

@renske

Nou dat zou nog eens leuk zijn. Ik spring echt wel een gat in die dikke wolken lucht. :dance:

@irry-me

Blijven draaien hoor. Hoe gaat het trouwens nu met je dochtertjeā€¦??

@roosje

wat voel je allemaal. En is het anders dan de vorige keren?

gwenny ik heb steeds steekjes in me buik wel aanwenzig niet vervelend zere borsten(normaal jeuken ze als ik ongi word) en ben al tijden moe maar goed me lichaam kan me goed voor de gek houden natuurlijk dus wil me niet te vast op kwaaltjes binden

Hmmm ja ik kan me er in vinden. En ik zit op het werk maar je wilt niet zien hoe ik tekeer ga met me borsten ze doen pijn, en jeuken als een dibiel. Alleen de steken die heb ik (nog) niet.

Dus ik kan je inderdaad begrijpen dat je het gewoon ff niet meer weet, en gewoon moet afwachten.

Maar ik blijf hopen op het beste. En dat de test positief zal zijn. En dat voor elke dame hier op de site. :kaars: :pray:

Even een vraag aan de zwangere en de zwanger geweest onder ons.

Ik lees net dat een zwangerschaps verschijnsel kan zijnā€¦

Meer afscheiding dan normaal. Hebben jullie hier ook ervaring mee gehad. Want ik moet met een inlegkruisje lopen de laatste dagen. Anders is het gewoon een zwembad (sorry)

Ohja en vergeet die verschrikkelijke kuitkrampen niet. In beide kuiten.

Ik blijf hopen :pray: :kaars:

???

Hoi Gwenny,

Dat kan heel goed, inderdaad. Zelf had ik er ook last van, maar dat kwam door het medicijn Utrogestan. Vanaf het moment dat ik die pillen kreeg (zwanger of niet), kreeg ik erg veel last van afscheiding. Hoe dan ook, ik hoop dat het voor jou een goed teken is. Ik kan je wel vertellen wat ik tijdens de wachtweken aan tekens had:

• iets gevoeligere borsten (maar ja, dat had ik vaker toen ik Clomid gebruikte)
  • maagzuur (daar had ik ook eerder wel eens last van gehad)
  • paar steekjes in de onderbuik en ƃĀ©ĆƒĀ©n keer een hele heftige steek (steekjes had ik vaker gehad, maar die heftige steek was nieuw).

Verder voelde ik me 's morgens helemaal niet zwanger, maar steeds naarmate de dag vorderde, voelde ik me steeds meer zwanger, om dan 's morgens weer op te staan met een heel erg niet zwangerig idee. En bruinverlies was bij mij altijd een teken dat het mislukt was. Toen ik zwanger was, had ik dat dus ook niet.

Waarschijnlijk heb je er helemaal niets aan, maar ik weet van die wachtweken nog dat ik heel graag van anderen wilde horen of en wat zij in die wachtweken hadden gevoeld als ze zwanger bleken te zijn.

Renske

Deb: wat jammer zeg, dit resultaatā€¦ Ik hoop voor jullie dat de IVF wel uitkomst biedt. Heel veel sterkte daarmeeā€¦ :hug:

Roosje & Gwenny: ooooh, spannend zegā€¦ Ik duim voor jullie!

Ik ben ook nog aan het wachten, hoewel, eigenlijk weet ik al wel zeker dat ik niet zwanger ben. Weer nietā€¦ :frowning:

Ik voel me niet zwanger, maar vooral pre-menstrueel. Borsten zijn een beetje gevoelig en iets groter, heb opvliegers (vooral 's nachts), nachtmerries, buikpijn, puistjes, ontzeeeeeeettend moe, stemmingswisselingenā€¦ En ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan (kon niet meer wachten), en die was heel negatief. Ik moet morgen, uiterlijk overmorgen, ongesteld worden, dus dan had er toch al een licht streepje op moeten staan (heb zoā€™n test gebruikt die je 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken)ā€¦??

Ben wel erg teleurgsteld, maar heb ergens toch nog hoop.

annabella :hug: voor jou geen bloed is nog hoop meid!!! :pray: ik duim voor je

Allemaal bedankt voor jullie :hug: ; doet een mens goed!

Tea tree oil of theeboom olie kan voor hƃĀ©ĆƒĀ©l veel dingen gebruikt worden. Of je nu puistjes, mee-eters of dikke vette pukkels heb het maakt niet uit. Ook voor wondjes, wratjes e.d. biedt het uitkomst. Je mag het alleen niet altijd onverdund gebruiken dus je moet wel even de bijsluiter lezen of zoeken op internet. Het werkt ook ontsmettend. Met kinderen en huisdieren in huis werkt het ideaal.

