@katrientje
Klik op een banner van 1 van die andere, dan rol je er meteen in dat scherm waar je ze kan aanmaken.
@deb
ben ook heel benieuwd wat dat opwerktest is…
@roosje.
Hoe is het werk je vergaan, ben je al een beetje over je moeheid heen?
@irry-me
Tell me more tell me more (grease)
Voor mij is het nog ff wachten. En dan weet ik meer. Of ik zwanger ben of niet. Maar dan kan ik in ieder geval weer naar het zh en alles bij houden. Want nu weet ik gewoon niets. En moet me periode maar afwachten.
Maarja hopelijk is dat bankje van roosje en annabella gezegend.
dank je wel gwenny ik hoop ook dat het deze maal raak zzal zijn voor ons allemaal gewoon worden we okt nov mammas :inlove:
me werk gaat wel prima heb vandaag een avonddienst dus heb nog ff lekker uit kunnen slapen ben nog wel steeds erg moe zelf heb ik het idee dat het toch door de wachtweken komen hoor ben er nog zoveel mee bezig terwijl ik me wat meer neer moet geven maar goed mijn verlangen word elke dag wel groter :inlove:
ff testen hoor of m’n banner werkt
Blij om te lezen dat het hier best goed gaat!
Iedereen die zwanger is, proficitat!
Iedereen die aan het wachten is veel succes meiden.
Hier doen we niet meer mee. De kogel is door de kerk, we gaan niet meer dokteren, we gebruiken ook geen vbhdmiddelen maar ook geen ovutesten of wat dan ook.
De beslissing is nu nog erg rationeel en gevoelsmatig is het nog niet zo ver maar het komt. Ik geniet van het jongetje wat ik heb en ben begonnen te accepteren dat wij met 1 kind ook een gezin zijn. Dat 1 gezond jongetje ook goed is. En ik den kdat het belangrijkste is dat ik accepteer dat ik het gewoon altijd zal blijven willen, nog een keertje zwanger, genieten van alle mooie momenten, een gezin met 2 kindjes, 12 maanden borstvoeding geven, die eerste mooie lach, je kind mogen troosten, mogen begeleiden tot het groter groeien.
Ik hoop dat het jullie allemaal nog eens gegund is en wie weet zijn voor ons ook de wonderen de wereld nog niet uit. Dan kom ik het hier melden
Succes allemaal.
Natas
@katrientje.
Hij staat er hoor!!!
@roosje
Klinkt wel goed hoor oct/nov mama’s maarja ik blijf altijd met me benen op de grond. Laat het nou maar eerst positief zijn. Dan spring ik een gat in de lucht. Hoop zo dat het raak is. voor jullie allemaal die nu wachten zal ik ook duimen draaien.
@natas1
Is wat je zegt misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit, en ben je door die mmm nu helemaal op eigen kracht. Je weet maar nooit. Ik laat een :kaars: voor je branden :hug:
irry my hoe is het gesprek gegaan
natas: moedig van je toch die hele moeilijke stap te zetten je hebt een mooie zoon en een gezinnetje wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit blijf aan je denken :hug:
Natas, wat een moedig besluit! Het leek een paar maanden nog zo mooi voor jullie, eventjes leek het toch te lukken. Ik gun jullie zo enorm nog een wonder. En als dat toch niet meer komt, dan hoop ik dat je de rust en het geluk vindt in het gezin dat je nu hebt. :kaars: :hug:
Roosje en Gwenny, spannende dagen weer voor de boeg! :thumbup: :thumbdown:
Katrientje, succes met je echo woensdag! En dan lekker het traject van een “gewone” zwangere volgen. Geniet ervan!
Irry-me, al enig idee wanneer je voor een echo mag?
En ik heb gisteren mijn laatste werkdag gehad! Het was zo mooi, ik kreeg zo veel cadeautjes van collega’s en leerlingen, echt niet normaal. Ook lieve kaartjes gehad. En nu zit ik dan mijn eerste dag echt thuis. Wel erg raar. Het zal straks wel minder raar worden. Ik ben nu nog erg bezig met mijn collega’s en wat die nu aan het doen zijn en welke lessen ik anders nu had gegeven. Gisteren bij de vk was alles goed. Kindje is nog niet ingedaald en is wat aan de kleine kant, maar niets om zorgen over te maken. Ik hoop dat het nog zeker 4 weken blijft zitten. Bloeddruk was ook goed, wat laag zelfs. Kortom, het “broeden” is begonnen
Hallo
Even heel vlug, het gesprek ging wel goed,inprincipe wilt ze me aannemen…maar ik zit dus met opvang tijdens de schoolvakanties.
