Irry-me proficiat!!! :dance: :dance: :dance:
Geniet er lekker van en hoop dat je gesprek van de week ook positief is!!!
:-* voor iedereen hier!
Irry-me, wat een supernieuws voor jullie!!! Echt helemaal top! :**:
Irry-me: hier ook gefeliciteerd :dance:
hoe gaat het verder hier?
ik zit er vandaag een beetje doorheen en dan moet ik nog minimaal 14 weken :shifty:
ach het moet ook gewoon zomer worden de winter duurt veelte lang (ja net zo lang als anders maar nu is het toch een stuk kouder dan “normaal” )
Irry, hoe ben jij uiteindelijk zwanger geraakt? Ook Clomid? Ik weet het niet meer…
:: :: :lol: :-*
Irry-me
dat zijn duidelijk 2 streepjes man. licht of niet, ze zijn er beide.
Echt geweldig.
Kop op meiden nu wij nog. :: :: :**:
Gefeliciterd Irry-me!!!
:: :: :: ::
Goede morgen!!
Bedankt voor jullie felicitaties meiden!! :-*
Vliegje,ik ben gewoon zwanger geraakt,zonder enige medicatie.
Angel,ik vind het ook al te lang duren hoor,van mij mag de lente vandaag al aanbreken! :shifty:
Die kou zijn we gewoon niet meer gewend,we zijn verpest door die zachte(kwakkel)winters van de afgelopen jaren.
Kop op meis,nog even,voor je t weet heb je je beeb in je armen! :hug:
Hoe ist verder met de meiden hier??
Ik ben heel moe,kan wel een gat in de dag slapen.
Dus ga ik maar eens wat doen hier,voordat ik echt in slaap val. :shifty:
Fijne dag allemaal!
irry my verander jij nu steeds je banner? :oops: vanmiddag zag ik hem ineens staan op 4 weken en 2 dagen :think:
wie heeft er een pilletje om weer fit te worden? ik ben steeds zo moe kan wel een gat in de dag slapen ochtends ben ik er niet uit te krijgen en dan nog de vroege ochtenddiensten breken me ff op geloof ik nu ben ik al geen ochtendmens :silenced:
nog een dikke week!! vind het allemaal zo eng en spannend, bang voor een teleurstelling maar toch van alles menen te voelen maar goed wil me de kop niet gek maken want ben al tevaak door me lichaam voor de gek gehouden hoop alleen dat het deze keer niet zo is
we wachten het vol spanning weer af
hoe is het met de zwangere dames?
Irry me :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Roosje ik duim voor je, bijna kan ik t stokje aan je overdragen meid!!! Wanneer is je nod ook al weer precies?
12 feb is me nod :inlove:
Hallo
Roosje,ja,ik was er opeens niet meer zeker van…maar iets in me zei dat die 5 weken toch wel zouden kloppen…hoezo twijfelkont?! :mrgreen:
Hoelang moet je dan ochtenden draaien?
CBC,thanx! :mrgreen:
Ik werd voor het eten gebeld,ik heb morgen om 11 uur het tweede gesprek!!
Fijne avond allemaal!
super morgen gesprek :dance: :dance:
ik heb vrijdag nog een ochtenddienst morgen avond dus kan ik uitkoesen
ik ga voor me soap :dance:
Verslaafde! :lol:
:mrgreen:
:lol: nu ga ik echt oant moarn!! :dance:
Aju he! :lol:
Hoi meiden,
Morgen tussen 4 en 5 belt de gyn voor de uitslag van de opwerktest… Spannend…
Volgens m’n manneke bruis ik van de energie want ben niet te houden met poetsen :shock: en das helemaal niks voor mij :lol:
Morgen met m’n vriendinnen verder shoppen voor de bruiloft!!!
Truste voor iedereen en houdoe
:-*
deb wat voor test is dat?? :oops:
Dames,
Misschien een hele rare vraag, maar hoe maak je een banner aan? Ik ben helaas niet zo technisch……
Deb, wat is een opwerktest???
Roosje, spannend, nog een weekje wachten :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Irry me, hoe is je gesprek vanmorgen gegaan???
Hier gaat alles goed! Vanmorgen koffie gedronken en die viel helaas niet helemaal goed :doh: .verder begin je nu al echt een buikje te zien. Valt mij nog mee dat m’n collega’s nog niks gezien hebben
Komende woensdag weer voor een echo en dan mag ik daarna gewoon naar de verloskundige. Durf alleen nog steeds niet de stap te zetten om een afspraak met haar te maken. Het echte besef zal wel na woensdag komen en ga ik er eindelijk met volle teugen van genieten!
:hug: aan iedereen