wie begint er binnenkort met clomid,DEELTJE 5 ALWEER!!!!

nou de sneeuw viel nog mee gelukkig ben weer veilig thuis

annabel vreemd hoor had er toch nog es naar gevraagd maar goed elk zkh doet het weer anders ik mag ook 14 feb testen :inlove:

@irry-me.

Sjeeettttjjeeee. Nu hopen dat het toch nog positief wordt je weet maar nooit (Doe gek zeg ik altijd)

@annabella

Ook ik hoefde de laatste 4 maanden niet meer terug voor een fm. Het is wel vervelend omdat je het gewoon niet weet. En maar hoopt dat die pillen hun werk doen.

Voor mij is dit de laatste maand dat ik niet naar het zh moet. Als het nu nog steeds niet raak is wordt er een vervolgbehandeling besproken.

zo we lopen allemaal wel tegelijk op he gaan we dan verder kletsen bij de okt mamma;s :inlove: gaaf idee zeg :dance:

irry my: heb je alweer een test gedaan of nog niet? anders de bloedtest maar afwachten wel vervelend hoor heb je er zo;n goed gevoel over en dan zegt de test wat anders

herken het heel erg ik heb het de laatste keer echt vaak gehad dat ik er zo goed over dacht en dan was het toch niet zo en de ongi bleef maar weg :roll: lichaam is maar een vreemd iets

cbc: jeetje meid je mag al bevallen super zeg :dance: ben benieuwd wat voor mooi klein wondertje je krijgt die komje toch wel ff showen in ons sf he? en ik zal je hyves in de gaten houden :thumbup: succes met de bevalling

renske:vervelend zeg dat je z misselijk bent, je verwacht natuurlijk iets heel anders maar goed je hebt een goed doel en als je die eenmaal in je armen sluit dan ben je dit vast wel vergeten :eh:

deb:vond je het moeilijk trouwjurk te vinden? ben benieuwd hoor kom je die ook even showen(uiteraard na de trouwdatum) ga je in het wit? of wil je er niks over zeggen :silenced:

hoe is het verder met iedereen

het is hier maar rustig ik heb vandaag een vrije dag de rest van de week mag ik weer heb de boodschappen al in huis dus heb nergens zin meer in :silenced: ben moe :zzz: weet niet wat het is maar kan wel een gat in de dag slapen geloof ik nergens zin in etc

vind de wachtweken wle weer erg spannend hoor ben zo benieuwd :dance:

fijne dag allemaal :-*

Hoi allemaal,

Weet eigenlijk niet of ik het al gezegd had maar ongi kwam vrijdag. Vandaag mocht het manneke zijn deeltje inleveren voor een opwerktest voor proefcapacitatie voor IUI (kan zijn dat ik het verkeerd uit leg maar denk wel dat jullie me begrijpen). Deze maand dus even rustig. Onderzoek mocht 2,5 week geleden al gedaan worden maar toen waren we ziek en kwam het er niet van. Als we het toen gedaan hadden was de uitslag al bekend en hadden we indien het goed was deze cyclus al met IUI kunnen beginnen. Nu dus nog niet. Maar dat geeft ook niks. Een maandje rust doet me wel goed zo tussendoor. En ik had al nachtmerries dat ik nu ineens zwanger zou worden en dan in mei m’n kleren niet meer zouden passen :shock: … Heb onder m’n kleren zo’n strak torselet aan en dat lijkt me niet prettig als je zwanger bent… In het gekste geval is het misschien nu in maart in 1 keer raak en dan zou ik in mei nog geen 10 weken zwanger zijn dus denk dat die kleren dan wel passen :pray:

Verder trouw ik niet in het wit en niet in een jurk. Wat het wel wordt show ik wel als we getrouwd zijn :inlove:

Hier ligt vandaag ook sneeuw en nu begint het al te dooien. Moet zo gaan werken dus is wel fijn als ergste rotzooi van de weg af is!

Tot vanavond of morgen ochtend! :-*

deb een maandje rust is idd ook wel lekker ik moest in dec maand niks doen eerst baalde ik giga maar daarna vond ik het toch wel lekker ff geen hormonen spuiten pillen slikken onderzoeken etc etc maar goed nu we weer in de race zitten is het wel weer spannend

oke geen jurk haha ik ben benieuwd :inlove:

werkse hier ligt de sneeuw nog steeds :roll:

Hallo

CBC,je mag nu BIB-en!! :dance:

Het echte aftellen in eindelijk begonnen!

Jullie met je sneeuw,ik heb hier niets gezien,ja ijsregen. :roll:

Woon blijkbaar aan de verkeerde kant van t land. :lol:

Roosje,samen met Annabella op t bankje wachten tot de 14e…nu maar hopen dat het raak zal zijn. :pray:

Hoe ist verder met de dames hier?

Hier gaat t zn gangetje,ben wel heel moe :zzz:

Morgen ga k weer een test halen,in de hoop dat ie eindelijk positief zal zijn.

Ik moet vrijdag toch naar de ha(bloeddrukmeting)daar kan ik dan ook een test doen.