Nou zou mijn dochter op een opvang terecht kunnen tijdens de vakanties,maar dat kost bijna mijn salaris wat ik daar ga verdienen!! :shock:
(Kan wel 1/3 van de belasting terug krijgen,maar dat is dus zo,n ronslomp).
Ik wil heel graag weer werken,maar dat moet niet ten koste gaan van mij kind(dr vakanties).
En er was nog iets,zorgverlof hebben ze niet,kost mij dus mijn vrije dagen. :roll:
Vind het dus niet rendabel,ik werk dan inprinciepe voor de vakantieopvang voor mijn kind,dat is toch niet de bedoeling lijkt me… :think:
Hoe meer ik er over na denk,hoe meer het me tegen gaat staan…
Ik bel dr morgen,dan zal ik het uitleggen en zeggen dat ik het niet doe.
Zo,dat is het ene verhaal,nu het andere:
Ik ben me net geschrokken!!! :shock:
Bij de school van mijn dochter zijn ze een gebouwtje aan het bijbouwen,het is afgezet met wat bouwhekken die dus losstaan of er los tegen aan staan.
Die hekken staan op het schoolplein,waart dus vanochtend de klas van mij dochter aan het spelen waren.
Ze werd per ongeluk tegen dat losstaande hek geduwd en dat viel dus op Haar! :shock: :?
Ze hebben geprobeerd mij te bellen,maar mijn gsm stond ivm dat gesprek uit,ik belde toen ik klaar was meteen terug.
BLeek het gelukig mee te vallen,maar wel een flinke buil en schaafwondjes in dr gezicht,ook had ze 2x overgegeven.
Ze hebben wel een afspraak voor dr bij onze ha gemaakt,daar ze we net van terug.
Gelukkig valt het mee,ze kan hoofdpijn houden en heb een wekadvies.
Elke 2/3 even wakker maken vannacht(joepie,ben al zo moe).
De school laat het hier gelukkig niet bij zitten en heeft de hoofd aannemer van dat bedrijf gesommeerd te komen vanmiddag!
Wij moeten er ook heen,ben alleen in alle staten!!! :evil:
Mijn hub had al contact gehad met de arbeidsinspectie,die nemen ook contact op met school en dat bedrijf.
We gaan nu,jullie horen het wel.
hmmm van het werk dat is wel vervelend, je moet er inderdaad veel voor over hebben. Maar heb het idee dat je de juiste beslissing zult nemen.
Sjjeeeetttteee dat is schrikken van van je dochtertje. Ben blij dat ze er met “kleer scheuren” vanaf is gekomen man. :shock:
Het idee alleen al man sjonge
ik heb niet alles gelezen maar wel dat irry-me zwanger is!!!Echt geweldig!!!
Natas wat een moeilijke moedige beslissing! Een hele dikke :hug: van mij!
Natas; wat een moedig besluit… Het zal ook nog wel erg moeilijk zijn, veel sterkte daarmee. En ik hoop dat je de rust kunt vinden in het gezinnetje wat je nu vormt. :hug:
Irry-me: jammer zeg, van de baan… Maar ik begrijp het wel, is ook een beetje gek om alleen maar voor de opvang te moeten werken. Ga je wel verder zoeken?
Schrikken ook van je dochter! Heeft ze een hersenschudding? Beterschap voor haar (en sterkte met het opstaan 's nachts voor jou).
Ik ben op het moment het hebben van wisselende werktijden een beetje zat… Vandaag werkte ik van 8.30 - 15.00 en van 18.00 - 22.00 uur… Morgen ook weer vroeg beginnen, en ik ben deze week zo ontzettend moe… Kan dat ook door de Clomid komen?