Hoop dat jullie er mee uit de voeten kunnen :wink:

Roosje hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt meidā€¦ :pray:

Ben benieuwd wat de gyn ons eind van de maand te vertellen hebtā€¦ In mei trouwen we dus voor de bruiloft niet nog meer polonaise aan mā€™n lijf als nu :hand: Wat IVF en ICSI precies is zijn we nu ongeveer wel van op de hoogte (lang leve het internet). Waar ik het van de week over had om eitjes te laten rijpen buiten het lichaam gebeurd inderdaad nog niet in Nederland. Wel in Zuid-Korea, de Scandinavische landen, ItaliƃĀ«, Canada en Engeland. Of het daar standaard of bij uitzondering is weet ik nietā€¦ Van de week stond in de krant dat de Nl gyn en klinisch embroylogen een positief advies hebben uitgebracht. Het wachten hier in NL is dus nog op groend licht van de Centrale Commissie Mensgebonden Onderzoek. De behandeling heet IVM en binnen een paar jaar hopen ze dat het hier ook toegepast mag gaan worden. In Den Bosch en Tilburg willen ze graag met deze nieuwe techniek van start gaan. Eerst willen ze beginnen volgens de krant met vrouwen met een verhoogd risico op het stimulatiesyndroom OHSS. Dit alles volgens BN de Stemā€¦

Ik heb met de laagste hoeveelheid Clomid een goede eisprong dus ik heb geen flauw idee of wij als ze in NL al akkoord zouden gaan in aanmerking zouden kunnen komen voor IVM maar dat zal de tijd uitwijzen. Het is denk ik wel een uitkomst voor alle vrouwen die er wel voor in aanmerking komen! Scheelt toch een behoorlijke zooi hormooninjecties in je lijfā€¦

Fijne avond allemaal! :-*

@annabella

:hug: Nou dat is balen. Maarja je weet maar nooit. Misschien was je te vroeg met testen. We laten een :kaars: branden.

@roosje

Nog een paar dagen meid. En dan weten we van jouw ook meer.

@renske

Hier heb je wel gelijk in. Je hoopt dat de symptonen allemaal overeenkomen. Maar feitelijk kan je er geen moer mee hoor. Maarja hopen :pray: mag altijd toch :wink: .

Ik moet gewoon nog een paar dagen wachten en dan weten we ook meer bij mij.

Gwenny,

Mijn eerste zwangerschapsverschijnselen waren gelijk mĆ¢ā‚¬ā„¢n borsten!!! Aaah wat deden die dingen zeer, niet te vergelijken met als ik ongesteld moest worden. Ć¢ā‚¬ā„¢s Ochtends viel het nog wel mee, maar tegen de middag zwollen ze elke keer op, heel raarĆ¢ā‚¬Ā¦.En mĆ¢ā‚¬ā„¢n tepels waren hard en de puntjes waren wittig (nog steeds trouwens) verder had ik geen last van afscheiding. Dat kwam pas met week 7 en was maar een heel klein beetje. Tja en voor de rest heel emotioneel. Op de ƃĀ©ĆƒĀ©n of andere manier wist ik het wel altijd gelijk dat ik zwanger was (nog voor ik kon testen)

Mijn duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: draaien iedereen die het nodig heeft

:hug: aan iedereen

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

de buikkrampjes zijn er weer :frowning: met afvegen alweer rood rosig slijm waarom nou?

had zo gehoopt dat het raak zou zijn morgen zijn we 2 jaar bezig voel me nu zo verdrietig kan ff niet meer positief denken geloof ik :frowning:

voel het aan alles dat het weer mis gaat :frowning:

:hug:

@roosje

:hug: alsnog hou ik hoop voor je :hug:

Ik begin nu al een beetje ontmoedigt te worden. Van mij weet ik het ook gewoon niet. Maar teveel hopen is ook niet goed.

Ik wacht het af. Over 8 dagen weet ik meer

Roosje, en ook Gwenny: :hug: :hug: Ik blijf voor jullie duimen!

Deb: goede tip inderdaad, de Tea Tree olie. Bij de Body Shop verkopen ze een hele gezichtsverzorgingslijn met tea trea, super!!

Ik ben vannacht ongesteld geworden. :cry:

Baal er heel erg van. Het enige prettige is, dat het minder pijnlijk is dan vorige maand. Heb ook nog niet moeten overgeven of flauwvallen, dus dat valt meeā€¦

Binnenkort dus weer aan de Clomid, en dan heel, heel erg hopen op een wonder in maart!

Roosje en Annabella een dikke :hug: voor jullie meidenā€¦ :-

Gwenny hoop houden meid! We leven met iedereen mee maar denk ook aan jezelfā€¦ Ik :pray: nog steeds voor je :-

Voor iedereen die het gebruiken kan een dikke :hug: en :-*

Annebella en Roosje :hug: :hug: :hug: Klote zeg!

Ik ben ook van mā€™n ongie af, viel ook reuze mee met verleden keer! Bm slijmvlies was toch wat dunner denk ik?