Ik heb t zh gebeld,die zeggen nu dat ik een thuistest moet doen en over ong 8 weken een afspraak moet maken voor een echo.

Dan kunnen ze zien hoever ik dan ben.

Dus die bloedtest laten ze achterwege.

Na die echo krijg ik dan een gesprek over prenatale onderzoeken enzo.

(ben ouder dan 36,dus verplichte kost die gesprekken).

Maar daar wil ik nog even niet aan denken,eerst maar eens positief testen! :wink:

Fijne avond allemaal!

Oh, spaaaaannend, Irry-me! Ik ben echt super benieuwd naar de uitslag (hoop dat 'ie nu wel positief zal zijn). Ik krijg de indruk dat jij nog wel denkt dat je zwanger bent, dat je de hoop nog niet hebt opgegeven, klopt dat?

In ieder geval succes met testen…

Gezellig Roosje, zou leuk zijn als we allebei positief testen de 14e! Die wachtdagen zijn echt te lang… Vind het veel te spannend, ik wil het NU weten!

Gwenny; dat stelt me wel wat gerust, dat jij ook de laatste 4 maanden niet gecontroleerd bent (voor mij dan de laatste 5 maanden, maar ok)! Ik merk ook dat mijn gynaecologen onderling best verschillen, beetje lastig soms… :eh:

Ik hoop voor jou dat het deze maand raak is! Weet je al wat de vervolgbehandeling zou kunnen worden?

Hier trouwens ook geen sneeuw te bekennen… Wel erg koud. :frowning:

@annabella wrote:

Irry me: wat jammer zeg! Maar wat iedereen al zegt, er is nog wel hoop… Voel je het zelf ook zo? Ben benieuwd naar je test in het ziekenhuis, zal voor je duimen.

Renske: sterkte met de laatste werkdagen!

Roosje: volgens mijn gynaecologen (heb elke keer een ander) is het niet nodig om een follikelmeting te doen. De eerste maand met Clomid heb ik twee keer bloed moeten laten prikken (dag 21 en dag 28 ), en is er op dag 28 een inwendige echo gemaakt, maar verder niks. Daaruit konden ze concluderen dat ik wel op de Clomid reageer, en nu mag ik 6 maanden doorslikken zonder controle (dus ook geen bloedtest of consult). Vind het zelf ook wel een beetje gek, nu ik op dit forum zulke andere verhalen lees. Ik ga zelf na deze maand wel weer bellen om tòch een afspraak te krijgen, wil dat er toch minstens één keer gecheckt wordt of het wel ok gaat. Al hoop ik natuurlijk dat ik nu zwanger ben (ik kan 14 februari gaan testen) en dat ik helemaal niet meer naar de gyn hoef!

Maar goed - daarom gebruik ik nu wel die ovulatietesten, al twijfel ik nu wel aan de werking. Ik hou ook mijn temperatuur bij, maar daar is weinig over te zeggen. Zit altijd rond de 35.2, wat wel laag is, maar dat is voor mij wel normaal, soms een lichte verhoging, en deze maand griep gehad, dus flinke koorts rond de (verwachte) ovulatie.

Ik heb ook nooit follikelmetingen gehad. WEl dat ze bloed gingen prikken voor progesteron.

@annabella.

De laatste keer dat ik met ze heb gesproken over vervolg behandelingen hadden we het over IUI. Hoop niet dat ze onder tussen zijn verandert van gedachte. :pray:

Trouwens ik zit 2 dagen van jullie verweidert met de test. Ik kan ook bijna aanschuiven.

Ik bid :pray: ook voor jullie roosje en Annabella

sasa hoe is het met jou??

Hallo :mrgreen:

Meiden zien jullie ook 2 streepjes?? :mrgreen:

Het is wel een hele onduidelijke foto,genomen met mn foon.

Ja hoor! Duidelijk zwanger!!

GEFELICITEERD!! :dance: :dance: :dance:

Hopelijk volgt de rest ook snel!

Ik duim voor jullie!

SUPER OVERDUIDELIJK 2 STREEPJES!!

Ben zo blij voor je! Ga er nu maar heerlijk van genieten!!!

:hug: aan iedereen

joehoe :dance: :dance: :dance:

nogmaals gefeliciteerd meis hoe is je sollicitatiegesprek gegaan

Whaaaaa Irry!!!

Super gefeliciteerd!!!

Ooo Irry wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!

babygirl hoe is het met jou meis

irry my hoe reageerde hubbie? :dance: had gehoopt je nog te treffen op de msn maar nog niks gezien :frowning:

hier gaat het wel prima had vandaag me dag niet echt maar goed kan gebeuren de weken kruipen langzaam voorbij pff :pray: :pray: :pray: :inlove:

Jeeeeeeeee! Gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf, Irry-me! Geniet er van!

:-*

Thanx ladies!

Hubbie is ook positief. :mrgreen:

Het gesprek was positief,ik mag door naar de 2e ronde.

Dat is een gesprek met de rayonmanager op t kdv.

daarna hoor ik meteen of ze me aannemen(of niet).

Deze week zal ze bellen om een afspraak te maken.

Fijne avond!