Tot eergister wist ik bijna zeker dat ik zwanger was, maar ben nu ineens weer heel erg aan het twijfelen. Heb wel pijnlijke en grotere borsten, ben misselijk en moe - maar dat kan net zo goed pre-menstrueel zijn… Ben ook ontzettend snel geïrriteerd (leuk voor m’n man…) en huilerig. Mmm… Ik kan niet wachten tot ik kan gaan testen!
Hebben jullie trouwens ervaring met de zwangerschapstesten van MatCare en Babyboomshop? Had ze besteld, maar lees nu op sommige fora dat ze ook wel eens vals positief testen?! :eh:
Natasja, wat moeilijk zeg!! Wat vind ik dat knap van je! Wij hebben ook bepaalde grenzen in ons hoofd, maar of we ons daar daadwerkelijk aan kunnen houden, geen idee…
Sterkte!
Goede morgen.
Natas,vind het heel moedig van je om zo,n besluit te nemen. :hug:
Renske,eindelijk kan je gaan nestelen.
Ik krijg bij t fert.centr.pas met 8 weken de eerste echo.
Overal op het forum hoor ik dat de meeste al met 6 weken een echo kregen.
Misschien doen ze het wel in mijn eigen zh,zal eens bellen.
Annabella,ik was ook heel moe door die clomidpillen,is een bekend verschijnsel.
wanneer kan je gaan testen?
Mijn duimen draaien voor je!
Roosje en Gwenny,gezellig op t wachtbankje? :mrgreen:
Mijn duimen draaien voor jullie!! :thumbup: :thumbdown:
Hier gaat het gelukkig goed met dochterlief.
Heb dr vannacht om de 2/3 uur even wakker gemaakt en reageerde goed.
Ze klaagt nog wel over hoofdpijn.
Heel leuk dat wekadvies hoor,ben nu doodmoe.
Ik ga nu verder met mn huishouden,als ik blijf zitten dan komt er vandag niks meer van terecht! :mrgreen:
Fijne dag allemaal!
annabella ik was ook heel moe van de clomid
Annabella, moet zeggen dat ik niet heel veel van de Clomid heb gemerkt! Af en toe een beetje nijdig, maar voor de rest niks…
van de clomid krijg ik last van opvliegers. Opeens vet heet. En iedereen kijkt of ik gek ben. (OP het werk weten ze het niet behalve de chef en coordinator, zo voorkom ik vragen als… en lukt het bla bla bla ZO GEEN ZIN IN!!!).
En af en toe chagi That’s it. Voor de rest ben ik gewoon nog even gek :lol:
jeetje meiden, wat zie ik nu
weer een paar zwangeren erbij :mrgreen: . dit gaat helemaal goed. ik vind het zooooo leuk voor jullie. een voor een komen jullie aan de beurt.
renske, deze spoiler is voor jou
ik weet me nog een beetje te heugen dat je ervoor gekozen hebt om alleenstaande moeder te worden als ik het me goed herinner. ik vind dat echt super van je. ik ben alleen benieuwd hoe je met de vader om zal gaan. ga je hem erbij betrekken of hebben jullie beiden ervoor gekozen om het niet te doen. ben gewoon erg benieuwd. alvast een :thumbup: xxx
Oke ff een kleine hinder bij mij.
Ik heb nooit last van puistjes of iets. Alleen meestal 3 dagen voor mijn ongi.
Maar nu loop ik al zeker 3 dagen met 2 HINDERLIJKE LELIJKE STOMME PUISTEN op me wang. Ik wordt er helemaal gek van gewoon. Gewoon zomaar vinden ze dat ze moeten komen.
En dan sinds een paar dagen is me buik gegroeid tot een volgeblazen ballon. Ik wordt helemaal gek van me lijf op het moment.
En dan nog me borsten die gevoelig beginnen te worden (maarja dat zal de over 11 dagen periode zijn)
Maar ik blijf hopen dat het nu dan toch raak is
@Roosje
Hoe gaat het bij jouw meid…
@annabella
Jij ook hoe doe jij het daar aan de andere kant van de vyber vezels.
Voor de rest. ff een HOLL@ (een groet)
OKe that’s it :-*
gwenny ik kreeg ook altijd puisten van de clomid terwijl ik het ook nooit had ik zal je mijn lijst niet gaan opnoemen want dan ben ik nog wel ff bezig ben veel blijer met puregon :dance: